Дөңгелек сандарды ауызша көбейту және бөлу

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Дөңгелек сандарды ауызша көбейту және бөлу

Материал туралы қысқаша түсінік
Математика 3-сынып
Материалдың қысқаша нұсқасы

Білім беру ұйымының атауы

10 ЖББМ КММ

Пәні:

Математика

Бөлім:

Сәулет. Ауызша көбейту және бөлу

Педагогтің аты-жөні:

Сағымбаева А.Р.

Күні:

12.12.2024 жыл

Сынып:

3 «Б»


Сабақтың тақырыбы:

69 сабақ. Дөңгелек сандарды ауызша көбейту және бөлу

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

3.1.2.12 нөлмен аяқталатын үш таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту/бөлу тәсілін қолдану

Сабақтың мақсаты:

1000 көлеміндегі сандарды ауызша көбейтуді және бөлуді орындайды

Құндылықтар

Желтоқсан айы: Бірлік және ынтымақ.

Сабақ құндылығы: БІРЛІК ЖӘНЕ ЫНТЫМАҚ

Апта дәйексөзі: Ынтымақ жүрген жерде ырыс бірге жүреді

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//

Уақыты

30минут

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақ

тың басы

3минут







Өткенді пысықтау

5 минут










Сабақ

тың ортасы

25 минут









































































Сергіту сәті

2 минут
































Сабақты қорыту

5минут


















Кері байланыс

5 минут


Ұйымдастыру кезеңі

Егер де бүгін белсенді боламыз десеңдер,1 рет шапалақтаңдар.

Сабақтың соңына дейін ойларыңды еркін жеткіземіз десеңдер, 2 рет шапалақтаңдар. Жауаппкершілікті танытамын десеңдер, 3 рет шапалақтаңдар.



Өткенді пысықтау

«Дұрыс, бұрыс» ойыны

Жұптық жұмыс.

Жұптық жұмысқа арналған тапсырмалар беріледі. Топта отырған оқушылар жұмысты бірігіп отырып орындайды.Берілген мысалдардың жанына иә, жоқ деген сөздерді жазады.





Жаңа тақырып.

Топқа бөлу.

Балалар, барлығымыз білеміз біздің өтіп жатқан бөлімнің тақырыбы «Сәулет» екенін. Бүгін мен сендердің отырған топтарыңның атын бергім келіп отыр. Ол үшін біз есімізге Қазақстандағы ең әдемі, ең биік ғимараттары бар, яғни сәулетті қаланы есімізге түсіріп алайық.

Қай қала еді?

Ол қалада қандай сәулетті ғимараттар бар?

Иә, дұрыс айтасыңдар!

Ола болса топтарыңның аты:

1-топ: «Бәйтерек»

2-топ: «Ақорда»

3-топ: «Хан Шатыр»



Топтық жұмыс:

Енді осы ғимараттардың тағы да әдемі болып тұруы үшін жан-жағына гүлбақ егейік. Ол үшін кітаптарыңдағы № 1 тапсырмада берілген есепті орындап көрейік.

1-тапсырма

Суреттегі қоршаулардың периметрін тап.

А=8м

Ршаршы=

Ршаршы=4*а

Р=4*8м=32м

Ж: А қоршауының периметрі -32 м


А=80м

В=8м

Ртіктөртбұрыш=

Ртіктөртбұрыш=2*(а+в)

Р=2*(80+8)=2*88=176м

Ж: В қоршауының периметрі 176м


А=20м

В=10м

Ртіктөртбұрыш-?м

Р=2*(а+в)

Р= 2*(20+10)=2*30=60

Ж: С қоршаудың периметрі 60м




Құндылық мақсаты: Басқалармен бірлескен жұмыстың нәтижесін қорғай білу

Топтық жұмыс

2-тапсырма

Салыстыр

200*3>450+50 7*100<824-20

670+6>2*300 1000:10=10*10

742+8<400*2 980-900=800:10

441+9<180:60 300:100=180:60

30*2>210:10





Құндылық мақсаты: Айналасындағыларға көмек көрсету

3-тапсырма

«Сиқырлы шаршы»

30*3=90 90:3=30 40*2=80

30*30=900 900:3=300 40*20=800

300*3=900 900:30=30 4*200=800

600:200=3 900:300=3 800:200=4




Сергіту сәті

«Екі қолым» әдісі






«Кестені сөйлет»

Топтық жұмыс

А)23*10=230 10*40=400 9*100=900

20*30=600 4*200=800 31*10=310

70*10=700 10*30=300


Ә) 250:10=25 600:30=20 700:100=7

210:21=10 500:100=5 1000:50=20

800:40=20 800:200=4



Жеке жұмыс: «Wordwall»

5-тапсырма Әр бағандағы өрнектерді салыстыр.Бағандар қалай құрастырылғанын түсіндір.Есепте.


Құндылық мақсаты: Жеке жұмыс істей білу


4*10=40 8*100=800 20*3=60

10*4=40 100*8=800 3*20=60

40:10=4 800:100=8 60:20=3

40:4=10 800:8=100 60:3=20

200*2=400 2*200=400

400:200=2 400:2=200



Сабақты бекіту тапсырмасы.

«Жарық» әдісі

6-тапсырма

Салыстыр

7*100>600+90 444+9<450+30

1000^10<10*20 300^100=210^70

30*2>360^60 980-900>700^100


Үй жұмысы. № 7





Бағалау: Ғимараттардың биіктіктеріне байланысты бағалау

Хан Шатыр (15 метр) – 9-10 балл

Бәйтерек (102 метр) – 7-8 балл

Ақорда (86 метр) – 5-6 балл



Кері байланыс «Mintimetr»



Амандасады. Мұғалімнің тапсырмасы бойынша, қолдарын шапалақтайды.





Ойын арқылы өткен сабақты қорытындылау барысында мысалдарды шығарып, дұрыс немес бұрыс тапсырмаларды табады.



Топарына берілген атты алады.


















Периметрлер

ді табады. Жазып алады.































Өзіндік жұмыс орындайды Әр топ қарама-қарсы топтың орындаған тапсырмаларын тексереді. Өз топтарына келген жұмысты жазып алады.





Топта үшбырышта берілген тапсырмаларды орындап,сиқырлы шаршыны құрастырады.


Оң қолмен дөңгелекті саламыз, сол қолмен үшбұрышты саламыз. Енді


Тапсырманы орындайды


Жасанды интеллект «Wordwall» да берілген тапсырмаларды орындайды











Өрнектерді салыстырады. Дәптерге жазады.





Қағазда берілген тапсырманы орындайды.Плакатқа жазып отырады



Үй тапсырмасын алады



Бағаларын алады






Жасанды интеллект арқылы кері байланыс береді

Мақтап, мадақтап отыру









Дескриптор:

Есептеу жолдарын меңгерген



Тамаша!






Кереметсіңдер!









Керемет!










Дескриптор:

Қоршаулардың периметрін табады


Тамаша!









Керемет екен!




















Дескриптор:

Салыстыру жасайды-1б


Тамаша!











Сендер мықты математиксіңдер!






Жарайсыңдар!







Дескриптор:

Есептеу жолдарын біледі, қолданады















Дескриптор:

Есептейді


Керемет жұмыс жасадыңдар!




Дескриптор:

Есептеуді жазады


Керемет!









Тамаша!

Слайд

Қимылдар










Карточкалар




Оқу құралдары

























А4 қағазына берілген тапсырмалар


Жұмыс дәптері





Суреттер
























Оқулық

Дәптер














Үшбұрышта берілген есептер.










AutoShape 1



Кесте

Компьютер








Жұмыс дәптері









Жасанды интеллект тапсырмасы





Жарық әдісіне арналған тапсырмалар










Қима қағаздар







Кері байланыс тақтасы



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
09.11.2025
60
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі