Сабақтың
басы
7
минут
|
Миға шабуыл жаттығулары арқылы
оқушының зейінін шоғырландыру
Алдыңғы
оқу. «Tarsia»
әдісі арқылы өткенді қайталау.
Үшбұрыш қиындысына сұрақтар жазып, алдарына
тастаймын.
Қызығушылығын
ояту
Жаңа материалды
ұсыну «Шахмат»
әдісі арқылы жүзеге асады. Дөңгелек
сандарды бір таңбалы санға ауызша көбейту мен бөлуге өрнектер
айтамын
5х10
2х100
4х10
7х10
6х100
80:8
3х100
900:9
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын
таныстырамын
Бағалау критерийін
құрамыз.
|
Миға шабуыл жаттығуларын
қайталау арқылы,сыни ойлау дағдылары
қалыптасады
Үшбұрыш қиындысына жазылған
сұрақтарды жауаптарымен сәйкестендіріп пирамида
құрастырады
Дескриптор:
-сұрақтың жауабын дұрыс
табады;
-фигураны
құрастырады;
Шахмат тақтасында жазылған
сандарға секіру арқылы жауабын табады
Дескриптор:
-өрнектің жауабын тиісті
ұяшықтан табады;
Мақсаттың маңыздылығын
түсінеді,бағалау критерийін ұжыммен құрады
|
ҚБ: мадақтау,мақтау
ҚБ: мадақтау,мақтау
|
Үшбұрыш қағаз қиындылары, А3
қағаз, желім
Шахмат
тақтасы,маркер
Интербелсенді
тақта,слайд
|
Сабақтың
ортасы
30
минут
Сабақтың
соңы
5
минут
|
ТЖ №1
тапсырма
«Эстафета»
әдісі
Суреттегі қоршаулардың
периметрін табады.
І топ А
қоршауы
ІІ топ В
қоршауы
ІІІ топ С
қоршауы
Ж Ж. «Досыңды
тексер»
әдісі №2
тапсырма
Әр топқа бір-бір бағаннан
беремін.
200х3>450+50 7х100<824-20
670+6>2х300 1000:10=10х10
742+8<400х2 980-900=800:10
ҰЖ. №3 тапсырма тақтамен
жұмыс. «Кездейсоқ карта» әдісі
«Wordwall»
қосымшасы арқылы өрнектерді
көрсетемін
30х3=90 90:3=30 40х
2=80
30х30=900 900:3=300
40х20=800
300х3=900 900:30=30
4х200=800
600:200=3 900:300=3
800:200=4
Т Ж №4 тапсырма.
«Жұмыла көтерген жүк жеңііл» қағазға шығарылған кестені
топқа беремін
ҰЖ
№5 тапсырма «Сыңарын тап»
әдісі
«Wordwall»
қосымшасында берілген өрнектің сыңарын
табады.
Саралау тапсырмасы «Жасырын
хат» әдісі
Әр оқушының дәптерлерінің
соңында жасырын хат бар. Ол хатта құттықтау сөз және үш түрлі
тапсырма бар.
ЖЖ №7
тапсырма
Қоршаудың ұзындығын
тап.
|
Тақтаға әр топтан үш оқушы
шығады. Бірі шартын жазып,борды келесі балаға апарып ұсынады.Шешуін
келесі оқушы осылай эстафетаны
жалғастырады
Дескриптор:
-қысқаша шартын
құрады;
-формуланы
қолданады;
-мәнін дұрыс
табады;
-жауабын толық
жазады.
Жұппен салыстыруды орындап,
дәптерлерімен алмасып тексереді
Дескриптор-
- өрнекті
есептейді;
- дөңгелек сандарды
салыстырады
Гүл күлтешелеріне жазылған
сандардан тиісті жауапты көтереді.
Дескриптор:
-дөңгелек сандарды ауызша
есептеу тәсілін қолданады;
-мәнін дұрыс
табады.
Бос ұяшықтарды
толтырады
Дескриптор:
-дөңгелек сандарды ауызша
есептеу тәсілін қолданады;
-көбейтіндінің мәнін
табады;
-бөліндінің мәнін
табады
Берілген өрнектердің жауабын
флибчартпен интербелсенді тақтада сыңарын
табады
Дескриптор:
-бағандардың қалай
құрастырылғанын түсіндіреді;
-өрнектердің сыңарын
табады.
Құттықтау сөзді оқып,
тапсырмаларды орындай алғанынша орындайды.
Дескриптор:
-дөңгелек сандарды
есептейді:
-амалдарды
орындайды;
-қысқаша шартын
құрады;
-амалды дұрыс
таңдайды;
-мәнін дұрыс
табады;
-жауабын толық
жазады
Жұппен біріге отырып қоршаудың
ұзындығын табады.
Дескриптор:
-қысқаша шартын
құрады;
-амалды дұрыс
таңдайды;
-мәнін дұрыс
табады;
-жауабын толық
жазады
|
ҚБ: Топтық бағалау
жүреді
Дескриптор
ға сүйене отырып кері байланыс
беріп бағалайды
ҚБ:
мадақтау,
мақтау
Дескриптор
ға сүйене отырып кері байланыс
беріп бағалайды
ҚБ:
мадақтау,
мақтау
Дескриптор
ға сүйене отырып кері байланыс
беріп бағалайды
ҚБ:
мадақтау,
мақтау
Дескриптор
ға сүйене отырып кері байланыс
беріп бағалайды
ҚБ:
мадақтау,
мақтау
Дескриптор
ға сүйене отырып кері байланыс
беріп бағалайды
ҚБ:
мадақтау,
мақтау
|
Оқулық,А3 форматты ақ қағаз,
маркер
Тақта,бор
Оқулық,
дәптер
Қағаздан шыығарған гүл
күлтешелері, тақта
Қима
қағаз,қаламсап
Wordwall
қосымшасы,интербелсенді
тақта
Хат,дәптер,қаламсап
Оқулық,дәптер
|