Материалдар / Дөңгелек сандарды ауызша көбейту және бөлу 3-сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Дөңгелек сандарды ауызша көбейту және бөлу 3-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Математика пәні 3-сынып. Дөңгелек саандарды ауызша көбейту және бөлуге берілген есептер
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Мамыр 2024
44
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
450 тг 338 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім

Cәулет

Педагогтің аты - жөні

Жанбаева Ж.К.

Күні

15.12.2022ж

Сынып:3 «»

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:




Пәні

Математика

Сабақтың тақырыбы

Дөңгелек сандарды ауызша көбейту және бөлу

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

3.1.2.12 Нөлмен аяқталатын үш таңбалы санды бір таңбалы санға ауызша көбейту және бөлу тәсілін қолдану

Сабақтың мақсаты

Нөлмен аяқталатын үш таңбалы санды бір таңбалы санға ауызша көбейту/бөлу тәсілін қолдану.Бағандағы дөңгелек сандарды салыстару, есептеу,бағандар қалай құрылғанын түсіндіру

Бағалау критерийі

-дөңгелек сандарды біледі;

- 1000 көлеміндегі сандарды ауызша көбейту мен бөлу тәсілін қолданады;

- дөңгелек сандарды көбейтуге және бөлуге берілген есептерді шығарады.


Ойлау дағдыларының деңгейі

қолдану

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі /уақыты

Педагогтің

әрекеті


Оқушының

әрекеті

Бағалау



Ресурстар



Сабақтың басы




7 минут


Миға шабуыл жаттығулары арқылы оқушының зейінін шоғырландыру



Алдыңғы оқу. «Tarsia» әдісі арқылы өткенді қайталау. Үшбұрыш қиындысына сұрақтар жазып, алдарына тастаймын.






Қызығушылығын ояту

Жаңа материалды ұсыну «Шахмат» әдісі арқылы жүзеге асады. Дөңгелек сандарды бір таңбалы санға ауызша көбейту мен бөлуге өрнектер айтамын

5х10 2х100

4х10 7х10

6х100 80:8

3х100 900:9

Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстырамын

Бағалау критерийін құрамыз.


Миға шабуыл жаттығуларын қайталау арқылы,сыни ойлау дағдылары қалыптасады

Үшбұрыш қиындысына жазылған сұрақтарды жауаптарымен сәйкестендіріп пирамида құрастырады

Дескриптор:

-сұрақтың жауабын дұрыс табады;

-фигураны құрастырады;


Шахмат тақтасында жазылған сандарға секіру арқылы жауабын табады

Дескриптор:

-өрнектің жауабын тиісті ұяшықтан табады;


Мақсаттың маңыздылығын түсінеді,бағалау критерийін ұжыммен құрады

ҚБ: мадақтау,мақтау









ҚБ: мадақтау,мақтау







Үшбұрыш қағаз қиындылары, А3 қағаз, желім








Шахмат тақтасы,маркер




Интербелсенді тақта,слайд

Сабақтың ортасы

30 минут

































































Сабақтың соңы

5 минут






ТЖ №1 тапсырма

«Эстафета» әдісі

Суреттегі қоршаулардың периметрін табады.

І топ А қоршауы

ІІ топ В қоршауы

ІІІ топ С қоршауы

Ж Ж. «Досыңды тексер»

әдісі №2 тапсырма

Әр топқа бір-бір бағаннан беремін.

200х3>450+50 7х100<824-20

670+6>2х300 1000:10=10х10

742+8<400х2 980-900=800:10

ҰЖ. №3 тапсырма тақтамен жұмыс. «Кездейсоқ карта» әдісі «Wordwall» қосымшасы арқылы өрнектерді көрсетемін

30х3=90 90:3=30 40х 2=80

30х30=900 900:3=300 40х20=800

300х3=900 900:30=30 4х200=800

600:200=3 900:300=3 800:200=4

Т Ж №4 тапсырма. «Жұмыла көтерген жүк жеңііл» қағазға шығарылған кестені топқа беремін



ҰЖ №5 тапсырма «Сыңарын тап» әдісі

«Wordwall» қосымшасында берілген өрнектің сыңарын табады.











Саралау тапсырмасы «Жасырын хат» әдісі

Әр оқушының дәптерлерінің соңында жасырын хат бар. Ол хатта құттықтау сөз және үш түрлі тапсырма бар.



ЖЖ №7 тапсырма

Қоршаудың ұзындығын тап.


Тақтаға әр топтан үш оқушы шығады. Бірі шартын жазып,борды келесі балаға апарып ұсынады.Шешуін келесі оқушы осылай эстафетаны жалғастырады

Дескриптор:

-қысқаша шартын құрады;

-формуланы қолданады;

-мәнін дұрыс табады;

-жауабын толық жазады.





Жұппен салыстыруды орындап, дәптерлерімен алмасып тексереді

Дескриптор-

- өрнекті есептейді;

- дөңгелек сандарды салыстырады





Гүл күлтешелеріне жазылған сандардан тиісті жауапты көтереді.

Дескриптор:

-дөңгелек сандарды ауызша есептеу тәсілін қолданады;

-мәнін дұрыс табады.


Бос ұяшықтарды толтырады

Дескриптор:

-дөңгелек сандарды ауызша есептеу тәсілін қолданады;

-көбейтіндінің мәнін табады;

-бөліндінің мәнін табады


Берілген өрнектердің жауабын флибчартпен интербелсенді тақтада сыңарын табады

Дескриптор:

-бағандардың қалай құрастырылғанын түсіндіреді;

-өрнектердің сыңарын табады.



Құттықтау сөзді оқып, тапсырмаларды орындай алғанынша орындайды.

Дескриптор:

-дөңгелек сандарды есептейді:

-амалдарды орындайды;

-қысқаша шартын құрады;

-амалды дұрыс таңдайды;

-мәнін дұрыс табады;

-жауабын толық жазады


Жұппен біріге отырып қоршаудың ұзындығын табады.

Дескриптор:

-қысқаша шартын құрады;

-амалды дұрыс таңдайды;

-мәнін дұрыс табады;

-жауабын толық жазады




ҚБ: Топтық бағалау жүреді


















Дескриптор

ға сүйене отырып кері байланыс беріп бағалайды

ҚБ: мадақтау,

мақтау


Дескриптор

ға сүйене отырып кері байланыс беріп бағалайды

ҚБ: мадақтау,

мақтау

Дескриптор

ға сүйене отырып кері байланыс беріп бағалайды

ҚБ: мадақтау,

мақтау




Дескриптор

ға сүйене отырып кері байланыс беріп бағалайды

ҚБ: мадақтау,

мақтау





Дескриптор

ға сүйене отырып кері байланыс беріп бағалайды

ҚБ: мадақтау,

мақтау






Оқулық,А3 форматты ақ қағаз, маркер



Тақта,бор














Оқулық,

дәптер






Қағаздан шыығарған гүл күлтешелері, тақта











Қима қағаз,қаламсап



Wordwall қосымшасы,интербелсенді тақта









Хат,дәптер,қаламсап















Оқулық,дәптер

Сабақтың соңы

Кері байланыс

5 минут




Picture 4 Кері байланыс «Білім поштасы» әдісі









Үйге тапсырма

К ері байланыс парағын толтырып пошта жәшігіне салады







6 , 70-бет

Кері байланыс







Күнделіктері

не жазып алады

Кері байланыс парағы







Күнделік

































































Тәуелсездік үшін басын беріп,жанын қиған құрбандарды айта берсек,тауыса алмаспыз.Ең ақыры 86-да бейбіт шеруге шыққан жастарды аяусыз қырып,қазақты жоямыз деп ойлады.Қазақты есеңгіреткенімен арам пиғылдары жүзеге асқан жоқ.Жаны сірі қазақ,бұл нәубеттен де аман қалды.

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!