Қаныш Сәтпаев атындағы орта мектебі
Тақырыбы: «АКТ технологиясын дамытудың білім сапасына ықпалы»
Ағылшын тілі пәнімұғалімі: Абенова А.С.
2018-2019 оқу жылы
АКТ технологиясын дамытудың білім сапасына ықпалы
Қаныш Сәтпаев атындағы орта
мектебінің ағылшын тілі пәні мұғалімі: Абенова Алия
Серікбайқызы
«АКТ
технологиясын дамытудың білім сапасына
ықпалы»
атты
дөңгелек үстелдің жоспары
Өткізілетін топ: мектеп мұғалімдері
Өткізілетін орын: Химия кабинеті
Тақырыбы: АКТ
технологиясын дамытудың білім сапасына
ықпалы
(дөңгелек үстел)
Мақсаты: АКТ
технологиясын қолдану аясын кеңейту, маңызы
мен білім
сапасына ықпалын кеңінен насихаттау, пән
мұғалімдерінің осы технологияға деген ықыласы мен қызығушылығын
арттыру.
Көрнекілігі: слайд
Түрі: дөңгелек үстел
Дөңгелек үстелдің барысы:
Кіріспе
сөз: Құрметті бүгінгі дөңгелек
үстелге жиналған әріптестер!
«Қазіргі
заманда жастарға ақпараттық технологиямен байланысты әлемдік
стандартқа сай мүдделі жаңа білім беру өте
қажет»
Н.Ә.Назарбаев
ХХІ ғасыр жаңа технология мен ақпараттандыру ғасыры. Барлық сала компьютерлене бастады. Сонымен бірге еліміздің ертеңі болып өсіп келе жатқан біздің ұрпғымыз компьютердің яғни техниканың барлық тілін меңгеруі тиіс.Соңғы жылдары заман талабына сай күнделікті сабақтарда компьютер, ноутбук, электронды оқулық, интерактивті тақта, интернет, электронды пошта, телеконференция, әлеуметтік желілер, on-line семинарлар, сабақтар арқылы іске асырылуда. Бүгінгі күні инновациялық әдістер мен ақпараттық технологияларды қолдану арқылы білім алушылардың ойлау қабілеттерін арттырып, ізденушілігін дамытып, қызығушылығын тудыру, белсенділігін арттыру ең негізгі мақсат болып айқындалуда.
Дөңгелек үстелдің
мақсатымен сұрақтарына тоқталып
өту.
АКТ
технологиясын қолдану аясын кеңейту, маңызы
мен білім
сапасына ықпалын кеңінен насихаттау.
«АКТ
технологиясын дамытудың білім сапасына
ықпалы» тақырыбына қысқаша баяндама
оқылады.
Сабақта оқушылардың білімге
ынтасы мен қызығушылығын арттыру үшін сабақтың құрылымы мен
әдістерін түрлендіріп,тірек-сызбаларды техникалық құралдар
көмегімен түрлендіре отырып,түрлі ойындарды тиімді қолдану керек.
Интерактивті тақтаның бұл жағдайда көмегі мол. Мұғалім мен
оқушылардың шығармашылық ізденісіне мол мүмкіндік ашылады. «Баланың
ынтасын арттыру үшін оқытылатын нәрседе бір жаңалық болуы керек»
деп Ж.Аймауытов айтқандай әр сабақты жаңаша түрде өтуге
ұмтылу керек!
Бұл технологияның тиімділігі,
оқушы мұғалімнің бағыт – бағдар беруі арқылы өз бетімен ізденіп,
жаңа мәліметтер алып, еңбектену арқылы игереді. Білімді меңгере
отырып, оқушы сын көзбен қарауға, өз ойын еркін айтуға, өз
құқықтарын қорғай білуге, ақпарат көздері арқылы ізденуге, білімін
толықтыруға жәрдемдеседі.Ақпараттық коммуникативтік технология
сабаққа дайындалуда қосымша ақпаратты іздеуді кеңейтеді.
Интернеттің іздеу жүйесі арқылы өнеркәсіп салаларының дамуы,
қызықты мәліметтер, көрнекіліктер табылады.. Ақпараттандыру
технологиясы дамыған заманда мемлекетіміздің болашағы – жас ұрпаққа
заман талабына сай білім беріп, жан-жақты дамуына ықпал ету
мұғалімнен шығармашылық ізденісті, үлкен сұранысты талап
етеді.
Ақпараттық-коммуникациялық технологияны компьютерді оқу барысындапайдалану , модельдеу және интерактивті құралдарын қолдану, интернетте жұмыс істей білу,ұрпақтарымызды парасатты да, білікті, мәдениетті де білімді етіп тәрбиелеу.Елбасымыз Н.Ә.Назарбаев «Қазақстан - 2030» Қазақстан халқына арналған Жолдауында «Біздің жас мемлекетіміз өсіп, жетіліп кемелденеді, біздің балаларымыз бен немерелеріміз онымен бірге ер жетеді. Олар қазақ, орыс, ағылшын тілдерін еркін меңгереді, олар бейбіт, жылдам өркендету үстіндегі, күллі әлемге әйгілі әрі сыйлы өз елінің патриоты» деп көрсетілгендей жас мемлекетіміздің болашағы бүгінгі мектеп оқушылары. Оларға бірдей талап қойып,олардың табиғи қабілеттерін, нақты мүмкіндіктерін анықтап, соған негіздеп оқыту - бүгінгі күннің өзекті мәселесі. Осыған орай, баланың дамуындағы маңызды рольді мектеп атқарады (Осы оқылған мәлімет бойынша сұрақтар қою, талдау). ХХІ ғасырдың үлкен жетістігі ақпараттық-қатынастық технология құралдарымен етене байланысты. Білімді меңгерту және оны оқыту – күрделі іс. Сондықтан оның кешегісін, бүгінгісін, ертеңгісін саралап мектептегі барлық пәнді тек оқытып қана қоймай, оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту, білім сапасына ықпалын тигізу сынды өзекті тақырыпты алып, мәселенің шешілу жолы ақпаратты- қатынастық технологияларды қолдану өте тиімді деп ойлаймын.
Сондықтан бүгінгі дөңгелек
үстелде талқыланатын сұрақтарға назар
аударайық.
Дөңгелек үстелде
талқыланатын сұрақтар:
1. АКТ
технологиясын дамытудың білім сапасына ықпалы бар
ма?2. 2.Ақпараттық сауаттылыққа
үйретуде мұғалім қандай әдістерді қолдану
керек?
3. Биология, математика, тарих, ағылшын тілі сабақтарында ақпараттық-коммуникациялық технологияны қолдану мұғалімге не береді?
Ситуациялық
тапсырма
4. Сіздің сабақтарыңыз «ертеңнен бастап
АКТ
технологиясының көмегімен өткізілсін
» деген облыстық басқармадан
хат келсе, сіздер не істейсіздер және оған дайынсыздар ма?
Қызықты мәліметтер (АКТ туралы)
Қорытынды
сөз:
Бүгінгі дөңгелек үстеліміз өз мәресіне
жетті.
АКТ –ның көмегімен
сабақ өткізу оқушылардың пәнге деген қызығушылығын,
интеллектуалдық,шығармашылық белсенділігін арттырады. Демек,
болашақта мұгалімдердің еңбектері өз сабақтарында
ақпараттық – коммуникативті технологиялар пайдалану арқылы
жеңілдейді. Сонымен, оқу - жүйесінде ақпараттық
технологияларды қолдану келесі нәтиже береді:
- оқушылар электронды оқулықтармен, виртуалды лабораторияда және
интернет желісімен жұмыс істей алады;
- оқушының білімі қысқа және кез келген уақытта
бағаланады;
- қайталау мүмкіндігі кеңейді
- орындаған жұмыстарының қателерін бірден көруге мүмкіншілік
тудырады
- интерактивті тақтаны еркін қолданады;
- ақпараттық мәдениетін дамытады;
- сабақта уақыт та үнемделеді;
- оқушылардың коммуникативтік қабілеттері
дамиды;
- зерттеу дағдылары дамиды;
- оқушылардың пәнге деген қызығушылықтары артады
- әрбір оқушының шығармашылық мүмкіндігі ашылады
Жаңа акпараттық технологияларды білім
жүйесінде қолданудың негізгі күші – адам болса, мектепте
ол –мұғалім деп санаймын.
Көңіл бөліп тыңдағандарыңызға көп - көп
рахмет!
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Дөңгелек үстел «АКТ технологиясын дамытудың білім сапасына ықпалы»
Дөңгелек үстел «АКТ технологиясын дамытудың білім сапасына ықпалы»
Қаныш Сәтпаев атындағы орта мектебі
Тақырыбы: «АКТ технологиясын дамытудың білім сапасына ықпалы»
Ағылшын тілі пәнімұғалімі: Абенова А.С.
2018-2019 оқу жылы
АКТ технологиясын дамытудың білім сапасына ықпалы
Қаныш Сәтпаев атындағы орта
мектебінің ағылшын тілі пәні мұғалімі: Абенова Алия
Серікбайқызы
«АКТ
технологиясын дамытудың білім сапасына
ықпалы»
атты
дөңгелек үстелдің жоспары
Өткізілетін топ: мектеп мұғалімдері
Өткізілетін орын: Химия кабинеті
Тақырыбы: АКТ
технологиясын дамытудың білім сапасына
ықпалы
(дөңгелек үстел)
Мақсаты: АКТ
технологиясын қолдану аясын кеңейту, маңызы
мен білім
сапасына ықпалын кеңінен насихаттау, пән
мұғалімдерінің осы технологияға деген ықыласы мен қызығушылығын
арттыру.
Көрнекілігі: слайд
Түрі: дөңгелек үстел
Дөңгелек үстелдің барысы:
Кіріспе
сөз: Құрметті бүгінгі дөңгелек
үстелге жиналған әріптестер!
«Қазіргі
заманда жастарға ақпараттық технологиямен байланысты әлемдік
стандартқа сай мүдделі жаңа білім беру өте
қажет»
Н.Ә.Назарбаев
ХХІ ғасыр жаңа технология мен ақпараттандыру ғасыры. Барлық сала компьютерлене бастады. Сонымен бірге еліміздің ертеңі болып өсіп келе жатқан біздің ұрпғымыз компьютердің яғни техниканың барлық тілін меңгеруі тиіс.Соңғы жылдары заман талабына сай күнделікті сабақтарда компьютер, ноутбук, электронды оқулық, интерактивті тақта, интернет, электронды пошта, телеконференция, әлеуметтік желілер, on-line семинарлар, сабақтар арқылы іске асырылуда. Бүгінгі күні инновациялық әдістер мен ақпараттық технологияларды қолдану арқылы білім алушылардың ойлау қабілеттерін арттырып, ізденушілігін дамытып, қызығушылығын тудыру, белсенділігін арттыру ең негізгі мақсат болып айқындалуда.
Дөңгелек үстелдің
мақсатымен сұрақтарына тоқталып
өту.
АКТ
технологиясын қолдану аясын кеңейту, маңызы
мен білім
сапасына ықпалын кеңінен насихаттау.
«АКТ
технологиясын дамытудың білім сапасына
ықпалы» тақырыбына қысқаша баяндама
оқылады.
Сабақта оқушылардың білімге
ынтасы мен қызығушылығын арттыру үшін сабақтың құрылымы мен
әдістерін түрлендіріп,тірек-сызбаларды техникалық құралдар
көмегімен түрлендіре отырып,түрлі ойындарды тиімді қолдану керек.
Интерактивті тақтаның бұл жағдайда көмегі мол. Мұғалім мен
оқушылардың шығармашылық ізденісіне мол мүмкіндік ашылады. «Баланың
ынтасын арттыру үшін оқытылатын нәрседе бір жаңалық болуы керек»
деп Ж.Аймауытов айтқандай әр сабақты жаңаша түрде өтуге
ұмтылу керек!
Бұл технологияның тиімділігі,
оқушы мұғалімнің бағыт – бағдар беруі арқылы өз бетімен ізденіп,
жаңа мәліметтер алып, еңбектену арқылы игереді. Білімді меңгере
отырып, оқушы сын көзбен қарауға, өз ойын еркін айтуға, өз
құқықтарын қорғай білуге, ақпарат көздері арқылы ізденуге, білімін
толықтыруға жәрдемдеседі.Ақпараттық коммуникативтік технология
сабаққа дайындалуда қосымша ақпаратты іздеуді кеңейтеді.
Интернеттің іздеу жүйесі арқылы өнеркәсіп салаларының дамуы,
қызықты мәліметтер, көрнекіліктер табылады.. Ақпараттандыру
технологиясы дамыған заманда мемлекетіміздің болашағы – жас ұрпаққа
заман талабына сай білім беріп, жан-жақты дамуына ықпал ету
мұғалімнен шығармашылық ізденісті, үлкен сұранысты талап
етеді.
Ақпараттық-коммуникациялық технологияны компьютерді оқу барысындапайдалану , модельдеу және интерактивті құралдарын қолдану, интернетте жұмыс істей білу,ұрпақтарымызды парасатты да, білікті, мәдениетті де білімді етіп тәрбиелеу.Елбасымыз Н.Ә.Назарбаев «Қазақстан - 2030» Қазақстан халқына арналған Жолдауында «Біздің жас мемлекетіміз өсіп, жетіліп кемелденеді, біздің балаларымыз бен немерелеріміз онымен бірге ер жетеді. Олар қазақ, орыс, ағылшын тілдерін еркін меңгереді, олар бейбіт, жылдам өркендету үстіндегі, күллі әлемге әйгілі әрі сыйлы өз елінің патриоты» деп көрсетілгендей жас мемлекетіміздің болашағы бүгінгі мектеп оқушылары. Оларға бірдей талап қойып,олардың табиғи қабілеттерін, нақты мүмкіндіктерін анықтап, соған негіздеп оқыту - бүгінгі күннің өзекті мәселесі. Осыған орай, баланың дамуындағы маңызды рольді мектеп атқарады (Осы оқылған мәлімет бойынша сұрақтар қою, талдау). ХХІ ғасырдың үлкен жетістігі ақпараттық-қатынастық технология құралдарымен етене байланысты. Білімді меңгерту және оны оқыту – күрделі іс. Сондықтан оның кешегісін, бүгінгісін, ертеңгісін саралап мектептегі барлық пәнді тек оқытып қана қоймай, оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту, білім сапасына ықпалын тигізу сынды өзекті тақырыпты алып, мәселенің шешілу жолы ақпаратты- қатынастық технологияларды қолдану өте тиімді деп ойлаймын.
Сондықтан бүгінгі дөңгелек
үстелде талқыланатын сұрақтарға назар
аударайық.
Дөңгелек үстелде
талқыланатын сұрақтар:
1. АКТ
технологиясын дамытудың білім сапасына ықпалы бар
ма?2. 2.Ақпараттық сауаттылыққа
үйретуде мұғалім қандай әдістерді қолдану
керек?
3. Биология, математика, тарих, ағылшын тілі сабақтарында ақпараттық-коммуникациялық технологияны қолдану мұғалімге не береді?
Ситуациялық
тапсырма
4. Сіздің сабақтарыңыз «ертеңнен бастап
АКТ
технологиясының көмегімен өткізілсін
» деген облыстық басқармадан
хат келсе, сіздер не істейсіздер және оған дайынсыздар ма?
Қызықты мәліметтер (АКТ туралы)
Қорытынды
сөз:
Бүгінгі дөңгелек үстеліміз өз мәресіне
жетті.
АКТ –ның көмегімен
сабақ өткізу оқушылардың пәнге деген қызығушылығын,
интеллектуалдық,шығармашылық белсенділігін арттырады. Демек,
болашақта мұгалімдердің еңбектері өз сабақтарында
ақпараттық – коммуникативті технологиялар пайдалану арқылы
жеңілдейді. Сонымен, оқу - жүйесінде ақпараттық
технологияларды қолдану келесі нәтиже береді:
- оқушылар электронды оқулықтармен, виртуалды лабораторияда және
интернет желісімен жұмыс істей алады;
- оқушының білімі қысқа және кез келген уақытта
бағаланады;
- қайталау мүмкіндігі кеңейді
- орындаған жұмыстарының қателерін бірден көруге мүмкіншілік
тудырады
- интерактивті тақтаны еркін қолданады;
- ақпараттық мәдениетін дамытады;
- сабақта уақыт та үнемделеді;
- оқушылардың коммуникативтік қабілеттері
дамиды;
- зерттеу дағдылары дамиды;
- оқушылардың пәнге деген қызығушылықтары артады
- әрбір оқушының шығармашылық мүмкіндігі ашылады
Жаңа акпараттық технологияларды білім
жүйесінде қолданудың негізгі күші – адам болса, мектепте
ол –мұғалім деп санаймын.
Көңіл бөліп тыңдағандарыңызға көп - көп
рахмет!
шағым қалдыра аласыз













