Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Дөңгелек үстел Тақырыбы: «Критериалды бағалауға ата-ана көзқарасы»
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Дөңгелек үстел Тақырыбы: «Критериалды бағалауға ата-ана көзқарасы»
Материал туралы қысқаша түсінік
Мақсаты: Оқыту мен оқу сапасын арттыру мақсатында ата-аналарды бағалаудың критериалды түрімен таныстыру
Оқыту нәтижесі: Оқыту үшін критериалды бағалаудың қажеттілігін түсінеді.
Баласының білім сапасының дәлелдемелерімен танысуға;
Оның оқудағы табыстылығын бақылауға;
Оқуына қолдау көрсету үшін бағыт алуына мүмкіндік туғызады.
Негізгі (түйінді) идеялар: Критериалды бағалау
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Талдықорған қаласы №14 омг Г.М. Бимолданова Бастауыш сынып мұғаліміӨту мерзімі: 13.12.2016 ж.Уақыты: 60 минутДөңгелек үстелТақырыбы:«Критериалды бағалауға ата-ана көзқарасы» Сілтеме: Мұғалімге арналған нұсқаулықwww.cpm.kzинтербелсенді әдістеме:оқу құралы,Глоссарий Мақсаты:Оқыту мен оқу сапасын арттыру мақсатында ата-аналарды бағалаудың критериалды түрімен таныстыруОқыту нәтижесі:Оқыту үшін критериалды бағалаудың қажеттілігін түсінеді.Баласының білім сапасының дәлелдемелерімен танысуға; Оның оқудағы табыстылығын бақылауға; Оқуына қолдау көрсету үшін бағыт алуына мүмкіндік туғызады.Негізгі (түйінді) идеялар:Критериалды бағалауРесурстар:Үлестірме материалдар, постер, маркерлер, түрлі-түсті қағаздар, стикерлер, видеоролик, музыка, интерактивті тақта, түрлі-түсті қалпақтарДЕҢГЕЙЛЕРІБілу(5 минут)Тапсырманың сипатыБерілген тапсырманы орындаудағы қолданылған тәсілдерПсихологиялық ахуал.АмандасуТопқа бөліну1-топ Жұп сандар2-топ Тақ сандарТоп ережесін бірлесе құру және жариялау.1.Бағалау дегеніміз не?Тренинг: «Суретші»Аққаланың суретін салу.өзін – өзі бағалау,бір-бірін,бағалауЕнді сіздер осы суреттерді критерий құрастыра отырып, бағалап көрейікТоптық жұмысЖеке жұмысПікіралмасу. Видеоға көз қарастырыңыз қандай?-Осы бейнетаспаға пікірлеріңіз қандай? Ойларыңызды ортаға салыңыздар?ТаныстырылымСергіту сәті: Менің қуаныштарым1.Бүгінгі таңнан қазіргі уақытқа дейін үш қуанышым.2. Апта ішіндегі үш қуанышым.3. Ай ішіндегі үш қуанышым.Топтық жұмыс,талдау,талқылау3-тапсырма1-топ «Тайбурылдың шабысы» мәнерлеп оқу «Қобыланды батыр» жырынан үзінді2-топ«Халқына адал бол» рөлге бөліп оқуЖеке-топтық жұмысБағалау(5 минут)Формативті бағалау1.Комплимент бұрқасы бағалап жіберіңіздер2.Басбармақпен3. ШапалақпенРефлексия (5 минут)Кері байланыс+-ҚызықтыЖеке жұмыс
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз