1.Ұйымдас -тыру
сәті.
|
Сабаққа
жинақтау:
Жоғары қарап күн
көрдім,
Төменге қарап жер
көрдім,
Оңға қарап жер
көрдім,
Егеменді ел
көрдім.
|
Балалар тәрбиешіні
тыңдайды
|
Жақсы
|
|
2.Негізгі
бөлім
|
Қазір біз өткен
сабақта үйренген пішіндерімізді еске түсіріп,пысықтап
аламыз.
Бүгін біздер жаңа
«Тіктөртбұрыш,үшбұрыш» фигураларымен
танысамыз.
Төртбұрыш-қорапша,терезе
тәріздес.
Үшбұрыш-сәукеле,үйдің шатыры тәріздес
болып келеді.
-Балалар назарымызды
ортаға бұрайық.Бізде үлкен сандық оны ішінде бір немесе тағы
бірнеше тапсырма болуы мүмкін.Қане,бірге
орындайық.
-машина қандай
фигуралардан құралған?
-балапан қандай
фигурадан?
-қайық қандай
фигурадан?
-Ал,балалар сандық
ішінде тағы бір қобдиша бізге тапсырма дайындапты.Фигуралар қандай
белгісі бойынша
топтастырылған?
(дөңгелек,түстері
бірдей,үшбұрыштар,
төртбұрыштар)
Дидактикалық
ойын: «Сиқырлы қоржын»
қоржындағы
геометриялық пішіндерді қолмен ұстап,сезу арқылы қандай пішін
екенін айтады.
|
Балалардың көпшілігі
жауап береді
Барлық суреттер
геометриялық фигуралар арқылы
құрастырылған.
Ауызша оқулықтағы
геометриялық фигураларды
топтастырады.
Ойынға қатысып,пішіндердісезу
арқылы табады.
|
Жақсы
Жақсы
|
|
Рефлексия
|
Сабақ аяқталып
келеді.
-Балалар бүгінгі
сабақта қандай геометриялық фигурамен
таныстық?
«Тіктөртбұрыш,үшбұрыш» фигураларымен
таныстық.
Олар қандай заттарға ұқсайды:
қорапша,терезе,сәукеле, үйдің шатыры тәріздес және т.б заттарға
ұқсас болып келеді.
|
«Тіктөртбұрыш,
үшбұрыш»-геометриялық
фигуралар.
|
|
|