Материалдар / "Дөңгелек,шаршы,тіктөртбұрыш,үшбұрыш"
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

"Дөңгелек,шаршы,тіктөртбұрыш,үшбұрыш"

Материал туралы қысқаша түсінік
Қысқа мазмұнды сабақ жоспары.Материал мектепалды даярлық тобының тәрбиешілеріне көмектеседі.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Ақпан 2023
441
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Білім саласы:

Таным

Тақырыбы:

«Дөңгелек,шаршы,тіктөртбұрыш,үшбұрыш»

Тәрбиешінің ТАӘ:

Искакова Динар Кадировна

Күні:

22.11.2022

Мектепалды даярлық сынып

Қатысқан оқушы саны:

Қатыспаған оқушы саны:

Оқу бағдарламасына сай оқудың мақсаты:

Мақсаты:Балаларға геометриялық пішіндер туралы түсінік беру.Пішіндер жайлы балалардың білім деңгейін анықтау және тиянақтау.Логикалық ойлау қабілеттерін,зейіндерін дамыту.


Сабақтың міндеті:Қойылған сұрақтарға толық жауап беруге,өз ойларын еркін жеткізе білуге дағдыландыру. Математикаға қызығушылықтарын арттыру,ұқыптылыққа,мейірімділікке тәрбиелеу.

Сабақтың мақсаты:

-геометриялық пішіндерді ажырата білу ;

-дөңгелек,шаршы,тіктөртбұрыш,үшбұрыш;

-тіктөрбұрыш,шаршыны ажырата білу;

-әр түрлі бағытта.

Сабақтың барысы

Сабақ кезеңі

Уақыты

Оқытушының іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурс- тар

1.Ұйымдас -тыру сәті.

Сабаққа жинақтау:


Жоғары қарап күн көрдім,

Төменге қарап жер көрдім,

Оңға қарап жер көрдім,

Егеменді ел көрдім.








Балалар тәрбиешіні тыңдайды









Жақсы


2.Негізгі бөлім

Қазір біз өткен сабақта үйренген пішіндерімізді еске түсіріп,пысықтап аламыз.


Бүгін біздер жаңа «Тіктөртбұрыш,үшбұрыш» фигураларымен танысамыз.


Төртбұрыш-қорапша,терезе тәріздес.

Үшбұрыш-сәукеле,үйдің шатыры тәріздес болып келеді.


-Балалар назарымызды ортаға бұрайық.Бізде үлкен сандық оны ішінде бір немесе тағы бірнеше тапсырма болуы мүмкін.Қане,бірге орындайық.

-машина қандай фигуралардан құралған?

-балапан қандай фигурадан?

-қайық қандай фигурадан?



-Ал,балалар сандық ішінде тағы бір қобдиша бізге тапсырма дайындапты.Фигуралар қандай белгісі бойынша топтастырылған?

(дөңгелек,түстері бірдей,үшбұрыштар, төртбұрыштар)


Дидактикалық ойын: «Сиқырлы қоржын»

қоржындағы геометриялық пішіндерді қолмен ұстап,сезу арқылы қандай пішін екенін айтады.





Балалардың көпшілігі жауап береді



















Барлық суреттер геометриялық фигуралар арқылы құрастырылған.





Ауызша оқулықтағы геометриялық фигураларды топтастырады.







Ойынға қатысып,пішіндердісезу арқылы табады.



Жақсы


















Жақсы



Сергіту сәті:

Бір,екі,үш

Бойға жинап күш.

Жаттығуды жасаймыз

Шынығуды бастаймыз.



Қимылмен көрсетіп орындау



Жақсы


Рефлексия

Сабақ аяқталып келеді.


-Балалар бүгінгі сабақта қандай геометриялық фигурамен таныстық?


«Тіктөртбұрыш,үшбұрыш» фигураларымен таныстық.


Олар қандай заттарға ұқсайды: қорапша,терезе,сәукеле, үйдің шатыры тәріздес және т.б заттарға ұқсас болып келеді.

«Тіктөртбұрыш, үшбұрыш»-геометриялық фигуралар.




Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!