Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту.
7мин.
|
(Ұ). Ұйымдастыру
кезеңі:
1. Оқушылармен
амандасу, түгендеу.
2. Ынтымақтастық
атмосферасын қалыптастыру
3. Үй тапсырмасын
сұрау
|
Сәлемдеседі
Үй тапсырмасын
көрсетеді
|
Белсенді қатысып
отырған оқушыларды мадақтау сөздерімен
шабыттандыру
|
Оқулық, жұмыс
дәптері
Кітап, дәптер,
қалам
|
Жаңа сабаққа
кіріспе
|
(Ұ) «Миға
шабуыл» әдісі арқылы өткен
тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау
сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі
сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен
бөліседі.
Өзгенің пікірін
толықтырады.
Оқушылар сұрақтарға
жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім
оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен
таныстырады.
|
Сектор қандай
фигуралардан құрылған?
Үшбұрыштың ауданын
қалай табуға болады?
Сегменттің ауданын
қалай анықтауға болады?Мақсаты: Жылдам әрі функционалды
түрде сыни ойлануды дамыту.
жетелеуші сұрақтар
қойылады.
|
Өз ойын дұрыс
мағынада білдіріп, талқылауға
белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
|
Оқулық, жұмыс
дәптері
Кітап, дәптер, қалам
суреттері бейнеленген қима қағаздар
топтамасы
ДК
экраны
|
Сабақтың
ортасы
Мағынаны
ашу.
31
мин.
|
Оқулықтағы жаңа
сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді


|
Оқулықты оқып танысып
шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып
алады.


|
Дескриптор: Жалпы - 3
балл
Ондық бөлшекті жай бөлшекке
айналдыруды сипаттап
көрсетеді.
|
Тақырыпқа байланысты
интернет көздерін пайдаланады,
Слайд
|
|
1- тапсырманы
орындатады, бақылайды, мысал, үлгі
көрсетеді.
|
1-тапсырма
өңгелектің радуисы 1-ге тең.
900, 1200 центрлік бұрышқа сәйкес сектордың ауданын
табыңыз?
|
Дескриптор: Жалпы - 4
балл
Ауданды
табады
|
ДК
экраны
9-сынып
оқулығы.
Жұмыс
дәптерлері.
Слайд.
|
|
2- тапсырманы
орындатады, бақылайды, мысал, үлгі
көрсетеді.
|
2-тапсырма
Диаметрі 10 см дөңгелек
болатын және 1800 доғаға сәйкес сегменттің ауданын
табыңдар.
|
Дескриптор: Жалпы - 3
балл
Ауданды
табады.
|
ДК
экраны
7-сынып
оқулығы.
Жұмыс
дәптерлері.
Слайд.
|
|
3-тапсырма орындатады.
Түсіндіреді
А деңгейлі есеп №4.22
|

|

ҚБ: Жұпта өзара
бағалау «+», « -
», қызықты
|
ДК
экраны
9-сынып
оқулығы.
Жұмыс
дәптерлері.
Слайд.
|
|

|

|
Светофор адісімен
бағалайды
Немесе фигуралар
адісімен.
Жасыл-өте
жаксы
Сары-жаксы
Кызыл-орташа



|
ДК
экраны
9-сынып
оқулығы.
Жұмыс
дәптерлері.
Слайд.
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
7
мин.
|
«Білім поштасы»
әдісі. Мұғалім
сабақты
оқушылардың пікірін
анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын
қадағалайды.
Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді.
Үйге
тапсырма:
№

|
Оқушылар бүгінгі
сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз
түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды
жасайды.
Хат толтырып, білім
поштасына салады

|
Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни
«Дұрыс келісемін»,
«Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен
қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу
белсенділігі бойынша
бағаланады.
|
ДК
экраны
9-сынып
оқулығы.
Жұмыс
дәптерлері.
Слайд.
Білім поштасы, хаттар
|