Сабақ жоспары
|
Үйірме: Азаматтану Тақырыбы: Дөрекілік қайдан шықты |
Мектеп: № 60 жалпы ортабілім беретін мектеп Мұғалімнің есімі: М.Б.Сахова |
||||
|
Күні: 31.01.2019ж |
Сабақ № 20 |
Қатысқандар: Қатыспағандар: |
|||
|
Сынып: 5 а,ә |
|||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) |
Дөрекіліктің шығу жолдарына мысал келтіреді Дөрекіліктің шығу жолдарына мысал келтіреді |
||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар Дөрекіліктің шығу жолдарын тізбектейді |
||||
|
|
|||||
|
Оқушылардың басым бөлігі: Дөрекі мінездің ортаға әсерін түсіндіреді |
|||||
|
Кейбір оқушылар: Өз кемшіліктерін саралайды |
|||||
|
Тілдік мақсат |
Оқушылар: Мәтінді оқиды, бір-біріне айтып өзара ортақ шешім шығарып, түйінді ойды айтады, яғни айтылым болады |
||||
|
|
Негізгі сөздер мен тіркестер: Дөрекі, дарақы |
||||
|
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: |
|||||
|
Талқылауға арналған тармақтар: 1. Дөрекілік қайдан шықты? 2. Дарақылық 3. Сәтсіз отбасы |
|||||
|
Сіз неліктен ...... екенін айта аласыз ба? Дөрекілік қайдан үйренеміз? |
|||||
|
Жазылым бойынша ұсыныстар: Дөрекілік жайлы дәптерге түртіп алу |
|||||
|
Алдыңғы оқу |
Дөрекілік қайдан шықты?. |
||||
|
Жоспар |
|||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) |
Ресурстар |
|||
|
Басталуы 2 минут 5 минут Ой толғау |
Сәлемдесу. Оқушыларды түгендеу. Үйге берілген тапсырманы " Есім-акроним" әдісі арқылы сұраймын. Оқушыларды ауызша мадақтау, смайликтер арқылы бағалаймын. Білімді өзектендіру: 1. Шыдамдылық қасиет ер адамға жарасады деген сөздер шындық па? 2. Қажымұқан атамыз соғысқа өз қаржысынан ұшақ жібергені жалған ба? 3. Балуан Шолақтың шын есімі Нұрмағанбет екені шындық па? 4. Шымкентте Қажымұқан атамыздың музейі бар екені шындық па? 5. Батыл сөздің мағынасы ынжық екені жалған ба? Оқушыларды сандар арқылы 3 топқа біріктіремін. 1,2,3 |
1. Шыдамдылық жайлы сұрақтар топтамасы. |
|||
|
Ортасы 17 минут |
" Өкіл" әдісі арқылы мәтін беремін, сол бойынша оқып түсіндіріп, қорғап шығады. 1-топ. Дөрекілік қайдан шықты? 2-топ. Дарақылық 3-топ. Сәтсіз отбасы. Топтық жұмыс. Тапсырманың мазмұнымен танысады. Айтады, түйінді ойды жеткізеді. Топ басшылар бірін-бірі бағалайды |
Үлестірмелі материалдар деңгейлік тапсырмалар, смайликтер, маркер. |
|||
|
Шығармашылық қалыптастыру 5 минут |
Тақырып бойынша әңгіме, оқиға айтуға беремін |
дәптер, қалам |
|||
|
Аяқталуы Бекіту Құзырлылық қалыптастыру 6 минут |
" Атом-моллекула " жайлы сұрақ-жауап жүргіземін. 1. Бұзық балдардың қасиеттері қандай? 2. Біздің сыныпта ондай балалар бар ма? 3. Дөрекі сөйлеу дегенді қалай түсінесіңдер? 4. Сәтсіз отбасы дегенді қалай түсінесіңдер? 5. Сәтсіз отбасының балдары қандай тәрбие алуы мүмкін? |
Сұрақ-жауап топтамасы |
|||
|
Қосымша ақпарат: Дөрекілік жайлы таныстырылым. |
|||||
|
|
|||||
|
Бағамдау-бағалау Рефлексия 2 минут |
Екі жұлдыз, бір тілек арқылы кері байланыс жүргізу |
||||
|
Бағалау 2 минут |
Жүйелеп нақты бағалаймын |
Топ басшылар бағалау парағын толтырып мұғалімге тапсырады (жинақтау, бағалау) |
|||
|
Келесі оқу 1минут |
Дөрекілік қайдан шықты? тақырыбында шағын әңгіме құрап келу |
Күнделік |
|||
Тексерілді:
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Дөрекілік қайдан шықты
Дөрекілік қайдан шықты
Сабақ жоспары
|
Үйірме: Азаматтану Тақырыбы: Дөрекілік қайдан шықты |
Мектеп: № 60 жалпы ортабілім беретін мектеп Мұғалімнің есімі: М.Б.Сахова |
||||
|
Күні: 31.01.2019ж |
Сабақ № 20 |
Қатысқандар: Қатыспағандар: |
|||
|
Сынып: 5 а,ә |
|||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) |
Дөрекіліктің шығу жолдарына мысал келтіреді Дөрекіліктің шығу жолдарына мысал келтіреді |
||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар Дөрекіліктің шығу жолдарын тізбектейді |
||||
|
|
|||||
|
Оқушылардың басым бөлігі: Дөрекі мінездің ортаға әсерін түсіндіреді |
|||||
|
Кейбір оқушылар: Өз кемшіліктерін саралайды |
|||||
|
Тілдік мақсат |
Оқушылар: Мәтінді оқиды, бір-біріне айтып өзара ортақ шешім шығарып, түйінді ойды айтады, яғни айтылым болады |
||||
|
|
Негізгі сөздер мен тіркестер: Дөрекі, дарақы |
||||
|
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: |
|||||
|
Талқылауға арналған тармақтар: 1. Дөрекілік қайдан шықты? 2. Дарақылық 3. Сәтсіз отбасы |
|||||
|
Сіз неліктен ...... екенін айта аласыз ба? Дөрекілік қайдан үйренеміз? |
|||||
|
Жазылым бойынша ұсыныстар: Дөрекілік жайлы дәптерге түртіп алу |
|||||
|
Алдыңғы оқу |
Дөрекілік қайдан шықты?. |
||||
|
Жоспар |
|||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) |
Ресурстар |
|||
|
Басталуы 2 минут 5 минут Ой толғау |
Сәлемдесу. Оқушыларды түгендеу. Үйге берілген тапсырманы " Есім-акроним" әдісі арқылы сұраймын. Оқушыларды ауызша мадақтау, смайликтер арқылы бағалаймын. Білімді өзектендіру: 1. Шыдамдылық қасиет ер адамға жарасады деген сөздер шындық па? 2. Қажымұқан атамыз соғысқа өз қаржысынан ұшақ жібергені жалған ба? 3. Балуан Шолақтың шын есімі Нұрмағанбет екені шындық па? 4. Шымкентте Қажымұқан атамыздың музейі бар екені шындық па? 5. Батыл сөздің мағынасы ынжық екені жалған ба? Оқушыларды сандар арқылы 3 топқа біріктіремін. 1,2,3 |
1. Шыдамдылық жайлы сұрақтар топтамасы. |
|||
|
Ортасы 17 минут |
" Өкіл" әдісі арқылы мәтін беремін, сол бойынша оқып түсіндіріп, қорғап шығады. 1-топ. Дөрекілік қайдан шықты? 2-топ. Дарақылық 3-топ. Сәтсіз отбасы. Топтық жұмыс. Тапсырманың мазмұнымен танысады. Айтады, түйінді ойды жеткізеді. Топ басшылар бірін-бірі бағалайды |
Үлестірмелі материалдар деңгейлік тапсырмалар, смайликтер, маркер. |
|||
|
Шығармашылық қалыптастыру 5 минут |
Тақырып бойынша әңгіме, оқиға айтуға беремін |
дәптер, қалам |
|||
|
Аяқталуы Бекіту Құзырлылық қалыптастыру 6 минут |
" Атом-моллекула " жайлы сұрақ-жауап жүргіземін. 1. Бұзық балдардың қасиеттері қандай? 2. Біздің сыныпта ондай балалар бар ма? 3. Дөрекі сөйлеу дегенді қалай түсінесіңдер? 4. Сәтсіз отбасы дегенді қалай түсінесіңдер? 5. Сәтсіз отбасының балдары қандай тәрбие алуы мүмкін? |
Сұрақ-жауап топтамасы |
|||
|
Қосымша ақпарат: Дөрекілік жайлы таныстырылым. |
|||||
|
|
|||||
|
Бағамдау-бағалау Рефлексия 2 минут |
Екі жұлдыз, бір тілек арқылы кері байланыс жүргізу |
||||
|
Бағалау 2 минут |
Жүйелеп нақты бағалаймын |
Топ басшылар бағалау парағын толтырып мұғалімге тапсырады (жинақтау, бағалау) |
|||
|
Келесі оқу 1минут |
Дөрекілік қайдан шықты? тақырыбында шағын әңгіме құрап келу |
Күнделік |
|||
Тексерілді:
шағым қалдыра аласыз













