Жаратылыстану: Дос болайық бәріміз*
Оқу қызметінің мақсаты
Балаларға достарымен мейірімді қарым-қатынаста болуды үйретуді; достық
құндылығы туралы түсінік беру; достаса білуге тәрбиелеу;
коммуникативті дағдыларын дамыту.
Сөздік жұмыс
Достық, дос.
Әдіс-тәсілдер
Шаттық шеңбері, сергіту сәті.
Құрал-жабдықтар
1. КӨРНЕКІЛІК МАТЕРИАЛДАР
Дыбыстық жазбалар, Әйгерім қуыршағы, үлкен құрсау.
2. ҮЛЕСТІРМЕЛІ МАТЕРИАЛДАР
Шағын құрсау.
Оқу қызметінің барысы
1. КІРІСПЕ БӨЛІМ
1.1. «Дос болайық бәріміз» атты шаттық шеңберіне шақырамын.
Армысың менің достарым,
Келіңдер бәрің жиналып, (қолымен шақырады)
Алақанды соғайық,
Шеңберге бірге тұрайық. (қолдарынан ұстайды)
Жер шарындай айналып, (айналады)
Әлемге шаттық сыйлайық.
Қолымызды көтеріп, (қолдарын көкке созады)
Күннен шабыт алайық
1
Ортамызда күн нұры,
Құшаққа оны алайық. (құшақтасады)
2. НЕГІЗГІ БӨЛІМ
2.1. Педагог:
- Балалар, шеңберге тұрып бір-бірімізбен қаншалықты дос екенімізді
көрсетейікші.
- Қараңдаршы, балалар, біздің шеңберіміз қандай үлкен (шеңбердің ішінде
құрсау)!
- Ол неге ұқсайды?
- Ол күнге, шеңберге, дөңгелекке ұқсайды (педагогтің көмегімен).
- Мұқият қараңдаршы, балалар, біздің күнде не жоқ?
- Күннің сәулесі жетіспейді.
- Күннің сәулелерін жасайық. Бір қолымызбен құрсауды ұстап, екінші қолымызды
созамыз. Міне, біз сәулелерді тамаша құрастырдық!
- Сәулесі бар, үлкен, тамаша күн!
2.2. Педагог:
- Балалар, достармен тату болу керек.
- Біздің топтағы балалар тату ма?
- Тату.
Педагог:
- Бүгін бізге қуыршақ Дана қонаққа келді. Дана сендермен достасқысы келеді.
2.3. Аяқпен топ-топ-топ
Әуенді тыңдау және бейнелерді көру үшін QR-кодты сканерлеңіз
2
Балалар көңілді әуеннің мәтініне байланысты қимылдар жасайды.
2.4. Әйгерім қуыршақ:
- Балалар, сендермен қандай көңілді, сендер сондай татусыңдар! Көп рақмет!
- Балалар, сендер менің достарымсыңдар, ертең мен сендермен бірге ойнауға
келемін. Қазір үйге баруым керек. Сау болыңдар, балалар!
3. ҚОРЫТЫНДЫ
- Балалар, біз бүгін не істедік?
- Біз ойындар ойнадық.
- Біз бүгін кіммен достастық?
- Біз Дана қуыршақпен достастық.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Дос болайық бәріміз*
Дос болайық бәріміз*
Жаратылыстану: Дос болайық бәріміз*
Оқу қызметінің мақсаты
Балаларға достарымен мейірімді қарым-қатынаста болуды үйретуді; достық
құндылығы туралы түсінік беру; достаса білуге тәрбиелеу;
коммуникативті дағдыларын дамыту.
Сөздік жұмыс
Достық, дос.
Әдіс-тәсілдер
Шаттық шеңбері, сергіту сәті.
Құрал-жабдықтар
1. КӨРНЕКІЛІК МАТЕРИАЛДАР
Дыбыстық жазбалар, Әйгерім қуыршағы, үлкен құрсау.
2. ҮЛЕСТІРМЕЛІ МАТЕРИАЛДАР
Шағын құрсау.
Оқу қызметінің барысы
1. КІРІСПЕ БӨЛІМ
1.1. «Дос болайық бәріміз» атты шаттық шеңберіне шақырамын.
Армысың менің достарым,
Келіңдер бәрің жиналып, (қолымен шақырады)
Алақанды соғайық,
Шеңберге бірге тұрайық. (қолдарынан ұстайды)
Жер шарындай айналып, (айналады)
Әлемге шаттық сыйлайық.
Қолымызды көтеріп, (қолдарын көкке созады)
Күннен шабыт алайық
1
Ортамызда күн нұры,
Құшаққа оны алайық. (құшақтасады)
2. НЕГІЗГІ БӨЛІМ
2.1. Педагог:
- Балалар, шеңберге тұрып бір-бірімізбен қаншалықты дос екенімізді
көрсетейікші.
- Қараңдаршы, балалар, біздің шеңберіміз қандай үлкен (шеңбердің ішінде
құрсау)!
- Ол неге ұқсайды?
- Ол күнге, шеңберге, дөңгелекке ұқсайды (педагогтің көмегімен).
- Мұқият қараңдаршы, балалар, біздің күнде не жоқ?
- Күннің сәулесі жетіспейді.
- Күннің сәулелерін жасайық. Бір қолымызбен құрсауды ұстап, екінші қолымызды
созамыз. Міне, біз сәулелерді тамаша құрастырдық!
- Сәулесі бар, үлкен, тамаша күн!
2.2. Педагог:
- Балалар, достармен тату болу керек.
- Біздің топтағы балалар тату ма?
- Тату.
Педагог:
- Бүгін бізге қуыршақ Дана қонаққа келді. Дана сендермен достасқысы келеді.
2.3. Аяқпен топ-топ-топ
Әуенді тыңдау және бейнелерді көру үшін QR-кодты сканерлеңіз
2
Балалар көңілді әуеннің мәтініне байланысты қимылдар жасайды.
2.4. Әйгерім қуыршақ:
- Балалар, сендермен қандай көңілді, сендер сондай татусыңдар! Көп рақмет!
- Балалар, сендер менің достарымсыңдар, ертең мен сендермен бірге ойнауға
келемін. Қазір үйге баруым керек. Сау болыңдар, балалар!
3. ҚОРЫТЫНДЫ
- Балалар, біз бүгін не істедік?
- Біз ойындар ойнадық.
- Біз бүгін кіммен достастық?
- Біз Дана қуыршақпен достастық.
шағым қалдыра аласыз













