Облыстық есту және
сөйлеу қабілеті бұзылған балаларға арналған мектеп-интернат
кешені
Психолог Меңдешова
А.Е.
Тренинг
тақырыбы: «Дос болайық
бәріміз»
Тренинг
мақсаты: оқушылардың бойында жақсы
мінез-құлықты қалыптастыра отырып, танымдық процестерін дамыту.
Бір-бірімен қарым-қатынасын жақсартып, бейімделуіне қолдау
көрсету.
Көрнекіліктер: бейнеролик, әртүрлі
доптар.
Жоспары:
1.«Сәлемдесу» жаттығуы 2.«Көңілді балақай » жаттығуы
3.«Формалар » жаттығуы
4.«Шариктер» жаттығуы
5.«Поровоз» жаттығуы
1. «Сәлемдесу»
жаттығуы.
Мақсаты: жеткіншектер
арасындағы позитивті көңіл-күйді орнату, балаларды қимыл-қозғалысқа
келтіру.
Нұсқау: балалар шеңбер болып орналасады, бір- біріне ойыншықты беру
арқылы бір-біріне жылы сөз айтады.
2.«Көңілді балақай»
жаттығуы
Мақсаты: балалардың көңіл-
күйлерін көтеру арқылы , қимыл- қозғалысқа келтіру.
Нұсқау: балалар ортаға шеңберге
жиналады. Видеороликтен көрсетілетін жаттығуларды қайталап
тұрады.
3.«Формалар»
жаттығуы
Мақсаты:
оқушылардың зейінін
тұрақтандыру.
Нұсқау: Балаларға кезекпен-кезек
жұмсақ кубикты, дөңгелек, үшбұрышты формаларды көрсетеміз,
оқушыларға бұлардың ішінен дөңгелекті, төртбұрышты тауып ал деп
тапсырма береміз , сонымен қатар түстеріне байланысты да жасыруға
да болады.
4.«Шариктер» жаттығуы
Мақсаты: балаларды қимыл- қозғалысқа
келтіру, ойлау қабілетін дамыту.
Нұсқау: Балалар ретпен тұрады. Табаққа әртүрлі түсті шариктерді
саламыз. Және балаларға соның ішінінен түстері бойынша шариктерді
табуын сұраймыз.
«Паравоз»
жаттығуы.
Мақсаты: Балалардың көңіл-күйін
көтеру.
Нұсқау: Паравоз музыкасы
қосылады, оқушылар бірінен кейін бірі тұрып, бірінші апайдың
қиымылына байланысты қозғалады.
Хаттама
Күні: 31.01.2017ж
Тақырыбы: «Дос болайық бәріміз»
тренингі
Мақсаты: оқушыларың көңіл, күйін
жақсарту, оқушылардың бойында жақсы мінез-құлықты қалыптастыра
отырып, танымдық процестерін дамыту. Бір-бірімен қарым-қатынасын
жақсартып, бейімделуіне қолдау көрсету.
Контингент: балабақша
балалары
Қолданылған
құрал-жабдықтар: бейнеролик, әртүрлі
доптар.
Жүру
барысы: Балалар шеңбер болып
орналасады. Бір- біріне жұмсақ ойыншық беріп, сонымен қатар жылы
сөздер айтады. Бейнероликтан қосылған биді балалар қайталайды,
«формалар» ойыны , яғни әртүрлі формаларды көрсетіп бірдейлерін
ұқсастыру керек, содан кейн , әртүрлі шариктерді табаққа салып
соның ішінен түстеріне байланысты шариктерді таңдауы тиіс,
«паравоз» ойынында паравоз музыкасы қосылады және оқушылар бір-
бірінен тізбектеліп ұсталып, паравоз
болады.
Қорытынды:Тренинг барысында оқушылардың көңіл-күйлері
көтерілді. Барлық оқушылар бірдей тренингке белсенді қатысып
отырды.
Машықкер: Сембиева
И.О.