Қазақстан Республикасының
Білім және ғылым министірлігі
«М.О.Әуезов атындағы
педагогикалық колледжі» ҚМҚК
«Бекітемін» _______________
Колледж әдіскері: Кабимолдина
А.К.
«Келісемін» _______________
Сынып жетекшісі: Ұлпан
Жұмағалиевна
Тәрбие сағатының
жоспары
Тақырыбы: “Дос болам десең,
Досынды сыйла, қымбаттым! ”
Өтетін орны: «№8
Көркем-эстетикалық білім беру және тәрбиелеу ЖОББМ»
КММ
Сынып: 5
«Б»
Мерзімі: 12.10.2021ж
Тобы: 24
Машықкер: Серғазина Алуа
Мұратқызы
Баға: «__
» (________)
Баға: «___ » (________)
Семей 2021ж.
Тәрбие сағатының
мақсаты: Достық сезімді бойларына сіңіріп, достық
қарым қатынастарын, бір-біріне деген сыйластығын, сүйіспеншілігін
арттыру.
Тәрбие сағатының
міндеті: Досқа деген адалдық сезімдерін бағалай
білуге және адал достықты жалған достықтан айыра
білуге тәрбиелеу.
Жалпы достық туралы түсінік
қалыптастырып, өз ойын еркін жеткізе
алу.
Тәрбие сағатының
ұйымдастыру формасы,
түрі: топтық жұмыс, ой
толғау.
Әдіс-тәсілдері: түсіндіру,
сұрақ-жауап,
Көрнекілік: суреттер, стикерлер, түрлі түсті
қарындаштар, фломастерлер, А3 форматы
Тәрбие сағатының
құрылымы
І. Ұйымдастыру кезеңі 1-3
минут
- «танысу» тренингі» (алғашқы
рет, басқа сағаттарда ауыстыру) 3-5 минут
ІІ. Негізгі кезең (сынып
жетекші белгілеп берген уақытты пайдалану) 10 - 20
минут
-
-
-
ІІІ. Қорытынды кезең 1-3
минут
Тәрбие сағатының
барысы:
І. Ұйымдастыру
кезеңі.
Сәлеметсіздерме оқушылар! Қалдарыңыз қалай?
Көңіл күйлеріңіз қалай? Мен Семей қаласы М.О. Әуезов атындағы
педагогикалық колледжінің «Шетел тілі пәнінің мұғалімі» мамандығы
24 топ студенті Серғазина Алуа Мұратқызымын. Сіздермен тәрбие
сағаттарын өткіземін. Бүгінгі күнге барлықтарыңызға көтеріңкі көңіл
күй және сәттілік тілеймін. Біздің бүгінгі тәрбие сағатымыздың
тақырыбы “Дос болам
десең, Досынды сыйла,
қымбаттым!”.
ІІ.
Негізгі
кезең
Берілген сұрақтарға жауап
беріп, өз ойларын ортаға салады.
1. Дос деп кімді айтамыз?
2. Оқушылар арасындағы
достықты қалай түсінесіңдер?
3. Кек сақтамайтын дос
қандай дос?
Бөтенге шексіз сеніп қалудан
сақтан, дос деп құрмет тұтып жүрген адамыңның өзі сені сатып кетуі
мүмкін. (Омар Хайям)
Ойын.
Оқушыларды 3-топқа бөлу арқылы әрбір топқа
пазл суреттер таратылады, сол суреттерді балалар тауып, не
бейнеленіп тұрғанын айтады.
-
Ой
қозғау
Жағдаяттан
шығу.
1-топ.
Сенің ең жақын
досың өзінен кіші баланың ұялы телефонын
тартып алды. Сынып жиналысында оны талқылап жатыр. Ол
сенен көмек күтіп отыр. Сен не айтар
едің?
2-топ.
Досың екеуіңнің
араларыңа 3-адам килікті және енді досың
көбірек сонымен бірге болып, бірге жүретін
болды.
Бірақ 3-адам саған ұнамайды.
Бұл жағдаяттан қалай жол табуға
болады?
3-топ.
Бір күні көптен бері
кездеспеген досыңмен жолығып кездесіп қалдыңдар. Әңгіме-дүкен құрып
дәмханада отырғанда кенет анаңның “тез қайт”- деп бұйырғаны есіңе
түсе кетті. Сен осы кезде не істер
едің?
Қорытынды
Дос болам
десең ...
|
Дос болам десең,
Досымды сыйла, қымбаттым!
Досыңа сонда,
Досыммен ғана қымбатпын.
Дос болам десең,
Мендегі доспен достасқын,
Сендегі доспен дос болып
сонда тұрмақпын.
М.Мақатаев
|
|
Нағыз достық кісіге шабыт беріп, өмірде
кездесетін түрлі сәтсіздіктерге мойымауға, басқа түскен қайғы мен
қиыншылықты бірге көтеруге
жәрдемдеседі.
Сонымен балалар бүгінгі сабағымыз өз мәресіне
жетті. Сендерге сабақ ұнады деген үміттемін. Әрқашан адал достықты
бағалайтын, өздерің адал дос бола алатын мықты азамат,азаматша
болуларыңа тілектеспін. Сау
болыңдар!