Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Шаншарова Күләш
Аблаққызы
Ақтөбе облысы, Шалқар
ауданы,
Бозой жалпы орта білім
беретін
мектебінің әлеуметтік
педагог
және өзін-өзі тану
мұғалімі
«Дос болу, үйлесімді өмір
сүру»
Мақсаты:
Оқушыларға достық туралы
түсіндіру. Достық қарым-қатынас орнатуларына ықпал ету. Өмірде
адал,шыншылдос таба білуге баулу.
Күтілетін
нәтиже:
Оқушылар айналасындағы
адамдармен үйлесімді қарым-қатынас жасау,өздерінің жағымсыз
мінездерін анықтай отырып,тәртіп нормасын сақтау, жолдастық пен
түсінушіліктің дамуына жауапкершілікпен
қарау.
Түйінді
идеялар:
«Досы көпті жау алмас» деген
мақал-мәтелді басшылыққа ала отырып, жағымды қарым –қатынасқа
тәрбиелеу, ойлау және сөйлеу қабілеттерін
дамыту.
Ұйымдастыру
7
мин
«Мен кіммін»
тренингі
Мақсаты:оқушылардың бір-бірін жақсы
біліп, үйлесімді қарым-қатынаста болуына
бағытталады.
Ойын
барысы:1-ден 10-ға
дейінсандарға «Мен кіммін ?» деген
сұраққа жауап жазады.Осы қағазды арқаларына жапсырып, шеңбер болып
жүреді. Жүргізуші қатысушының атын айтпай, әр қағаздағы
мінез-бітістерін оқиды, сол бойынша кімге арналғанын тауып алу
керек.
Қорытынды:бір-бірімізге ерекше мән бере
отырып, достығымызды бағалайық, бәріміздің де мінез-бітістеріміз
әдемі жанға жайлы деп бір-бірімізді
құрметтейік.
Тапсырмалар
Мұғалімнің
іс-әрекеті
Қатысушының
іс-әрекеті
Ой
қозғау
«Жаңа
ақпарат»
Оқушыларды топқа
бөлу.
1.Оқушыларға алдын-
ала дайындалған «Көлеңкелі өмір» атты әңгімені оқытып, өмірмен
салыстыру
2. «Адамдар
бір-біріне адал, қалтқысыз сеніп, ортақ көзқараста болса ғана
достықтары берік болады. Достық – өзара жауапкершілік пен
қамқорлықтың, рухани жақындықтың
белгісі»
Топтар өз ойларымен бөліседі,
талдау жасайды.
Жаңа
сабақ
Тапсырма№1
10
минут
І топ «Досы көпті
жау алмас»
ІІ топ «Айнымас досы
бар адам – ең бақытты адам»
ІІІ топ «Жігітті жолдасына
қарап бағала»
Топпен талданады Жұмыспен
таныстыру және қорғау
Тапсырма
№2
Жағдаятты
шешу.
1-жағдаят. Сіздер 3
дос бірге жүресіңдер. Сенің жаңа досың бұрынғы досыңды тастап,
екеуміз дос болайық дейді. Сен не
істейсің?
2-жағдаят. Досың
саған қонаққа келді. Оған сенің ертегі кітаптарың ұнайды. Ол сенен
сол кітапты сұрады. Сенің пікірің?
3- жағдаят. Жақсы досың сенің
ең жақсы көретін көйлегіңді күйдіріп қойды. Сенің іс –
әрекетің?
Топпен
жұмыс
Рефлексия
5
минут
Адал дос болу жолындағы
жауапкершілік
Түйінді ойлар
айтылды.
Қорытындылау
3
минут
Мұғалім алдын – ала
достыққа тән қасиеттерді қағаздарға жазып дайындалған қиындыларды
стол үстіне қояды. «ДОС» деп жазылған плакатты тақтаға іліп, адал
достыққа тән қасиеттерді айттыру нәтижесінде олардың жауабын
толықтырып, қағазға жазылған қасиеттерді «ДОС» жазуының айналасына
ілу.
Топтарды ауызбіршілігі мен
жақсы қарым-қатынастары үшін бағалау, мақтан
тұту.
2
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз