Тақырыбы: «Дос деп кімді айтамыз?»
Сыныбы: 1
Мақсаты: Дос пен дұшпанды ажырата білуге үйрету. Оқушыларға өз ойларын айтқызып, түрлі жағдаяттар арқылы ойлау қабілеттерін дамыту. Жақсы, адал, достыққа, татулыққа тәрбиелеу. Формасы: Топтық жұмыс. Көрнекілігі: қанатты сөздер, плакат Ұйымдастыру кезеңі: Балалар «Дос деп кімді айтамыз», «Дос деген қандай болу керек», «Амал дос пен адал дос қандай болады?» деген сұрақтар төңірегінде сөз қозғап өз ойларынды ортаға салсандар.
100 теңгең болғанша,
жүз досың болсын,
Досын жылатып айтады,
Дұшпанын күлдіріп айтады- дейді деп балалар ойларымен бөлісті.
Ия балалар, дұрыс айтасындар. Сендердің ойларын дұрыс.
Дос – дегеніміз әрдайым жаныннан табылатын, қуанышына ортақтасып, қайғымен бөлісетін, жақсылығымызды асырып, жамандығымызды жасыратын, қол үшін беріп, қолдау көрсетіп, арқа сүйер тірегің бола алатын адам.
Дос дегенің өмірдегі тірегің
Дос дегенің бір болатын тіреуін
Дос дегенің қиын кезде қол созып
Керек болса қиып берер жүрегін, - дей отыра тәрбие сағатын бастайық.
II. Дос қандай болуы керек?
I.Мақал – мәтелдер
сайысы.
1.Дос жылатып айтады,
Дұшпан ..... (күлдіртіп айтады)
2.Жақсы жаңына жолдас,
Жаман ..... (малыңа жолдас)
3.Жақсымен дос болсаң жетерсін мұратқа,
Жаманмен дос болсаң ...... (қаларсын ұятқа)
4.Ақылсыз достан, ақылды ..... (дұшпан артық)
5.Басынды жауға берсен де,
Досынды ...... (дауға берме)
6.Дос басқа қарайды,
Дұшпан ..... (аяққа қарайды).
7.Досы көпті жау алмайды,
Ақылы көпті ...... (дау алмайды).
8.Күлме досқа .... (келер басқа)
9.Жүз сом ақшан болғанша,
Жүз ..... (досын болсын)
10.Жанадан дос тапсан,
Ескі досынды .... (ұмытпа)
III.Мәтінді оқу.
Ия балалар, дұрыс айтасындар. Енді сендердің ойларынды қортындылау үшін мына бір мәтінді оқып берейін.
Ертеректе ел ішінде Әйтімбет деген сөзге шешен кісі болыпты. Бір отырыста Әйтімбет шешенге замандастары:
-Достық нешеу? Деп сұрақ қояды.
Сонда Әйтімбет шешен:
-Достықтын екі түрі бар. Бірі – адал достық та, екіншісі амал достық.
-Ал енді оларды қалай ажыратамыз? Дегенде: «Амал достық өмірлік нұсқа болады, ал амал достықтың өмірі қысқа болады» деп жауап берген екен.
IV. Адал және амал дос.
Виен диаграмманы толтыру.
өзімшіл, сатқын, өзін ғана ойлайтын
Инабатты, кішіпейіл, ақылды,
адал
Адал дос Амал дос
V.Қорытындылау.
VI. Бағалау.
Енді балалар, тәрбие сағатымызды қортындылау үшін өздеріңе таратылған, ішінде «Дос болайық!» деген жазу бар қағазды бір-бірлеріңе ұсынындар.
Әр қашанда достарыңыз өздеріңізге адал болсын!
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Дос деп кімді атаймыз?
Дос деп кімді атаймыз?
Тақырыбы: «Дос деп кімді айтамыз?»
Сыныбы: 1
Мақсаты: Дос пен дұшпанды ажырата білуге үйрету. Оқушыларға өз ойларын айтқызып, түрлі жағдаяттар арқылы ойлау қабілеттерін дамыту. Жақсы, адал, достыққа, татулыққа тәрбиелеу. Формасы: Топтық жұмыс. Көрнекілігі: қанатты сөздер, плакат Ұйымдастыру кезеңі: Балалар «Дос деп кімді айтамыз», «Дос деген қандай болу керек», «Амал дос пен адал дос қандай болады?» деген сұрақтар төңірегінде сөз қозғап өз ойларынды ортаға салсандар.
100 теңгең болғанша,
жүз досың болсын,
Досын жылатып айтады,
Дұшпанын күлдіріп айтады- дейді деп балалар ойларымен бөлісті.
Ия балалар, дұрыс айтасындар. Сендердің ойларын дұрыс.
Дос – дегеніміз әрдайым жаныннан табылатын, қуанышына ортақтасып, қайғымен бөлісетін, жақсылығымызды асырып, жамандығымызды жасыратын, қол үшін беріп, қолдау көрсетіп, арқа сүйер тірегің бола алатын адам.
Дос дегенің өмірдегі тірегің
Дос дегенің бір болатын тіреуін
Дос дегенің қиын кезде қол созып
Керек болса қиып берер жүрегін, - дей отыра тәрбие сағатын бастайық.
II. Дос қандай болуы керек?
I.Мақал – мәтелдер
сайысы.
1.Дос жылатып айтады,
Дұшпан ..... (күлдіртіп айтады)
2.Жақсы жаңына жолдас,
Жаман ..... (малыңа жолдас)
3.Жақсымен дос болсаң жетерсін мұратқа,
Жаманмен дос болсаң ...... (қаларсын ұятқа)
4.Ақылсыз достан, ақылды ..... (дұшпан артық)
5.Басынды жауға берсен де,
Досынды ...... (дауға берме)
6.Дос басқа қарайды,
Дұшпан ..... (аяққа қарайды).
7.Досы көпті жау алмайды,
Ақылы көпті ...... (дау алмайды).
8.Күлме досқа .... (келер басқа)
9.Жүз сом ақшан болғанша,
Жүз ..... (досын болсын)
10.Жанадан дос тапсан,
Ескі досынды .... (ұмытпа)
III.Мәтінді оқу.
Ия балалар, дұрыс айтасындар. Енді сендердің ойларынды қортындылау үшін мына бір мәтінді оқып берейін.
Ертеректе ел ішінде Әйтімбет деген сөзге шешен кісі болыпты. Бір отырыста Әйтімбет шешенге замандастары:
-Достық нешеу? Деп сұрақ қояды.
Сонда Әйтімбет шешен:
-Достықтын екі түрі бар. Бірі – адал достық та, екіншісі амал достық.
-Ал енді оларды қалай ажыратамыз? Дегенде: «Амал достық өмірлік нұсқа болады, ал амал достықтың өмірі қысқа болады» деп жауап берген екен.
IV. Адал және амал дос.
Виен диаграмманы толтыру.
өзімшіл, сатқын, өзін ғана ойлайтын
Инабатты, кішіпейіл, ақылды,
адал
Адал дос Амал дос
V.Қорытындылау.
VI. Бағалау.
Енді балалар, тәрбие сағатымызды қортындылау үшін өздеріңе таратылған, ішінде «Дос болайық!» деген жазу бар қағазды бір-бірлеріңе ұсынындар.
Әр қашанда достарыңыз өздеріңізге адал болсын!
шағым қалдыра аласыз













