Тақырыбы: "Дос және
достық"
|
Мақсаты
|
Күтілетін
нәтиже
|
Оқушыларға дос,
достық
туралы
әңгімелей отырып,
олардың
достық
қарым-қатынасын
нығайту.
Оқушыларды
адалдыққа,
шыншылдыққа
тәрбиелеу,
өзімшілдіктен, менмендіктен
тағы
басқа жаман
әдеттерден
аулақ
жүруге
үйрету.
Оқушылардың
адамгершілік
қасиетін, бір-біріне деген
достық
сезімдерін
нығайту.
|
Оқушыларға дос,
достық
туралы
әңгімелей отырып,
олардың
достық
қарым-қатынасын
нығайады.
Оқушыларды
адалдыққа,
шыншылдыққа
тәрбиелеу,
өзімшілдіктен, менмендіктен
тағы
басқа жаман
әдеттерден
аулақ
жүруге
үйренеді.
Оқушылардың
адамгершілік
қасиетін, бір-біріне деген
достық
сезімдерін
нығайады
|
Қолданылатын
ресурстар:
|
Ұлы
адамдардың
ойлары,
нақыл
ұлағатты
сөздері, дос
туралы мақал-мәтелдер,
газет-журналдардан үзінділер,
видеопроектор.
|
Әдіс-тәсілдер
|
«Еркін жазу», «Атом»,
«Жалғасын тап»
|
Сабақты
ұйымдастыру
Сыныптың психологиялық ахуалын
құру, топқа бөлу шеберлігі.
|
Тақырыпты ашу
сұрақтары
-
Дос деген
кім?
Дос
Сыр бөлісетін
адам
Мені өте жақсы түсінетін
адам
Көмекке әрдайым дайын
адам
Қандай жағдай болмасын
болмасын бірге болатын
адам
Сенімді
адам
|
Кезеңдері
|
Берілетін
тапсырмалар
|
Бағалау
критерийлері
|
Жұмыс
түрі
|
Үй та тапсырмасын
сұрау.
Синтез, жинақтау
деңгейіндегі тапсырмалар.
Рухани
адамгершілік,имандылық,
салт-дәстүр
|
2.Достық дегенді қалай
түсінеміз ?(Жауапты сурет арқылы бер. Әр бір оқушы өзі салған сурет
бойынша түсіндіреді)
1-
жауап:Адамдар арасындағы
байланыс 2-жауап: Достықты шеңберге
теңедім
3-жауап: Жүрек
4-жауап :
Гүл
Ескертпе: мұғалім оқушылардың
өзара тапсырманы түсіндіруін қамтамасыз етуді басты назарда ұстауы
қажет. (Тапсырманы орындап келген оқушы топ мүшелеріне
түсіндіреді.)
|
Смайлик
|
топтық
|
Жаңа
сабақ.
Мазмұнын ашатын топтық, жұптық
тапсырмалар беру.
|
Досың бар ма? Ол
кім?
Достық шынайы сезім бе, әлде
жай ұғым ба?
Достық жасқа байланысты
ма?
Қыз бала мен ер баланың
арасында достық бола
ма?
Жақсы дос, жаман дос қандай
болады?
Досыңыздың басына қиындық
түсті не істейсіз?
Дос қандай болу
керек?
Адал жомарт адамгершілігі
мол қарапайым
мейірімді
Дос кешірімді
төзімді
ақылды сабырлы
салмақты
кек
сақтамау
ашықтық
бүкпесіздік
Достық
Әйтімбет деген сөзге шешен
кісі болыпты. Бірде оның
замандастары:
-
Достық нешеу? – деп сұрақ
қояды. Сонда Әйтімбет тұрып:
-
Достықтықтың екі түрі болады.
Бірі - адал достық, екіншісі – амал
достық.
«Енді оны қалай ажырата
аламыз» дегендерге:
Оқушылардың пікірлері
тыңдалады.
«Сөйлемді
аяқта» тренингі
Екі топқа сөйлемдер беремін.
Топтағы әрбір оқушы сөйлемнің жалғасын табу
керек.
А) Әрбір адамға дос керек.
Өйткені ...
Ә) Сыйластық бар жерде
...
|
Жақсы қатысқан
оқушыларға смайлик беру
|
Жеке
топтық
|
Үйге
тапсырма
Синтез, жинақтау
деңгейіндегі
Қызықтыратын, өз
қалауымен ізденетін тапсырма беру. Тақырыпты «Мәңгілік ел»
құндылықтарымен байланыстырып (рухани
адамгершілік,имандылық,
салт-дәстүр)эссе,
шығарма жазу дәлелімен.
|
Жағдаяттан
шығу.
«Достық»
және
«Сыйластық»
топтары
1. Сенің ең жақын досың
өзінен кіші баланың ұялы телефонын тартып алды. Сынып жиналысында
оны талқылап жатыр. Ол сенен көмек күтіп отыр. Сен не айтар
едің?
2. Сенің досыңды үлкен
балалар күш көрсетіп соғып жатыр. Сенің оларға шамаң жетпейді. Сен
не істейсің?
3. «Менің үлгі тұтар досым»
(досының жақсы қасиеттерін
дәріптеу)
«Мінездеме
беру»
тренингі
Қазір мен сіздерге 5 саусақты
қолғап беремін. Әр саусақта өзіңіздің қолыңыздағы жазылған есімді
балаға бір біріне көрсетпей мінездеме
жазыңдар.
Тірек
сөздер:
Адал
арам төзімді қатал
ақылды
мейірімсіз өз қамын
ойлайтын
адамгершілігі мол кекшіл
жалқау
қарапайым сөзге түсінбейтін кешірімді
тәккапар мейірімді сараң
сабырлы салмақты
қызғаншақ
тұйық кек
сақтамау
ашықтық
жомарт бүкпесіздік
«Бес саусақ бірікпей ине қолға
ілікпейді» дегендей бәріміз жұмылы бірауыздан алдымыздағы жүкті
көтерейік
|
Смайлик
Смайлик
|
Жеке
жұптық
|
Бағалау.
|
YІ.Мақалды
жалғастыр
1. «Кемшіліксіз .... іздеген
адам .... қалады».
2.
«Дұшпан
.... айтады,
дос....айтады».
3.
«Жаңылмайтын ... жоқ, сүрінбейтін
тұяқ
.......».
4. «.... жаңасы
жақсы, ...
көнесі
жақсы.».
5.
«..........ақшаң
болғанша, көп
досың
...».
6. «Досы көппен ....
,
Досы
жоқпен ...
».
7. «Досы ...
, өзі де
жақсы».
8. «....
басқа
қарайды,
...
аяққа
қарайды».
9.
«Ақылсыз ....ақылды
дұшпан
....».
10. «
Досың
мың
....,
... біреу болса да
көп».
11. « ... адам тамыры жоқ ...
тең»
12. « ... дос болсаң, Сасқанда
ақылың айтар.
... дос болсаң, Топ ішінде
бетің қайтар».
.Қорытынды:
-
Қиын
кездерде бір-біріне
көмек
көрсетіңдер.
-
Досыңды алдамай,
оған адал
бол.
-
Досыңды
қорлама.
-
Досыңмен
қызықты
шақтарды
бөлісе
біл.
-
Досыңды барда да сына,
жоқта да
сына.
-
Досыңның
кемшілігін кешіре
біл.
|
Смайлик
Жалпы балл: көп
смайлик жинаған оқушы және топты
бағалау
|
Топық
|
Кері
байланыс
|
«Бас
бармақ»
|
Бармақ арқ.
бағалау
|
Жеке,
топтық
|