Материалдар / Дос және достық тәрбие сағаты бастауыш сынып

Дос және достық тәрбие сағаты бастауыш сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Дос және достық тәрбие сағаты бастауыш сынып
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады



Сынып жетекшінің аты-жөні


Күні:


Сынып МАД

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сынып сағатының тақырыбы

Дос және достық

Тәрбие жұмысының бағыты

Дос бола білуге үйрету;

Мақсаты

Достық сезімді бойларына сіңіріп, достық қарым-қатынастарын, бір-біріне деген сыйластығын, сүйіспеншілігін арттыру.

Досқа деген адалдық сезімдерін бағалай білуге және адал достықты жалған достықтан айыра білуге тәрбиелеу.

Бағалау критерийлері:



Тәрбие сағатының барысы

Барысы

Тәрбие сағатындағы орындалуы тиіс іс-әрекеттер

Ресурстар



Кіріспе

10 мин























Негізгі бөлім

25 мин


І. Ұйымдастыру кезеңі.

Сәлемдесу назарын аудару, психологиялық ахуал туғызу

Балалар, дөңгелене тұрып, бір-біріңе қолдарыңды созып, шын жүректен мынандай сөздермен сәлемдесейік.
-Сәлеметсің бе, құрбым? Мен сенің досыңмын.
-Сәлеметсің бе, құрбым? Менің сенімен дос болғым келеді. т.б

  • Орнымызға отырайық!

  • Қане,балалар, кім айтады «ДОСТЫҚ» дегеніміз не?


Мен сендерге достық туралы қызықты видео алып келдім;

Екі достың ғажайып оқиғасын бірге көрейік:
https://youtu.be/gH3zqZPR4EQ?si=fdg7rYrZoqHELr7a


«Көгершіннен хат» әдісі

Балалар, бейбітшілік пен достық құсы – көгершін сендерге хаттар алып келіпті;

Хаттағы оқиғаларды м0ен оқып беремін, сендер жауап беріңдер, келістік пе?


  1. Айман мен Жансая мектепке келе жатты. Бір кезде қатты жаңбыр жауа жөнелді. Айманның үстінде плащы бар еді,ал Жансая тек көйлекпен жүрген.

  • «Плащыңды шаш бірге жамылайық деді»– Жансая

  • «Жоқ, үстім су болады» - деп жауап берді Айман.

  • Сыныпқа су болып кірген Жансаяға таң қалып қараған ұстазы неге сенің үстің су,Айман құп – құрғақ деді.

  • Менде көйлек, Айманда плащ болды деп жауап берді Жансая.

  • Ұстаз: «Екеуіңнің достығың тек алғашқы жаңбырға дейін ғана болды ғой» деді. Ұялған Айман қып – қызыл болып кетті;

Сен құрбы қыздарға қандай ақыл айтар едің?

  1. Сыныпта бір партада отыратын Жігер мен Қанат өте тату достар боатын. Жігер бірде өте мазасыз болып шуылдады. Тақтаға жазып тұрған мұғалімнен ескерту алған Жігер мен емес Қанат шуылдап отырған деп Қанатқа жала жаба салды; Қанат мұғалімнен ескерту алып, ата – анасымен бірге мектепке келетін болды;

Жігердің әрекеті дұрыс па?

  1. Сыныпта доп ойнап терезені сындырып алған Айгүл анасына мен емес Майра сындырған деп өтірік айта салды. ОНы естіген Майраның мамасы оған қатты ренжіді. Майраның досының әрекеті дұрыс па?


Сергіту сәті

https://youtu.be/M50St1G0ndo?si=XJcI3Y6Xh6dSHXja


Ойын: «Ренжістік, Достастық»


(әуенмен)




Балалар, бүгін біз: «Ренжістік, Достастық» ойынымен танысып, ойнаймыз. Мүмкін шын достықтың құпиясын ашатын шығармыз. Менің өтінішім бойынша сендер:


«Ренжістік» дегенде бір-бірлеріңе қарама-қарсы бұрылып, саусақтарыңды безейсіңдер.


«Тоқта» дегенде бір-бірлеріңе арқаларыңды беріп тұрасыңдар


«Достастық» деген бұйрық берілгенде қол алысып, күлімдеп, өз құрбыларыңа сүйіспеншілік туралы ізгі сөздер айтасыңдар.




Пікір алмасу:


- Сендерге ойын ұнады ма?


- Татуласқанда қандай сезімде болдыңдар? (қуанышты, бақытты, көңілді)


- Ал ренжіскен сендерге ұнады ма?


- Ренжіскенде қандай көңіл-күйде болдыңдар? (қайғылы, көңілсіз)


- Ендеше балалар, өмірімізде қуанышты, бақытты сәттер көп болсын десеңдер, ешқашанда достарыңмен ренжіспеңдер. Олармен бірге тату-тәтті достықта болуларыңа тілектеспін.


«Дос табу» ойыны
Мақсаты: Достық байланысын сезінуге және орнатуға үйрету.
Балалар екі топқа бөлінеді. Бір топтың көзін байлап, бөлменің ішінде қозғалып, бір-бірін табу ұсынылады. Қолдың көмегімен шашты, киімді, қолдарын сипау арқылы білуге болады. Досы табылса, ойыншылар рөлдерімен алмасады.


«Досқа тілек»

Балалар, қане, әрқайсысымыз өз сыныбымыздағы досымыздың атын атап, досымызға тілегімізді білдірейік;

Жүректен шыққан жылу басқа жүрекке жететінін ұмытпайық!



Балалар, партамыздың жанында тұрған шарларды алып, қане, ортаға шығайық!

Ризамыз бүгінге біз,


Ризамыз бүгінге біз.


Ризамыз бүгінге біз,


Ризамыз қазірге.


Ризамыз(3) бүгінге біз,


Ризамыз(3 )қазірге.



Слайд










https://youtu.be/gH3zqZPR4EQ?si=fdg7rYrZoqHELr7a









Shape1


Shape2






















https://youtu.be/M50St1G0ndo?si=XJcI3Y6Xh6dSHXja



Shape3



























Көңілді әуен

Shape4





Shape5














Қоры

тынды

10 мин



«Жүректен жүрекке» әдісі арқылы кері байланыс беріледі;

Платформалық жұмыс






09 Ақпан 2024
472
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі