Тақырыбы: «Дос пен достық»
Мақсаты: Достық,сыйластық туралы пікірлесе отырып оқушылардың арасындағы сезімді қалыптастыру.
Көрнекілігі: сызбалар,түрлі түсті қағаз,қайшы,маркер.
І.Ұйымдастыру бөлімі: а)амандасу.
ә)Оқушылардың психологиялық жағдайына көңіл
бөлу.
ІІ. Оқушы аудиториясы не дейді?
Тақырыпты ашу сұрақтары.
1.Дос деген кім? Сауалына сызба арқылы жауап беру.
2.Достық дегенді қалай түсінеміз? Жауапті сурет арқылы түсіндіреміз.
ДОС
Сыр бөлісетін
адам
Мені өте жақсы түсінетін адам
Көмекке әрдайым дайын
адам
Сенімді адам
1.жауап;Адамдар арасындағы байланыс; 2.жауап; Достықты шеңберге
теңедім;

![]()
3.жауап; Жапырақ. 4.жауап; Жүрек.

3.Достық бар ма?ол қандай болады?
4.Достық шынайы сезім бе, әлде жай ұғым ба?
5.Досыңыздың басына қиындық түсті не істейсіз?
6.Достық жасқа байланысты ма?
7.Менің достарым көп болуы үшін не істеуім керек?
(Балалардың пікірлері тыңдалады)
ІІІ. «Жағдаяттан шығу» ойыны.
Екі достың арасындағы түсініспеушілікті бейнелейтін көріністі көрсету.
ІV. «Сиқырлы орындық» ойыны.
Ортаға орындық қойылады,оған бір оқушы отырады.Қалғандары сол оқушының ұнамды жақтарын айтады.
V. «Жалғастырып көр» ойыны.
1.Әрбір адамға дос керек.Өйткені...
2.Менің сыныптастарыма немесе досыма тілегім...
3.Сыйластық бар жерде...
VІ. «Достық туралы ақыл- нақыл сөздер»
1 – оқушы; Дос достың кемшілігін кешіре біледі. Жүсіп Баласағұн
2 – оқушы; Досы жоқпен сырлас,досы көппен сыйлас. Абай
3 – оқушы; Қоссыз қазақ болса да,доссыз қазақ болмаған.
Жұбан Молдағалиев
VІІ. «Жүректен - жүрекке» жылы лебізімізбен бүгінгі тәрбие сағатын тәмәмдаймыз.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Дос пен достық. Тәрбие сағаты.
Дос пен достық. Тәрбие сағаты.
Тақырыбы: «Дос пен достық»
Мақсаты: Достық,сыйластық туралы пікірлесе отырып оқушылардың арасындағы сезімді қалыптастыру.
Көрнекілігі: сызбалар,түрлі түсті қағаз,қайшы,маркер.
І.Ұйымдастыру бөлімі: а)амандасу.
ә)Оқушылардың психологиялық жағдайына көңіл
бөлу.
ІІ. Оқушы аудиториясы не дейді?
Тақырыпты ашу сұрақтары.
1.Дос деген кім? Сауалына сызба арқылы жауап беру.
2.Достық дегенді қалай түсінеміз? Жауапті сурет арқылы түсіндіреміз.
ДОС
Сыр бөлісетін
адам
Мені өте жақсы түсінетін адам
Көмекке әрдайым дайын
адам
Сенімді адам
1.жауап;Адамдар арасындағы байланыс; 2.жауап; Достықты шеңберге
теңедім;

![]()
3.жауап; Жапырақ. 4.жауап; Жүрек.

3.Достық бар ма?ол қандай болады?
4.Достық шынайы сезім бе, әлде жай ұғым ба?
5.Досыңыздың басына қиындық түсті не істейсіз?
6.Достық жасқа байланысты ма?
7.Менің достарым көп болуы үшін не істеуім керек?
(Балалардың пікірлері тыңдалады)
ІІІ. «Жағдаяттан шығу» ойыны.
Екі достың арасындағы түсініспеушілікті бейнелейтін көріністі көрсету.
ІV. «Сиқырлы орындық» ойыны.
Ортаға орындық қойылады,оған бір оқушы отырады.Қалғандары сол оқушының ұнамды жақтарын айтады.
V. «Жалғастырып көр» ойыны.
1.Әрбір адамға дос керек.Өйткені...
2.Менің сыныптастарыма немесе досыма тілегім...
3.Сыйластық бар жерде...
VІ. «Достық туралы ақыл- нақыл сөздер»
1 – оқушы; Дос достың кемшілігін кешіре біледі. Жүсіп Баласағұн
2 – оқушы; Досы жоқпен сырлас,досы көппен сыйлас. Абай
3 – оқушы; Қоссыз қазақ болса да,доссыз қазақ болмаған.
Жұбан Молдағалиев
VІІ. «Жүректен - жүрекке» жылы лебізімізбен бүгінгі тәрбие сағатын тәмәмдаймыз.
шағым қалдыра аласыз













