Оқу бағдарламасына
сәйкес оқыту мақсаттары
|
7.3.4.1 эссе құрылымы мен даму
желісін сақтап, тақырыпқа байланысты берілген мәселенің оңтайлы
шешілу жолдары немесе себептеріне өз көзқарасын жазу (дискуссивті
эссе)
7.4.4.2 Еліктеуіш сөздердің
мәнмәтіндегі қолданысын
түсіну.
|
Сабақ
мақсаттары
|
Барлық
оқушылар:Тақырыпты
түсінеді, мәтін негізі бойынша
өз ойын білдіреді, еліктеу сөз бен шылауды орынды
қолданады.
Көпшілігі: тақырыпқа байланысты берілген
мәселенің оңтайлы шешілу жолдары немесе себептеріне өз көзқарасын
жазады, еліктеуіш сөздердің мәнмәтіндегі қолданысын
түсінеді;
Кейбір
оқушылар:эссе құрылымы мен даму желісін
сақтап, тақырыпқа байланысты берілген мәселенің оңтайлы шешілу
жолдары немесе себептеріне өз көзқарасын жазады, еліктеу сөздер мен
шылауларды қатыстырады.
|
Сабақтың
басы
|
Ұйымдастыру
кезеңі. Оқушыларды түгендеп, зейінін
сабаққа аудару.
Психологиялық
жағымды ахуал туғызу
«Танысу-тілек» шеңбер
құрып бір-біріне, атын айта отырып, тілегін айтып
кетеді.
ЖАЗЫЛЫМ
АЛДЫ.
Ой қозғау
әдісі: Мәтінді оқыңдар, мәтінге
байланысты өз көзқарастарыңды
білдіріңдер.

1. Дос таңдай білесіңдер ме?
Оған қандай талаптар
қоясыңдар?
2. Досың барлық жағынан керемет
болмаса, оны сол күйінде қабылдап, кемшіліктерін жоюға көмектесе
аласыңдар ма?
3. Дос көңілі нәзік жіп
тәрізді. Досыңды ренжітпестен, кемшілігін қалай айтар едіңдер?
(оқушылар жауабы тыңдалады).
Оқушыларға сабақ
тақырыбы мен мақсаты
таныстырылады.
|
Оқушыларды түгендеп, зейінін
сабаққа аудару.
Психологиялық жағымды ахуал
туғызу.
Мәтінді оқып, мәтінге
байланысты өз көзқарастарын
білдіреді.
Сұрақтарға өз көзғарастарын
танытып, жауап береді.
Сабақтың тақырыбы мен
мақсатын анықтайды.
|
ҚБ

ҚБ

|
Көңілді
әуен
7-сынып «Қазақ тілі»
оқулығы
|
Сабақтың
ортасы
|
ЖАЗЫЛЫМ
ТАПСЫРМАСЫ
Мәтінді түсініп
оқыңыз.

1-тапсырма.1
топ.«Кластер» әдісі. Мәтінді оқып, берілген
мәліметті кластер әдісімен
түсіндіріңдер.

2
топ.Төмендегі сөйлемдердің
мазмұны негізінде құрамына шылау және еліктеу сөздерді қатыстырып,
қысқаша мәтін
құрастырыңдар.

Дескриптор:
-
Мәтінді оқып,
берілген мәліметті кластер әдісімен
түсіндіреді;
-
Сөйлемдердің мазмұны
негізінде құрамына шылау және еліктеу сөздерді қатыстырып, қысқаша
мәтін құрастырады.
ҚБ
2-тапсырма «Еркін жазу» әдісі
бойынша
Досқа тән қасиеттер
туралы өз ойларың мен идеяларыңды түйіндеп, тақырыпқа байланысты
берілген мәселенің оңтайлы шешілу жолдары немесе себептеріне өз
көзқарасыңды жазып, дискуссивті эссе
жазыңдар.
Дескриптор:
ҚБ
ЖАЗЫЛЫМНАНКЕЙІН
«Автор
орындығы». Үздік эсселер «Автор
орындығында» оқылады
|
Оқылым мәтінін
оқиды.
Топтық тапсырмалар
орындайды.
«Кластер» әдісі. Мәтінді оқып,
берілген мәліметті кластер әдісімен
түсіндіріңдер.
Төмендегі сөйлемдердің мазмұны
негізінде құрамына шылау және еліктеу сөздерді қатыстырып, қысқаша
мәтін құрастырыңдар.
«Еркін жазу» әдісі
бойыншадискуссивті эссе
жазады.
Үздік эсселер «Автор
орындығында» оқылады.
|
ҚБ

ҚБ

ҚБ

|
7-сынып «Қазақ тілі»
оқулығы
Маркер,А4
қағаз
http://kazbilim-edu.kz/main/print
|