сағат – 1
«ДОСТАРЫМДЫ ЖЫЛДАМ ОҚУҒА ҮЙРЕТЕМІН»
4 сынып оқушыларына арналған аптасына 1 сағат, барлығы 34 сағат
ДОСТАРЫМДЫ ЖЫЛДАМ ОҚУҒА ШАҚЫРАМЫН
Жылдам оқу-бұл деректерді тез және сәтті оқу және оны ұсыну дағдыларын қалыптастыру мақсатында арнайы технология. Бұл әдіс деректердің үлкен көлемін қысқа мерзімде игеруге мүмкіндік береді, сонымен қатар оқу қарқынын арттырады және мағыналы деректердің толық ұсынылуына кепілдік береді. Жылдам оқудың негізгі міндеті-оңтайландыру академиялық процедура, кезеңді үнемдеу және оқу тиімділігін арттыру.
Жылдам оқу базасында адам миының деректерді өңдеуге қабілеттілігі бар. Кез- келген адам үшін әр түрлі оқу қарқыны және ұсыну дәрежесі, бірақ бұл мүмкіндіктерді мамандандырылған қолдаумен бірге жақсартуға болады өткізгіш және процедуралар. Жылдам оқуда қызығушылықты шоғырландыру, көздің қозғалысын басқару, мәтіндер тобы және деректерді сәтті қабылдау әдістері қолданылады.
Жылдам оқудың артықшылығы тек оқу жылдамдығын арттырудан ғана емес, сонымен бірге нәтижелі және терең ұсынудан, сондай-ақ деректерді игеруден тұрады. Бұл әдіс зерттеу барысында қандай адамдарға ие бола алатын көптеген жағымды жақтардан тұрады. Әрі қарай мен жылдам оқудың негізгі артықшылықтарын талдаймын:
-
кезеңді үнемдеу:
Белсенді оқу, ең алдымен, кезеңді үнемдеуге қабілетті. Қысқа мерзімде көптеген деректерді оқи білу және игеру адамға басқа міндеттерге кезең бөлуге мүмкіндік береді. Бұл, әсіресе, оқушылар мен мамандардың көп мөлшерде оқуы үшін маңызды.
-
деректердің едәуір санын игеру:
Адамдардың тез оқылуына байланысты пайдаланылған материалдың үлкен санын оқып, игеру сыйға тартылады. Бұл рөл, әсіресе, оқушының немесе кәсіпқойдың мақсатымен, кітаптармен, академиялық жазбалармен немесе басқа да үлкен сөздермен бірге еңбектің болуы үшін пайдалы болуы мүмкін.
-
нәтижелі түсіну және деректерді ұсыну:
Жылдам оқу нәтижесінде деректерді тез оқып қана қоймай, оны мұқият түсініп, маңызды факторларды анықтауға болады. Оқу барысында пайдаланылған оқу материалының негізгі факторларын ұсыну дәрежесі, сондай-ақ оны есте сақтау деңгейі артады.
-
қызығушылықтың шоғырлануы:
Белсенді оқу шоғырлануға және шоғырлануға мүмкіндік береді. Адамдарды оқудың бұл әдісінің болуы мәтінге толығымен шоғырланған, оны біреу талдайды, бұл ойлауға шоғырлануға және жақсы нәтижеге жетуге көмектеседі.
Нормативті бөлім Бағдарламаның күнтізбелік
жоспары
Барлығы - 34, аптасына
|
Р |
Б |
О |
Сағат саны 1 |
Білім нәтижесі |
||||
|
Б |
Лекция/Тео рия/Тәжіри бе 1 |
Тәжірибе /Тәжіриб е 2 |
|
|||||
|
№1 бөлім. Дидактикалық ойындар. Барлығы – 9 сағат: 3 сағат – теория/тәжірибе, 6 сағат – тәжірибе. |
|
|||||||
|
1.1 |
Түрлі-түсті дөңгелектерден бас қатырғыш ойын: «Жүгіртіп оқу» әдісі |
Ақыл-ойын, зейінін дамытады. |
|
1 |
|
2 |
|
Зейінін шоғырландырып, ізденімпаздығы мен ойлау қабілетін дамытты. |
|
1.2 |
«Буындап оқыту» әдісі |
Сабаққа қызығушылығ ын арттырып, жылдам есептеуді үйретеді. |
|
1 |
|
2 |
|
Математикаға деген қызығушылығын арттырды . |
|
1.3 |
«Сөзді тұтас оқу» әдісі |
Ойлау қабілеті дамиды |
|
|
1 |
|
2 |
Ақыл-ой қызметін, белсенділігін арттырды. |
|
№2 бөлім. Нейропсихологиялық жаттығулар – 19 сағат: 3 – сағат теория/тәжірибе, 16 сағат – тәжірибе. |
|
|||||||
|
2.1 |
«Баспалдақ» |
Ұсақ және ірі моториканы дамытады. |
|
|
1 |
|
2 |
Ұсақ және ірі моториканы дамытты. |
|
2.2 |
«Деңгейлеп оқыту» жаттығуы |
Мидың оң жақ және сол жақ жарты |
|
|
1 |
|
2 |
Ақпаратты тез қабылдауға үйретті. |
|
|
|
шарларының үйлесімді жұмыс істеуін жақсартады |
|
|
|
|
2.3 |
«10 сөзді жаттау» (А.Р.Лурия) |
Қызығушылы қтың шоғырлануын арттырады және естеліктер. |
1 |
2 |
Естеліктерді, оқу қимылдарын және хабарламаларды арттырды. |
|
2.4 |
"Нейробейнелеу |
Жақсы |
10 (Әр жаттығуға 2 сағат) |
|
Мидың жұмыс |
|
|
айналымы" 5 |
үйлесімді |
|
|
істеу өнімділігін, |
|
|
түрлі |
жұмыс |
|
|
ақпаратты тез |
|
|
процедурадан |
жасайды әділ |
|
2 |
қабылдап, қорытуға |
|
|
тұрады: - |
және сол жақ |
|
2 |
көмектесті. |
|
|
"төртбұрыш"; |
ми жарты |
|
2 |
|
|
|
- "2, 3, нөл"; |
шарлары. |
|
|
|
|
|
- "Алақан, |
Қызығушылы |
|
2 |
|
|
|
жұдырық"; |
қтың |
|
|
|
|
|
- "Алақандағы |
шоғырлануын |
|
2 |
|
|
|
жарыс"; |
арттырады |
|
|
|
|
|
- Сабақтар "қол |
және |
|
|
|
|
|
терісі жақын және |
естеліктер. |
|
|
|
|
|
аяқталды". |
|
|
|
|
|
№3 бөлім. Топтық ойындар – 6 сағат: 3 – сағат теория/тәжірибе; 3 сағат – тәжірибе. |
|
||||
|
3.1 |
«Лабиринт» ойыны. |
Оқушыға өзін оңай жүзеге асыруға, ашық болуға көмектеседі |
1 |
2 |
Сыныптағы ақуалды бақылауда ұстауға көмектесті. |
|
3.2 |
«Поп-корн» әдісі. |
Жұптасып |
1 |
2 |
Оқушылардың |
|
|
|
жұмыс істеуге үйретеді. Қарым- қатынасты күшейтеді. |
|
арасындағы достық қарым-қатынасты нығайтты. |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«ДОСТАРЫМДЫ ЖЫЛДАМ ОҚУҒА ҮЙРЕТЕМІН»
«ДОСТАРЫМДЫ ЖЫЛДАМ ОҚУҒА ҮЙРЕТЕМІН»
сағат – 1
«ДОСТАРЫМДЫ ЖЫЛДАМ ОҚУҒА ҮЙРЕТЕМІН»
4 сынып оқушыларына арналған аптасына 1 сағат, барлығы 34 сағат
ДОСТАРЫМДЫ ЖЫЛДАМ ОҚУҒА ШАҚЫРАМЫН
Жылдам оқу-бұл деректерді тез және сәтті оқу және оны ұсыну дағдыларын қалыптастыру мақсатында арнайы технология. Бұл әдіс деректердің үлкен көлемін қысқа мерзімде игеруге мүмкіндік береді, сонымен қатар оқу қарқынын арттырады және мағыналы деректердің толық ұсынылуына кепілдік береді. Жылдам оқудың негізгі міндеті-оңтайландыру академиялық процедура, кезеңді үнемдеу және оқу тиімділігін арттыру.
Жылдам оқу базасында адам миының деректерді өңдеуге қабілеттілігі бар. Кез- келген адам үшін әр түрлі оқу қарқыны және ұсыну дәрежесі, бірақ бұл мүмкіндіктерді мамандандырылған қолдаумен бірге жақсартуға болады өткізгіш және процедуралар. Жылдам оқуда қызығушылықты шоғырландыру, көздің қозғалысын басқару, мәтіндер тобы және деректерді сәтті қабылдау әдістері қолданылады.
Жылдам оқудың артықшылығы тек оқу жылдамдығын арттырудан ғана емес, сонымен бірге нәтижелі және терең ұсынудан, сондай-ақ деректерді игеруден тұрады. Бұл әдіс зерттеу барысында қандай адамдарға ие бола алатын көптеген жағымды жақтардан тұрады. Әрі қарай мен жылдам оқудың негізгі артықшылықтарын талдаймын:
-
кезеңді үнемдеу:
Белсенді оқу, ең алдымен, кезеңді үнемдеуге қабілетті. Қысқа мерзімде көптеген деректерді оқи білу және игеру адамға басқа міндеттерге кезең бөлуге мүмкіндік береді. Бұл, әсіресе, оқушылар мен мамандардың көп мөлшерде оқуы үшін маңызды.
-
деректердің едәуір санын игеру:
Адамдардың тез оқылуына байланысты пайдаланылған материалдың үлкен санын оқып, игеру сыйға тартылады. Бұл рөл, әсіресе, оқушының немесе кәсіпқойдың мақсатымен, кітаптармен, академиялық жазбалармен немесе басқа да үлкен сөздермен бірге еңбектің болуы үшін пайдалы болуы мүмкін.
-
нәтижелі түсіну және деректерді ұсыну:
Жылдам оқу нәтижесінде деректерді тез оқып қана қоймай, оны мұқият түсініп, маңызды факторларды анықтауға болады. Оқу барысында пайдаланылған оқу материалының негізгі факторларын ұсыну дәрежесі, сондай-ақ оны есте сақтау деңгейі артады.
-
қызығушылықтың шоғырлануы:
Белсенді оқу шоғырлануға және шоғырлануға мүмкіндік береді. Адамдарды оқудың бұл әдісінің болуы мәтінге толығымен шоғырланған, оны біреу талдайды, бұл ойлауға шоғырлануға және жақсы нәтижеге жетуге көмектеседі.
Нормативті бөлім Бағдарламаның күнтізбелік
жоспары
Барлығы - 34, аптасына
|
Р |
Б |
О |
Сағат саны 1 |
Білім нәтижесі |
||||
|
Б |
Лекция/Тео рия/Тәжіри бе 1 |
Тәжірибе /Тәжіриб е 2 |
|
|||||
|
№1 бөлім. Дидактикалық ойындар. Барлығы – 9 сағат: 3 сағат – теория/тәжірибе, 6 сағат – тәжірибе. |
|
|||||||
|
1.1 |
Түрлі-түсті дөңгелектерден бас қатырғыш ойын: «Жүгіртіп оқу» әдісі |
Ақыл-ойын, зейінін дамытады. |
|
1 |
|
2 |
|
Зейінін шоғырландырып, ізденімпаздығы мен ойлау қабілетін дамытты. |
|
1.2 |
«Буындап оқыту» әдісі |
Сабаққа қызығушылығ ын арттырып, жылдам есептеуді үйретеді. |
|
1 |
|
2 |
|
Математикаға деген қызығушылығын арттырды . |
|
1.3 |
«Сөзді тұтас оқу» әдісі |
Ойлау қабілеті дамиды |
|
|
1 |
|
2 |
Ақыл-ой қызметін, белсенділігін арттырды. |
|
№2 бөлім. Нейропсихологиялық жаттығулар – 19 сағат: 3 – сағат теория/тәжірибе, 16 сағат – тәжірибе. |
|
|||||||
|
2.1 |
«Баспалдақ» |
Ұсақ және ірі моториканы дамытады. |
|
|
1 |
|
2 |
Ұсақ және ірі моториканы дамытты. |
|
2.2 |
«Деңгейлеп оқыту» жаттығуы |
Мидың оң жақ және сол жақ жарты |
|
|
1 |
|
2 |
Ақпаратты тез қабылдауға үйретті. |
|
|
|
шарларының үйлесімді жұмыс істеуін жақсартады |
|
|
|
|
2.3 |
«10 сөзді жаттау» (А.Р.Лурия) |
Қызығушылы қтың шоғырлануын арттырады және естеліктер. |
1 |
2 |
Естеліктерді, оқу қимылдарын және хабарламаларды арттырды. |
|
2.4 |
"Нейробейнелеу |
Жақсы |
10 (Әр жаттығуға 2 сағат) |
|
Мидың жұмыс |
|
|
айналымы" 5 |
үйлесімді |
|
|
істеу өнімділігін, |
|
|
түрлі |
жұмыс |
|
|
ақпаратты тез |
|
|
процедурадан |
жасайды әділ |
|
2 |
қабылдап, қорытуға |
|
|
тұрады: - |
және сол жақ |
|
2 |
көмектесті. |
|
|
"төртбұрыш"; |
ми жарты |
|
2 |
|
|
|
- "2, 3, нөл"; |
шарлары. |
|
|
|
|
|
- "Алақан, |
Қызығушылы |
|
2 |
|
|
|
жұдырық"; |
қтың |
|
|
|
|
|
- "Алақандағы |
шоғырлануын |
|
2 |
|
|
|
жарыс"; |
арттырады |
|
|
|
|
|
- Сабақтар "қол |
және |
|
|
|
|
|
терісі жақын және |
естеліктер. |
|
|
|
|
|
аяқталды". |
|
|
|
|
|
№3 бөлім. Топтық ойындар – 6 сағат: 3 – сағат теория/тәжірибе; 3 сағат – тәжірибе. |
|
||||
|
3.1 |
«Лабиринт» ойыны. |
Оқушыға өзін оңай жүзеге асыруға, ашық болуға көмектеседі |
1 |
2 |
Сыныптағы ақуалды бақылауда ұстауға көмектесті. |
|
3.2 |
«Поп-корн» әдісі. |
Жұптасып |
1 |
2 |
Оқушылардың |
|
|
|
жұмыс істеуге үйретеді. Қарым- қатынасты күшейтеді. |
|
арасындағы достық қарым-қатынасты нығайтты. |
шағым қалдыра аласыз
арлығы












