Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / "Достарыммен жасаймын.Тізбек және заңдылық"
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
"Достарыммен жасаймын.Тізбек және заңдылық"
Материал туралы қысқаша түсінік
Білім беру саласы : Таным
Оқу қызметі: Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру
Тақырыбы:Достарыммен жасай мын.Тізбек және заңдылық.
Мақсаты: 1 ден 20- ға дейінгі сандардың реттік қатарында санды атау.Заңдылықты талдап, қатені мұғалімнің көмегімен табу.
Әдіс- тәсілдер:Түсіндіру, «Ой шеңбері», «Поэзия минуты».
Көрнекіліктер:Суреттер,моншақтар, себеттегі көкөністер.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Білім беру саласы : Таным Оқу қызметі: Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру Тақырыбы:Достарыммен жасай мын.Тізбек және заңдылық.Мақсаты: 1 ден 20- ға дейінгі сандардың реттік қатарында санды атау.Заңдылықты талдап, қатені мұғалімнің көмегімен табу.Әдіс- тәсілдер:Түсіндіру, «Ой шеңбері»,«Поэзия минуты».Көрнекіліктер:Суреттер,моншақтар, себеттегі көкөністер.
Іс- әрекет бөлімдері
Педагогтың іс- әрекеті
Балалардың іс -әрекеті
М.қ.
Ұ.і.
Р.т.
Сәлемдесу-Сылдыр- сылдыр шапалақ,Міне ,менің қолымМіне, менің жүрегімСіздерді жақсы көремін.
1ден 20ға дейінгі сандардың реттік қатарын слайд арқылы көрсету.«Ой шебері»әдісі-Ал, енді балалар ,мен сендердің Ой шеберліктеріңді тексерейінші.«Достасу қаламдарын»естеріне түсіріп,айтыңдаршы.
Әліппе дәптермен жұмыс.1-тапсырма.Суретте қанша ұл бала бейнеленгенін сана және ата.Ал қыздар қанша?Кімдер артық?Жазуларды оқыСуретте қандай дәптер артық?Балалардың барлығына доп жете ме?
«Поэзия минуты» әдісі-Ал,енді кім достық туралы тақпақтар біледі екен?
Топпен жұмыс.1-топ.Сандардың арасына белгілерін қою.2-топ.Суреттегі заттарды салыстыру.3-топ.Тапсырмадағы қатені тауып қорша.
1-топтың бағасын 2, 3 топ бағалайды.2-топтың бағасын 1,3топ бағалайды.3-топтың бағасын 1,2 топ бағалайды.
Сабақты қорыту.Балаларды мадақтау.Сабақтағы өз жұмысын «Сәттілік сатысы»арқылы бағалауды ұсыну.
Балалар жарты шеңбер болып тұрады.Қолдарын шапалақтайды.Қолдарын көрсетеді.Жүректерін қонақтарға ұсынады.
Үш тілде сәлемдеседі.
Балалар 3 топқа бөлініп отырады.
Мұқият тыңдайды.
Досыңның жақсы ісіне қуана біл!Досыңмен тату бол!
Ойыншығыңмен бөліс!Досыңа көмектес!
Заттар санының көп, аз екенін анықтайды.Тапсырманы орындайды.
Белгілерді бастырып жазады.
Тапсырмаларды орындайды.Тиісті белгілерді қояды.
Қимылмен көрсетеді.
Айару:-Достар бірге жүреміз,Бірге ойнап күлеміз,Бірге балық аулаймыз,Міне,біздер қандаймыз.Іңкәр:-Балдырған баламыз,Досты көп табамыз,Қашан да,қайда да,Достар бірге боламыз.Нұрдәулет:-Қиналғанда қасңнан,Табылатын шын достық,Ешкімге сырды айтпаса,Әрине ол шын достық.
Тапсырмаларды орындайды.
Әр бала өзін бағалайды.
Күтілетін нәтижелері:Жаңғыртады:Санды реттік қатарында санай алады.Білім қорына ие:Реттік санауды түсінді.Қолданады:Әр түрлі тәсілдерді қолданады.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз