|
Сабақ: Достарымның отбасы |
Мектеп: № 9 орта мектеп-гимназия КММ |
||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты- жөні: Казангапова Шынаргуль Абдигамитовна |
||||||||
|
Сынып: 1А, 1Б |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар: |
|||||||
|
Сабақ оқу мақсаты |
1.4.1.1 Берілген суретке ( зат) қатысты сипаттау сөздерін жазу. 1.5.1.4 Мұғалімнің көмегімен сөйлеу барысында етістіктің шақтарын, сілтеу есімдіктерін дұрыс қолдану 1.5.1.5 Мұғалім көмегімен сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтап құрастыру |
||||||||
|
Күтілетін нәтиже: |
Барлық оқушылар орындай алады: |
||||||||
|
Отбасылық демалысқа қатысты іс әрекеттерді атай алады. |
|||||||||
|
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: |
|||||||||
|
« Жиі , сирек » сөздерін тақырыпқа сай қолдана алады. |
|||||||||
|
Кейбір оқушылар орындай алады: |
|||||||||
|
« Жиі , сирек » сөздерін қатыстырып , отбасылық демалыстар туралы бөлісе алады. |
|||||||||
|
Алдыңғы оқу |
Мен отбасымның көмекшісімін |
||||||||
|
Жоспар |
|
||||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар |
Ресурстар |
|||||||
|
Ұйымдастыру |
Оқушылардың дайындығын тексеру . Ширату сәті: ( іс – қимылмен көрсету) Отбасымен тойлаймыз, Күліп бірге ойнаймыз, Қандай қызық бір болған! Бірге тойлап қуанған! Бөлшектелген екі түсті қағаздың бірін таңдап, сол түс бойынша топқа бөлінеді. (Т) «Пазл» әдісі : Сол таңдалған
түстің қиындысын жинап, ФУТБОЛ ОЙНАУ суретін
шығарады. Сабақ мақсатымен таныстыру |
NIS Аудиомәтін 2 тарау 5- жазба Оқулық 56 б. NIS Мұғалімге арналған нұсқаулық |
|||||||
|
Жаңа сабақ |
( МК, Т ) Тақтадағы іс әрекеттердің суреттеріне атауларын іледі. ( Мұғалім іс әрекеттерді атаған кезде, әр топ өз топтарының түстері бойынша қағаздарда жазылған атауларын анықтап іледі. )
Мұғалім Мұғалім - оқушылар ( қайталайды) Оқушы ( жеке-жеке)
( Ж) Кезекпен кезек бір-біріне суреттегі іс әрекеттерді көрсетіп атайды.
( МК,Ө) «Поп – корн » стратегиясы (Әр оқушыға суреттер таратылады. Мұғалім сол суреттегі іс қимылдарды атаған кезде , олар орындарынан тұрып суретті көтеріп көрсетеді)
( МК, Ұ) Не жоқ? стратегиясын өткізу. Тақтада ілінген суреттердің біреуін жасырып, қай сурет жетіспейтінін сұрау. ( Сурет жасырылатын кезде оқушылар көздерін жұмып отырады )
|
|
|||||||
|
Бекіту
|
( МК, Т) «Сымсыз телефон» стратегиясы. (Мұғалім екі қатарда тұрған топтың соңғы мүшесіне іс қимылдардың суретін көрсетеді .Олар алдында тұрғандарға сыбырлап айтып жалғастырады .Ең алдында тұрған адам естіген сөзді тақтадан көрсетеді)
Сергіту сәті: « Қара жорға » ( Ө) Мәтінді тыңдап, тиісті суреттермен сәйкестендір. Сұраққа жауап бер Раджге не істеген ұнайды?
( Ө) Сурет бойынша сөйлем құрастыру
Олар барады.
Кері байланыс: « Бағдаршам »
Жасыл -
түсіндім; Қызыл - түсінбедім; Сары – сұрақтарым бар. |
wmv. music.nur.kz NIS Аудиомәтін 2 тарау 4- жазба
NIS Оқулық 52 б.
|
|||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Достарымның отбасы
Достарымның отбасы
|
Сабақ: Достарымның отбасы |
Мектеп: № 9 орта мектеп-гимназия КММ |
||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты- жөні: Казангапова Шынаргуль Абдигамитовна |
||||||||
|
Сынып: 1А, 1Б |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар: |
|||||||
|
Сабақ оқу мақсаты |
1.4.1.1 Берілген суретке ( зат) қатысты сипаттау сөздерін жазу. 1.5.1.4 Мұғалімнің көмегімен сөйлеу барысында етістіктің шақтарын, сілтеу есімдіктерін дұрыс қолдану 1.5.1.5 Мұғалім көмегімен сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтап құрастыру |
||||||||
|
Күтілетін нәтиже: |
Барлық оқушылар орындай алады: |
||||||||
|
Отбасылық демалысқа қатысты іс әрекеттерді атай алады. |
|||||||||
|
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: |
|||||||||
|
« Жиі , сирек » сөздерін тақырыпқа сай қолдана алады. |
|||||||||
|
Кейбір оқушылар орындай алады: |
|||||||||
|
« Жиі , сирек » сөздерін қатыстырып , отбасылық демалыстар туралы бөлісе алады. |
|||||||||
|
Алдыңғы оқу |
Мен отбасымның көмекшісімін |
||||||||
|
Жоспар |
|
||||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар |
Ресурстар |
|||||||
|
Ұйымдастыру |
Оқушылардың дайындығын тексеру . Ширату сәті: ( іс – қимылмен көрсету) Отбасымен тойлаймыз, Күліп бірге ойнаймыз, Қандай қызық бір болған! Бірге тойлап қуанған! Бөлшектелген екі түсті қағаздың бірін таңдап, сол түс бойынша топқа бөлінеді. (Т) «Пазл» әдісі : Сол таңдалған
түстің қиындысын жинап, ФУТБОЛ ОЙНАУ суретін
шығарады. Сабақ мақсатымен таныстыру |
NIS Аудиомәтін 2 тарау 5- жазба Оқулық 56 б. NIS Мұғалімге арналған нұсқаулық |
|||||||
|
Жаңа сабақ |
( МК, Т ) Тақтадағы іс әрекеттердің суреттеріне атауларын іледі. ( Мұғалім іс әрекеттерді атаған кезде, әр топ өз топтарының түстері бойынша қағаздарда жазылған атауларын анықтап іледі. )
Мұғалім Мұғалім - оқушылар ( қайталайды) Оқушы ( жеке-жеке)
( Ж) Кезекпен кезек бір-біріне суреттегі іс әрекеттерді көрсетіп атайды.
( МК,Ө) «Поп – корн » стратегиясы (Әр оқушыға суреттер таратылады. Мұғалім сол суреттегі іс қимылдарды атаған кезде , олар орындарынан тұрып суретті көтеріп көрсетеді)
( МК, Ұ) Не жоқ? стратегиясын өткізу. Тақтада ілінген суреттердің біреуін жасырып, қай сурет жетіспейтінін сұрау. ( Сурет жасырылатын кезде оқушылар көздерін жұмып отырады )
|
|
|||||||
|
Бекіту
|
( МК, Т) «Сымсыз телефон» стратегиясы. (Мұғалім екі қатарда тұрған топтың соңғы мүшесіне іс қимылдардың суретін көрсетеді .Олар алдында тұрғандарға сыбырлап айтып жалғастырады .Ең алдында тұрған адам естіген сөзді тақтадан көрсетеді)
Сергіту сәті: « Қара жорға » ( Ө) Мәтінді тыңдап, тиісті суреттермен сәйкестендір. Сұраққа жауап бер Раджге не істеген ұнайды?
( Ө) Сурет бойынша сөйлем құрастыру
Олар барады.
Кері байланыс: « Бағдаршам »
Жасыл -
түсіндім; Қызыл - түсінбедім; Сары – сұрақтарым бар. |
wmv. music.nur.kz NIS Аудиомәтін 2 тарау 4- жазба
NIS Оқулық 52 б.
|
|||||||
шағым қалдыра аласыз
















