Оқу бағдарламасына сәйкес
оқыту мақсаты
|
4.1.3.2 – музыкалық
форманың классикалық түрлерін ажырату: соната, рондо, вариация,
симфония;
4.1.3.3 – ауызша және жазбаша
жұмыстарда негізгі музыкалық ұғымдарды
қолдану.
|
Сабақтың
мақсаты
|
– музыкалық шығармалар мен
əндердің достыққа бейнелей алатын мүмкіндіктері туралы жалпы
түсінік алады;
– музыкалық шығармалардың
көркемдік бейнесін, мазмұнын ажыратады, түсінігін
айтады;
– Муызыканы қадам
бойынша орындайды;
|
Жаңа
сабақ
8
минут
|
Сабақтың тақырыбын
ашу мақсатында кітап бойынтша дос туралы музыка тындалымы
жүргізіледі.
-Балалар, қалай
ойлайсыздар бүгінгі біздің тақырыбымыз қандай
болмақ?
-Дұрыс айтасыздар,
сабағымыздың тақырыбы: «Достығымыз
жарасқан».
Тындалым бойынша «Ой қозғау»
сұрақтары қойылады.
|
Аудио тындалымын
мұқият тыңдайды;
Тақырыпты
анықтайды;
Сұрақтарға жауап
береді;
|
Ауышша балалау
әдісімен бағаланады.
Әр дұрыс жауапқа-1
балл
|
https://youtu.be/giyNB6gZCPs?si=qCNv1xjPO6ZaQQ_c
|
Сабақтың
ортасы
10
минут
17
минут
2
минут
|
Музыка тыңдау
және орындау.
1.Орындалатын әннің
атауын «Ребус» шешу арқылы
анықтайды.
2. «Жан досым» әні
алдымен тыңдалады.
3. Өлең сөздері
талданады. Негізгі ойын
анықтайды.
4. Хормен «Жан
досым» әні орындалады.
Жеке
жұмыс
Кітап бойынша
тапсырмалар, сұрақтаға жауап
бер.
Сергіту
сәті. «Музыкалық ырғақты жаттығулар»
бейнематериал көмегімен
орындалады.
|
Ребусты
шешеді;
«Жан досым» әнін
мұқият тыңдайды;
Әннің мәтінін
талдайды;
Хормен
орындайды.
Жеке
жұмыс
Бейнематериалға ілесе отырып
қимыл- қозғалыс жасау арқылы сергіту сәтін
орындайды.
|
Дескриптор:
«Жан досым» әнін
мұқият тыңдайды- 1 балл
Хормен орындайды- 1
балл
Өлең сөздерін
талдайды- 1 балл
Негізгі ойын
анықтайды- 2 балл
Дескриптор:
Мақтау, мадақтау сөздерін
қолдану
|
https://youtu.be/9NegHI1-jxg?si=V0gR736QFa-0yZvj
Оқулық музыка 4-
сынып. «Атамұра» 2019. Құлманова Ш. 27
бет
https://youtu.be/uzXpvILRMog
|
Қорытынды
3
минут
|
Кері
байланыс. «ашық микрафон»
әдісі арқылы
жүргізіледі.
Үй тапсырмасы: Досым
атты тақырыпқа эссе, шығарма
жазу.
|
Бағалауға қолданылған ашық
сұрақтар бойынша қорытынды кері байланыс
жазады.
|
Өзін- өзі
бағалау
|
|