Материалдар / "Достық - асыл қасиет" тәрбие сағаты

"Достық - асыл қасиет" тәрбие сағаты

Материал туралы қысқаша түсінік
бір-біріне адал, қалтқысыз сеніп, бір мүдделі, ортақ көзқараста болатын қасиеті. Достық өзара жауапкершілік пен қамқорлықтың, рухани жақындықтың белгісі. Нағыз достық кісіге шабыт беріп, өмірде кездесетін түрлі сәтсіздіктерге мойымауға, басқа түскен қайғы мен қиыншылықты бірге көтеруге жәрдемдеседі. Дос-жарандардың мінездері әр түрлі болып келуі мүмкін. Мысалы, біреуінде қызбалық не шабандық, екіншісінде тұйықтық не жігерсіздік байқалса да, бұлар достыққа кедергі бола алмайды, қайта нағыз достық осындай кемшіліктерден арылуға көмектеседі. Сатқындық, екі жүзділік, өтірікшілік, өзімшілдік достықпен сыйыспайды. Қазақтың дәстүрлі әдеп жүйесінде достыққа үлкен көңіл бөлінеді. Халық арасында достық туралы мақал-мәтелдер жеткілікті: “Дос жылатып, дұшпан күлдіріп айтады”, “Досы жақсының, өзі де жақсы”, “Дүниеде адамның жалғыз қалғаны — өлгені, қайғының бәрі соның басында”. Достыққа қарама-қарсы ұғым — қастық пен күншілдік
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Қараша 2018
1542
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың тақырыбы: Сүйіспеншілік пен достық.Досы көпті жау алмайды

Мектеп:№101 мектеп- лицейі
Күні: 11. 2017 жылМұғалімнің аты- жөні: Н.Әлиева

СЫНЫП: 7БҚатысқандар саны: 29Қатыспағандар:
Сабақ негізделген оқумақсаты (мақсаттары)Т/А1.Мәтін үзінділерін тыңдай отырып, оқиғаның дамуы мен аяқталуын болжау.ӘТН4.1.Етістіктің есімше, көсемше, тұйық етістік түрлерін тілдесім барысында қолдану. (Етістік)
Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар орындай алады : Мәтінді түсініп оқиды, етістіктерді табады, сұрақтарға жауап береді



Оқушылардың басым бөлігі орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.


Кейбір оқушылар орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

Бағалау критерийіЖеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.
Тілдік құзіреттілік

Достық дәнегі, сүйіспеншілік кілті
РесурстарОқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған тірек сөздер  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.
Әдіс-тәсілдерСұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.
Пәнаралық байланысМузыка, өнер, қазақ әдебиеті
Алдыңғы тақырып1-тоқсанда өткен білімді қайталау
ЖоспарланғанУақытҚазіргі таңда достықты бағалай білген және бағалай білетін тарихи тұлғалар туралы мәліметтер дайындауРесурстар
Басталуы 5 минут

Ұйымдастырушылық кезеңТоптарға бөлу.Тірек сөздер бойынша топқа бөліну.Оқушыларға сөздер қиындыларын беремін. Қиындыларда «Адалдық», «Достық», «Сенім» деген сөздер жазылған. Оқушылар сол сөздер бойынша топтарға бөлінеді.Психологиялық ахуал қалыптастыру: 3 минут
  • Етістіктер арқылы бірін- бірі қуанту.
  • Сыйлаймын,бағалаймын, үйренемін, сағынамын, көмектесемін










  • «Адалдық»«Достық»«Сенім» тірек сөздер арқылы

    «Басбармақ» әдісі арқылы бағалау
    Ортасы 10 минутБілу және түсіну 10 минут«Болжау» әдісі арқылы жаңа сабақтың тақырыбын аштыртамын.«Идеялар себеті» әдісі арқылы оқушылар бүгінгі сабақтың идеясын ашадыКітаппен жұмыс. 1- тапсырма. « Зерттеушілік- әңгіме» әдісі арқылы топпен жұмыс жүргіземін.
  • топ:Мәтінді оқып, тақырыбын анықтайды.
  • топ: Мазмұны бойынша сұрақтар құрастырады.
  • топ: Мәтін ішінен етістіктерді табады,тілдік талдау жасайды.
  • Топ мүшелері постер қорғайды.Бағалау дескрипторлары:1.Уақытты ұтымды пайдалана алады.2.Мәтінді түсініп оқиды.3.Тапсырмаларды талапқа сай орындайды.


    «Идеялар себеті» әдісі





    «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі







    Постер қорғау
    15 минут Қолдану
  • Тапсырма: Дос туралы мақал- мәтелдермен танысады. Етістіктерді тауып,тілдік талдаулар жасайды..
  • Шығармашылық тапсырма:-Достық туралы өздері білетін нақыл сөздерді параққа жазып, «Суреттер галлереясына» іліп қояды.Барлық оқушы түгел қамтылады.«Тыңдалым». АҚТ- ны қолданып, «Достарым» атты әнді тыңдатамын.Бағалау дескрипторы:
  • Міндетті түрде терең тыңдалымның болуы
  • Ән мазмұнын көркем әдебиет стилімен баяндау.
  • Мәтіннен етістіктерді табу.
  • Жұппен жұмыс түрі жүреді.«Динамикалық шеңбер» әдісі арқылы жұп мүшелері өз білімдерін ортаға салады








    Суреттер галлереясы АҚТ.

    «Бағдаршам» әдісі













    Сергіту сәті





    Сабақты бекіту5 минут







    Кері байланыс 5 минут







    Бағалау
    Сіздер білмейсіздер, мен...........................Етістік сөздерді пайдалана отырып, толықтырады.



    «Карточкадағы терминдер» әдісіТапсырма: Сыныпты аралап жүріп, осы терминді өзге топтардағы оқушыларға түсіндіріп береді.Етістік, Дара етістік, Дос, Достық, Сүйіспеншілік



    «Чемодан» әдісін қолданамын.«Алып кетемін»«Толықтыру керек»«Алғым келеді»

    «Бес саусақ» әдісі арқылы оқушылар сабақтан алған білімдеріне талдаулар жасайды.










    «Карточкамен жұмыс» әдісі







    «Чемодан» әдісі

    «Бес саусақ» әдісі









    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ