Материалдар / "Достық аралы" тренинг

"Достық аралы" тренинг

Материал туралы қысқаша түсінік
әр түрлі бағыттағы тренингтер
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Мамыр 2020
353
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қазақстан Республикасының Ғылым және Білім Министрлігі


Еуразия Ұлттық Университеті



Педагогика факультеті





Тренинг жоспары


Тақырыбы: «Өзіңді таны»
















ППмк-21 тобының магистранты:

Алдабергенова А.Ж

Астана – 2009






Тақырыбы: Өзіңді таны

Мақсаты:


  • Өзін-өзі тануға шақыру, баулу.

  • Студенттерді қандай жағдайда болмасын бір-бірін, өздерін түсінуге,тұрақтылыққа бағыттау.

  • Бір-біріне көмектесуге, демеу болып, қолдауға, мейірімділікке баулу

Топқа арналған тренинг ережелері:


  • Басқа адамды тыңдай білу;

  • Бір-бірімізге сену;

  • Ешкімді бағалап немесе сынамау;

  • Өз ойымызды ашық айту алу - біздің құқығымыз;

  • Ұялы байланыс телефондарымызды өшіріп қою.


Тренинг блоктары:


    1. «Келіңдер, танысайық!» Топтың бірігуіне, топ адамдарының қобалжудан арылып, психологиялық қауіпсіз атмосфера құруға арналған және топ жұмысын белсендіруге бағытталған жаттығулар;


    1. Өздерінің жеке тұлғалық мықты тұстарын ашу дағдыларына бағытталған ситуацялық сұрақтар, жаттығулар.



III. Алынған дағдыларды бекіту. Шеринг.

IV. Тренингті қорытындылау, алған әсерлерімен бөлісу.


    1. а) Оң жақтағы адам өзінің атын және лақап аттарын айтып шығады. Осылайша ретпен жалғасып кете береді. Психолог міндетті түрде қатысады.


    1. Әр балаға А4 қағазын тарату. Топқа таратылған қағаздарға әр адам өз есімін жазып, оны оң жақтан тарату. Топтың әр адамы таратылған қағаздағы есімі атылған адам жайлы өз пікірін жазу керек. Осылайша жаттығу жалғаса береді.


    1. «Менің жанұям және мен» атты жаттығу. Әр балаға кішкентай қағаздар таратылып, ол қағазға


1.Қызығушылық

Тыныштық

Қайғы

Қуаныш

Уайым

Реніш

Мақтаныш

Ашу

Кінә деген сөздер жазылады және ол сезімдердің әрқайсысын белгілі бір ассоциацялық түстермен белгіленеді.


2. Ширату мақсатында топты 3 түрлі ретпен,яғни аяқ мөлшерлері,шаш түстері және бой ұзындықтары бойынша ретке тұрады да студенттер ширығып алады.


3. Әр студентке А4 қағаздары таратылып, ол қағаздарға өз жанұясын геометриялық фигуралармен және түрлі-түсті қарындашпен бейнелеу ұсынылады.


4. Интерпритация жасалынады.

IV. а) Топ екіге бөлінеді. Ортасынан бір-бірлеп өтеді. Өтуші адамның құлағына жағымды сөздер айтылады.

б) Тренингтен алған әсерлерімен бөлісу.


ТРЕНИНГКЕ ҚАТЫСҚАНДАРЫҢЫЗҒА ҮЛКЕН РАХМЕТ.

САУ БОЛЫҢЫЗДАР!





















Ашық сабақты талдау хаттамасы


Күні ______________ Пәні _________________________________

Топ_______________________________________________________________

Магистрант_______________________________________________________

Кафедра__________________________________________________________

Ашық сабақтың формасы_________________________________________

Тақырыбы_______________________________________________________


1.Ашық сабақтың мазмұны курстық оқу бағдарламасына сәйкес келуі.


Сәйкес келеді ______________ Сәйкес келмейді___________________


Оқу бағдарламасы

Бар___________________________ Жоқ _____________________


2. Мақсаттың құрылуы


Мақсат нақты және тиянақты қойылған

Мақсат жалпы түрде анықталған

Мақсат анықталмаған


3.Тренинг материалының мазмұны


Материалдың мазмұны мақсатқа және нормативтік құжаттарға сәйкес, ғылымилық принцип сақталған

Материалдың мазмұны үстірт берілген

Материалдың мазмұны мақсатқа және нормативтік құжаттарға сәйкес келмейді




4. Тренингтің құрылымы, құрылымдық бөлімінің байланысы, материалды мазмұндау логикасы

Құрылымның барлық компоненті көрсетілген, бір-бірімен байланысқан. Материал логикалық және жүйелі түрде берілген

Дидактикалық мақсатқа сәйкес дәрістің құрылымынан ауытқуы

Дәрістің құрылымы өзгертілген (бұзылған). Материалдар мазмұндау логикасында жүйелік жоқ.


5. Басты ойдың көрсетілуі, олардың қорытындысы

Негізгі ой логикалық тұрғыда түйінделген

Негізгі ой анықталмаған, аргументтер келтірілмейді


6. Бекіту тәсілдерін қолдану, оқу материалының түсініктілік деңгейін анықтау

әр студенттен тренингтен алған әсерлерімен бөлісіп,соңында қорытындылайды

Қортытындылаудың ейбір тәсілдерді ғана қолданады.

Тренингті қорытындыламайды.


7.Студент пен оқытушының қарым-қатынас стилі


Демократиялық стилі

Авторитарлық стилі

Либералдық стилі


8.Сөйлеу темпі

Дикциясы анық, жалпы және спецификалық сауатты

Баяу, қосалқы сөздерді қолданады.

Түсініксіз, соңғы буындары анық айтылмайды



9.Студенттердің жас ерекшелігін ескеруі







10. Студенттердің өзін-өзі реттеу мен қадағалай алуын ұйымдастыруы





11. Магистранттың дайындығы және оның тренинг жүргізудегі шеберлігі





12. Тренинг қорытындысы





Шешімі_________________________________________________________________________________________________________________________


Ұсыныс________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________






Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ