достық дәнегі

Тақырып бойынша 31 материал табылды

достық дәнегі

Материал туралы қысқаша түсінік
достық дәнегі қысқа мерзімді жоспар
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлім: Сүйіспеншілік пен достық

Мектеп:

Сынып: 7

Мұғалімнің аты-жөні:

Күні:

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы:

Достық дәнегі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

7.2.6.1 Оқылым стратегияларын қолдану: комментарий жасау, іріктеп оқу, зерттеп оқу;

7.4.3.1 фразеологизм, мақал-мәтелдердің эмоционалды мәнін, көркемдік ерекшеліктерін түсініп қолдану.

Сабақтың мақсаттары

Барлық оқушылар: Оқылым стратегияларын қолдану, фразеологизм, мақал-мәтелдердің эмоционалды мәнін түсіну;

Көпшілігі: Оқылымның: комментарий жасау, іріктеп оқу, зерттеп оқу стратегияларын қолдану, фразеологизм, мақал-мәтелдердің эмоционалды мәнін түсініп қолдану;

Кейбір оқушылар: Оқылым стратегияларын қолдану: комментарий жасау, іріктеп оқу, зерттеп оқу, фразеологизм, мақал-мәтелдердің эмоционалды мәнін, көркемдік ерекшеліктерін түсініп қолдану.

Сабақтың барысы:

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы










Ұйымдастыру кезеңі.

Жағымды психологиялық ахуал туғызу.

Оқушылар берілген мақалдың мағынасын ұғынып, пікірін білдіріп, сабақтың тақырыбын болжайды.

Қиын күнде қол ұшын берген - нағыз дос,
Жайшылықта доспын деген - жай сөз.

Оқушылар тақырыпты болжаған соң сабақтың мақсатымен танысып, бағалау критерийлері оқушылармен бірге жасалынады.

Оқушылар жағымды ахуал қалыптастырады.

Оқушылар тақырыпты болжаған соң сабақтың мақсатымен танысып, бағалау критерийлері оқушылармен бірге жасалынады.

Қалыптастырушы бағалауларҚБ





http://oilar.kz/topic_list/270/dos

Сабақтың ортасы
































ОҚЫЛЫМ АЛДЫ. 4-тапсырма. Суреттер бойынша өзара ой бөлісіп, сұхбат құрыңдар.

Дескрипторлар:

  1. Суреттер бойынша өзара ой бөліседі;

  2. Тақырыпқа байланысты сұхбат құрастырады.

ҚБ

ОҚЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ.

Оқулықтағы 1-оқылым тапсырмасын оқу.

1-топ. мәтіннен алынған тұжырымдарды мәтінге сүйеніп комментарий жасай отырып оқиды.

2-топ. тақырыпқа қатысты нақты ұсынылған тапсырма мақсатына сәйкес іріктеп оқиды.

3-топ. тақырып мақсатына сай зерттеп оқиды.

Дескриптор:

  • Тақырыпқа байланысты мәтінді комментарий жасап оқиды;

  • мәтінді іріктеп оқиды;

  • мәтінді зерттеп оқиды.

  • Өз жұмыстарын қорғайды.

ҚБ

ОҚЫЛЫМНАН КЕЙІН. ӘТН

2-ТАПСЫРМА. Төмендегі фразеологизмдердің ішінен достық, бірлік, татулыққа қатыстыларын теріп алып, оларды қатыстырып, сөйлем құраңдар.

Дескриптор:

  • фразеологизмдердің ішінен достық, бірлік, татулыққа қатыстыларын теріп жазады;

  • оларды қатыстырып, сөйлем құрайды.

ҚБ

4-тапсырма.

Бекіту.

«Аяқталмаған сөйлем» әдісі.

«Достық мен үшін...». Оқушылар достық туралы алған білімдерін жинақтап, ой қорытындылайды.

Оқушылар суреттер бойынша өзара ой бөліседі, ақырыпқа байланысты сұхбат құрастырады.

















Тақырыпқа байланысты мәтінді комментарий жасап, іріктеп, зерттеп оқиды.















Грамматикалық тақырыпты меңгереді.



Грамматикалық тапсырмалар орындайды.


Фразеологизмдердің ішінен достық, бірлік, татулыққа қатыстыларын теріп жазады;

оларды қатыстырып, сөйлем құрайды.



Сұхбат құрады.









Оқушылар достық туралы алған білімдерін жинақтап, ой қорытындылайды.







ҚБ



















ҚБ















ҚБ







ҚБ

7-сынып

«Қазақ тілі» оқулығы




















(massaget.kz/mangilik_el/tup_tamyir/asyil_soz/33707)




























Сабақтың соңы








Үй тапсырмасы:

Рефлексия

«Мен үшін маңызды болғаны...»

Бүгін мен үшін ....... маңызды болды.

*................. қызықты болды.

*.......................... қиын болды.
*......................... екенін түсіндім.

Тақтаға рефлексия жасау үшін дайын құрылымды шығарып, оқушылар бүгінгі өзінің әрекетіне талдау жасайды. Сол арқылы мұғалім бүгінгі сабақтың сәтті және сәтсіз тұстарын анықтай алады.

6-тапсырма.





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
27.05.2025
42
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі