Тақырыбы:Достық және қарым-қатынас тренингі
Мақсаты: Оқушылардың арасында жағымды қарым-қатынас орнату, бір-бірін сыйлауға, адал дос болуға үйрету.
Міндеті:
1. Адам қарым-қатынасындағы достық ұғымы туралы түсінік беру;
2. Оқушылардың арасында достық сезімдерін дамытуға ықпал ету.
3. Оқушыларды сыйластыққа, әдептілікке, шынайылыққа, адалдыққа тәрбиелеу.
Құрметті оқушылар бүгінгі тренингіміздің тақырыбы «Достық және қарым-қатынас» Тренингімізді бастамас бұрын танысып алайық.
1-жаттығу «Өрмекшінің торы» атты танысу тренингі
Сіздермен танысу мақсатында «Өрмекшінің торы» атты тренингін өткіземін. Мен жіптің басын ұстап қалып, өзімнің аты – жөнімді және жақсы қасиеттерімді айтамын да, келесі адамға жіпті лақтырамын. Осылайша кезектесіп жіпті бір – біріңізге бересіздер. Бір-бірімізге жіпті беру арқылы өрмекшінің торы шығады. Енді сіз алдыңыздағы адамның аты мен жақсы қасиеттерін айта отырып, кері қайтарып бересіздер.
Рефлексия: Өзің туралы баскалар туралы айтқан кезде өзіңді қалай сезіндің
2.«Дос іздеймін»
ойыны.
Керекті құрал-жабдықтар: қағаз, түрлі-түсті карандаш, қалам.
Кез-келген адам өзінің нағыз досы болғанын қалайды. Мүмкін нағыз
дос сендерде бар шығар. Дәл қазірден бастап, мен жарнаманы ақысыз
жариялайтын «Дос іздеймін» газетінің бас редакторымын. Сіздердің
әрқайсың біздің газетке дос іздейтіндеріңіз жайында жарнама беру
мүмкіндіктеріңіз бар. Бұл жарнамада сөздердің саны немесе
әріптердің көлеміне ешқандай шектеу қойылмайды. Кез келген түрі
қабылданады. Сіз достар кандидатурасына қоятын талаптарыңыздың
бірнеше тізімін, тіпті оның суретін салуыңызға да болады. Өзіңіз
жайында айтуыңызға да болады. Бір сөзбен айтқанда, жарнаманы қалай
жазғыңыз келеді, өз еркіңіз. Тек мына жайтты есте ұстағаныңыз жөн:
дос іздеу жарнамасы өте көп, сондықтан, сіздің жарнамаңыз дос
таңдаушылардың назарына ілігудің қамын ойластыруыңыз қажет.
Тапсырманы орындау уақыты – 10 минут.
Барлық қағаздарды тақтаға ілеміз. Қатысушылар жарнаманы үнсіз
оқиды. Әр қатысушы өзіне ұнаған жарнаманы қызыл түспен дөңгелектеп
және оны берушімен байланыс жасауға дайындалады.
Енді жарнама қағаздарын түсіруге болады. Қараңыз, сіздің жарнамаңыз
басқаларға әсер етіп пе? Жарнамаңыздағы қызыл түсті дөңгелектің
саны қанша?
Талқылау:Жарнама жазу қиын болдыма.
3. Қонақтарға арналған тест
«жапон әліппесі»
4 Қызығушылықтарын ояту
- Балалар, тұзсыз тағам туралы, дәмі туралы не айтар едіңдер?
( дәмсіз, тұзсыз)
- Балалар, ендеше өмірде доссыз адамды да осы тағамға ұқсатуға болады. Доссыз адамның өмірінің мәні, сәні болмайды, тағамның тұзсыз дәмі болмаған секілді.
- «Доссыз адам – тұзсыз тағам!» - деп, бекерге айтылмаған.
5.Темір жол кассасы»
жаттығуы
Вокзалда тұрмын деп өзіңіздің көз алдыңызға елестетіңіз. 15
минуттан кейін сіз отыру керек поезд жүреді. Кассада бір билет
қалған, бірақ кассир өзінше ұстап отыр. Сізге кассир билетті сату
үшін оны сендіруіңіз қажет.
Кассир таңдалады. Қатысушылар сыртқа шығады, кезекке тұрады. Содан
соң бөлмеге біртіндеп кіреді, кассирге жақындап, билетті сатып алу
үшін дәлелдер келтіреді. Әр ойыншыға 3 минуттан беріледі.
Талқылау:
Кассирден билетті кімге сататынын, яғни кері байланысты сұраймыз.
Неге? Кімге сатпас едің? Неге? Кассирдің қабылдауға болатын,
жарамды варианттарды хабарлауына болады
6. Ассоциация қабылдау сезімі.
Жаңа біз сіздермен «Доссыз адам – тұзсыз тағам» дедік.
Ендеше, « ДОС » сөзіне дәм кіргізейікші, дос қандай болу керек? Дос ол кім?
- Балалар, алдымызда күннің көзі, күннің көзіне не жетіспейді?(сәулелер)
- Ал, енді бұл күннің көзін достық шуақтарымен толтырайық.
( тақтада берілген күн «ДОС» сөзіне « шуақтарын » жазу ).
ДОС: Көмектеседі, мейірімді, қайырымды, шыншыл, жанашыр, қамқоршы, ұқыпты, білімді, адал.
7. Жағдаяттарды талқылау:
Күн тобына: Досың сенің жақсы көретін киіміңді күйдіріп алды. Қандай шешім қабылдар едің?
Гүл тобына: Сенің досың өзінен кіші баланың телефонын тартып алды. Сынып жиналысында оны талқылап жатыр. Ол сенен көмек күтіп отыр.Сен не айтар едің?
Жағдаяттарды талқылау:
Рефлексия (ой қорытындылау)
Қазір оқушылар, бәріміз
көзімізді жұмып, әдемі әуенмен ішімізден жақындарымызға,
достарымызға, жанымызға жақын адамдарға жақсы тілек тілейік.
- Көзімізді ашамыз. Енді бұл тілекті жасырын ұстаймыз. Бұл тілектің
орындалуын тілейміз.
- Қазір мына жүректі бір - бірімізге ұсына отырып, жақсы тілек
жолдаймыз.
Мысалы мен: «Сіз бүгін сондай сүйкімді болып тұрсыз. Жүзіңнен күлкі
кетпесін. Достарың көп болсын....»
Шеңбер болып тұрып, бір қолдың жұдырығын жауып, бас бармақты жоғарыға қаратып-Достық ағашы бейнесін жасау
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Достық және қарым-қатынас
Достық және қарым-қатынас
Тақырыбы:Достық және қарым-қатынас тренингі
Мақсаты: Оқушылардың арасында жағымды қарым-қатынас орнату, бір-бірін сыйлауға, адал дос болуға үйрету.
Міндеті:
1. Адам қарым-қатынасындағы достық ұғымы туралы түсінік беру;
2. Оқушылардың арасында достық сезімдерін дамытуға ықпал ету.
3. Оқушыларды сыйластыққа, әдептілікке, шынайылыққа, адалдыққа тәрбиелеу.
Құрметті оқушылар бүгінгі тренингіміздің тақырыбы «Достық және қарым-қатынас» Тренингімізді бастамас бұрын танысып алайық.
1-жаттығу «Өрмекшінің торы» атты танысу тренингі
Сіздермен танысу мақсатында «Өрмекшінің торы» атты тренингін өткіземін. Мен жіптің басын ұстап қалып, өзімнің аты – жөнімді және жақсы қасиеттерімді айтамын да, келесі адамға жіпті лақтырамын. Осылайша кезектесіп жіпті бір – біріңізге бересіздер. Бір-бірімізге жіпті беру арқылы өрмекшінің торы шығады. Енді сіз алдыңыздағы адамның аты мен жақсы қасиеттерін айта отырып, кері қайтарып бересіздер.
Рефлексия: Өзің туралы баскалар туралы айтқан кезде өзіңді қалай сезіндің
2.«Дос іздеймін»
ойыны.
Керекті құрал-жабдықтар: қағаз, түрлі-түсті карандаш, қалам.
Кез-келген адам өзінің нағыз досы болғанын қалайды. Мүмкін нағыз
дос сендерде бар шығар. Дәл қазірден бастап, мен жарнаманы ақысыз
жариялайтын «Дос іздеймін» газетінің бас редакторымын. Сіздердің
әрқайсың біздің газетке дос іздейтіндеріңіз жайында жарнама беру
мүмкіндіктеріңіз бар. Бұл жарнамада сөздердің саны немесе
әріптердің көлеміне ешқандай шектеу қойылмайды. Кез келген түрі
қабылданады. Сіз достар кандидатурасына қоятын талаптарыңыздың
бірнеше тізімін, тіпті оның суретін салуыңызға да болады. Өзіңіз
жайында айтуыңызға да болады. Бір сөзбен айтқанда, жарнаманы қалай
жазғыңыз келеді, өз еркіңіз. Тек мына жайтты есте ұстағаныңыз жөн:
дос іздеу жарнамасы өте көп, сондықтан, сіздің жарнамаңыз дос
таңдаушылардың назарына ілігудің қамын ойластыруыңыз қажет.
Тапсырманы орындау уақыты – 10 минут.
Барлық қағаздарды тақтаға ілеміз. Қатысушылар жарнаманы үнсіз
оқиды. Әр қатысушы өзіне ұнаған жарнаманы қызыл түспен дөңгелектеп
және оны берушімен байланыс жасауға дайындалады.
Енді жарнама қағаздарын түсіруге болады. Қараңыз, сіздің жарнамаңыз
басқаларға әсер етіп пе? Жарнамаңыздағы қызыл түсті дөңгелектің
саны қанша?
Талқылау:Жарнама жазу қиын болдыма.
3. Қонақтарға арналған тест
«жапон әліппесі»
4 Қызығушылықтарын ояту
- Балалар, тұзсыз тағам туралы, дәмі туралы не айтар едіңдер?
( дәмсіз, тұзсыз)
- Балалар, ендеше өмірде доссыз адамды да осы тағамға ұқсатуға болады. Доссыз адамның өмірінің мәні, сәні болмайды, тағамның тұзсыз дәмі болмаған секілді.
- «Доссыз адам – тұзсыз тағам!» - деп, бекерге айтылмаған.
5.Темір жол кассасы»
жаттығуы
Вокзалда тұрмын деп өзіңіздің көз алдыңызға елестетіңіз. 15
минуттан кейін сіз отыру керек поезд жүреді. Кассада бір билет
қалған, бірақ кассир өзінше ұстап отыр. Сізге кассир билетті сату
үшін оны сендіруіңіз қажет.
Кассир таңдалады. Қатысушылар сыртқа шығады, кезекке тұрады. Содан
соң бөлмеге біртіндеп кіреді, кассирге жақындап, билетті сатып алу
үшін дәлелдер келтіреді. Әр ойыншыға 3 минуттан беріледі.
Талқылау:
Кассирден билетті кімге сататынын, яғни кері байланысты сұраймыз.
Неге? Кімге сатпас едің? Неге? Кассирдің қабылдауға болатын,
жарамды варианттарды хабарлауына болады
6. Ассоциация қабылдау сезімі.
Жаңа біз сіздермен «Доссыз адам – тұзсыз тағам» дедік.
Ендеше, « ДОС » сөзіне дәм кіргізейікші, дос қандай болу керек? Дос ол кім?
- Балалар, алдымызда күннің көзі, күннің көзіне не жетіспейді?(сәулелер)
- Ал, енді бұл күннің көзін достық шуақтарымен толтырайық.
( тақтада берілген күн «ДОС» сөзіне « шуақтарын » жазу ).
ДОС: Көмектеседі, мейірімді, қайырымды, шыншыл, жанашыр, қамқоршы, ұқыпты, білімді, адал.
7. Жағдаяттарды талқылау:
Күн тобына: Досың сенің жақсы көретін киіміңді күйдіріп алды. Қандай шешім қабылдар едің?
Гүл тобына: Сенің досың өзінен кіші баланың телефонын тартып алды. Сынып жиналысында оны талқылап жатыр. Ол сенен көмек күтіп отыр.Сен не айтар едің?
Жағдаяттарды талқылау:
Рефлексия (ой қорытындылау)
Қазір оқушылар, бәріміз
көзімізді жұмып, әдемі әуенмен ішімізден жақындарымызға,
достарымызға, жанымызға жақын адамдарға жақсы тілек тілейік.
- Көзімізді ашамыз. Енді бұл тілекті жасырын ұстаймыз. Бұл тілектің
орындалуын тілейміз.
- Қазір мына жүректі бір - бірімізге ұсына отырып, жақсы тілек
жолдаймыз.
Мысалы мен: «Сіз бүгін сондай сүйкімді болып тұрсыз. Жүзіңнен күлкі
кетпесін. Достарың көп болсын....»
Шеңбер болып тұрып, бір қолдың жұдырығын жауып, бас бармақты жоғарыға қаратып-Достық ағашы бейнесін жасау
шағым қалдыра аласыз













