Негізгі бөлім
(3мин)
ақпарат
(7мин)
|
“Тобыңды
тап”
Оқушылар бір-бірден қораптағы қағаздар
арқылы 3 топқа бөлінеді.
1-топ
Бірлік
2-топ
Татулық
3-топ
Сыйластық
Кіріспе
Тақырыпты ашу
сұрақтары.
Тақырыпты жағдаятпен ашып
алу
1.Дос,достық дегенді қалай
түсінеміз?
2.Достық шынайы сезім бе,әлде жай ұғым
ба?
3.Дос қандай болу
керек?
4.Достық жасқа байланысты
ма?
5.Қыз бала мен ұл баланың арасында достық бола
ма?
Достық әдеп,
сыйласым
Дос
өмірлік қимасым.
Дос
арыңдай қымбатты,
Достық сезім тым- тәтті- дегендей, бүгінгі «Достық
қолын ұсын» тақырыбындағы тәрбие сағатымызды
бастаймыз.
|
Оқушылар қораптан қағазды алып ішінде
жазылған санға сәйкес топқа
бөлінеді.
Тақырып бойынша өз ойларын
білдіреді.
|
Flippety.net
Көрнекіліктер
|
Тапсырмалар
(18
мин)
|
1-тапсырма.
Топтық
жұмыс.
Достықты бірнәрсеге теңеп
көрейікші.Теңеген затымыздың суретін салайық.Сосын сол бойынша
түсіндірейік.
Мысалы:Достық-адамдар арасындағы
байланыс.
-Дос деген
кім?
2-тапсырма.
Достық-татулық
белгісі
“Мақалды
жалғастыр”
1-топқа
1.Доc-ажарың,_____жолдас-базарың.
2.Дәмді болса - достық қымбат,
________Мәнді болса - жастық қымбат
3.Дос жылатып айтады,_______Дұшпан
күлдіріп айтады.
4.Жаман жолдастан,_________Жақсы дұшпан
артық
5. Жақсымен жолдас болсаң – жетерсің
мұратқа.______Жаманмен жолдас болсаң - қаларсың
ұятқа.
2-топқа
1.Досыңа өтірік айтпа,_____Дұшпаныңа
сырыңды айтпа
2.Досы көпті жау алмайды,______Ақылы
көпті дау алмайды.
3.Дос
табылса ас табылмайды,_____Ас
табылса дос табылмайды.
4. Досы
көппен сыйлас,______Досы
азбен сырлас
5. Жолдасы көптің______ олжасы
көп.
3-топқа
1. Біреу жаныңа жолдас,______Біреу малыңа
жолдас.
2. Досыңды мақтағаның______өзіңді
жақтағаның
3. Жаман туғаның болғанша,______Жақсы жолдасың
болсын.
4. Ағаш
тамырымен,______Адам досымен мықты
5. Айырылмас досыңа________қайырылмас сөз
айтпа.
3-тапсырма.
«Досқа
мінездеме»
Оқушылар сынып ішінде кез-келген оқушыға мінездеме
жазып,ортаға келіп оқиды.Қалған оқушылар жасырып тұрған оқушыны
табады.
4-тапсырма.
“Кейс стади”әдісі
-
Қанат конькиін аулаға қалдырды да, өзі тамағын
ішуге үйге кетті. Тамағын ішіп отырып ол конькиін Маралдың теуіп
жүргенін көрді. Қанат ашуланып, аулаға жүгіріп шықты. «Қазір оның
сазайын тартқызамын, біреудің затын сұрамай алушы болмасын» деп
ойлады. Ашулы күйінде жетіп барды, тіпті жұдырығын да түйіп алған.
Ал Марал оны көрді де, «Танысып қой, Айдар, бұл менің ең жақсы
досым Қанат» деді. Қанат ұялып қалды. Қанат неліктен
ұялды?
-
Қаңтардың қара суығы. Айбек екі шелекті қолына
алып, өзеннен су алып келіп, қорадағы қойларды суаруға бет алды.
Шелегін суға толтырып, қораға кіре берісте Айбектің аяғы тайып,
құлап түсті. Су үстіне төгілді. Орнынан әрең қозғалып, үйге
кірді... Айбектің тобығы шығып кетіп ауруханада көп
жатты...
-
Сендер Айбектің досы болсаңдар не істер
едіңдер?
3.
Құрбылары Жанарға балмұздақ берген-ді.Жанар
кетті
алға
тез,Алды-артына қарамай,«Рахмет» - деп,
жалғыз
сөз
Айтуға да жарамай! Сендер қалай
ойлайсыңдар,
осыдан кейін балалар Жанармен дос бола
ма?
|
Оқушылар бірігіп постер
қорғайды.
Топтар біріге отырып,өздеріне берілген
мақалдың жалғасын табу керек.
Сынып оқушылары бір-біріне мінездеме
беріп,жақсы қасиеттерін жазады.
Оқушылар жағдаяттық тапсырманы топ ішінде
талдап,өзіндік ой-пікірлерін
айтады.
|
Wordwall.net
Карточкалар
|