Материалдар / Достық ,татулық -өмірдің қызығы

Достық ,татулық -өмірдің қызығы

Материал туралы қысқаша түсінік
Достық ,татулық -өмірдің қызығы қысқа мерзімді жоспар
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Бөлім: Сүйіспеншілік пен достық

Мектеп:

Күні:25.11

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 7-cынып

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағандар:

Сабақтыңтақырыбы

Достық, татулық- өмірдің қызығы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

7.2.6.1 оқылым стратегияларын қолдану: комментарий жасау, іріктеп оқу, зерттеп оқу;

7.4.4.2 Еліктеуіш сөздердің мәнмәтіндегі қолданысын түсіну.

Сабақтың мақсаттары

Барлық оқушылар: достық туралымәтін мазмұнын түсіну, негізгі ойды анықтау, еліктеу сөздердің ерекшеліктерін түсіну;

Көпшілігі:оқылым стратегияларын қолданып оқу, еліктеуіш сөздердің қолданылуын түсіну;

Кейбір оқушылар: оқылым стратегияларын қолдану: комментарий жасау, іріктеп оқу, зерттеп оқу, еліктеуіш сөздердің мәнмәтіндегі қолданысын түсіну.

Жоспар

Сабақтыңкезеңі/ уақыт

Педагогтіңәрекеті

Оқушыныңәрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы











1. Ұйымдастыру: сәлемдесу, сынып оқушыларын түгендеу.

Топқа бөлу.Оқушыларды түстерге байланысты үш топқа бөлу. Тақтадағы үш түстің қалағанын таңдату, таңдаған түсіне байланысты оқушыға психологиялық сипаттама беру.

Қызыл түс тасыған күшті білдіреді. Көбінесе қызуқанды адам киімді осы түстен таңдайды. Албырт, белсенді, тез шешім шығаратындар бір орында отырғанды қаламайды. Өмірден бәрін үйреніп, алға ұмтылғыштар қызылға құмар. Оларды бірқалыптылық тез жалықтырады. Айналасындағылардың қателігіне көз жұмып қарамайды. Шынайылықты жақсы көреді.

Жасыл түсті үйлесімділікті қалайтындар ұнатады. Бұл түс үмітті білдіреді. Жасылды жақсы көретіндер тыныштықты жаны қалайды. Дегенмен көпшілікпен араласқанға құмар. Шыдамды, тым байсалды. Ұжымның арасында өзін көрсеткенді қаламайды. Өйткені өзгелер жомарттығын пайдаланып кетеді деп қорқады.

Көк, көк түсті киімдерді көп киетіндер сараптама жасаудың шебері. Бірақ бұл мүмкіндігін жасырады. Аталған түсті қалайтындар өте қарапайым келеді. Сезімталдығы да бар. Бірақ іштей қатал мінезі де жоқ емес. Оны өзгелерге аңғартпауға тырысады. Көгілдір түсті жақсы көретіндер өте сақ адамдар.

ОҚЫЛЫМ АЛДЫ. Қызығушылықты ояту.

«Біріңді қазақ, бірің дос,

Көрмесең - істің бәрі бос». 
Оқушылар берілген сөздің мағынасын ашады, авторын анықтайды.

Достық – адам бойындағы асыл қасиеттердің бірі. Мұны жырға қоспаған, тақырыбына арқау етпеген ақын-жазушы кемде-кем. Тіпті, жоқ десек те болады. Соның бірі – ұлы Абай.
«Жаман дос - көлеңке: басыңды күн шалса - қашып құтыла алмайсың, басыңды бұлт алса - іздеп таба алмайсың».
«Досы жоқпен сырлас, Досы көппен – сыйлас» дейді ақын.

  • Ал осы достық қалай сезіледі?

  • Дәмін неге теңер едіңдер?

  • Қандай ауа райын достыққа теңеуге болады?

  • Достық деген сөзді қандай жануармен байланыстыруға болады?

  • Достықты қандай бояулармен бейнелер едің?

Оқушылардың достық туралы ой-пікірлерін жинақтап, Абайдың нақыл сөздеріне байланысты туралы ой қозғайды.

Дескриптор:

  • Нақыл сөздің авторын анықтайды;

  • мағынасын ашады, негізгі ойды анықтайды;

  • сұрақтарға жауап береді.

ҚБ

Оқушыларды түстерге байланысты үш топқа бөлу. Тақтадағы үш түстің қалағанын таңдату, таңдаған түсіне байланысты оқушыға психологиялық сипаттама беру.





Оқушылар берілген сөздің мағынасын ашады, авторын анықтайды, достық туралы ой-пікірлерін жинақтап, Абайдың нақыл сөздеріне байланысты туралы ой қозғайды.







Сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтау.



ҚБ










ҚБ





















Сабақтың ортасы
























































ОҚЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ. 1-оқылым мәтіні. Ұлы Абайдың өлеңін оқып, өзпікірлеріңді ортаға салыңдар.

Тапсырма. Мәтіннің негізгі ойын дауыс ырғағы мен сөйлеу мәнері үшін мына жұмыс түрі беріледі:

Талқы себепшісі

Белгілеуші

Байланыстырушы

*Қорытындылаушы

Суреттеуші сияқты рөлдерді бөліп алып, мәтінді талқылаушы идеясын, тақырыбын айтады, белгілеуші негізгі ой бойынша төрт сұрақ құрастырады, байланыстырушы қазіргі өмірмен байланыстырып, өз өмірінен мысал келтіреді, қорытындылаушы шешім ұсынады, суреттеуші мәтін желісі бойынша сурет салады.

Әр бөлім бойынша тапсырма орындалған соң, оқушылар алдында ойларын қорғайды.

Дескриптор:

  • мәтінді мұқият оқиды;

  • тақырыбын, идеясын анықтайды;

  • қазіргі өмірмен байланыстырады;

  • шешім ұсынады;

  • мәтін желісі бойынша сурет салады.

ҚБ.

2-ТАПСЫРМА. Еліктеу сөздердің түрлерін қатыстырып, «Екі дос» тақырыбында қызықты әңгіме не сұхбат құрастырыңдар.

Дескриптор:

  • Еліктеу сөздердің түрлерін қатыстырады;

  • қызықты әңгіме не сұхбат құрастырады.

ҚБ.

ОҚЫЛЫМНАН КЕЙІН

3-ТАПСЫРМА. Ұлы Абайдың пайымдауларынан үзінді келтіріп, бір сөйлеммен тұжырым жазыңдар.

1-топ

Татулықтың маңызды белгілері

Өлеңнен үзінді

Менің тұжырымым

Сырласу



Тыңдай білу




2-топ

Татулықтың маңызды белгілері

Өлеңнен үзінді

Менің тұжырымым

Уәдеге берік болу



Күндемеу




3-топ

Татулықтың маңызды белгілері

Өлеңнен үзінді

Менің тұжырымым

Сөз әдебін сақтау



Құрметтеу



Сыр сақтау



Дескриптор:

- ұлы Абайдың пайымдауларынан үзінді келтіреді;

- ойын тұжырымдайды.

ҚБ


Топқа бөлу үшін топ түріне байланысты шартты белгілер таратылады.

Талқысебепші

Белгілеуші


Байланыстырушы


Қорытындылаушы-



Суреттеуші-





Ұлы Абайдың пайымдауларынан үзінді келтіреді;

ойын тұжырымдайды.















ҚБ




ҚБ


ҚБ


7-сынып «Қазақ тілі» оқулығы


(Абай Құнанбайұлы)



















































Сабақтың соңы










Үй тапсырмасы:

Керібайланыс:

5-тапсырма














27 Мамыр 2025
50
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі