Материалдар / Достықты сақтаудың жолдары
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Достықты сақтаудың жолдары

Материал туралы қысқаша түсінік
Тәрбие туралы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Мамыр 2021
343
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Жетісай ауданы

39 «Асықата» жалпы білім беретін орта мектебі КММ



«КЕЛІСІЛДІ» «БЕКІТЕМІН»

ӘБЖ отырысында №39 «Асықата»ЖОМ директоры

---- хаттама -------- Е.Е. Бектұрсынов

«-----»---------2019ж «----»-------------2019ж.










Элективті курстың

бағдарламасы

«Қызықты грамматика»


(оқу қабілеті төмен оқушылар үшін түзету жұмыстарына арналған )


3-сынып


















Құрастырған: Ералиева Катира Киикбаевна, бастауыш сынып мұғалімі.


Бастауыш сынып ӘБ отырысында қаралды:

Хаттама №2 04.10.2019ж.

Хатшы:__________(қолы)



Мектептің әдістемелік кеңесінде қаралды:

Хаттама №2 10.10.2019ж.

Хатшы:___________(қолы)




































ТҮСІНІК ХАТ


«Қызықты грамматика» таңдау курсының бағдарламасы - оқу қабілеті төмен балалар үшін түзету жұмыстарына арналып жазылған. Бағдарлама құру барысында даму мүмкіндігі шектеулі оқушылардың ерекшеліктерін (танымдық, психикалық және тұлғалық) ескере отырып құрылды. Сонымен бірге осы таңдау курсы арқылы оқушылар негізгі пән «Қазақ тілінен» алған білімдерін жетілдіре түседі. Оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін ескере отырып, олардың өз ойларын еркін және дәлелді түрде ауызша да, жазбаша да сауатты жеткізе білуін жетілдіруге бағытталады.

Ұсынылған бағдарлама Қазақстан Республикасының мемлекеттік жалпыға бірдей міндетті білім беру стандартының талаптарын қамтамасыз етеді.Қоғамның қазіргі кезеңінен туындап отырған сұранысқа орай анықталған мақсаттар мен міндеттер таңдау курсының «Қызықты грамматика» бағдарламасында басшылыққа алынды. Бағдарламаның қысқаша курсында грамматикада тіл құрылысын үйрету, екпін, көмекші сөздер, сөздердің орнын дұрыс қолдануға машықтандыру жұмыстарын орындау міндеттелген. Аталған жұмыстарды орындау барысында тиісті нәтижелерге жету үшін оқытудың бірнеше формалары ( жеке, жұптық, топтық) мен тиімді әдіс-тәсілдері (дидактикалық ойын, көрнекілік, сөйлеу, түсіндіру, сюжеттік-рөлдік ойын, иллюстративтік) ұсынылады.


Өзектілігі:

- оқушылар қоршаған ортаны тануы;

- естігенін жадына бекітуге, көре білуге үйренуі;

- оқушының оқу мен жазу дағдыларын жетілдіру, пікірі мен өз ойын еркін жеткізе алатын тұлға тәрбиелеу.


Мақсаты: оқу қабілеті төмен оқушылар үшін түзету тапсырмаларын орындату, оқушылардың ауызша және жазбаша тілін дамыту, ой-өрісін жетілдіріп, олардың жеке тұлға ретінде қалыптастыру. Бағдарламада ұсынылған түзету жұмыстарына арналған тапсырмалар оқушылардың сана-сезімін тәрбиелеп, оның білімге деген құштарлығын, еңбек сүйгіштігін, орындалатын жұмысқа деген жауапкершілігін арттыруға бағытталады.

Міндеттері:

-оқушының танымдық қабілетін дамытып, қызығушылығын арттыру;

-сөйлеу туралы түсініктерін кеңейте отырып,өз ойын жүйелі түрде жеткізе білуге үйрету;

-грамматикалық білім, білік дағдыларын игерту, көркем,сауатты жазуын қалыптастыру.


Күтілетін нәтижелер:

- Ауызша және жазбаша тілін дамытып, ой-өрісін жетілдіру;

- Сауатты , көркем жазуын қалыптастыру;

- Өз ана тілінің қыр-сырын меңгерту, ақыл-ойы, сөйлеу дағдысын дамыту.


Бағдарламаның қысқаша курсында грамматикада тіл құрылысын үйрету, екпін, көмекші сөздер, сөздердің орнын дұрыс қолдануға машықтандыру жұмыстарын орындау міндеттелген. Аталған жұмыстарды орындау барысында тиісті нәтижелерге жету үшін оқытудың бірнеше формалары ( жеке, жұптық, топтық) мен тиімді әдіс-тәсілдері (дидактикалық ойын, көрнекілік, сөйлеу, түсіндіру, сюжеттік-рөлдік ойын, иллюстративтік) ұсынылады.

Ұсынылып отырған таңдау курсының бағдарламасы 3-сыныпқа лайықталып жасалғын. Аптасына 1 сағаттан, жылына 34 сағат.

ТАҢДАУ КУРСЫНЫҢ БАЗАЛЫҚ МАЗМҰНЫ


I-бөлім. Дыбыс пен әріп - 3 сағат.


Орфографиялық дағдылар қалыптастыру, пунктуациялық ережелерді практикалық тұрғыда меңгерту. Көркем жазу дағдыларын қалыптастыру.


II-бөлім. Сөз таптары -3 сағат.


Ауызша және жазбаша сауаттылықтарын қалыптастыру, заттың түр-түсі, сипатын, санын, қимыл іс-әрекетін білдіретін сөздерді сауатты түрде практикада қолдана білу. Сауатты жаза білу.


III- бөлім. Дауысты, дауыссыз дыбыстар- 8 сағат.


Дыбыстардың түрлерін айыра білу. Жуан және жіңішке дауысты дыбыстарды сөздерге дұрыс қолдану, дыбыс әріптерін сауатты түрде практикада қолдану. Дауыссыз дыбыс түрлерін ажырата отырып, әріп таңбаларын сауатты қолдану.



IV-бөлім. Сөз. Сөз құрамы – 8 сағат.


Сөз және оның құрамын түсіну, түбір мен қосымшаларды ажырату, жазылуындағы ерекшеліктерін ескере білу. Сауатты, көркем жазу машықтарын дамыту.



V-бөлім. Тіл дамыту -12 сағат.


Өз ойларын еркін айта алатын тұлғаны қалыптастыру. Ойларын еркін дәлелді түрде ауызша және жазбаша да сауатты түрде жеткізе білуін жетілдіру. Тілдік жаттығулар, түсініктілік дидактикалық ойындар қолдану арқылы сөйлеу мәдениетін дамыту



КҮНТІЗБЕЛІК – ТАҚЫРЫПТЫҚ ЖОСПАР



р/с

Сабақтың тақырыбы

Сағат саны

Мерзімі

Жұмыстың формалары

1

Дыбыс пен әріп

1


Жұптық жұмыс

2

Буын

1


Топпен жұмыс

3

Тасымал

1


Жұптық жұмыс

4

Заттың атын білдіретін сөздер

1


Баяндау, ізденушілік

5

Заттың санын білдіретін сөздер

1


Дидактикалық ойын

6

Заттың сынын білдіретін сөздер

1


Көрнекілік, сызба-тірек

7

У,и әрпінің жазылуы

1


Кесте, тірек-сызба

8

Я, ю әрпінің жазылуы

1


Кесте, тірек-сызба

9

Дауыссыз н мен ң

1


Кесте, тірек-сызба

10

Жуан дауысты дыбыстар

1


Көрнекілік, сұрақ-жауап

11

Жіңішке дауысты дыбыстар

1


Көрнекілік ,сұрақ-жауап

12

Үнді дауыссыз дыбыстар

1


Тірек-сызба, кесте

13

Ұяң дауысыз дыбыстар

1


Тірек-сызба, кесте

14

Қатаң дауыссыз дыбыстар

1


Тірек-сызба, кесте

15

Бұл қай кезде болады?

1


Дидакт. ойын

16

Алфавит

1


кесте

17

Білім деңгейін анықтау

1


Тест тапсырмалары

18

Сөз.

1


Тірек-сызба,көрнекілік

19

Сөз құрамы

1


Кесте, дид.ойын

20

Түбір мен қосымша.

1


Ізденушілік, кесте

21

Сөз таптары

1


Иллюстративті, көрн.

22

Жалқы есім мен жалпы есім

1


Көрнекілік,кесте

23

Сөз мағынасы

1


Кесте, дид.ойын

24

Қарсы мағыналас сөздер

1


Сюжетті-рөлді ойын

25

Мәндес сөздер

1


Иллюстр., кесте

26

Етістік

1


Тірек-сызба, кесте

27

Бастауыш

1


Көрнекілік, дид.о.

28

Баяндауыш

1


Көрнекілік, дид.о.

29

Хабарлы сөйлем

1


Тірек-сызба,дид.о.


30

Сұраулы сөйлем

1


Тірек-сызба, дид.о.

31

Лепті сөйлем

1


Тірек-сызба, дид.о.

32

Мәнерлеп оқу

1


Сюжетті-рөлдік ойын

33

Тіл дамыту

1


Иллюстр., дид.ойын

34

Білім деңгейін анықтау

1


Тест сұрақтары

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!