|
Бөлім:Сүйіспеншілік пен достық. |
Мектеп: |
|||||||||||||||||
|
Күні:06.10 |
Мұғалім: |
|||||||||||||||||
|
Сынып: 7 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Достықты сақтаудың жолдары |
|
|
|
|
|||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
7.1.3.1. Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, ұсынылған ақпарат бойынша факті мен көзқарасты ажырата білу; 7.4.3.1 фразеологизм, мақал-мәтелдердің эмоционалды мәнін, көркемдік ерекшеліктерін түсініп қолдану; |
|||||||||||||||||
|
Сабақмақсаттары |
Барлық оқушылар орындай алады: Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, фразеологизмдердің ерекшеліктерін білу; |
|||||||||||||||||
|
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Мәтіннен ақпараттарды анықтай алады,фразеологизм, мақал-мәтелдердің эмоционалды мәнін, көркемдік ерекшеліктерін түсініп қолдану; |
||||||||||||||||||
|
Кейбір оқушылар орындай алады: Мәтіннен ақпаратты анықтап, ойын дәлелді жеткізе алады,фразеологизм, мақал-мәтелдердің эмоционалды мәнін, көркемдік ерекшеліктерін түсініп қолдану. |
||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері: |
|
|||||||||||||||||
|
Жоспар |
||||||||||||||||||
|
Сабақтыңкезеңі/ уақыт |
Педагогтіңәрекеті |
Оқушыныңәрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||
|
Сабақтың басы Сабақтың ортасы |
І. Ұйымдастыру кезеңі Жағымды психологиялық ахуал «Сенімділік» жаттығуы
Қызығушылықты ояту.Оқушылар суреттерге байланысты өз ойларын білдіріп, сабақ тақырыбы мен мақсатын анықтайды..
1.Достықты сақтап қалу үшін не істеу керек деп ойлайсыңдар? 2.Досыңды ренжітпеу үшін оның орынсыз өтініштерін де орындай беру керек пе? 3.Досыңның қателігін бетіне айтқан дұрыс па? 4.Достықтың ғұмыры ұзақ болу үшін ,оларды байланыстаратын қандай ортақ қасиеттер болуы керек деп ойлайсыңдар? Дескриптор:
ҚБ "Мұғалімнің мадақтауы" (Жарайсың!Тамша!Керемет!)
Оқушыларға тыңдатылым мәтіні тыңдатылады. "Екі дос" жайлы тыңдалым тыңдатылады. Екі дос Ертеде, ел арасында жаугершілік жиі болған кезде қазақтың екі жауынгері төсқағысып, дос болады. Бірде әскерлер бір өзеннің бойына шатыр тігіп дамылдайды. Сонда тұтқиылдан жаудың қаптаған қалың тобы шабуыл жасайды. Тонаған мал-мүліктерін тиеп кетеді. Қолға түскен қазақ жасағын айдап әкетеді. Әлгі екі достың біреуі жау қолына түседі. Досының қолға түскенін естіген екінші батыр күздің қара суығын елеместен өзенді малтып өтіп, жау жатқан жағаға келеді. Анталаған жау әскерлері оны тарпа бас салады. Жауынгер өзін қолбасыларына алып баруын өтінеді. Алыпбарғансоң, олжаудыңқолбасына:
Қолбасыойланыпотырып, оны сынамақболады да:
Әлгіжауынгертұтқыннанбосанғандосыныңиығынақолынартып, зағипкүйіқуанакүлімдепкележатады. Мұныкөргенжаудыңқолбасшысы: «Мұндайерлері бар халықтытұтқиылданкеліп, қапыда бас салғанжағдайдаболмаса, бетпе-бет ұрыстажеңуөтеқиынғасоғар»,-дептүйеді. Сөйтіпөзініңәскерлерінешегінугебұйрықбергенекен. Тапсырма: Факті мен көзқарасты ажырата білу үшін теориялық материалдар еске түсіріледі.
1,3-топ: ПОПС формуласы
ҚБ "Қол шапалақ" 2-топ: «Ромбтық» жіктелім Мәтіннен негізгі ақпарат,қосымша ақпарат ,көзқарасты тауып орналастыру
Төс қағысқан дос болды.
Көзімді ал да, досымды босат Екі достың бірі жау қолына түсті
Тонаған мал-мүліктерін тиеп кетеді Әскерлер өзеннің бойына шатыр тігіп дамылдайды Қолға түскен қазақ жасағын айдап әкетеді.
Өмірімді қияр едім Зағип күйі қуана күлімдеп келе жатады.
Бетпе-бет ұрыста жеңу өте қиынға соғар ҚБ "Басбармақ"
ТЫҢДАЛЫМНАН КЕЙІН. ӘТН.
4-тапсырма. Достық пен қастық туралы фразеологизмдер жинап, мәндес және қарсы мәндес фразеологизмдерді топтастырыңдар. Дескриптор:
ҚБ |
Оқушы назары сабаққа аударылады.
Оқушылар суреттерге байланысты өз ойларын білдіріп, сабақ тақырыбы мен мақсатын анықтайды. Өлеңге байланысты өз пікірін білдіреді. Сұрақтарға жауап береді; Өмірден дәлелдер келтіреді; Ой тұжырымдайды. "Екі дос" жайлы тыңдалым тыңдатылады. Факті мен көзқарасты ажырата білу үшін теориялық материалдар еске түсіріледі. 1,3-топ: ПОПС формуласы арқылы факт пен көзқарасты анықтайды. 2-топ: «Ромбтық жіктелім» әдісі арқылы факт пен көзқарасты анықтайды. Грамматикалық тақырыпты меңгереді. Грамматикалық тапсырмалар орындайды. орындайды. |
"Мұғалімнің мадақтауы" (Жарайсың!Тамша!Керемет!)
|
Тыңдалым материалы
|
||||||||||||||
|
Сабақтың соңы |
Кері байланыс: Жетістік баспалдағы
|
|
||||||||||||||||
|
Үйге тапсырма : |
4-тапсырма |
|
||||||||||||||||
|
Қосымша ақпарат |
||||||||||||||||||
|
Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз? |
Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз? |
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік ережелері АКТ-мен байланыс |
||||||||||||||||
|
|
|
|
||||||||||||||||
|
Ойлану 1.Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? 2.Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? 3.Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? 4.Мен жоспарланған уақытымды ұстандым ба? 5.Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? |
|
|||||||||||||||||
|
Жалпы баға Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)? 1. 2.« Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)? 1. 2. Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым. 1.Келесі сабақтарда оқушылардың сабаққа белсенді қатысуы үшін, оқу мақсаттарының сәтті жүзеге асуы үшін әдіс –тәсілдерді көбірек сабақ үстінде қолдану керектігін ойға түйдім. 2.Оқушылардың бірін-бірі бағалауын дұрыс ұйымдастыруды жолға қою керекпін. |
||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
достықты сақтаудың жолдары
достықты сақтаудың жолдары
|
Бөлім:Сүйіспеншілік пен достық. |
Мектеп: |
|||||||||||||||||
|
Күні:06.10 |
Мұғалім: |
|||||||||||||||||
|
Сынып: 7 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Достықты сақтаудың жолдары |
|
|
|
|
|||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
7.1.3.1. Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, ұсынылған ақпарат бойынша факті мен көзқарасты ажырата білу; 7.4.3.1 фразеологизм, мақал-мәтелдердің эмоционалды мәнін, көркемдік ерекшеліктерін түсініп қолдану; |
|||||||||||||||||
|
Сабақмақсаттары |
Барлық оқушылар орындай алады: Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, фразеологизмдердің ерекшеліктерін білу; |
|||||||||||||||||
|
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Мәтіннен ақпараттарды анықтай алады,фразеологизм, мақал-мәтелдердің эмоционалды мәнін, көркемдік ерекшеліктерін түсініп қолдану; |
||||||||||||||||||
|
Кейбір оқушылар орындай алады: Мәтіннен ақпаратты анықтап, ойын дәлелді жеткізе алады,фразеологизм, мақал-мәтелдердің эмоционалды мәнін, көркемдік ерекшеліктерін түсініп қолдану. |
||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері: |
|
|||||||||||||||||
|
Жоспар |
||||||||||||||||||
|
Сабақтыңкезеңі/ уақыт |
Педагогтіңәрекеті |
Оқушыныңәрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||
|
Сабақтың басы Сабақтың ортасы |
І. Ұйымдастыру кезеңі Жағымды психологиялық ахуал «Сенімділік» жаттығуы
Қызығушылықты ояту.Оқушылар суреттерге байланысты өз ойларын білдіріп, сабақ тақырыбы мен мақсатын анықтайды..
1.Достықты сақтап қалу үшін не істеу керек деп ойлайсыңдар? 2.Досыңды ренжітпеу үшін оның орынсыз өтініштерін де орындай беру керек пе? 3.Досыңның қателігін бетіне айтқан дұрыс па? 4.Достықтың ғұмыры ұзақ болу үшін ,оларды байланыстаратын қандай ортақ қасиеттер болуы керек деп ойлайсыңдар? Дескриптор:
ҚБ "Мұғалімнің мадақтауы" (Жарайсың!Тамша!Керемет!)
Оқушыларға тыңдатылым мәтіні тыңдатылады. "Екі дос" жайлы тыңдалым тыңдатылады. Екі дос Ертеде, ел арасында жаугершілік жиі болған кезде қазақтың екі жауынгері төсқағысып, дос болады. Бірде әскерлер бір өзеннің бойына шатыр тігіп дамылдайды. Сонда тұтқиылдан жаудың қаптаған қалың тобы шабуыл жасайды. Тонаған мал-мүліктерін тиеп кетеді. Қолға түскен қазақ жасағын айдап әкетеді. Әлгі екі достың біреуі жау қолына түседі. Досының қолға түскенін естіген екінші батыр күздің қара суығын елеместен өзенді малтып өтіп, жау жатқан жағаға келеді. Анталаған жау әскерлері оны тарпа бас салады. Жауынгер өзін қолбасыларына алып баруын өтінеді. Алыпбарғансоң, олжаудыңқолбасына:
Қолбасыойланыпотырып, оны сынамақболады да:
Әлгіжауынгертұтқыннанбосанғандосыныңиығынақолынартып, зағипкүйіқуанакүлімдепкележатады. Мұныкөргенжаудыңқолбасшысы: «Мұндайерлері бар халықтытұтқиылданкеліп, қапыда бас салғанжағдайдаболмаса, бетпе-бет ұрыстажеңуөтеқиынғасоғар»,-дептүйеді. Сөйтіпөзініңәскерлерінешегінугебұйрықбергенекен. Тапсырма: Факті мен көзқарасты ажырата білу үшін теориялық материалдар еске түсіріледі.
1,3-топ: ПОПС формуласы
ҚБ "Қол шапалақ" 2-топ: «Ромбтық» жіктелім Мәтіннен негізгі ақпарат,қосымша ақпарат ,көзқарасты тауып орналастыру
Төс қағысқан дос болды.
Көзімді ал да, досымды босат Екі достың бірі жау қолына түсті
Тонаған мал-мүліктерін тиеп кетеді Әскерлер өзеннің бойына шатыр тігіп дамылдайды Қолға түскен қазақ жасағын айдап әкетеді.
Өмірімді қияр едім Зағип күйі қуана күлімдеп келе жатады.
Бетпе-бет ұрыста жеңу өте қиынға соғар ҚБ "Басбармақ"
ТЫҢДАЛЫМНАН КЕЙІН. ӘТН.
4-тапсырма. Достық пен қастық туралы фразеологизмдер жинап, мәндес және қарсы мәндес фразеологизмдерді топтастырыңдар. Дескриптор:
ҚБ |
Оқушы назары сабаққа аударылады.
Оқушылар суреттерге байланысты өз ойларын білдіріп, сабақ тақырыбы мен мақсатын анықтайды. Өлеңге байланысты өз пікірін білдіреді. Сұрақтарға жауап береді; Өмірден дәлелдер келтіреді; Ой тұжырымдайды. "Екі дос" жайлы тыңдалым тыңдатылады. Факті мен көзқарасты ажырата білу үшін теориялық материалдар еске түсіріледі. 1,3-топ: ПОПС формуласы арқылы факт пен көзқарасты анықтайды. 2-топ: «Ромбтық жіктелім» әдісі арқылы факт пен көзқарасты анықтайды. Грамматикалық тақырыпты меңгереді. Грамматикалық тапсырмалар орындайды. орындайды. |
"Мұғалімнің мадақтауы" (Жарайсың!Тамша!Керемет!)
|
Тыңдалым материалы
|
||||||||||||||
|
Сабақтың соңы |
Кері байланыс: Жетістік баспалдағы
|
|
||||||||||||||||
|
Үйге тапсырма : |
4-тапсырма |
|
||||||||||||||||
|
Қосымша ақпарат |
||||||||||||||||||
|
Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз? |
Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз? |
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік ережелері АКТ-мен байланыс |
||||||||||||||||
|
|
|
|
||||||||||||||||
|
Ойлану 1.Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? 2.Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? 3.Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? 4.Мен жоспарланған уақытымды ұстандым ба? 5.Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? |
|
|||||||||||||||||
|
Жалпы баға Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)? 1. 2.« Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)? 1. 2. Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым. 1.Келесі сабақтарда оқушылардың сабаққа белсенді қатысуы үшін, оқу мақсаттарының сәтті жүзеге асуы үшін әдіс –тәсілдерді көбірек сабақ үстінде қолдану керектігін ойға түйдім. 2.Оқушылардың бірін-бірі бағалауын дұрыс ұйымдастыруды жолға қою керекпін. |
||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз





















