Достықтың түрлері қмж Арман ПВ 7 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Достықтың түрлері қмж Арман ПВ 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
7.2.4.1 идеясы ұқсас публицистикалық және көркем әдебиет стиліндегі мәтіндердің тақырыбы, құрылымы, мақсатты аудиториясы, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау; 7.4.4.1. Етістіктің есімше, көсемше түрлерін, тұйық етістікті тілдесім барысында қолдану
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақ жоспары

Бөлім:

IV. Сүйіспеншілік пен достық

Зерттеу сұрағы:

Оқушыларыдың шығармашылық қабілеттерін айтылым дағдысы арқылы қалай дамытамыз?

Педагогтің тегі,аты, әкесінің аты(болған жағдайда)

Рәтбек Назерке Ғазизқызы

Күні:

13.11.25

Сынып: 7

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Достықтың түрлері

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

7.2.4.1 идеясы ұқсас публицистикалық және көркем әдебиет стиліндегі мәтіндердің тақырыбы, құрылымы, мақсатты аудиториясы, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау;

7.4.4.1. Етістіктің есімше, көсемше түрлерін, тұйық етістікті тілдесім барысында қолдану

Сабақтың мақсаты

Достық туралы публицистикалық және көркем мәтіндердің айырмашылығын анықтайды

Мәтіндердің мақсатты аудиториясын, құрылымын және тілдік ерекшелігін салыстырады

Есімше, көсемше және тұйық етістіктерді сөйлеуде дұрыс қолданады




Жоспар

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

3 минут

Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен амандасу, түгендеу.


Үй жұмысын тексеру

1.Сеніңше достық деген не?

2.Көсемшенің жұрнақтарын ата.

3.Достық туралы қандай мақал- мәтелдер білесің?

4. «Пір тұту» дегенді қалай түсінесің?


Сабақтың мақсаты анықталады


Gynzy платформасы арқылы 3 топқа бөлу.


Оқушылар амандасады


Сұрақтарға жауап береді.Өз пікірлерімен бөліседі.

Өткен тақырып бойынша білгендерін айтады.

Сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтайды.

Топқа бөлінеді




Мадақтау арқылы бағалау




7-сынып қазақ тілі оқулығы.













ЖИ құралы


Сабақтың ортасы

8 минут











5 минут









8 минут



















































9 минут






Тыңдалым тапсырмасы.

1-тапсырма. Жұптық жұмыс. «Жұптық сұхбат» әдісі.

Мәтінді тыңда. Сюжетті әрі қарай жалғастырып көр.




Құндылық: Бірлік және ынтымақ


Айтылым. 2-тапсырма. Жеке жұмыс. Сұрақтарға жауап бер.

  1. Әйтімбет шешеннің «Адал достық өмірлік нұсқа болады,амал достықтың өмірі қысқа болады» дегенін қалай түсінесің?

  2. Шешенге достық туралы қандай сұрақ қояр едің?

3-тапсырма. Топтық жұмыс.

Оқушыларға екі мәтін беріледі:

Дос адам өміріндегі ең үлкен баға жетпес құндылықтардың бірі. Кезіндегі данышпандар да бұл сезімді ақшаға сатылмайтын махаббаттың бір түрі екенін атап өткен.

Адал дос Құдайдың бізге берген бір сыйы. Бірақ осы сөздің құны уақыт өткен сайын құлдырап барады. Айналамызда қаншама достар бар, олардың бәрі біз үшін шынайы емес, кейбіреуі өтірік кейіп танытса, мүмкін біреулер сізді шынымен де жақсы көреді. Ал сіз жақсы доссыз ба? Мүмкін сіз өзіңізді керемет дос деп санайтын шығарсыз, бірақ бұл шынымен де солай ма? Басқалар сізге бұл туралы айтты ма, әлде бұл сіздің субъективті ойыңыз ғана ма? Қалай болғанда да, көптеген адамдармен дос болуды ұнататын жандардың өзіне тән белгілі бір ерекшеліктері бар. Олар сізге тән бе?

https://kazgazeta.kz/news/112799

Жайлауда жел есіп, қалың шөптер билеп тұрған шақта Исатай мен Махамбет қатар тұрды. Көздерінде бір-біріне деген сенім мен түсіністік жылуы бар. «Бәрін бірге көтереміз, досым», – деді Исатай. Махамбет бір сәт үндемей, бірақ жүрегінің түбінен шыққан сеніммен басын иді. Сол сәттен бастап олардың достығы тек сөзбен емес, ісімен де дәлелденген еді: қуанышта бірге қуанып, қайғыда бірге мұңданатын, халық қамын ойлайтын нағыз достық. Желдің ызғары мен алыс далаға қарамастан, олар бір-бірінен ажырамастай болды. Достықтары – ерліктің, батылдықтың және адалдықтың мәңгілік бейнесі еді.

Салыстыру критерийі

Публицистикалық мәтін

Көркем мәтін

Тақырыбы



Құрылымы



Тілдік ерекшелігі



Мақсатты аудитория



Идеясы



Мақсатқа оралу.

4-тапсырма. Жеке жұмыс. Дәптермен жұмыс. Мәтіннен есімше, көсемше және тұйық етістік формаларын тауып, олардың қызметін түсіндір.

Дарынды балаларға жұмыс:

Тапсырма: «Менің досым» тақырыбында кемінде 5 есімше, 3 көсемше және 2 тұйық етістік қолдана отырып шағын мәтін (5-6 сөйлем) жаз.

ЕББҚ

Тапсырма: Жақша ішіндегі етістікті тиісті түрге айналдыр.

  1. Мен кеше (жазу)......................... отырып, қатты ойландым.

  2. Кітапты (оқу) ...................... отыру керек.

  3. Мектепке (келу) ................. балалар куанды.

Оқушылар мәтінді тыңдап, достық туралы ойды диалог арқылы жалғастырады.







Сұрақтарға жауап береді.












Мәтіндердің құрылымын анықтайды

Айырмашылығын сипаттайды Тілдік ерекшелігін дәлелмен түсіндіреді







































Мәтіннен есімше, көсемше және тұйық етістік формаларын тауып, олардың қызметін түсіндіреді


Дескриптор:

-Мәтінді түсінеді 1б

-Сюжетті жалғастырады 1б





Дескриптор:

-сұрақтарға жауап береді

1 сұрақ 1 балл

2 сұрақ 1 балл

2 балл










«Бір-біріне баға беру» арқылы бағалайды.













































Дескриптор:

-Мәтіннен есімше, көсемше және тұйық етістік формаларын табады 3б

-олардың қызметін түсіндіреді






7-сынып қазақ тілі оқулығы.
























Үлестірмелі қағаздар
















Жұмыс дәптері

Сабақтың соңы

5 минут




5 минут

Бекіту кезеңі. Сөздерді жұрнақтары бойынша топта.

5-тапсырма.

https://wordwall.net/kk/resource/39417375



Кері байланыс. «Кейін/ дейін»

Оқушылар бүгінгі сабақтан алған білімін көрсету үшін сабаққа дейін нені білді, сабақтан кейін нені білгенін айтып кері байланыс жасайды.

Дейін

кейін




Оқушыларды бағалау

Үйге тапсырма: 104-бет 8-тапсырма


Сөздерді жұрнақтары бойынша топтайды.




Бүгінгі білімдерін, не үйренгендерін тұжырымдайды

Дескриптор:

- Сөздерді жұрнақтары бойынша топтайды. 2б



Жалпы бағалау


https://wordwall.net/kk/resource/39417375


Кері байланыс жазылған кесте






























Салыстыру критерийі

Публицистикалық мәтін

Көркем мәтін

Тақырыбы



Құрылымы



Тілдік ерекшелігі



Мақсатты аудитория



Идеясы





Адал дос Құдайдың бізге берген бір сыйы. Бірақ осы сөздің құны уақыт өткен сайын құлдырап барады. Айналамызда қаншама достар бар, олардың бәрі біз үшін шынайы емес, кейбіреуі өтірік кейіп танытса, мүмкін біреулер сізді шынымен де жақсы көреді. Ал сіз жақсы доссыз ба? Мүмкін сіз өзіңізді керемет дос деп санайтын шығарсыз, бірақ бұл шынымен де солай ма? Басқалар сізге бұл туралы айтты ма, әлде бұл сіздің субъективті ойыңыз ғана ма? Қалай болғанда да, көптеген адамдармен дос болуды ұнататын жандардың өзіне тән белгілі бір ерекшеліктері бар. Олар сізге тән бе?

https://kazgazeta.kz/news/112799









Жайлауда жел есіп, қалың шөптер билеп тұрған шақта Исатай мен Махамбет қатар тұрды. Көздерінде бір-біріне деген сенім мен түсіністік жылуы бар. «Бәрін бірге көтереміз, досым», – деді Исатай. Махамбет бір сәт үндемей, бірақ жүрегінің түбінен шыққан сеніммен басын иді. Сол сәттен бастап олардың достығы тек сөзбен емес, ісімен де дәлелденген еді: қуанышта бірге қуанып, қайғыда бірге мұңданатын, халық қамын ойлайтын нағыз достық. Желдің ызғары мен алыс далаға қарамастан, олар бір-бірінен ажырамастай болды. Достықтары – ерліктің, батылдықтың және адалдықтың мәңгілік бейнесі еді.





Тапсырма: «Менің досым» тақырыбында кемінде 5 есімше, 3 көсемше және 2 тұйық етістік қолдана отырып шағын мәтін (5-6 сөйлем) жаз

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


Тапсырма: «Менің досым» тақырыбында кемінде 5 есімше, 3 көсемше және 2 тұйық етістік қолдана отырып шағын мәтін (5-6 сөйлем) жаз

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Тапсырма: Жақша ішіндегі етістікті тиісті түрге айналдыр.

  1. Мен кеше (жазу)......................... отырып, қатты ойландым.

  2. Кітапты (оқу) ...................... отыру керек.

  3. Мектепке (келу) ................. балалар куанды.

Тапсырма: Жақша ішіндегі етістікті тиісті түрге айналдыр.
  1. Мен кеше (жазу)......................... отырып, қатты ойландым.

  2. Кітапты (оқу) ...................... отыру керек.

  3. Мектепке (келу) ................. балалар куанды.

Тапсырма: Жақша ішіндегі етістікті тиісті түрге айналдыр.

  1. Мен кеше (жазу)......................... отырып, қатты ойландым.

  2. Кітапты (оқу) ...................... отыру керек.

  3. Мектепке (келу) ................. балалар куанды.

Тапсырма: Жақша ішіндегі етістікті тиісті түрге айналдыр.

  1. Мен кеше (жазу)......................... отырып, қатты ойландым.

  2. Кітапты (оқу) ...................... отыру керек.

  3. Мектепке (келу) ................. балалар куанды.

Сабақтың мақсаты

Достық туралы публицистикалық және көркем мәтіндердің айырмашылығын анықтайды

Мәтіндердің мақсатты аудиториясын, құрылымын және тілдік ерекшелігін салыстырады

Есімше, көсемше және тұйық етістіктерді сөйлеуде дұрыс қолданады


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
19.11.2025
148
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі