Сабақ
тың
басы
5
минут
Өткен сабақты
пысықтау
5
минут
Сабақтың
ортасы
20
минут
Сергіту
сәті
2
минут
Сабақты
қорыту
8мин
Кері
байланыс
5
минут
|
Амандасады
«Біз қандаймыз?» әдісі арқылы
ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастырады.
Балалар, өткен сабақта біз
қандай тақырып өттік?
( «Туыстарым көп
менің»)
«Күн
шуағы»әдісі
-
Ермек Өтетілеуұлы қай жерде
дүниеге келді? (Ақмола
қаласында)
-
Бала үшін ең жақын адамдары?
(әкесі мен анасы)
-
Әкеңнің әкесі кім болады?
(ата)
-
Әкенің анасы кім болады?
(әже)
-
Ұлдардың үлкені кім болады?
(аға)
-
Қыздардың үлкені кім болады?
(әпке)
-
Ұлдардың кішісі кім болады?
(іні)
-
Қыздардың кішісі кім болады?
(қарындас,сіңілі)
-
Өзіңнен кіші ұл бала кім
болады? (бауыр, іні)
-
Анаңның анасы кім болады?
(нағашы әже)
Жарайсыңдар!
-
Балалар, ертегі дегеніміз
не?
-
Ертегілер туралы не
білесіңдер?
-
Қандай ертегіні жақы
көресің?
Балалар, қане, ертегілер еліне
саяхаттап көрелік:
(Жасанды интеллект арқылы
ертегілерді тыңдау)
Сабақтың
мақсаты:
Ертегіні түсініп
оқу
жоспар құрып
жазу;
1 – тапсырма (жұптық
жұмыс)
Берілген сөздерді
пайдаланып, шағын әңгіме
құраңдар:
2 – тапсырма (жеке
тапсырма)
«Әтеш пен
тотықұс»
-
– тапсырма (топтық
жұмыс)
Функционалдық сауаттылыққа
берілген тапсырма
Саралау -
диалог
Ә) Достық туралы мақал – мәтел
айтып, басқа топтармен
жарысады
СЕРГІТУ СӘТІ (оюлар
биі)
-
– тапсырма
«Сиқырлы қалам»
әдісі (презентациялық ойын)
-
Ертеде аң мен құстардың
ішіндегі ең әдемісі кім болды?
(әтеш)
-
Әтештің мінезі қандай еді?
(тәкәппар)
-
Әтештің жалғыз досы?
(тотықұс)
-
Тотықұс қайда бармақшы болды?
(қонаққа)
-
Әтеш досына не берді?
(үстіндегі әдемі киімді)
-
Тотықұс кешіксем не істе
дейді? (дауыстап шақыр)
-
Әтеш әлі не істеп жүр екен?
(таң атқаннан күн батқанға дейін айқайлап жүр
екен)
Жарайсыңдар!
Үйге: Тотықұс туралы деректер
ізде;
Кері
байланыс: https://view.genially.com/66aa50b9162aa00d4d44600b
|
Амандасады
Ынтымақтастық атмосферасына
қатысады
Өткен сабақ бойынша сұрақтарға
жауап береді
Ертегі туралы білетін
ақпараттарымен бөліседі
Жасанды интеллект арқылы
ертегілер әлеміне саяхат
жасайды
Сабақтың мақсатымен
танысады
Суретті негізге ала отырып
шағын әңгіме құрастырады
Ертегіні түсініп
оқиды
Рөлдерге бөліп
оқиды
Сергіту сәтіне
қатысады
Қортынды сұрақтарға жауап
береді
Үйге тапсырма
алады
Кері байланыс
береді
|
Балалар алған ұпайларын өзін –
өзі бағалау парағына жазып
отырады
Дескриптор:
Сұрақтарға дұрыс жауап
береді;
ҚБ:
Тамаша!
Жарайсыңдар!
Дескриптор:
Берілген сөздер бойынша шағын
әңгіме құрастырады – 1
б
Достық туралы айтады – 1
б
Жалпы – 2
б
ҚБ:
Тамаша!
Жарайсың!
Дескриптор:
Ертегіні түсініп оқиды – 1
б
Рөлдерге бөліп оқиды – 1
б
Жалпы – 2
б
ҚБ:
Тамаша!
Жарайсың!
Дескриптор:
Мәтіндерді бөліктерге бөледі –
1 б
Жоспар құрады – 1
б
Әр бөлікке ат қояды – 1
б
Достық туралы мақал – мәтел
құрайды – 1 б
Жалпы – 4
б
ҚБ:
Тамаша!
Өте
жақсы!
Дескриптор:
Сұрақтарға дұрыс жауап береді
– 1 б
Өз ойларын дәлелдейді – 1
б
Жалпы – 2
б
ҚБ:
Өте
жақсы!
Тамаша!
|
Слайд
Жасанды
Интеллект
Оқулық
Оқулық
https://view.genially.com/66aa50b9162aa00d4d44600b
|