|
Қазақ
тілі
|
3
сынып
|
Сабақ
тақырыбы:
|
Досымның туған
күні
|
Жалпы
мақсат:
|
Оқушыларды қазақ
тілі туралы және оның түрлерімен таныстыра отырып, қарапайым
сөздіктермен, тиімді әдістерді қолдана отырып жұмыс істеуге
үйрету
|
Сабақтың
мақсаттары
|
Балалардың есте
сақтау,ойлау қабілетін,ауызша сөйлеу мәнерін қалыптастыру. Өз
ойларын жүйелі түрде жеткізе білу қабілеттерін
дамытуу
|
Күтілентін
нәтижесі:
|
Тақырыпты түсініп оқып, талдай
білуге жағдай жасайды, бір-біріне ортақ шешім қабылдауға
үйренеді
|
Негізгі
идеялар:
|
Берілген
тапсырмаларды дұрыс орындай отырып және дұрыс пайдалана отырып
қатесіз орындау
|
Сабақта
қолданылатын материалдар:
|
-
Үлестірмелі
материалдар
-
Компьютер
-
Маркер,
плакаттар
|
Оқыту
әдістері:
|
ББҮ
кестесі,
Жигсо әдісі,
«Аквариум»
Дебат , «Ойлан, бірік, бөліс»
әдісі
|
-
Жұптық
жұмыс
-
Шығармашылық
жұмыс
|
Дерек
көздері:
|
«3 сынып қаз тілі» тарауына
берілген материалдар:
www.РефератOff.kz
www.art.kz
|
Тапсырмалар:
|
І. Үй тапсырмасын
сұрау.
ІІ. Ой
қозғау.
ІІІ. Мағынаны
тану.
ІV. Топтық
жұмыс.
V. Шығармашылық
тапсырма
|
Сабақ бойынша мұғалім мен
оқушының іс-әрекеті:
Оқушыларға психологиялық
ахуал туғызу (2
мин)
Сыныпты топқа
бөлу (кескіндер
арқылы)
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
«Жүректен жүрекке»
тренингі арқылы бір-біріне сыйлық беру арқылы топқа
бөлінді
|
Оқушылардың мұндағы
мақсаты бір-біріне ізге тілектермен, жақсы сөздер айтып, өз
жұптарын тауып 4 топтар
құралды
|
I.Үй тапсырмасын
сұрау (4 мин) «Миға шабуыл»
әдісі
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Үйге берілген тапсырманы
сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіру
,Слайда үй
тасырмасын қайталау ға сұрақтар жасалып, интерактивті тақтада
көрсетіледі.
|
Мұғалім берген
тапсырманы орындау Слайдта жазылған барлық қайталау сұрақтары мен
тапсырмалар интерактиті тақтамен беріліп, әр топ өз білгендерін,
білетіндерін сыни тұрғыдан ойлау арқылы нақты дәлелдермен жауап
береді
|
II.Ой қозғау «Кім алғыр»
әдісі
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Жаңа сабақты
бастамас бұрын ой қозғау мақсатында оқушыларға сұрақ арқылы өткен
тақырыпты еске түсіруге байланысты бірненше сұрақтар
дайындау
|
Оқушылардың мұндағы мақсаты
берілген сұрақтарға жауап беріп, өз ой-пікірлерімен санаса
білу
Топпен жұмыс
жасау
|
«Туған күн
туралы» туралы білімдерін тексеру
(сұрақ-жауап)(4 мин)
III.Мағынаны
ашу: «Досымның туған күні
» (10 мин) «ЖИГСО әдісі»
пайдаланамыз
-
Топқа: Досымның туған күнің
қалай тойлаймыз
-
Топқа: Досым туралы
пікір
-
Топқа: Досымның туған
күні
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Осы көрстелген жаңа
тақырыпты оқушыларға қысқаша түсіндіру мақсатында осы көрсетілген
әдіс бойынша жаңа материалдарға байланысты ресурстар беру, өз
бетерінше дайындық жасату
|
Оқушылардың мақсаты мұғалімді
тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айту
Әдіс бойынша жаңа
тақырыпты меңгереді және өз пікірлерін ортаға салады., бір-біріне
түсіндіреді
|
IV.Топпен
жұмыс «Дебат» әдісі, «Аквариум»
әдісі «Ойлан, бірік, бөліс»
ойыны,
(12
мин)
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Топтарға жаңа
тақырып бойынша және өткен сабақты толық меңгерту мақсатында
тапсырмалар беріледі.Сұрақтар мен қосымша тапсырмалар жаңа мтақырып
бойынша, сабақты қалай түсінгендігін тексеру және жұмыс
істеу
|
Берілген тапсырманы уақытылы
орындау, топпен тапсырмаларды талқылау, әр топтан оқушыортаға шығып
өз ойын және пікірін бүгінгі тақырып бойынша жеткізу, талдау және
бағалау, тапсырмаларды орынату
Берілген сұрақтар арқылы
топтар бір-біріне сұрақ қою арқылы диалогке
түседі.
|
V.Сергіту
сәті: «Қара жорға» (1
мин)
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Сергіту сәтін
ұйымдастыру қадағалау
|
Берілген тапсырманы
орындау
|
VI.Шығармашылық
тапсырма
«Досымның туғанкүнін біз
былай түсінеміз» (кітап,картам н жұмыс, талдау,
бағалау) (5
мин)
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Мұғалім жаңа
тақырыпқа байланысты тапсырма қағаздарын
таратады
|
Оқушылардың мақсаты
берілген сұраққа өз ойларын қағазға жазып
береді
|
VII.Қорытындылау:
|
(сұрақ-жауап) (4
мин)
Жаңа сабақ бойынша
сұрақтар:
1. Бұл сабақты мен қалай
түсіндім?
-
Тапсырмаларды орындауда
қиындықтар болды ма?
-
Өздігінен білім алудың
әдістері қандай?
-
Білімді өмірлік тәжірибеде
қолдану деген не?
5 Алған білімнің не
үшін қажет деп ойлайсыңдар?
|
VIII.Рефлексия:
|
Оқушылар бүгінгі
сабаққа деген ойынын стикерге жазып, тақтаға іледі (2
мин)
|
IX.Бағалау:
|
Өзін-өзі бағалау (2
мин)
Бағдаршам,
смайликтер
|
X.Үй
тапсырмасы:
|
Оқулық бойынша
тапсырма
|
|
Қазақ
тілі
|
3
сынып
|
Сабақ
тақырыбы:
|
Туған күнге
дайындық
|
Жалпы
мақсат:
|
Тақырыптың негізгі
ойын табуға үйрету; тілін , дұрыс сөйлеу қабілетін, ой өрісін
дамыту; ақылдылыққа, адамгершілікке баулу.
|
Сабақтың
мақсаттары
|
Тақырыптың
мазмұнымен танысады, сол арқылы туған күннің маңыздылығы туралы
мағлұмат алады, топпен зеррттеуа рқылы ой өрістері
дамыйды
|
Күтілентін
нәтижесі:
|
Біледі, түснеді және
шығармашылық жұмыспен айналасуда
пайдаланады
|
Негізгі
идеялар:
|
Сөдік қорларды дұрыс
пайдалана отырып тапсырмаларды қатесіз
орындау
|
Сабақта
қолданылатын материалдар:
|
Үлестірмелі материалдар,
маркер
Карта
Маркер
|
Оқыту
әдістері:
|
Интерактивті оқыту
әдістері
Кім
шапшаң
Миға
шабуыл
Аквариум
әдісі
|
-
Жұптық
жұмыс
-
Шығармашылық
жұмыс
|
Дерек
көздері:
|
«Менің туған күнім»
материалдар:
www.РефератOff.kz
www.art.kz
|
Тапсырмалар:
|
І. Үй тапсырмасын
сұрау.
ІІ. Ой
қозғау.
ІІІ. Мағынаны
тану.
ІV. Топтық
жұмыс.
V. Шығармашылық
тапсырма
|
Сабақ бойынша мұғалім мен
оқушының іс-әрекеті:
Оқушыларға психологиялық
ахуал туғызу (2
мин)
Сыныпты топқа
бөлу (кескіндер
арқылы)
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
«Мозайка» әдісі
бойынша сурет арқылы сыныпты топқа бөлу
|
Оқушылардың мұндағы
мақсаты суреттер арқылы өз жұптарын тауып, бір топ болып
құралу
|
I.Үй тапсырмасын
сұрау (4 мин) «Миға шабуыл»
әдісі
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Үйге берілген тапсырманы
сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіру
Слайдта берілген
сұрақтарға жауап беру, топпен тапсырманы
орындау
|
Мұғалім берген
тапсырманы орындау
|
II.Ой қозғау «Кім шапшаң»
әдісі
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Жаңа сабақты бастамас бұрын ой
қозғау мақсатында оқушыларға сұрақ арқылы диалогқа
түсіру
Әр топқа карточкамен
жұмыс
|
Оқушылардың мұндағы мақсаты
берілген сұрақтарға жауап беріп, өз ой-пікірлерімен санаса
білу
Топпен жұмыс
жасау
|
« Менің отбасымның
мереклері» туралы білімдерін тексеру
(сұрақ-жауап) (4 мин)
-
III.Мағынаны
ашу: «Менің туған
күнім» жаңа тақырыпқп байланысты
«Аквариум» әдіс»
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Жаңа тақырыпты
оқушыларға қысқаша түсіндіру мақсатында осы көрсетілген әдіс
бойынша жаңа материалдарға байланысты ресурстар беру, өз бетерінше
дайындық жасату
|
Оқушылардың мақсаты мұғалімді
тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айту
Әдіс бойынша жаңа
тақырыпты меңгереді және оөз пікірлерін ортаға
салады.
|
IV.Топпен
жұмыс (8 мин) Постермен
жұмыс
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Топтарға жаңа
тақырып бойынша және өткен сабақты толық меңгерту мақсатында өз
пікрлерін сурет арқылы қорғайды, ол үшін конвертке салынған
сұрақтар таратылады
|
Берілген тапсырманы
уақытылы орындау, сұрақтарға нақты жауап беру, тақтаға шығып
тапсырманы қорғау
|
-
топ
-
топ
V.Сергіту
сәті: (1
мин)
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Сергіту сәтін
ұйымдастыру қадағалау
|
Берілген тапсырманы
орындау
|
VI.Шығармашылық тапсырма
Топпен тапсырмалар орындайды, әр топқа картамен жұмыс жасату
мұхиттарды табу
«Менің туған
күнім» (компьютермен жұмыс, талдау,
бағалау) (10
мин)
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Мұғалім жаңа
тақырыпқа байланысты тапсырма қағаздарын
таратады
|
Оқушылардың мақсаты
берілген сұраққа өз ойлармен картадан тауып жауап
береді
|
VII.Қорытындылау:
|
(сұрақ-жауап) (3
мин)
-
Бұл сабақты мен қалай
түсіндім?
-
Туған күн не үшін
аталады?
-
Өздігінен білім алудың
әдістері қандай?
-
Білімді өмірлік тәжірибеде
қолдану деген не?
-
Алған білімнің не үшін қажет
деп ойлайсыңдар?
|
VIII.Рефлексия:
|
Оқушылар бүгінгі
сабаққа деген ойынын стикерге жазып, тақтаға іледі (2
мин)
|
IX.Бағалау:
|
Өзін-өзі бағалау (2
мин)
|
X.Үй
тапсырмасы:
|
Оқулық бойынша
тапсырма
|