Сабақ
тың
басы
5
минут
Өткен сабақты
пысықтау
5
минут
Сабақтың
ортасы
20
минут
Сергіту
сәті
2
минут
Сабақты
қорыту
8мин
Кері
байланыс
5
минут
|
Амандасады
Ынтымақтастық
атмосферасы:
Сәттілік тілеймін
бәріңе,
Сәттілік тілеймін
саған,
Сәттілік тілеймін
өзіме!
Балалар, біз өткен сабақта
қандай тақырып өттік? Кім
айтады?
(Достық
көңіл)
«Күн шуағы»
әдісі
-
Айнұр мен Раушан нешінші
сыныпта оқиды? (екінші)
-
Айнұрдан Раушан не сұрады?
(жасыл түсті қарындаш)
-
Бейсенбі күні қандай күн еді?
(сурет сабағы)
-
Айнұр неліктен қарандашын
бергісі келмеді? (сындырып алады деп
қорықты)
-
Раушан жасыл қарандашпен
нелерді боямақшы болды? (жапырақ пен
шөпті)
-
Раушан қандай түспен жапырақты
бояды? (көгілдір)
Жарайсыңдар!
Балалар, бүгін біз
достық туралы әңгімелермен танысуды
жалғастырамыз;
Балалар, мына
сыныптағы суреттерге назар аударыңдаршы;
Қане, әркім өзінің досын
көрсетсінші;
Сабақтың
мақсаты:
Шығарманың бастапқы бөліміне
сүйеніп, оқиғаның соңын
болжайды;
Шығарманы жоспар құрып
мазмұндайды
Балалар, достық деген не?
Қалай түсінесіңдер?
Достық туралы ерекше
ақпараттар тыңдайық, көрейік
(ЖИ)
Автормен
таныстыру:
Әлсейіт Ақпанбетұлы 1943 жылы 22 шілдеде
Қызылорда облысы, Сырдария ауданында дүниеге
келген.
1959–1962 жж. кеңшарда,
құрылыс басқармасында істеген. 1966 жылы Қызылорда қаласындағы
Н.В.Гоголь атындағы педагогикалық институттың филология факультетін
бітірген.
1966–1973 жж. Сырдария
ауданындағы орта мектептерде мұғалім, аудандық оқу бөлімінде
әдіскер, 1973–1977 жж. «Мектеп» баспасында редактор, 1977–1981 жж.
Қазақ КСР Оқу министрлігінде инспектор, Ы.Алтынсарин атындағы
педагогикалық ғылымизерттеу институтында ғылыми қызметкер,
1981–1990 жж. Қазақ радиосының әдебидрамалық хабарлар Бас
редакциясында редактор болып жұмыс
істеген.
1 –
тапсырма
«Ол ұйықтап жатыр
ма?»
-
Түсініп
оқиды;
-
Рөлдерге бөліп
оқиды;
2 – тапсырма (топтық
жұмыс)
Балалар, оқиғаны
оқыдық;
Сендерге қазір осы әңгімеге
байланысты тапсырмалар берсем деп
отырмын;
1 –
топ
Бастапқы бөлімдерге сүйеніп,
оқиғаның соңын құраңдар;
2 –
топ
-
Резеңке
етік;
-
Сұлтанның
реніші
-
Кешірім сұрау – осы жоспарды
басшылыққа алып, мәтінді қысқаша
әңгімелеу;
3 –
топ
Нұртан ойланып қалды. «Өзі
ұйықтап жатырмын дейді. Дауыс Сұлтандікі сияқты.... Сонда қалай
болғаны?»
Нұртанның сұрағына жауап
жаз;
СЕРГІТУ СӘТІ (оюлар
биі)
3 –
тапсырма
Функционалдық сауаттылыққа
берілген тапсырма
«Планшет»
Саралау -
диалог
«Сұлтанға
хат»
«Нұртанға
хат»
-
Балалар, екі достың біріне хат
жазыңдар;
-
Хатты қатесіз жазамыз және
хатымыз 5 -6 сөйлемнен тұруы
керек;
4 –
тапсырма
https://wordwall.net/play/80138/423/246
-
Әңгімеде кешегі ауа райын
қалай сипатталған?
(жаңбырлы)
-
Сұлтан мен Нұртан нешінші
сынып оқитын? (1)
-
Нұртан шалшық суда жатқан нені
көрді? (резеңке етік)
-
Сұлтанның үсті басы қандай
болды? (лай, батпақ)
-
Сұлтан үсті – басын қалай
реттеді? (құдықтан су
ағызып)
-
Үсті былғанған Сұлтан қандай
сезімде болды? (ашулы)
-
Кешкісін келген Нұртанға
Сұлтан не деді? (ұйықтап
жатырмын)
Үйге: Достық туралы
мақал – мәтел жаттау
Кері байланыс:
«Білім шыңы» әдісі
|
Амандасады
Бір – біріне сәттілік
тілейді
Өткен сабақ бойынша сұрақтарға
жауап береді
«Достық көңіл» атты Айнұр мен
Раушан атты қыздардың оқиғасы
берілген
Сыныптағы суреттер арқылы
әркім өзінің досын көрсетеді
Сабақтың мақсатымен
танысады
Достық туралы ертегілерді,
әнді ЖИ көмегімен көреді
Әңгімені:
-
Түсініп
оқиды;
-
Рөлдерге бөліп
оқиды;
Топ
бойынша:
1 –
топ:
Оқиғаның соңын
құрайды;
2 –
топ
Жоспар бойынша мәтінді қысқаша
айту;
3 –
топ
Нұртанның сұрағына жауап
жазады
Сергіту сәтіне
қатысады
Достарға арнап хат
жазады
Қортынды сұрақтарға жауап
береді
Үйге тапсырма
алады
Кері байланыс
береді
|
Оқушылар алған ұпайларын өзін
– өзі бағалау парағына жазып
отырады
Дескриптор:
Сұрақтарға дұрыс жауап береді;
ҚБ:
Тамаша!
Өте
жақсы!
Дескриптор:
Әңгімені қатесіз оқиды – 1
б
Түсініп,рөлдерге бөліп оқиды –
1 б
Жалпы – 2
б
ҚБ:
Өте жақсы!
Керемет!
Дескриптор:
Топ бойынша жұмыстар атқарады
– 1 б
Оқиғаның жоспарын,соңын
құрайды – 1 б
Өз ойларын дәледейді – 1
б
Жалпы – 3
б
ҚБ:
Өте жақсы!
Керемет!
Дескриптор:
Хатты қатесіз жазады –
1б
Хатта достық туралы 1 мақал
болады – 1 б
Хатта достықтың маңызы туралы
айтылады – 1 б
Жалпы – 3
б
ҚБ:
Керемет! Тамаша!
Дескриптор:
Сұрақтарға дұрыс жауап береді
– 1б
Өз жауабын дәлелдейді – 1
б
Жалпы – 2
б
ҚБ:
Өте жақсы!
Тамаша!
|
Слайд
Бағалау
парақтары
Презентациялық
жұмыс
Сыныптағы оқушылардың
суреті
Жасанды
интеллект
Оқулық
А4
парағы
Топ
аттары
https://wordwall.net/play/80138/423/246
|