Сабақ/Lesson: Конструкциялау және
модельдеу
технологиясы
Технология конструирования и
моделирования
Technology of construction and
modeling
|
Колледж: «Қарағанды гуманитарлық
колледжі» КМҚК
КГКП «Карагандинский гуманитарный
колледж»
College: «Karaganda humanitarian
college» CPSC
|
Күні/Дата/Date: 01.02.2018ж.
|
Оқытушы/Teacher: Торебаева Гакку
Рымтаевна
|
Топ/Группа/ Group: Т-16
|
Қатысқан студент саны/
Количество присутствующих/ Number of
people present:
|
Қатыспағаны/Количество
отсутствующих/Number of
absentees:
|
Сабақтың
тақырыбы/Тема урока/ The topic of the
lesson
|
Дәстүрлі әдіспен тік белдемшенің сызбасын
құрастыру/ Построение чертежа прямой
юбки с использованием традиционного
метода/
Skirt
construction using the traditional
method
|
Оқыту
мақсаты,
осы
сабақтың
сол
мақсатқа
қол
жеткізуде
тигізетін
үлесі
|
Әртүрлі графика тәсілдерін қолдану арқылы
(оның ішінде АКТ қолданып) өз бетінше графикалық және технологиялық
құжатты құру.
Бұйым дайындау барысында материалдарды өңдеу мен
безендірудің ұтымды тәсілдерін анықтау, таңдау мен
қолдану.
|
Сабақтың
мақсаты
|
All the
students: Әртүрлі тәсілдерді
қолдану арқылы белдемше сызбасын құрастырудың графикалық және
технологиялық құжатын өз бетінше
әзірлейді.
Мany students:
Бұйымды дайындау барысында материалдарды
өңдеу мен безендірудің ұтымды тәсілдерін анықтайды, таңдайды және
қолданады.
Some
students: Шығармашылық жұмыс өте
ұқыпты және аяқталған болып табылады.
|
Тілдік
мақсаттар
|
Студенттер/Студенты/Students:
-
Тік белдемшенің сызбасын
құрастыру тәсілдерін сипаттай алады;
-
фурнитура мен әрлеу тігін
материалдарының сипаттамасы мен жіктелуін анықтайды, сипаттайды
және салыстырады.
Пәндік лексика және
терминология
Белдемше сызбасын, костюмның,
көйлектің, сызба, модельдеу, фасон, қатпар, бүкпе, қалта,
сырма.
Диалог/жазу үшін қажетті
сөз тіркестері
Белдемше ....... бөлігі,
өзіндік бұйым немесе ...... бөлігі болуы
мүмкін.
Мен ..... құрастырудың бірнеше
тәсілдерін білемін.
Бұл үлгілерінде: ......,
......., ......, ......., ......., ...... қолданылған. Белдемшені
...... арқылы ........ өзгертуге болады.
Костюм
Костюм
Costume
Көйлек
Платье
Dress
Сызба
Чертеж
Design
Модельдеу
Моделирование Мodeling
Фасон
Фасон
Fashion
Қатпар
Складка
Сrease
Бүкпе
Вытачка
Тuck
Қалта
Карман
Рocket
Сыдырма
Замок
Zipper
Белдемше
сызбасы Чертеж
юбки Design of a
skirt
|
Алдыңғы
тақырып
|
Белдемшенің шығу тарихын жайында түсінеді.
Өлшем түсіру біледі және олардың шартты белгісін жаза
алады.
Өлшемді формулаға салып есептей алады.
Оқытушы ұсынған нұсқау карта мен сызбаға қарап, студенттер тік
белдемшенің сызбасын құрастыра алады. Белдемшенің түрлерін
біледі.
|
САБАҚТЫҢ
БАРЫСЫ
|
Сабақтың
кезеңдері
Басталуы
5
минут
|
Оқытушының
іс-әрекеті
-
1.
Оқытушы оқушыларға оқу мақсаттарын қарастыруға және бірлесіп сабақ
мақсаттарын анықтауды ұсынады.
2. Сабаққа дайындығын
тексереді.
|
Студенттің
іс-әрекеті
-
1. Сабақ
жұмысымен және жетістік өлшемімен
танысу.
|
Ресурстар
Слайд.
Құралдар мен
материалдар
- орташа өлшемдегі инелер;
жіптерді кесу және киім пішу үшін екі дана қайшы; сантиметрлі лента
немесе өлшегіш; әр түрлі түстегі мақта- мата жіптері; тігіншілер
боры; түйреуіштер; үтік; үтік тақтасы;
|
Сабақтың
басы
|
Organizational
moment
|
Hello, my students!
How are you today?
What is the date
today?
Who
is on duty today?
Who
is absent today?
What was your homework?
Are you ready?
-
Белдемше сызбасын құрастыруға
қажетті құралдар (қарындаш-pencil, сызғыш-ruler, өшіргіш-eraser,
формула-formula, техникалық карта- technical card, сантимертлік
таспа- tape measure)
(слайдқа қарап ОМ
анықтау)
Today we’ll
work on a very interesting theme.
Let's begin our
lesson!
|
|
Сабақтың
ортасы
|
Look at the
board!
Show a presentation:
Студенттерге слайд арқылы мәлімет
беріледі.
Показ видеоролика, название
ролика Skirt construction
DIY Skirt: Skirt
Pattern Tutorial
https://www.youtube.com/watch?v=f3J61LVpulI
Бейнероликтегі әдісті қолданып, студенттер өз
бетінше белдемше сызбасын
құрастырады.
|
1
іс-әрекет Сабақта студенттер
бейнеролик бойынша тік белдемшенің сызбасын өз бетінше құрастырып,
ватманға
сызады.
2
іс-әрекет Белдемше моделіне
өзегеріс енгізіп, манекенде дайындайдыматериалдарды өңдеу мен
безендірудің ұтымды тәсілдерін анықтап, таңдайды және
қолданады.
3
іс-әрекет жасаған модельдерін
қорғайды және орындалу жолын түсіндіріп
береді.
|
|
Сабақтың
соңы
|
|
|
|
Сабақтың қорытындылау/заключение урока/ Сonclusion of
a lesson
|
Студенттер өздерінің аяқталған жұмыстарын ұсынады және бір –
біріне
баға
береді.
Топқа
өзінің
орындаған
жұмыстарын
көрсетеді.
|
|
|
Қосымша
мәлімет
|
Саралау-
қолдау
көрсетуді
қалай
жоспарлайсыз?
Қабілетті
студенттермен жұмысты қалай жоспарлайсыз?
Студенттердің сабақ кезінде
нені үйренгендерін бағалау үшін:
-белдемше тігуге қажетті
өлшемдерді атап өтіңіз. (Ж.б.а., Ж.бөк.а., Б.ұз.
т.б.)
- half waist
circumference
half hip
circumference
length of the
skirt
straight skirt-прямая
юбка
skirt «Sun»-юбка солнце
skirt «Half sun»-полусолнце
flared skirt-юбка
клеш
wedge-skirt- юбка
клин
bell-shaped
skirt-колокообразная юбка
|
Бағалау – студенттердің
материалды меңгеруін қалай
бағалайсыз?
Жасаған жұмыстарына
бағалаймын.
Қосымша картадағы тапсырманы
беремін.
|
Пәнаралық байланыс «Өзін -
өзі тану»
Құндылық
-
Басқалардың көзқарастарын
құрметтеу және бағалай білу.
-
Өзінің және басқалардың
жұмыстарына қатысты басқалардың пікірлерін тындай білу және дұрыс
қабылдау.
-
|
Рефлексия
|
Рефлексия «ҚҚҚ» әдісі арқылы
өз ойларын жазып, «Блоб» ағашына стикерге атын жазып, өзінің сабақ
барысында қай жерде тұрғанын айтып іледі.
Менің
жұмысым аяқталған болып табылады
ма?
Шығармашылық жұмысты орындау процесінде менің жұмысымның
жетістігі неден құралады? Қандай жаңашылдық
алдым?
|
Үй тапсырмасы/Домашняя
работа/Homework:
|
Белдемше сызбасын құрастырудың әдістері
көрсетілген слайд жасап
келу.
Сабақ аяқталды. Келесі сабақта
кездескенше. Сау болыңыздар! Урок
окончен. До встречи в следующем уроке. До свидания!
The lesson is over. See you
next lesson. Goodbye!
|