Түсінік хат
Еліміздің келешегі жас ұрпақты жеке тұлға ретінде
дамыту мен тәрбиелеу. Шығармашылықпен жұмыс істеуге
тәрбиелеуде,ғылыми географиялық таным негізінде дүниедегі өз орнын
анықтауда,география пәні үлкен рөл атқарады.
Озық ойлы шәкірттің бойына білім нәрін қазіргі
талап тұрғысынан бере білу-ұстаз еңбегінің басты нәтижесі. Қандай
елде болмасын адамзат баласының басты міндеттерінің бірі-ақылды,
сауатты, еңбексүйгіш тұлға тәрбиелеу басты назарда. Қазіргі білім
беру талабына сай, мұғалі оқушыға ақпарат іздеуіне дұрыс бағыт
беріп, ол ақпаратты сауатты қолдана алуға үйрету басты назарда
тұр.
Осы қолданбалы курс барысында оқушылар дүние
жүзінің демографиясымен тереңірек танысады. Демография ғылымының
қыр сырымен танысады. Әр түрлі тақырыптарда ақпарат жинақтайды және
ол ақпаратты қолдана алуға үйренеді. Курс 10 –сыныпқа арналған.
Аптасына 1 сағат, жылына 34 сағат жоспарланған.
Мақсаты: Оқушылар дүние жүзінің халқы туралы тереңірек
біледі және мәліметтерді қолдана алады.
Міндеттері:
-Демография ғылымы туралы түсінік
алу;
-Жер шарының халқының таралуы, өсу туралы
білу;
-Демография ғылымындағы ғалымдармен
танысу;
-Жекелеген елдер бойынша ақпаратты дұрыс қолдана
алу;
-Интернет жүйесін, ақпарат көздерін тиімді
қолдану;
-Еңбек сүйгіштікке, кез-келген істі соңына дейін
жеткізуге тәрбиелеу;
Пәнаралық байланыс:
тарих, биология
Күтілетін нәтиже:
Табылған ақпарттарға сауатты талдау жасай алады,
өз ойын толық айталады, қалыптасқан жағдайды анықтай алады, болуы
ықтимал нәтижені алдын-ала болжам жасайды, алынған нәтижелерді
өзінің ақпаратымен салыстыра алады. Теориялық білімін практикада
қолдана алады.
Пайдаланылған
әдебиеттер:
1. Қазақша уикипедия ашық энциклопедиясынан
алынған мәлімет.
2. «География және табиғат»
республикалық журналы.2011 ж
3.
http://worldofscience.ru/geografija-mira
4.
http://dic.academic.ru/
сайты.
«Дүние жүзі
демографиясы»
географиядан қолданбалы курс
бағдарламасы
№
|
Тақырыбы
|
Сағат саны
|
ББД
|
Жұмыс түрі
|
Кіріспе 1
сағат
|
1
|
Кіріспе
|
1
|
|
Лекция
|
|
І БӨЛІМ. Демография 4
сағат
|
2
|
Демография ғылымы туралы
|
1
|
Демография ғылымы туралы түсінік
алады
|
Лекция
|
3
|
Демографиялық саясат,
демографиялық дағдарыс, демографиялық жарылыс, демографиялық болжам
т.б терминдері
|
1
|
Терминдерге анықтама бере алады,
түсіндіреді
|
Топтық жұмыс
|
4
|
Дүние жүзі елдерінің
демографиялық саясатының
ерекшелігі
|
2
|
Жекелеген
елдердегі
жүргізілетін демографиялық саясат туралы
біледі
|
Топтық жұмыс
|
ІІ БӨЛІМ.Дүние жүзі халқы 16
сағат
|
5
|
Алғашқы адамдардың пайда
болуы
|
1
|
Алғашқы адамдар туралы мәліметті
біледі
|
Картамен жұмыс, мәліметтерді
табу
|
6
|
Дүние жүзінде халықтардың таралуы, өсуі, орналасу
тығыздығы
|
2
|
Халықтардың таралуы, өсуі және орналасу
тығыздығын түсінеді,қолданады
|
Картамен жұмыс, АКТ
пайдалану
|
7
|
Дүние жүзіндегі ірі
этностар
|
2
|
Эностар туралы мәліметтерді талдай
алады
|
Диограммалар құру
|
8
|
Дүние жүзіндегі шағын
этностар
|
1
|
Эностар туралы мәліметтерді талдай
алады
|
Диограммалар құру
|
9
|
Нәсілдер
|
2
|
Қосымша мәліметтерді пайдаланып, анализ
жасайды
|
Видео жасау. Топтық
жұмыс
|
10
|
Дүние жүзі елдері халықтарының орташа өмір сүру
жасын анықтау, салыстыру
|
2
|
Салыстырады,
талдайды
|
Жеке жұмыс
|
11
|
Халық санағы
|
1
|
Мәліметтерді қолдана
алады
|
Презентация
дайындау
|
12
|
Халықаралық миграция
|
3
|
Ақпаратты іздейді, талдайды,
қолданады
|
Дебат өткізу
|
13
|
Қызықты
мәліметтер
|
1
|
Қажет ақпарат іздей
алады
|
Жеке жұмыс
|
14
|
«Жер
және 7 млрд»
|
1
|
Алған білімдерін қолдана
алады
|
Сайыс
|
ІІІ БӨЛІМ. Жекелеген елдерге сипаттама
беру
|
15
|
Германия халқы
|
1
|
Ақпарат жинайды,
қолданады
|
Презентация жасау
|
16
|
Андорра халқы
|
1
|
Ақпарат жинайды,
қолданады
|
Жеке жұмыс
|
17
|
Жапония халқы
|
1
|
Ақпарат жинайды,
қолданады
|
Топтық жұмыс
|
18
|
Катар халқы
|
1
|
Ақпарат жинайды,
қолданады
|
Дебат
|
19
|
Египет халқы
|
1
|
Ақпарат жинайды,
қолданады
|
Постермен жұмыс
|
20
|
Нигерия халқы
|
1
|
Ақпарат жинайды,
қолданады
|
Мәлімет жинақтау
|
21
|
Бразилия халқы
|
1
|
Ақпарат жинайды,
қолданады
|
Кесте құру
|
22
|
Уругвай халқы
|
1
|
Ақпарат жинайды,
қолданады
|
Кесте құру
|
23
|
Канада халқы
|
1
|
Ақпарат жинайды,
қолданады
|
Дебат
|
24
|
Мексика халқы
|
1
|
Ақпарат жинайды,
қолданады
|
Топтық жұмыс
|
25
|
Аустралия халқы
|
1
|
Ақпарат жинайды,
қолданады
|
Презентация жасау
|
ІV БӨЛІМ.
Қорытынды
|
26
|
Дайындық жүргізу
|
1
|
Мәліметтерді жинақтап, іріктей
алады
|
Мәліметтерді жинақтап жеке папкаға
салу
|
27
|
Қорытынды
|
1
|
Курс барысындағы алған білімді, алдағы уақытта
қолдана алады
|
Дайын папканы
қорғау
|