Материалдар / Дүниежізі елдерінің даму көрсеткіштері
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Дүниежізі елдерінің даму көрсеткіштері

Материал туралы қысқаша түсінік
Барлық оқушылар үшін: дүниежүзі елдерінің экономикалық даму көрсеткіштерін салыстыру маңызын біледі. Көпшілік оқушылар үшін: Елдің ғаламдық мәселеге қабілеттілігі ажырата алады. Кейбір оқушылар үшін: Халықтың өмір сүру деңгейімен сапасы түсінігі қалыптасады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Наурыз 2024
194
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім

Геоэкономика.

Педагогтың аты-жөні


Күні


Сынып

Қатысушылар саны

Қатыспағандар саны

Сабақтың тақырыбы

Дүниежізі елдерінің даму көрсеткіштері

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

10.4.1.7 дүниежүзі елдерінің экономикалық даму көрсеткіштерін салыстыру (қазақстандық компонентті қосымша қамту негізінде)

10.4.1.8 дүниежүзі елдерін экономикалық даму деңгейі бойынша жіктеу

Сабақтың мақсаты


Барлық оқушылар үшін:

дүниежүзі елдерінің экономикалық даму көрсеткіштерін салыстыру маңызын біледі.

Көпшілік оқушылар үшін:

Елдің ғаламдық мәселеге қабілеттілігі ажырата алады.

Кейбір оқушылар үшін:

Халықтың өмір сүру деңгейімен сапасы түсінігі қалыптасады.

Сабақтың кезеңі/ уақыты

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы:

3 мин






2 мин




5 мин

Амандасу.Түгендеу. Жағымды атмосфералық аухал қалыптастыру.

«Сиқырлы глобус» әдісі арқылы жағымды ахуал тудыру.





С ыныпты топтастыру: «Тақырыптық суреттер» әдісі

І - топ Еуразия

ІІ- топ Америка

ІІІ- топ Африка

Миға шабуыл «Филворд» ойыны: «wordwall.net» интернет ресурсы арқылы «Тірі ағза» тақырыбына филворд шешу.


Дискриптор:

Дұрыс тапқан сөздер санына қарай 1-2 б.

Оқушылар бір-біріне глобус ұсына отырып, жылы лебіздерін білдіреді.


Оқушылар суреттер бойынша топқа бөлінеді



Филворд шешеді.






«Телефон» қалыптастырушы бағалау жүргізу.














Глобус




дидактикалық материалдар.

Интерактивті тақ

https://wordwall.net/ru/resource/67776453

Сабақтың ортасы:

3 мин









5 мин












10 мин











5 мин










2 мин



5 мин

Жаңа сабақ.

«Ой қозғау» мақсатында бейне материал көрсету.

Дүниежүзі елдері



DrawObject3 DrawObject2 DrawObject1


Дамыған елдер

Өтпелі эканомикалы елдер

Дамушы елдер
















Топтық жұмыс 1-тапсырма: постер қорғау.

1-топ: Дамыған елдер.

2-топ: Өтпелі экономикалық елдер.

3-топ: Дамушы елдер.


Дискриптор:

  1. Елдерді даму көрсеткішіне қарай топтастырады – 1 б.

  2. Даму көрсеткішінің қалыптасу факторларын атайды – 1 б.

  3. Қорытынды жасайды, қорғайды – 1б


Жеке жұмыс. 2-тапсырма «Венн диаграмма» жасау

Дамыған және дамушы елдерді салыстыру.

DrawObject5 DrawObject4






Дискриптор:

  1. Дамыған елдердің артықшылықтарын анықтайды – 1б.

  2. Дамушы елдердің артықшылықтарын анықтайды – 1б.

  3. Ұқсастықтарын көрсетеді – 1 б.


Сергіту сәті «Ребус» шешу



Жұптық жұмыс 3-тапсырма «Тарсия» әдісі арқылы дұрыс фигура құру.


Дискриптор:

  1. Сұрақтарды дұрыс жауаптарымен сәйкестендіреді – 1 б.

  2. Үш бұрыштарды дұрыс орындастыра отыра, фигура құрады – 1б.



Бейне материал қарайды.
























Оқушылар берілген мәтінмен танысып, постер қорғайды, сыныптастарына танысырады.





мәліметпен таныса отыра, венн диаграммасын салады.





Оқушылар сұрақтарға жауап бере отыра, дұрыс фигура жасайды.





























Бейнематериал, интерактивті тақта




















Оқулық, дәптер








Ватман, тірлі түсті маркерлер










Қима қағаздар

Сабақтың соңы:


5 мин


Рефлексия. «Бас бармақ»



Кері байланыс. «Оюлы фишкалар» әдісі арқылы оқушыларға кері байланыс жасау.


Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды.





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!