Дүниежүзі елдерін экономикалық даму стратегиялары

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Дүниежүзі елдерін экономикалық даму стратегиялары

Материал туралы қысқаша түсінік
Дүниежүзі елдерін экономикалық даму стратегиялары
Материалдың қысқаша нұсқасы

Педагогтың аты-жөні


Күні


Сынып 10

Қатысушылар саны

Қатыспағандар саны

Сабақтың тақырыбы


Дүниежүзі елдерін экономикалық даму стратегиялары

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

10.4.1.12 дүниежүзі елдерін экономикалық даму стратегияларына баға беру

(қазақстандық компонентті қосымша қамту негізінде)

Сабақтың мақсаты


дүниежүзі елдерін экономикалық даму стратегияларына баға береді

Сабақтың кезеңі/ уақыты

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Үй тапсырмасын сұрау

Кюаркод арқылы топқа бөліну, кюаркодта елдер жазылған, қай топқа жататынын тауып, сол партаға отыру керек

Қытай, Үндістан,Бразилия, Мексика


Парсы шығанағы елдері, Ливия, Венесуэлла


Гватемала, Гондурас, Коста-Рика, Куба

Үй тапсырмасын тексеру №1

топқа бөлініп отырған соң топқа тускен елдер бойынша топ мүшелері айтып өтеді. Және қалған

Жаңа индустриялы елдер, «Жалға пәтер беруші» елдер, даму деңгейі төмен елдерге тоқталады

Топқа бөлініп отырады!



1-топ:Жетекші дамушы елдер


2-топ:Мұнай экспорттаушы елдер


3-топ: Плантациялық шаруашылық елдер

Дүниежүзі елдерін экономикалық даму деңгейі бойынша жіктейді




Үй тапсырмасын тексеру№2 Оқушылар, енді үй тапсырмасын қаншалықты меңгергендеріңді «kahoot» бойынша құрастырған тестпен тексеріп көрейік.

Кахуд платформасына мұғалім кіреді

ladieva@mail.ru

Gulnur.111

Дүниежүзі елдерін экономикалық даму деңгейі бойынша жіктедіңіздер

Нәтижесі экранда көрінеді. Рейтинг бойынша қарап жіберейік. Өте жақсы, балалар. Жарайсыңдар

Өте жақсы, балалар. Жарайсың

дар!

интернет

https://create.kahoot.it/details/14cefe47-1f17-45d9-b109-9e952ef36042


Жаңа сабақтың басы

Мұғалім бүгінгі сабақтың мақсатымен таныстырады. Сабаққа қысқаша шолу жасалады

Бейнекөрініс көрсетіледі

дәптерге керекті мәліметті жазады


слайд

бейнекөрініс






Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.


1-тапсырма

Топтық жұмыс

І топ: «Постиндустриялық елдердің даму стратегиясы»

ІІ топ: «Дамушы елдердің экономикалық даму стратегиясы»

ІІІ топ: «Азияның жаңа индустриялық елдерінің даму стратегиясы»


Бейнекөрініс пен косымша мәліметтерді пайдаланып топтық жұмыс

Сұрақтарды топта талқылаймыз, дескрипторды негізге аламыз













Жаңа тақырыпты меңгеру

тапсырма орындайды

Оқушылар өз жұмысын сынып алдында таныстырады

1-тапсырма

топтық жұмыс

1-топ

2-топ

3-топ

Дескриптор

топтық талқылауға белсене қатысады;

-постиндустриялық елдердің даму стратегиясын талдап, баға береді;

-дамушы елдердің экономикалық даму стратегиясын талдап, баға береді;

-азияның жаңа индустриялық елдерінің даму стратегиясын талдап, баға береді.


ҚБ «2 жұлдыз, бір тілек»


оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінмен

жұмыс



қосымша мәлімет

Олай болса

2-тапсырмаға көшеміз.


2-тапсырма

Жұптық жұмыс

(оқушыларға мәтін таратылып беріледі)


  • Мәтінмен танысып, ақпаратты саралайды;

  • Әр жұп елдердің даму үлгісіндегі ең басты 1 ерекшелікті анықтайды;

  • Батыстық және Азиялық даму үлгісін Венн диаграммасында салыстырады;

Тапсырманы орындаған кезде дескрипторға назар аударамыз.

Ауызша үш топтан 1-1 жұп оқиды

Батыстық экономикалық даму үлгісі

Ұқсастығы

Азиялық елдер

экономикалық

даму үлгісі

1-топтан 1 жұп

2-топтан 1 жұп


3-топтан 1 жұп



Дескриптор

-батыстық және Азиялық даму үлгісін Венн диаграммасында салыстырады;

ҚБ /Дәптер алмасу арқылы бірін бірі бағалау

Тақтада кесте

Тапсырмалар айдарындағы 3-тапсырманы орындатады





3-тапсырма.

Жеке жұмыс

Даму стратегияларына тән дамушы елдерді ата

«Ізінен еріп даму» стратегиясы

Инвестиция есебінен өсу стратегиясы

Импорталмастырушы стратегия

Ішкі сұранысты ынталандыру стратегиясы

Экспортқа бағдарлану стратегиясы

Еңбекпен қамтуды кеңейту арқылы даму стратегиясы


Даму стратегияларына тән дамушы елдерді атайды, ажыратады

дескриптор

-даму стратегияларына тән дамушы елдерді атайды және картадан көрсетеді ;

ҚБ «От шашу»


«wordwall»

https://wordwall.net/ru/resource/64950021



4-тапсырма.

жұптық жұмыс

Даму стратегияларына тән дамушы елдерді картадан көрсетіңіз

«Ізінен еріп даму» стратегиясы

Инвестиция есебінен өсу стратегиясы

Импорталмастырушы стратегия

Ішкі сұранысты ынталандыру стратегиясы

Экспортқа бағдарлану стратегиясы

Еңбекпен қамтуды кеңейту арқылы даму стратегиясы

Даму стратегияларына тән дамушы елдерді атайды және картадан көрсетеді

дескриптор

-даму стратегияларына тән дамушы елдерді картадан көрсетеді;


ҚБ мадақтау


Саяси карта

атлас


5-тапсырма.

ұжымдық жұмыс

Елдің экономикалық дамуының стратегиясын жасау кезеңдеріне тиісті жауабын сәйкестендіріңіз

Learningapps та тапсырма орындау

Экономикалық жай-күйін талдау

Мақсаттарды анықтау және негіздеу

Мақсаттарды реттеу

?

?

?


https://learningapps.org/watch?v=pmx6g

Экономикалық жай-күйін талдау

Мақсаттарды анықтау және негіздеу

Мақсаттарды реттеу

мәселелерді айқындау, оларды шешу мерзімдерін бағалау, кері құбылыстарды жоюдың балама жолдарын іздеу

мақсаттарды топтастыру оларға сипаттама беру, мақсаттарды экономикаға ықпал ету ауқымы және шығын көлемі бойынша жіктеу

басты мақсат пен бірінші, екінші деңгейлердегі мақсаттарды анықтау

дескриптор

-елдің экономикалық дамуының стратегиясын жасау кезеңдеріне тиісті жауабын сәйкестендіреді, баға береді;

ҚБ «Жарайсыз!

Керемет!



https://learningapps.org/watch?v=pmx6gfsxk23


Дарынды оқушы жауап береді

6-тапсырма
топтық

шығармашылық

1.Қазақстанның даму стратегияларында «білімге негізделген экономика» қалыптастыру қамтылған ба?

2. «Постиндустриялық қоғамда білім қаржыдан артық бағаланады» деген сөйлемнің мағынасын қалай түсінесің?

3.Болашақта ғылымды қажет ететін және ресурсты үнемдейтін салалардың басым болатындығын немен түсіндіруге болады?

Оқушылар тақтадан сұрақтарды оқып әр топтан бір оқушы тұрып жауап береді


Дескриптор

Дамушы елдердің стратегияларын талдап, бағалайды

Өте жақсы, балалар. Жарайсың

дар!


Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия


Қорытынды

Ендеше оқушылар осы сабақта

дүниежүзі елдерін экономикалық даму стратегияларына баға беру арқылы бағалау критериийіне қол жеткіздіңіздер


«SMS – хабарлама»

Оқушыларға қағаздан жасалған қалта телефондарынан SMS хабарлама жазу тапсырылады. Хабарлама ұсынылған сөйлемдердің толықтырылған немесе аяқталған нұсқасы болуы қажет.


«SMS – хабарлама»

«Бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ... білдім»;

«Бүгінгі сабақта мені қуантқаны....»;

«Мен өзімді....үшін мақтар едім»;

«Маған ерекше ұнағаны....»;

«Мен... туралы армандаймын»;

«Бүгінгі сабақта мен....жасай алдым»;

«...қызықты болды»;

«...қиын болды»;

«...мен түсіндім»;

«Мен үйрендім»;

«Мені... таңқалдырды»

Оқу тапсырмасы, параграф

Мұғалім оқушыларды Жарайсың!

Жақсы!

Талпын!

Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.










Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
01.12.2024
382
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі