Сабақтың басы
|
Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу, оқушыларды
түгендеі, сабаққа дайындығын тескеру.
«Ой
шақыру» сұрақтары:
Дүниежүзі елдері арасында қандай айырмашылықтар
бар?
Елдерді топтастыру үшін қандай экономикалық
көрсеткіштер қолданылады?
2. Экономикалық көрсеткіштер, кез келген
экономикалық зерттеулердің негізі. Бұл
көрсеткіштерге:
Жалпы ішкі өнімге не жатады?
Жалпы ұлттық өнімге не жатады?
Берілген елдерді экономикалық
даму көрсеткіштері бойынша топтастырыңыз.
Ресей,
Колумбия, Жапония, Тайвань, Перу, Аргентина, Ұлыбритания,
Сингапур
Сабақтың тақырыбы анықталады.Сабақтың мақсаты
анықталып танысады.
|
Сұрақ жауап орындайды
|
Дескриптор
Дүниежүзі елдерінің экономикалық даму деңгейі
бойынша топтастырады.
Жалпы 1 балл
|
Ашық сұрақ-жауаптар
|
Сабақтың ортасы
|
Сабақта қарастырылатын жаңа сөздермен
жұмыс.
(глоссариймен жұмыстандыруға болады,
анықтамаларын қиып тастап, сәйкестендіру арқылы ұғындыруға болады,
т.б)
Оқушыларға мәтінді пайдалануға бағыттап
отырамын.
1-Тапсырма.
Графикалық органайзермен
жұмыс.
(нәтижесін концептуальды
кесте, картосхема, постер, ментальды карта, альбом, буклет, т.б
түрінде жасауға болады)
2-Тапсырма.
Жалпы ұлттық табыс көлемі бойнша елдерді
жіктеңіз
Көрсеткіш
|
Елдер
|
Ұлттық табысы
төмен
|
|
орташа
|
|
жоғары
|
|
3 тапсырма. Берілген деректерді пайдалана
отырып диаграмма салыңыз.
|
Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен
танысып, өз дәптерлеріне жазып алады. Оқулықтағы сызбаны сызып
алады.
Оқушылар зерттеу жұмыстарын ортада қорғайды және
топтар бірін-бірі бағалайды.
Елдерді ЖІӨ көлемі бойынша жіктеп кесте
мәліметтері бойынша диаграмма құрастырады
|
Дескриптор:
Жалпы - 3 балл
дамыған елдерді даму деңгейі
бойынша жіктейді;
дамушы елдерді даму деңгейі
бойынша топтастырады;
өтпелі экономикалық елдердің
даму деңгейін анықтайды;
Дескриптор:
Жалпы - 3 балл
Жалпы ұлттық табыс көлемі бойынша елдерді
жіктейді
Дескриптор:
Жалпы - 3 балл
Елдерді ЖІӨ көрсеткіші бойынша
жіктейді
Диаграмма құрастырады
|
Оқулық
Карта
Дәптер
Карта
Оқулық
Кесте
Оқулық
Карта
Кесте
|
Сабақтың соңы
|
Сабақты қорытындылау.
Сабақта оқушылардың жинаған зерттеулеріне қарай
тезірек сабақты түсінгендеріне байланысты ерекше мадақтау
жасап,әрқайсысына жеке- жеке кері байланыс жасау.
Үй тапсырмасы:§75-76, Қазақстан Республикасын ЖІӨ көлемі
бойынша дүниежүзіндегі рейтингін анықтау арқылы дүниежүзілік
экономикада алатын орнына баға беріңіз
|
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына
байланысты кері байланыс жасайды.
|
Дескрипторды назарға ала отырып Оқушылар
бірін-бірі бағалайды
|
Кері байланыс
|