Сабақтың
басы
|
Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушылармаен сәлемдесу, түгендеу. Сыныпта психологиялық
ахуал туғызу.
Жаңа тақырыпқа байланысты «Суреттер сөйлейді»
ойыны
Қазіргі ұстаздардың
міндеті жас ерекшелігіне сай ақыл-ойды дамытудың жоғары деңгейіне
жету. Сондай мақсатта «Сен мені білесің бе? Топографиялық тұрғыда
жасырылған сурет жұмбақтарын оқушыларға ұсынамын
1-сурет. Әйгілі орыс жазушысы
А.С. Пушкин бейнесіндегі ел
(Италия)
2-сурет.Орамалды әйел ана
бейнесіндегі қандай ел бейнеленген?
(Португалия,Испания
3-сурет. Көңіл күйі болмаған
адамның бейнесіндегі қандай материк бейнеленген?
(Африка)
4-сурет. Қалпағы бар ер адам
бейнесінде қай мемлекет бейнеленген? «Нидерланды)
Елдерді атағаннан кейін бүгінгі тақырыбымыз ашылып, бүгінгі
сабақтың оқу мақсаттарын анықтайды.
|
Суреттерге қарап, елдерді
анықтайды
|
Жалпы 2
балл
|
Суреттер
Карта
|
Сабақтың
ортасы
|
Жаңа тақырыпты меңгеру.
Негізгі ұғымдармен танысып, оқулық мәтінімен жұмыс
жасайды.
-
1-тапсырма. Дүниежүзінің физикалық
картасын пайдаланып, «Елдерді герографиялық орнына байланысты
жіктеу» кестесін толтырыңыз.
Құрлық ішіндегі
|
Аралдағы
|
Түбектегі
|
Топаралдағы
|
Теңіз жағалауындағы
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2-тапсырма. Қазақстанның
географиялық орналасуы қандай түрге жататын
анықтаңыз.
Тірек сызбаны
пайдалану,сыни тұрғысында ойланып,сызбаны
толтыру
-
-
-
-
-
Қ
азақстан
|
Физикалық- географиялық
орны
Саяси географиялық орны
1.Көрші елдері, олармен саяси экономикалық қатысы
2.Дүниежүзілік мұхитқа қатысы
1.Материктегі орны
2.Бас меридиан мен
экватордан
қашықтығы
3.Мұхитқа қатысы
4.Абсолют биіктігі
5.Шеткі нүктелерінің
координаталары
|
Тірек сөздермен танысып, өз
дәптерлеріне жазып алады.
Дескриптор
Картадан дүниежүзі бойынша
құрлық ішіндегі елдерді анықтайды;
Картадан дүниежүзі бойынша
аралдағы елдерді анықтайды;
Картадан дүниежүзі бойынша
түбектегі елдерді анықтайды;
Картадан дүниежүзі бойынша
топаралдағы елдерді анықтайды;
Картадан дүниежүзі бойынша
теңіз жағалауындағы елдерді анықтайды;
Дескриптор:
Қазақстанның географиялық
орналасуы қандай түрге жататынын
анықтайды.
Физикалық-географиялық орнына
талдау жасайды;
Саяси-географиялық орнын
сипаттайды;
|
Жалпы 5
балл
Жалпы 3
балл
|
Атлас
Оқулық
Дәптер
Кесте
Оқулық
Атлас
Дәптер
сызба
|
Сабақтың
соңы
|
«Еркін микрофон»
әдісі. Сабақты қорытындылау
мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын
тыңдаймын.
Үйге
тапсырма: §57 оқу, төмендегі
тапсырманы картаны пайдалану арқылы орындау:
-
Анд тауында орналасқан
елдерді теріп жазыңдар.
-
Каспий жағалауындағы
елдерді теріп жазыңдар.
-
Сахара шөлінде
орналасқан елдерді теріп жазыңдар.
-
Арабия түбегіндегі
елдерді теріп жазыңдар.
|
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары
мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс
жасайды.
|
Дескриптор бойынша өзара
бағалау жүргізеді
|
Кері
байланыс
Карта
|