Дүниежүзі елдерінің географиялық жағдайы 7 сынып ҚМЖ

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Дүниежүзі елдерінің географиялық жағдайы 7 сынып ҚМЖ

Материал туралы қысқаша түсінік
Дүниежүзі елдерінің географиялық жағдайы 7 сынып 472 бұйрық бойынша құрастырылған қысқа мерзімді жоспар Оқу мақсаты: 7.6.1.1 - қазақстандық компонентті қосымша қамту негізінде елдерді географиялық орнына байланысты топтастырады
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспар

Сабақтың тақырыбы: Дүниежүзі елдерінің географиялық жағдайы

Бөлім

6 Елтану және саяси география негіздері 6.1 Дүние жүзі елдері

Педагогтың аты-жөні


Күні


Сынып 7

Қатысушылар саны

Қатыспағандар саны

Сабақтың тақырыбы

Дүниежүзі елдерінің географиялық жағдайы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары

7.6.1.1 - қазақстандық компонентті қосымша қамту негізінде елдерді географиялық орнына байланысты топтастырады

Сабақтың мақсаты

Елдерді географиялық орнына байланысты топтастырады

Сабақтың кезеңі/ уақыты

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармаен сәлемдесу, түгендеу. Сыныпта психологиялық ахуал туғызу.

Жаңа тақырыпқа байланысты «Суреттер сөйлейді» ойыны

Қазіргі ұстаздардың міндеті жас ерекшелігіне сай ақыл-ойды дамытудың жоғары деңгейіне жету. Сондай мақсатта «Сен мені білесің бе? Топографиялық тұрғыда жасырылған сурет жұмбақтарын оқушыларға ұсынамын

1-сурет. Әйгілі орыс жазушысы А.С. Пушкин бейнесіндегі ел

(Италия)

2-сурет.Орамалды әйел ана бейнесіндегі қандай ел бейнеленген?

(Португалия,Испания

3-сурет. Көңіл күйі болмаған адамның бейнесіндегі қандай материк бейнеленген? (Африка)

4-сурет. Қалпағы бар ер адам бейнесінде қай мемлекет бейнеленген? «Нидерланды)

Елдерді атағаннан кейін бүгінгі тақырыбымыз ашылып, бүгінгі сабақтың оқу мақсаттарын анықтайды.

Суреттерге қарап, елдерді анықтайды


Жалпы 2 балл




Суреттер

Карта


Сабақтың ортасы

Жаңа тақырыпты меңгеру. Негізгі ұғымдармен танысып, оқулық мәтінімен жұмыс жасайды.

  1. 1-тапсырма. Дүниежүзінің физикалық картасын пайдаланып, «Елдерді герографиялық орнына байланысты жіктеу» кестесін толтырыңыз.


Құрлық ішіндегі

Аралдағы

Түбектегі

Топаралдағы

Теңіз жағалауындағы

















2-тапсырма. Қазақстанның географиялық орналасуы қандай түрге жататын анықтаңыз.

Тірек сызбаны пайдалану,сыни тұрғысында ойланып,сызбаны толтыру


ҚShape2 Shape1 азақстан

Shape3 Shape4

Физикалық- географиялық орны

Саяси географиялық орны




Shape6 Shape5

1.Көрші елдері, олармен саяси экономикалық қатысы 2.Дүниежүзілік мұхитқа қатысы

1.Материктегі орны

2.Бас меридиан мен экватордан

қашықтығы

3.Мұхитқа қатысы

4.Абсолют биіктігі

5.Шеткі нүктелерінің координаталары







Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады.



Дескриптор

Картадан дүниежүзі бойынша құрлық ішіндегі елдерді анықтайды;

Картадан дүниежүзі бойынша аралдағы елдерді анықтайды;

Картадан дүниежүзі бойынша түбектегі елдерді анықтайды;

Картадан дүниежүзі бойынша топаралдағы елдерді анықтайды;

Картадан дүниежүзі бойынша теңіз жағалауындағы елдерді анықтайды;





Дескриптор:

Қазақстанның географиялық орналасуы қандай түрге жататынын анықтайды.

Физикалық-географиялық орнына талдау жасайды;

Саяси-географиялық орнын сипаттайды;









Жалпы 5 балл






















Жалпы 3 балл








Атлас

Оқулық

Дәптер

Кесте









Оқулық

Атлас

Дәптер

сызба





Сабақтың соңы


«Еркін микрофон» әдісі. Сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдаймын.

Үйге тапсырма: §57 оқу, төмендегі тапсырманы картаны пайдалану арқылы орындау:

  1. Анд тауында орналасқан елдерді теріп жазыңдар.

  2. Каспий жағалауындағы елдерді теріп жазыңдар.

  3. Сахара шөлінде орналасқан елдерді теріп жазыңдар.

  4. Арабия түбегіндегі елдерді теріп жазыңдар.

Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды.

Дескриптор бойынша өзара бағалау жүргізеді


Кері байланыс

Карта



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
03.05.2024
708
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі