Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

    7.4.1.2

    Дүниежүзі халқының діни құрамы


    Күні: 28.02.2017


    Мұғалімнің аты-жөні: Цопон М


    Сынып: 7 «Ғ»


    Қатысқандар саны:


    Қатыспағандар саны:


    Сабақ тақырыбы:


    Дүниежүзі халқының діни құрамы

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаты

    7.4.1.2 -Дүние жүзі халқының діни құрамы мен діндердің таралу аймақтарын анықтайды


    Сабақ мақсаттары

    Барлығы: әлемдегі негізгі діндерді және діндердің бөлінуін түсінеді.

    Көпшілігі: дүниежүзі бойынша таралу аймақтарын анықтай алады.

    Кейбір оқушылар: Карта арқылы діндердің таралу аймақтарын сипаттайды.


    Бағалау критерийі

    Түсіну:Әлемдегі негізгі діндерді және діндердің бөлінуін түсінеді

    Қолдану: діндердің таралу аймақтарын ажыратады

    Жинақтау:Әлемдік діндердің таралу аймақтарынның себептерін түсіндіріп кескін картада белгілейді.


    Тілдік мақсаттар

    Оқушылар:

    -тақырыптың ұғымдары мен терминдерін түсінеді және қолданады.

    Тақырып бойынша лексика және терминология:

    -шаманизм,тотемизм,фетишизм,анимизм;

    -ислам,будда,христиан

    Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер:

    -.........- қоғамдық сананың бір түрі;

    - діни сенімдер ....... пайда болады.



    Құндылықтарға баулу

    Ынтымақтастық – оқушылар ұлттар және діндер арасындағы келісімнің маңыздылығын түсініп ынтымақтастық құндылығын өз бойына сіңіреді.

    Азаматтық жауапкершілік –өз мемлекетінің қауіпсіздігі мен болашағы үшін азаматтық жауапкершіліктері артады.

    Құрмет – өзге ұлт және діндерді сыйлау, құрметтеу дағдылары

    Пәнаралық байланыс

    Тарих,дінтану

    Күтілетін нәтиже

    Халықтың діни құрамын біледі. Негізгі діндердің таралу аймақтарын кескін картаға түсіре алады.


    АКТ қолдану дағдылары


    Интерактивті тақта, слайдтар,кесте,стикерлер, суреттер

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері


    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


    Ресурстар

    Сабақтың басы

    5минут

    1. Ұйымдастыру кезеңі:

    -Сәлемдесу

    Ынтымақтастық атмосферасын орнату мақсатында «Салемдесу-салт-дәстүрлері» алаңына шақырып,психологиялық ахуал туғызу.

    Қазақтар –қол алысады,

    Бразилия-ифқ қағады,

    Никарагуа-арқасымен,

    Зимбабве-шынтақпен,

    Аустралия –шапалақ секіру.


    • Бүгін сабаққа қандай мақсатпен келдіңдер?Сабақ мақсаты туралы пікірлерін айтады.

    • Топқа бөлу: 1,2,3 ретімен санау арқылы топқа бөлу.

    І топ: «Буддизм»

    ІІ топ: «Ислам»

    ІІІтоп: «Христиан.





    Іс-қимыл әрекетін жасау











    1,2,3 ретімен санау арқылы бөлу

    Сабақтың ортасы


    7минут





























    4 минут





    7 минут





    Сергіту сәті

    2 минут





















    10 минут





























    Сабақтың соңы

    Кері байланыс

    (5 мин)



























    1 мин бағалау

    1. Жаңа тақырыпты түсіндіру:

    Тапсырма№1

    Тыңдалым әдісі: Видеоролик арқылы тақырыпты ашу және сабақ мақсатымен танысу;

    Дескриптор:

    • Бейнероликтен діндер туралы және діни құрамға тән белгілер туралы көреді;

    • Таралу аймақтары туралы мағұлмат алады.


    Айтылым әдісі: « Сұрақ менен,жауап сізден» тәсілі арқылы видеороликтен көрген материалдарды бір-біріне жеткізеді.

    Оқылым әдісі: ІІІ-топқа мәтінмен жұмыс бере отырып,оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттыру

    Тапсырма№2 Мәтінмен жұмыс: оқушылар «Дүниежүзі халқының діни құрамы мен таралу аймақтары» тақырыбы бойынша мәтінмен танысады.

    «Ойлан,жұптас,бөліс» әдісін пайдаланып мәтінді оқып талқылайды. Әр жұп спикерлері шығып постер қорғайды.

    Сұрақ тапсырмалары әр жұпқа бірдей беріледі.

    1.Дінің шығу орны мен уақытын атаныз.

    2.Негізін қалаушыларын атаныз.

    3.Негізгі діндердің пайда болуына қысқаша түсінік беріндер.

    4.Олардың бөліну себептерін анықтандар.

    Дескрипторлар

    • Діннің шығу орны мен уақытын атайды.

    • Негізін қалаушыларын біледі.

    • Негізгі діндердің пайда болуына қысқаша түсінік бере алады.

    • Олардың бөліну себептерін анықтайды.

    Бағалау. Қол жапалақтау әдісі арқылы оқушылар бірін-бірі бағалайды

    Жазылым әдісі: Тақырыпта кездескен жаңа терминдерді дәптерге түсіреді.



    «Қыдырып қайтайық!»

    би билеу


    Тапсырма№3

    Картамен жұмыс

    Оқушылардың картаға деген зейінін қалыптастыру

    Дүниежүзінің саяси картасынан діндердің таралу аймағын көрсету.

    І топ жұмыс тапсырмасы

    1.Сізге қарапайым діни сенімдер атаулары берілген:

    Сиқырлық (магия), тотемизм, анамизм, фетишизм

    2. Кескін картаға таралу аймақтарын сызыңыз

    ІІ топ жұмыс тапсырмасы

    1. Сізге негізгі діндердің атаулары берілген:

    Мұсылман:Шейиттер,Сунниттер

    Христиан:Православие,Католик,Протестанттық

    Будд

    2. Кескін картада таралу аймақтарын сызыңыз

    Ш топ жұмыс тапсырмасы

    1.Сізге ұлттық діндердің атаулары берілген:

    Синтоизм, индунзм, иудаизм, конфуций

    2. Кескін картаға таралу аймақтарын сызыңыз

    Дескриптор Білім алушы

    • негізгі діндер және олардың пайда болуына қысқаша түсінік береді;

    • ол діндердің жеке топтарға бөліну себептерін түсіндіреді;

    • осы негізгі діндердің таралу аймақтарын атласты қолдана отырып, кескін картада көрсетеді.

    Бағалау:Смайликтер арқылы бағалау




    Сабақты бекіту Әлемдік маңызды діндердің ұқсастықтары мен айырмашылықтарын Венн диаграммасы арқылы анықтайды.



    1Oval 2

    Ислам


    -топ:

    Oval 1

    Христиан










    2Oval 3

    Христиан


    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Цопон Маяа
    05 Қаңтар 2021
    757
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Дүниежүзі халқының діни құрамы

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Дүниежүзі халқының діни құрамы

    Материал туралы қысқаша түсінік
    ашық сабақ
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

    7.4.1.2

    Дүниежүзі халқының діни құрамы


    Күні: 28.02.2017


    Мұғалімнің аты-жөні: Цопон М


    Сынып: 7 «Ғ»


    Қатысқандар саны:


    Қатыспағандар саны:


    Сабақ тақырыбы:


    Дүниежүзі халқының діни құрамы

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаты

    7.4.1.2 -Дүние жүзі халқының діни құрамы мен діндердің таралу аймақтарын анықтайды


    Сабақ мақсаттары

    Барлығы: әлемдегі негізгі діндерді және діндердің бөлінуін түсінеді.

    Көпшілігі: дүниежүзі бойынша таралу аймақтарын анықтай алады.

    Кейбір оқушылар: Карта арқылы діндердің таралу аймақтарын сипаттайды.


    Бағалау критерийі

    Түсіну:Әлемдегі негізгі діндерді және діндердің бөлінуін түсінеді

    Қолдану: діндердің таралу аймақтарын ажыратады

    Жинақтау:Әлемдік діндердің таралу аймақтарынның себептерін түсіндіріп кескін картада белгілейді.


    Тілдік мақсаттар

    Оқушылар:

    -тақырыптың ұғымдары мен терминдерін түсінеді және қолданады.

    Тақырып бойынша лексика және терминология:

    -шаманизм,тотемизм,фетишизм,анимизм;

    -ислам,будда,христиан

    Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер:

    -.........- қоғамдық сананың бір түрі;

    - діни сенімдер ....... пайда болады.



    Құндылықтарға баулу

    Ынтымақтастық – оқушылар ұлттар және діндер арасындағы келісімнің маңыздылығын түсініп ынтымақтастық құндылығын өз бойына сіңіреді.

    Азаматтық жауапкершілік –өз мемлекетінің қауіпсіздігі мен болашағы үшін азаматтық жауапкершіліктері артады.

    Құрмет – өзге ұлт және діндерді сыйлау, құрметтеу дағдылары

    Пәнаралық байланыс

    Тарих,дінтану

    Күтілетін нәтиже

    Халықтың діни құрамын біледі. Негізгі діндердің таралу аймақтарын кескін картаға түсіре алады.


    АКТ қолдану дағдылары


    Интерактивті тақта, слайдтар,кесте,стикерлер, суреттер

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері


    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


    Ресурстар

    Сабақтың басы

    5минут

    1. Ұйымдастыру кезеңі:

    -Сәлемдесу

    Ынтымақтастық атмосферасын орнату мақсатында «Салемдесу-салт-дәстүрлері» алаңына шақырып,психологиялық ахуал туғызу.

    Қазақтар –қол алысады,

    Бразилия-ифқ қағады,

    Никарагуа-арқасымен,

    Зимбабве-шынтақпен,

    Аустралия –шапалақ секіру.


    • Бүгін сабаққа қандай мақсатпен келдіңдер?Сабақ мақсаты туралы пікірлерін айтады.

    • Топқа бөлу: 1,2,3 ретімен санау арқылы топқа бөлу.

    І топ: «Буддизм»

    ІІ топ: «Ислам»

    ІІІтоп: «Христиан.





    Іс-қимыл әрекетін жасау











    1,2,3 ретімен санау арқылы бөлу

    Сабақтың ортасы


    7минут





























    4 минут





    7 минут





    Сергіту сәті

    2 минут





















    10 минут





























    Сабақтың соңы

    Кері байланыс

    (5 мин)



























    1 мин бағалау

    1. Жаңа тақырыпты түсіндіру:

    Тапсырма№1

    Тыңдалым әдісі: Видеоролик арқылы тақырыпты ашу және сабақ мақсатымен танысу;

    Дескриптор:

    • Бейнероликтен діндер туралы және діни құрамға тән белгілер туралы көреді;

    • Таралу аймақтары туралы мағұлмат алады.


    Айтылым әдісі: « Сұрақ менен,жауап сізден» тәсілі арқылы видеороликтен көрген материалдарды бір-біріне жеткізеді.

    Оқылым әдісі: ІІІ-топқа мәтінмен жұмыс бере отырып,оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттыру

    Тапсырма№2 Мәтінмен жұмыс: оқушылар «Дүниежүзі халқының діни құрамы мен таралу аймақтары» тақырыбы бойынша мәтінмен танысады.

    «Ойлан,жұптас,бөліс» әдісін пайдаланып мәтінді оқып талқылайды. Әр жұп спикерлері шығып постер қорғайды.

    Сұрақ тапсырмалары әр жұпқа бірдей беріледі.

    1.Дінің шығу орны мен уақытын атаныз.

    2.Негізін қалаушыларын атаныз.

    3.Негізгі діндердің пайда болуына қысқаша түсінік беріндер.

    4.Олардың бөліну себептерін анықтандар.

    Дескрипторлар

    • Діннің шығу орны мен уақытын атайды.

    • Негізін қалаушыларын біледі.

    • Негізгі діндердің пайда болуына қысқаша түсінік бере алады.

    • Олардың бөліну себептерін анықтайды.

    Бағалау. Қол жапалақтау әдісі арқылы оқушылар бірін-бірі бағалайды

    Жазылым әдісі: Тақырыпта кездескен жаңа терминдерді дәптерге түсіреді.



    «Қыдырып қайтайық!»

    би билеу


    Тапсырма№3

    Картамен жұмыс

    Оқушылардың картаға деген зейінін қалыптастыру

    Дүниежүзінің саяси картасынан діндердің таралу аймағын көрсету.

    І топ жұмыс тапсырмасы

    1.Сізге қарапайым діни сенімдер атаулары берілген:

    Сиқырлық (магия), тотемизм, анамизм, фетишизм

    2. Кескін картаға таралу аймақтарын сызыңыз

    ІІ топ жұмыс тапсырмасы

    1. Сізге негізгі діндердің атаулары берілген:

    Мұсылман:Шейиттер,Сунниттер

    Христиан:Православие,Католик,Протестанттық

    Будд

    2. Кескін картада таралу аймақтарын сызыңыз

    Ш топ жұмыс тапсырмасы

    1.Сізге ұлттық діндердің атаулары берілген:

    Синтоизм, индунзм, иудаизм, конфуций

    2. Кескін картаға таралу аймақтарын сызыңыз

    Дескриптор Білім алушы

    • негізгі діндер және олардың пайда болуына қысқаша түсінік береді;

    • ол діндердің жеке топтарға бөліну себептерін түсіндіреді;

    • осы негізгі діндердің таралу аймақтарын атласты қолдана отырып, кескін картада көрсетеді.

    Бағалау:Смайликтер арқылы бағалау




    Сабақты бекіту Әлемдік маңызды діндердің ұқсастықтары мен айырмашылықтарын Венн диаграммасы арқылы анықтайды.



    1Oval 2

    Ислам


    -топ:

    Oval 1

    Христиан










    2Oval 3

    Христиан


    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    География Ашық сабақ 7 сынып
    05.01.2021
    757
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Цопон Маяа
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации