Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Дүниежүзі халқының діни құрамы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 7.4.1.2 Дүниежүзі халқының діни құрамы |
|||
Күні: 28.02.2017 |
Мұғалімнің аты-жөні: Цопон М |
||
Сынып: 7 «Ғ» |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақ тақырыбы: |
Дүниежүзі халқының діни құрамы |
||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаты |
7.4.1.2 -Дүние жүзі халқының діни құрамы мен діндердің таралу аймақтарын анықтайды |
||
Сабақ мақсаттары |
Барлығы: әлемдегі негізгі діндерді және діндердің бөлінуін түсінеді. Көпшілігі: дүниежүзі бойынша таралу аймақтарын анықтай алады. Кейбір оқушылар: Карта арқылы діндердің таралу аймақтарын сипаттайды. |
||
Бағалау критерийі |
Түсіну:Әлемдегі негізгі діндерді және діндердің бөлінуін түсінеді Қолдану: діндердің таралу аймақтарын ажыратады Жинақтау:Әлемдік діндердің таралу аймақтарынның себептерін түсіндіріп кескін картада белгілейді. |
||
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар: -тақырыптың ұғымдары мен терминдерін түсінеді және қолданады. Тақырып бойынша лексика және терминология: -шаманизм,тотемизм,фетишизм,анимизм; -ислам,будда,христиан Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер: -.........- қоғамдық сананың бір түрі; - діни сенімдер ....... пайда болады. |
||
Құндылықтарға баулу |
Ынтымақтастық – оқушылар ұлттар және діндер арасындағы келісімнің маңыздылығын түсініп ынтымақтастық құндылығын өз бойына сіңіреді. Азаматтық жауапкершілік –өз мемлекетінің қауіпсіздігі мен болашағы үшін азаматтық жауапкершіліктері артады. Құрмет – өзге ұлт және діндерді сыйлау, құрметтеу дағдылары |
||
Пәнаралық байланыс |
Тарих,дінтану |
||
Күтілетін нәтиже |
Халықтың діни құрамын біледі. Негізгі діндердің таралу аймақтарын кескін картаға түсіре алады. |
||
АКТ қолдану дағдылары |
Интерактивті тақта, слайдтар,кесте,стикерлер, суреттер |
||
Сабақ барысы |
|||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 5минут |
-Сәлемдесу Ынтымақтастық атмосферасын орнату мақсатында «Салемдесу-салт-дәстүрлері» алаңына шақырып,психологиялық ахуал туғызу. Қазақтар –қол алысады, Бразилия-ифқ қағады, Никарагуа-арқасымен, Зимбабве-шынтақпен, Аустралия –шапалақ секіру.
І топ: «Буддизм» ІІ топ: «Ислам» ІІІтоп: «Христиан. |
Іс-қимыл әрекетін жасау
1,2,3 ретімен санау арқылы бөлу |
|
Сабақтың ортасы 7минут
4 минут
7 минут
Сергіту сәті 2 минут
10 минут Сабақтың соңы Кері байланыс (5 мин) 1 мин бағалау |
Тапсырма№1 Тыңдалым әдісі: Видеоролик арқылы тақырыпты ашу және сабақ мақсатымен танысу; Дескриптор:
Айтылым әдісі: « Сұрақ менен,жауап сізден» тәсілі арқылы видеороликтен көрген материалдарды бір-біріне жеткізеді. Оқылым әдісі: ІІІ-топқа мәтінмен жұмыс бере отырып,оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттыру Тапсырма№2 Мәтінмен жұмыс: оқушылар «Дүниежүзі халқының діни құрамы мен таралу аймақтары» тақырыбы бойынша мәтінмен танысады. «Ойлан,жұптас,бөліс» әдісін пайдаланып мәтінді оқып талқылайды. Әр жұп спикерлері шығып постер қорғайды. Сұрақ тапсырмалары әр жұпқа бірдей беріледі. 1.Дінің шығу орны мен уақытын атаныз. 2.Негізін қалаушыларын атаныз. 3.Негізгі діндердің пайда болуына қысқаша түсінік беріндер. 4.Олардың бөліну себептерін анықтандар. Дескрипторлар
Бағалау. Қол жапалақтау әдісі арқылы оқушылар бірін-бірі бағалайды Жазылым әдісі: Тақырыпта кездескен жаңа терминдерді дәптерге түсіреді.
«Қыдырып қайтайық!» би билеу Тапсырма№3 Картамен жұмыс Оқушылардың картаға деген зейінін қалыптастыру Дүниежүзінің саяси картасынан діндердің таралу аймағын көрсету. І топ жұмыс тапсырмасы 1.Сізге қарапайым діни сенімдер атаулары берілген: Сиқырлық (магия), тотемизм, анамизм, фетишизм 2. Кескін картаға таралу аймақтарын сызыңыз ІІ топ жұмыс тапсырмасы 1. Сізге негізгі діндердің атаулары берілген: Мұсылман:Шейиттер,Сунниттер Христиан:Православие,Католик,Протестанттық Будд 2. Кескін картада таралу аймақтарын сызыңыз Ш топ жұмыс тапсырмасы 1.Сізге ұлттық діндердің атаулары берілген: Синтоизм, индунзм, иудаизм, конфуций 2. Кескін картаға таралу аймақтарын сызыңыз Дескриптор Білім алушы
Бағалау:Смайликтер арқылы бағалау Сабақты бекіту Әлемдік маңызды діндердің ұқсастықтары мен айырмашылықтарын Венн диаграммасы арқылы анықтайды. 1 Ислам
Христиан 2 Христиан
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |