Материалдар / Дүниежүзі халқының діни құрамы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Дүниежүзі халқының діни құрамы

Материал туралы қысқаша түсінік
Дүниежүзі халқының діни құрамы тақырыбында сабақ жоспары салынған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Қаңтар 2023
343
2 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың тақырыбы: «Дүниежүзі халқының діни құрамы».

Бөлім:

4.1 Халық географиясы

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сыныбы:

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Дүниежүзі халқының діни құрамы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

7.4.1.2 -дүние жүзі халқының діни құрамы мен діндердің таралу аймақтарын анықтайды

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар үшін:

Дүние жүзі халқының діни құрамы мен діндердің таралу аймақтарын атап бере алады.

Көпшілік оқушылар үшін:

Дүние жүзі халқының діни құрамы мен діндердің таралу аймақтарын сипаттай алады.

Кейбір оқушылар үшін:

Дүние жүзі халқының діни құрамы мен діндердің таралу аймақтарын ажарата алады.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


І.Ұйымдастыру кезеңі:

а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу үшін

Гүлмен тілек” әдісі арқылы оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру.


Жаңа сабақ


(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі.


1.Дін деген не?

2. Қандай әлемдік діндерді білесіңдер?

3.Әлемдік діндерден басқа тағы қандай ұлттық діндер бар?



Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.


Тапсырма №1: Жұптық жұмыс. 7 сынып оқулығындағы §47-48, 76-77 беттердегі мәтінді пайдалана отырып дүние жүзі діндері тірек сызбасын жалғастырыңыздар



Әр жұп өз жұмыстарын сыныпта жариялайды


Бағалау критерийлері

Критерийлер

Дискрипторлар

Бағалау шкаласы

Т/Ж

Дүниежүзі халқының діни құрамы мен таралу аймақтарын анықтауда

Д.ж. Діндерінің

құрамы бойынша топтастыра алады;


Әлемдік діндерді біледі;



PowerPoint презентациясы


Тапсырма №2

Тапсырмалар айдарындағы

2 тапсырманы орындатады


1.Кескін картаға дүниежүзі халқының ұстанатын діндерін түсіндіреді.

2. Дүние жүзінің саяси картасынан зайырлы мемлекеттерді көрсетіңіз?

Дескриптор:

Жалпы балл-3

1.Діни құрамын анықтайды.

-атласпен жұмыс жасайды.

-кескін картаға түсіреді.

-шекараларын сызады.

-түрлі-түсті қарындашпен бояйды.

-шартты белгілермен белгілейді.

-түсінеді.

-жеке жұмыс жасайды.

2. атласпен жұмыс жасайды.

-ізденеді.

-зайырлы мемлекеттерді атайды.

-картадан көрсетеді.

7-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Сергіту сәті. Сыныппен жұмыс /3 минут/.

Тапсырма: берілген ғимараттарды дін түрлеріне сәйкестендіріңіздер




PowerPoint презентациясы


Тапсырма №3: топтық жұмыс. мәтінді пайдалана отырып, жоспарға сәйкес дүниежүзі діндерін сипаттаңыздар. /10 минут/.

1-топ. Христиан

2-топ. Ислам

3-топ. Буддизм

4-топ. Қазіргі замандағы діннің рөлі


Жоспар бойынша тапсырманы орындайды

  • Дін атауы

  • Шығу тарихы

  • Тармақтары немесе бағыттары

  • Таралған аумағы

  • Діни мерекелері

  • Сипаттама /өзіне ғана тән ерекшеліктерін, белгілерін сипаттай алады/.


Бағалау критерийлері

Критерийлер

Дискрипторлар

Бағалау шкаласы

Т/Ж


Дүниежүзі Діндерін жоспар бойынша сипаттай алуда.

Шығу тарихы


Тармақтары немесе бағыттары


Таралған аумағы


Діни мерекелері


Сипаттама /өзіне ғана тән ерекшеліктерін, белгілерін сипаттай алады/.





Сабақтың соңы

Ой толғаныс.


Рефлексия 7 мин.

«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.


Үйге тапсырма:

1. Қайталау.

2. Әлемдік діндер картасын пайдалана отырып, әлемдік діндердің таралу аймақтарын кескін картаға түсіріңіздер.

Мұғалім оқушыларды «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың!

Жақсы!

Талпын!

Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.






Қысқамерзімді жоспар

14-сабақ

Сабақтың тақырыбы: «Дүниежүзі халқының діни құрамы».

Бөлім:

Координация және реттелу

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сыныбы:

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Дүниежүзі халқының діни құрамы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

7.4.1.2 -дүние жүзі халқының діни құрамы мен діндердің таралу аймақтарын анықтайды

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар үшін:

Дүние жүзі халқының діни құрамы мен діндердің таралу аймақтарын атап бере алады.

Көпшілік оқушылар үшін:

Дүние жүзі халқының діни құрамы мен діндердің таралу аймақтарын сипаттай алады.

Кейбір оқушылар үшін:

Дүние жүзі халқының діни құрамы мен діндердің таралу аймақтарын ажарата алады.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

7 мин.

Ұйымдастыру кезеңі:

(Ұ)

Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру.

Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады.

Жаңа сабаққа кіріспе


(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі.

Жаттығу жасайды.



Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау және дене жаттығуларын жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

1. Пайда болу уақыты жағынан қай дін екінші орында?

2. Ислам қай ғасырда Арабия түбегінде пайда болған?

3. Ислам дінінің негізін салушы?




Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.

Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

31 мин.

Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді

Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады. Оқулықтағы сызбаны сызып алады.Видеоролик көреді.

Дескриптор:

Жалпы балл-3

1. Діндердің таралу аймақтарын сипаттайды.

https://www.youtube.com/watch?v=XfSQWR2XGl0

578тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!