Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Сабақтың тақырыбы: «Дүниежүзі халқының діни құрамы».

    Бөлім:

    4.1 Халық географиясы

    Педагогтің аты-жөні:


    Күні:


    Сыныбы:

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Дүниежүзі халқының діни құрамы

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    7.4.1.2 -дүние жүзі халқының діни құрамы мен діндердің таралу аймақтарын анықтайды

    Сабақтың мақсаты:

    Барлық оқушылар үшін:

    Дүние жүзі халқының діни құрамы мен діндердің таралу аймақтарын атап бере алады.

    Көпшілік оқушылар үшін:

    Дүние жүзі халқының діни құрамы мен діндердің таралу аймақтарын сипаттай алады.

    Кейбір оқушылар үшін:

    Дүние жүзі халқының діни құрамы мен діндердің таралу аймақтарын ажарата алады.

    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы


    І.Ұйымдастыру кезеңі:

    а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу үшін

    “Гүлмен тілек” әдісі арқылы оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру.


    Жаңа сабақ


    (Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі.


    1.Дін деген не?

    2. Қандай әлемдік діндерді білесіңдер?

    3.Әлемдік діндерден басқа тағы қандай ұлттық діндер бар?



    Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.


    Тапсырма №1: Жұптық жұмыс. 7 сынып оқулығындағы §47-48, 76-77 беттердегі мәтінді пайдалана отырып дүние жүзі діндері тірек сызбасын жалғастырыңыздар



    Әр жұп өз жұмыстарын сыныпта жариялайды


    Бағалау критерийлері

    Критерийлер

    Дискрипторлар

    Бағалау шкаласы

    Т/Ж

    Дүниежүзі халқының діни құрамы мен таралу аймақтарын анықтауда

    Д.ж. Діндерінің

    құрамы бойынша топтастыра алады;


    Әлемдік діндерді біледі;



    PowerPoint презентациясы


    Тапсырма №2

    Тапсырмалар айдарындағы

    2 тапсырманы орындатады


    1.Кескін картаға дүниежүзі халқының ұстанатын діндерін түсіндіреді.

    2. Дүние жүзінің саяси картасынан зайырлы мемлекеттерді көрсетіңіз?

    Дескриптор:

    Жалпы балл-3

    1.Діни құрамын анықтайды.

    -атласпен жұмыс жасайды.

    -кескін картаға түсіреді.

    -шекараларын сызады.

    -түрлі-түсті қарындашпен бояйды.

    -шартты белгілермен белгілейді.

    -түсінеді.

    -жеке жұмыс жасайды.

    2. атласпен жұмыс жасайды.

    -ізденеді.

    -зайырлы мемлекеттерді атайды.

    -картадан көрсетеді.

    7-сынып оқулығы.

    Жұмыс дәптерлері.

    Сергіту сәті. Сыныппен жұмыс /3 минут/.

    Тапсырма: берілген ғимараттарды дін түрлеріне сәйкестендіріңіздер




    PowerPoint презентациясы


    Тапсырма №3: топтық жұмыс. мәтінді пайдалана отырып, жоспарға сәйкес дүниежүзі діндерін сипаттаңыздар. /10 минут/.

    1-топ. Христиан

    2-топ. Ислам

    3-топ. Буддизм

    4-топ. Қазіргі замандағы діннің рөлі


    Жоспар бойынша тапсырманы орындайды

    • Дін атауы

    • Шығу тарихы

    • Тармақтары немесе бағыттары

    • Таралған аумағы

    • Діни мерекелері

    • Сипаттама /өзіне ғана тән ерекшеліктерін, белгілерін сипаттай алады/.


    Бағалау критерийлері

    Критерийлер

    Дискрипторлар

    Бағалау шкаласы

    Т/Ж


    Дүниежүзі Діндерін жоспар бойынша сипаттай алуда.

    Шығу тарихы


    Тармақтары немесе бағыттары


    Таралған аумағы


    Діни мерекелері


    Сипаттама /өзіне ғана тән ерекшеліктерін, белгілерін сипаттай алады/.





    Сабақтың соңы

    Ой толғаныс.


    Рефлексия 7 мин.

    «Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.


    Үйге тапсырма:

    1. Қайталау.

    2. Әлемдік діндер картасын пайдалана отырып, әлемдік діндердің таралу аймақтарын кескін картаға түсіріңіздер.

    Мұғалім оқушыларды «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың!

    Жақсы!

    Талпын!

    Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.






    Қысқамерзімді жоспар

    №14-сабақ

    Сабақтың тақырыбы: «Дүниежүзі халқының діни құрамы».

    Бөлім:

    Координация және реттелу

    Педагогтің аты-жөні:


    Күні:


    Сыныбы:

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Дүниежүзі халқының діни құрамы

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    7.4.1.2 -дүние жүзі халқының діни құрамы мен діндердің таралу аймақтарын анықтайды

    Сабақтың мақсаты:

    Барлық оқушылар үшін:

    Дүние жүзі халқының діни құрамы мен діндердің таралу аймақтарын атап бере алады.

    Көпшілік оқушылар үшін:

    Дүние жүзі халқының діни құрамы мен діндердің таралу аймақтарын сипаттай алады.

    Кейбір оқушылар үшін:

    Дүние жүзі халқының діни құрамы мен діндердің таралу аймақтарын ажарата алады.

    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Қызығушылықты ояту

    7 мин.

    Ұйымдастыру кезеңі:

    (Ұ)

    Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру.

    Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады.

    Жаңа сабаққа кіріспе


    (Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі.

    Жаттығу жасайды.



    Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау және дене жаттығуларын жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

    1. Пайда болу уақыты жағынан қай дін екінші орында?

    2. Ислам қай ғасырда Арабия түбегінде пайда болған?

    3. Ислам дінінің негізін салушы?




    Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

    Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

    Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.

    Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

    Сабақтың ортасы

    Мағынаны ашу.

    31 мин.

    Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді

    Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады. Оқулықтағы сызбаны сызып алады.Видеоролик көреді.

    Дескриптор:

    Жалпы балл-3

    1. Діндердің таралу аймақтарын сипаттайды.

    https://www.youtube.com/watch?v=XfSQWR2XGl0

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Сатыбалдиева Мөлдір Жұмабергенқызы
    11 Қаңтар 2023
    612
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Дүниежүзі халқының діни құрамы

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Дүниежүзі халқының діни құрамы

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Дүниежүзі халқының діни құрамы тақырыбында сабақ жоспары салынған
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Сабақтың тақырыбы: «Дүниежүзі халқының діни құрамы».

    Бөлім:

    4.1 Халық географиясы

    Педагогтің аты-жөні:


    Күні:


    Сыныбы:

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Дүниежүзі халқының діни құрамы

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    7.4.1.2 -дүние жүзі халқының діни құрамы мен діндердің таралу аймақтарын анықтайды

    Сабақтың мақсаты:

    Барлық оқушылар үшін:

    Дүние жүзі халқының діни құрамы мен діндердің таралу аймақтарын атап бере алады.

    Көпшілік оқушылар үшін:

    Дүние жүзі халқының діни құрамы мен діндердің таралу аймақтарын сипаттай алады.

    Кейбір оқушылар үшін:

    Дүние жүзі халқының діни құрамы мен діндердің таралу аймақтарын ажарата алады.

    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы


    І.Ұйымдастыру кезеңі:

    а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу үшін

    “Гүлмен тілек” әдісі арқылы оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру.


    Жаңа сабақ


    (Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі.


    1.Дін деген не?

    2. Қандай әлемдік діндерді білесіңдер?

    3.Әлемдік діндерден басқа тағы қандай ұлттық діндер бар?



    Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.


    Тапсырма №1: Жұптық жұмыс. 7 сынып оқулығындағы §47-48, 76-77 беттердегі мәтінді пайдалана отырып дүние жүзі діндері тірек сызбасын жалғастырыңыздар



    Әр жұп өз жұмыстарын сыныпта жариялайды


    Бағалау критерийлері

    Критерийлер

    Дискрипторлар

    Бағалау шкаласы

    Т/Ж

    Дүниежүзі халқының діни құрамы мен таралу аймақтарын анықтауда

    Д.ж. Діндерінің

    құрамы бойынша топтастыра алады;


    Әлемдік діндерді біледі;



    PowerPoint презентациясы


    Тапсырма №2

    Тапсырмалар айдарындағы

    2 тапсырманы орындатады


    1.Кескін картаға дүниежүзі халқының ұстанатын діндерін түсіндіреді.

    2. Дүние жүзінің саяси картасынан зайырлы мемлекеттерді көрсетіңіз?

    Дескриптор:

    Жалпы балл-3

    1.Діни құрамын анықтайды.

    -атласпен жұмыс жасайды.

    -кескін картаға түсіреді.

    -шекараларын сызады.

    -түрлі-түсті қарындашпен бояйды.

    -шартты белгілермен белгілейді.

    -түсінеді.

    -жеке жұмыс жасайды.

    2. атласпен жұмыс жасайды.

    -ізденеді.

    -зайырлы мемлекеттерді атайды.

    -картадан көрсетеді.

    7-сынып оқулығы.

    Жұмыс дәптерлері.

    Сергіту сәті. Сыныппен жұмыс /3 минут/.

    Тапсырма: берілген ғимараттарды дін түрлеріне сәйкестендіріңіздер




    PowerPoint презентациясы


    Тапсырма №3: топтық жұмыс. мәтінді пайдалана отырып, жоспарға сәйкес дүниежүзі діндерін сипаттаңыздар. /10 минут/.

    1-топ. Христиан

    2-топ. Ислам

    3-топ. Буддизм

    4-топ. Қазіргі замандағы діннің рөлі


    Жоспар бойынша тапсырманы орындайды

    • Дін атауы

    • Шығу тарихы

    • Тармақтары немесе бағыттары

    • Таралған аумағы

    • Діни мерекелері

    • Сипаттама /өзіне ғана тән ерекшеліктерін, белгілерін сипаттай алады/.


    Бағалау критерийлері

    Критерийлер

    Дискрипторлар

    Бағалау шкаласы

    Т/Ж


    Дүниежүзі Діндерін жоспар бойынша сипаттай алуда.

    Шығу тарихы


    Тармақтары немесе бағыттары


    Таралған аумағы


    Діни мерекелері


    Сипаттама /өзіне ғана тән ерекшеліктерін, белгілерін сипаттай алады/.





    Сабақтың соңы

    Ой толғаныс.


    Рефлексия 7 мин.

    «Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.


    Үйге тапсырма:

    1. Қайталау.

    2. Әлемдік діндер картасын пайдалана отырып, әлемдік діндердің таралу аймақтарын кескін картаға түсіріңіздер.

    Мұғалім оқушыларды «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың!

    Жақсы!

    Талпын!

    Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.






    Қысқамерзімді жоспар

    №14-сабақ

    Сабақтың тақырыбы: «Дүниежүзі халқының діни құрамы».

    Бөлім:

    Координация және реттелу

    Педагогтің аты-жөні:


    Күні:


    Сыныбы:

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Дүниежүзі халқының діни құрамы

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    7.4.1.2 -дүние жүзі халқының діни құрамы мен діндердің таралу аймақтарын анықтайды

    Сабақтың мақсаты:

    Барлық оқушылар үшін:

    Дүние жүзі халқының діни құрамы мен діндердің таралу аймақтарын атап бере алады.

    Көпшілік оқушылар үшін:

    Дүние жүзі халқының діни құрамы мен діндердің таралу аймақтарын сипаттай алады.

    Кейбір оқушылар үшін:

    Дүние жүзі халқының діни құрамы мен діндердің таралу аймақтарын ажарата алады.

    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Қызығушылықты ояту

    7 мин.

    Ұйымдастыру кезеңі:

    (Ұ)

    Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру.

    Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады.

    Жаңа сабаққа кіріспе


    (Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі.

    Жаттығу жасайды.



    Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау және дене жаттығуларын жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

    1. Пайда болу уақыты жағынан қай дін екінші орында?

    2. Ислам қай ғасырда Арабия түбегінде пайда болған?

    3. Ислам дінінің негізін салушы?




    Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

    Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

    Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.

    Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

    Сабақтың ортасы

    Мағынаны ашу.

    31 мин.

    Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді

    Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады. Оқулықтағы сызбаны сызып алады.Видеоролик көреді.

    Дескриптор:

    Жалпы балл-3

    1. Діндердің таралу аймақтарын сипаттайды.

    https://www.youtube.com/watch?v=XfSQWR2XGl0

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    doc
    Геометрия Тест 8 сынып
    11.01.2023
    612
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Сатыбалдиева Мөлдір Жұмабергенқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации