Басы
|
-
Ұйымдастыру кезеңі. Сыныппен
сәлемдесу.
-
Оқушыларды топтарға топтастыру
1-топ:Ислам діні
2-топ: Христиан діні
3-топ: Буддизм діні
3. Үй тапсырмасын сұрау «Серпілген доп » әдісі
арқылы өткен тақырыпты еске түсіру.
-
Қандай тілді ана тілі деп
атайды?
-
Дүниежүзінде ең көп таралған
тіл әулеті
-
Қазақтар қай тіл әулетіне
жатады?
-
Қытай-Тибет тіл әулетіне
қандай тілдер жатады?
-
Дүниежүзінде қанша тіл әулеті
бар?
-
Бірде-бір тіл әулеттеріне
жатпайтын тілдерді атаңыздар
Ой шақыру әдісі: Бейне
ролик
|
Сәлемдеседі
3 топқа бөлінеді
Өткен тақырып бойынша сұрақтарға жауап
береді
|
«Жарайсыңдар!» , «Керемет!» , «Өте
жақсы»
|
7 сынып оқулық
|
Ортасы
15минут
|
3. Сабақтың тақырыбы мен оқу мақсаттары
айтылады
Топтық тапсырма :
«Ойлан, топтас, бөліс»
әдісіОқулықтағы мәтінді және дереккөздерді пайдалана
отырып, жоспарға сәйкес дүниежүзі діндерін
сипаттаңыздар.
1-топ. Христиан
2-топ. Ислам
3-топ. Буддизм
Жоспар.
Жеке жұмыс
1.«Иә» және «жоқ» кестесін толтырыңдар (4
балл)
Тапсырмалар
|
Иә
|
Жоқ
|
Балл
|
Дүниежүзілік діндер саны
үшеу
|
+
|
|
0,5
|
Исламдінініңекітармағыбар
|
+
|
|
0,5
|
Фетишизм әлемдік
дін
|
|
+
|
0,5
|
Буддизмнің тармақтарын
біреу
|
|
+
|
0,5
|
Ұлттықдінгехристиандініжатады
|
|
+
|
0,5
|
Ең көне
дін будда
|
+
|
|
0,5
|
Христианнын негізін салушы
Гаутама
|
|
+
|
0,5
|
Христианның басты дереккөзі
библия
|
|
+
|
0,5
|
-
Сәйкестендіру. Ұлттық діндер мен олардың таралу аймағын
сәйкестендіріңіз
Р\с
|
Дін атауы
|
Нұсқасы
|
Ел атауы
|
балл
|
1
|
индуизм
|
А-
в
|
Қытай
|
1
|
2
|
иудаизм
|
В-
д
|
Үндістан
|
1
|
3
|
синтоизм
|
С-
с
|
Жапония
|
1
|
4
|
конфуцизм
|
Д-
а
|
Израиль
|
1
|
3. Қазақстанның ұлттық құрамы мен діни (2балл)
құрамына сипаттау
|
Оқулықтағы мәтінді және дереккөздерді пайдалана
отырып, жоспарға сәйкес дүниежүзі діндерін сипаттап
айтады
«Иә» және «жоқ» кестесін
толтырады,
Ұлттық діндер мен олардың таралу аймағын
сәйкестігін табады және Қазақстанның ұлттық құрамы мен діни құрамына
сипаттап жазады
|
Дискрипторлар
|
Бағалау
|
Шығу тарихын жазады
|
1
|
Тармақтары немесе бағыттарын
анықтайды
|
1
|
Таралған аумағы көрсетеді
|
1
|
Діни мерекелері атайды
|
1
|
Барлығы - 10 балл
10-9балл - «5»
8-7
балл «4»
4-6
балл «3»
Дайын жауаптар арқылы ,оқушылар өзін-өзі
бағалайды
Дискриптор
1.Қазақстанның ұлттық құрамын
анықта
2.діни құрамына талдау жасау
|
7 сыныптың атлас картасы
7 сынып оқулығы
|
Сабақтыңсоңы
|
«Рефлексия3 минуттық
үзіліс»
-
Маған ұнады
-
Маған қиындық
туғызды
-
Мен хабардар болдым
Үйге тапсырма:
Кескін картаға дүниежүзінің
саяси картасынан әлемдік діндердің таралуын
түсіру.
|
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары
мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды.
|
|
Рефлексия парағы
|