Материалдар / Дүниежүзі халқының діни құрамы 7 сынып

Дүниежүзі халқының діни құрамы 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
1. Дүниежүзі тұрғындарының діндік құрамын және діннің таралуын анықтайды, 3 әлемдік діннің ерекшеліктерімен танысады, тақырып бойынша өзіндік жұмыстар орындайды 2. Әлемде діннің көптүрлілік себептерін, олардың таралуын талдайды және түсіндіреді 3. Діндік құрамды оқып-білудің маңыздылығына баға береді, пікірталас өткізу үшін сұрақтар дайындалады Білу - түсіну- Дін және оның түрлерін біледі, ажырата алады. Әлемдік діндерден басқа тағы қандай жергілікті діндер бар. Қолдану - Дүниежүзінің саяси картасынан әлемдік діндердің таралуын сипатайды.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Қараша 2018
1025
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақты жоспарлауда орта мерзімді жоспарға жүгініңіз. Сабақ жоспарын ұсынылған үлгінің негізінде әзірлеуге болады.
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 4.1.Мектеп: Мұғалімнің аты-жөні: Күні: Сынып: 7 «А»Қатысқандар:Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбыДүниежүзі халқының діни құрамы
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сәйкес)7.4.1.2 Дүниежүзінің халқының діни құрамы мен діндердің таралу аймақтарын анықтайды
Сабақтың мақсаты
  • Дүниежүзі тұрғындарының діндік құрамын және діннің таралуын анықтайды, 3 әлемдік діннің ерекшеліктерімен танысады, тақырып бойынша өзіндік жұмыстар орындайды
  • Әлемде діннің көптүрлілік себептерін, олардың таралуын талдайды және түсіндіреді
  • Діндік құрамды оқып-білудің маңыздылығына баға береді, пікірталас өткізу үшін сұрақтар дайындалады
  • Бағалау критерийіБілу - түсіну- Дін және оның түрлерін біледі, ажырата алады.Әлемдік діндерден басқа тағы қандай жергілікті діндер бар. Қолдану - Дүниежүзінің саяси картасынан әлемдік діндердің таралуын сипатайды.
    Тілдік мақсаттар

    Пәнге тән лексика мен терминология:Дін, діни қызмет, діни бірлестікДиалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:Дін ............... бір түрі.Дүниежүзілік діндер ...............Әлемдік діндер арасындаы ең көне дін.........Ислам ..............әлемдік дін
    Құндылықтарға баулуТоптық, жұптық жұмыстарды жүргізу барысында оқушылар бір-біріне ұлттар және діндер арасындағы келісімнің маңыздылығын түсініп ынтымақтастық құндылығын өз бойына сіңіреді. Өзге ұлт және діндерді сыйлау, құрметтеу дағдылары қалыптасады.
    Пәнаралық байланысАдам және қоғам – дүниежүзілік бағыттағы діндердің таралуы құқық негізінде байланысадыТарих – дүниежүзілік діндердің, діни құрамы жағдайында байланысады.
    Алдыңғы білім

    Дүниежүзі халқының тілдік әулеттері мен топтары және олардың географиялық орналасуын біледі


    Сабақбарысы
    Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған жаттығу түрлеріРесурстар
    Сабақтың басы5-7 мин
  • Ұйымдастыру кезеңі.
  • Сәлемдесу
  • Түгендеу
  • - ынтымақтастық атмосфераны қалыптастыру, геометриялық фигуралар көмегімен топтарға бөлу. Топ басшысын тағайындау. 2. Үй тапсырмасын тексеру «Бинго» ойыны арқылы.«Тілдік топтар»тақырыбы бойынша Лотоға түскен сандарға байланысты сұрақтар беру:1.Үнді-еуропалық тіл әулетіне жатанын тіл топтарын ата2. Түркі тіл тобына жататын ұлттар;3.Қытай-тибет тіл тобының халықтары;4. Аса ірі тіл әулеттеріне қандай тілдерді жатқызамыз?5.Дүниежүзінде ең көп таралған тіл әулеттері Оқушыларды бағалау мақсатында әр түрлі смайликтер беріледі.
    1.Топтарға бөлуге арналған геометриялық карточкалар.2.Оқулық, карталар
    Сабақтың ортасы25-30минСабақтың тақырыбын және мақсатын хабарлауОқушылар діндер бойынша видеоролик тамашалайды1-тапсырма: Топтық жұмыс. «ПОПС» әдісіЖұмысты орындауға 10 минут, ал қорғауға әр топқа 5 минуттан уақыт беріледі.Тапсырмалар бойынша оқушылар мәтінді оқып отырып топпен дүниежүзілік діндерге талдау жасайды.П- менің ойымша(позиция)О – өз көзқарасыңды негіздеу себебі П – дәлел (факт)С – шешім ( қорытынды)
  • Діннің пайда болуына көзқарасын анықтау
  • Дүниежүзілік діндерді айқындап дәлелдеу
  • - Ислам дінін пайда болған жері-берілген тапсырмалар бойынша постер қорғайды.

    Бағалау: Жұмысын қорғаған топты отырған оқушылардың кез келгені дескриптор арқылы бағалайды.

    Оқушылар карта бойынша діндердің таралу аймақтарымен танысады.2-тапсырма: Жұптық жұмыс. «Миға шабуыл» әдісі
  • Дүниежүзінің саяси картасынан әлемдік діндердің таралуын кескін картаға түсіріңіздер.
  • Бағалау: Жұмысын қорғаған топты отырған оқушылардың кез келгені дескриптор арқылы бағалайды. Сергіту сәті: Арқаға массаж жасау
    1.Оқулық, атлас, тақырыптық карталар
    Сабақтың соңы8мин

    Сабақтың қорытындысы: Оқушылардың өзін-өзі бағалауын ұйымдастыра отырып, кері байланыс жасалады.
  • Сабақ сіздерге ұнады ма?
  • Сіздер үшін қиын болған не?
  • Сабақтан қандай жаңа білім алдыңыз?
  • Оқушылар өз ойларын айтады.Үй жұмысы: Картадан әлемдік және ұлттық діндердің географиялық аймақтарын сипаттау
    Жеміс ағашының макеті
    Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
    Қабілеті жоғары оқушыларға қосымша күрделенген тапсырмалар беруге болады

    Жетістік критерийлері арқылы бағалау; Өзін-өзі бағалау;Өзара топтық бағалауПартада дұрыс отыру ережесін ескеру

    Сабақ бойынш арефлексияСабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?Барлық оқушылар оқу мақсатына қолжеткізді ме?Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз?Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?



    Жалпы бағалау



    Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?1:

    2:

    Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?1:

    2:

    Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?






    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ