Басы
|
Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушылармаен сәлемдесу, түгендеу. Сыныпта психологиялыө ахуал
туғызу. Сынып оқушыларын 3-топқа бөлу.
1-топ «Ислам»; 2-топ
«Христиан»; 3-топ «Будда»; 4-топ «Ұлттық
діндер»
Жаңа тақырыпқа байланысты «Ой
қозғау» сұрақтары қойылады.
-
Дін дегеніміз не? Діни
сенімнің негізгі белгілерін
атаңыздар.
-
Қандай әлемдік діндерді
білесіздер?
-
Әлемдік діндерден басқа тағы
қандай ұлттық діндер бар?
|
Әр топ мүшелері өз пікрелерін
айтады қорғайды
Дескриптор:
Дін және оның белгілерін
сипаттайды;
Әлемдік діндерді
атайды;
Ұлттық діндерді
атайды;
|
Жалпы 3
балл
|
Оқулық
Дүниежүзі
картасы
Атлас
|
Ортасы
|
Жаңа тақырыпты меңгеру.
Оқушыларға «Әлемдік діндер» атты видеоролик
ұсынылады.
Видео көрмес бұрын оқушыларға
зерттеу сұрақтары қойылады:
-
Қай дін ең бірінші болып пайда
болды?
-
Ең кең тараған дін
қайсысы?
-
Барлық діннің ортақ ұстанымы
қандай?Осы сұрақтарға жауап алғаннан кейін оқушыларға топтық жұмыс
орындауды ұсынамын.
Тапсырма №1: Топтық
жұмыс. Оқулық мәтінді пайдалана
отырып, жоспарға сәйкес дүниежүзі діндерін
сипаттаңыздар.
1-топ.
Христиан
2-топ.
Ислам
3-топ.
Буддизм
4 топ. Ұлттық
діндер
Жоспар.
Тапсырма №2. Топтық
жұмыс «Қазіргі діннің роліне баға
беру»
Оқушылар топпен ойласа келе
төмендегілерді істейді:
-
Неліктен адамдар өз елінің,
аймағының және бүкіл адамзаттың діни құрамын зерттейтінінің 3
себебін анықтаңдар.
-
Неліктен ХХІ ғасырда адамның
ұлты қай дінді ұстанатынының шынайы белгісі бола алмайды? Бұған
қандай факторлар әсер етеді? 3 фактор
жазыңыз
-
Адамдар арасында таулық пен
өзара түсіністікті қамтамасыз ететін басқа дін өкілдерімен қарым
–қатынас жасаудың 3 ережесін құрастырыңдар
|
Берілген ресурстар арқылы жаңа
тақырыппен танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне
жазып алады..
Дескриптор
Діннің
шығу
тарихы
Тармақтары немесе бағыттары
Таралған аумағы
Діни мерекелері
Сипаттама /өзіне ғана тән
ерекшеліктерін, белгілерін сипаттай
алады/.
Дескриптор
Адамдар өз елінің, аймағының
және бүкіл адамзаттың діни құрамын зерттейтінінің 3 себебін анықтай
алды
ХХІ ғасырда адамның ұлты қай
дінді ұстанатынының шынайы белгісі бола алмайтынына әсер ететін 3
фактор жаза алды.
Адамдар арасында татулық пен
өзара түсіністікті қамтамасыз ететін басқа дін өкілдерімен қарым
–қатынас жасаудың 3 ережесін құрастыра
алды.
|
Жалпы 4
балл
Жалпы 3
балл
|
Карта
Оқулық
Дәптер
АКТ
Атлас
Оқулық
Дәптер
Оқулық
Дәптер
Карта
|
Сабақтың
соңы
|
Кері
байланыс. «3.2.1.»
3 факт; 2 көзқарас; 1
тұжырым
Үйге
тапсырма:
§40 оқу және кескін картаға
дүние жүзінде таралған діндерді шартты белгімен
түсіру.
|
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары
мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс
жасайды.
|
Дескриптор бойынша өзара
бағалау жүргізеді
|
Кері
байланыс
|