Тақырыбы: Д.ж. халқының тығыздығы, орналасуы, қозғалысы.
Мақсаты:
Білімділік: Оқушыларға д.ж. халқының тығыздығы, орналасуы, қозғалысы жөнінде түсіндіру.
Дамыту: Өз бетінше ізденіспен шығармашылық тұрғыда жұмыс істеуге дағдыландыру. Өз ойларын еркін де сауатты, нақты жеткізу қабілеттерін арттыру.
Тәрбиелік: Жан-жақтылыққа, ізденімпаздыққа баулу, тыңдай және сөйлей білу мәдениетін арттыру.
Болжамдап отырған нәтиже: Д.ж. халқының тілдік құрамы, діндердің таралуымен танысқан тұлға.
Сабақтың типі: Жаңа білім беру сабағы
Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Сабақтың әдісі: 1. Сұрақ-жауап. 4. Топтастыру.
2. Әңгіме-дәріс. 5. Тірек-сызбамен жұмыс.
3. Кестемен жұмыс. 6. Б.Ү.Ү. кестесі.
Сабақтың көрнекілігі: Қосымша деректер, оқулық, кескін карта, карта т.б.
Сабақтың жоспары:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.
1. Сұрақ-жауап.
Қорытындылау.
ІІІ. Жаңа сабақ.
1. Әңгіме-дәріс.
2. Кестемен жұмыс.
3. Тірек-сызбамен жұмыс.
4. Топтастыру.
Қорытындылау.
IV. Жаңа сабақты бекіту.
1. Б.Ү.Ү. кестесі.
V. Қорытындылау, бағалау.
VІ. Үйге тапсырма беру.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушыларды түгендеу, оқу құралдарын дайындатып, зейіндерін сабаққа аударту.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.
1. Сұрақ-жауап.
1. Д.ж. халқының тілдік құрамы?
2. Д.ж. халқының тіл семьялары?
3. Әлемдік діндер?
4. Этностық діндер?
5. Жергілікті діндер?
Қорытындылау.
ІІІ. Жаңа сабақ.
1. Әңгіме-дәріс.
Жаңа сабақ әңгіме-дәріс беруден басталады.
2. Кестемен жұмыс.
Оқулықтың 128-бетіндегі, 14-кесте арқылы халықтың биіктік белдеулер бойынша таралып орналасуын түсіндіру.
3. Тірек-сызбамен жұмыс.
Тірек-сызба арқылыхалықаралық көші-қонның негізгі бағыттарын түсіндіру.
Оңтүстік және Шығыс Еуропа
Латын
Америкасы
Африка
Парсы шығанағындағы елдер
Оңтүстік-Шығыс Азия елдері
Азия
Оңтүстік Азия елдері
Батыс Еуропа
Аустралия
АҚШ
4. Топтастыру.
Топтастыру арқылы халықтың орналасуына әсер ететін жағдайларды түсіндіру.
Табиғи
жағдай
Демографиялық жағдай
Әлеуметтік-экономикалық жағдай
Халықтың орналасу жағдай
лары
Қорытындылау.
IV. Жаңа сабақты бекіту.
1. Б.Ү.Ү. кестесі.
|
Білгенім |
Үйренгенім |
Үйренгім келеді |
|
|
|
|
V. Қорытындылау, бағалау.
VІ. Үйге тапсырма беру.
Үйге: Д.ж. халқының тығыздығы, орналасуы, қозғалысы.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Дүниежүзі халқының орналасуы, тығыздығы
Дүниежүзі халқының орналасуы, тығыздығы
Тақырыбы: Д.ж. халқының тығыздығы, орналасуы, қозғалысы.
Мақсаты:
Білімділік: Оқушыларға д.ж. халқының тығыздығы, орналасуы, қозғалысы жөнінде түсіндіру.
Дамыту: Өз бетінше ізденіспен шығармашылық тұрғыда жұмыс істеуге дағдыландыру. Өз ойларын еркін де сауатты, нақты жеткізу қабілеттерін арттыру.
Тәрбиелік: Жан-жақтылыққа, ізденімпаздыққа баулу, тыңдай және сөйлей білу мәдениетін арттыру.
Болжамдап отырған нәтиже: Д.ж. халқының тілдік құрамы, діндердің таралуымен танысқан тұлға.
Сабақтың типі: Жаңа білім беру сабағы
Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Сабақтың әдісі: 1. Сұрақ-жауап. 4. Топтастыру.
2. Әңгіме-дәріс. 5. Тірек-сызбамен жұмыс.
3. Кестемен жұмыс. 6. Б.Ү.Ү. кестесі.
Сабақтың көрнекілігі: Қосымша деректер, оқулық, кескін карта, карта т.б.
Сабақтың жоспары:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.
1. Сұрақ-жауап.
Қорытындылау.
ІІІ. Жаңа сабақ.
1. Әңгіме-дәріс.
2. Кестемен жұмыс.
3. Тірек-сызбамен жұмыс.
4. Топтастыру.
Қорытындылау.
IV. Жаңа сабақты бекіту.
1. Б.Ү.Ү. кестесі.
V. Қорытындылау, бағалау.
VІ. Үйге тапсырма беру.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушыларды түгендеу, оқу құралдарын дайындатып, зейіндерін сабаққа аударту.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.
1. Сұрақ-жауап.
1. Д.ж. халқының тілдік құрамы?
2. Д.ж. халқының тіл семьялары?
3. Әлемдік діндер?
4. Этностық діндер?
5. Жергілікті діндер?
Қорытындылау.
ІІІ. Жаңа сабақ.
1. Әңгіме-дәріс.
Жаңа сабақ әңгіме-дәріс беруден басталады.
2. Кестемен жұмыс.
Оқулықтың 128-бетіндегі, 14-кесте арқылы халықтың биіктік белдеулер бойынша таралып орналасуын түсіндіру.
3. Тірек-сызбамен жұмыс.
Тірек-сызба арқылыхалықаралық көші-қонның негізгі бағыттарын түсіндіру.
Оңтүстік және Шығыс Еуропа
Латын
Америкасы
Африка
Парсы шығанағындағы елдер
Оңтүстік-Шығыс Азия елдері
Азия
Оңтүстік Азия елдері
Батыс Еуропа
Аустралия
АҚШ
4. Топтастыру.
Топтастыру арқылы халықтың орналасуына әсер ететін жағдайларды түсіндіру.
Табиғи
жағдай
Демографиялық жағдай
Әлеуметтік-экономикалық жағдай
Халықтың орналасу жағдай
лары
Қорытындылау.
IV. Жаңа сабақты бекіту.
1. Б.Ү.Ү. кестесі.
|
Білгенім |
Үйренгенім |
Үйренгім келеді |
|
|
|
|
V. Қорытындылау, бағалау.
VІ. Үйге тапсырма беру.
Үйге: Д.ж. халқының тығыздығы, орналасуы, қозғалысы.
шағым қалдыра аласыз













