Материалдар / Дүниежүзі халқының орналасуы, тығыздығы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Дүниежүзі халқының орналасуы, тығыздығы

Материал туралы қысқаша түсінік
Дүниежүзі халқының орналасуы, тығыздығы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Желтоқсан 2017
474
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тақырыбы: Д.ж. халқының тығыздығы, орналасуы, қозғалысы.

Мақсаты:

Білімділік: Оқушыларға д.ж. халқының тығыздығы, орналасуы, қозғалысы жөнінде түсіндіру.

Дамыту: Өз бетінше ізденіспен шығармашылық тұрғыда жұмыс істеуге дағдыландыру. Өз ойларын еркін де сауатты, нақты жеткізу қабілеттерін арттыру.

Тәрбиелік: Жан-жақтылыққа, ізденімпаздыққа баулу, тыңдай және сөйлей білу мәдениетін арттыру.


Болжамдап отырған нәтиже: Д.ж. халқының тілдік құрамы, діндердің таралуымен танысқан тұлға.


Сабақтың типі: Жаңа білім беру сабағы

Сабақтың түрі: Аралас сабақ

Сабақтың әдісі: 1. Сұрақ-жауап. 4. Топтастыру.

2. Әңгіме-дәріс. 5. Тірек-сызбамен жұмыс.

3. Кестемен жұмыс. 6. Б.Ү.Ү. кестесі.

Сабақтың көрнекілігі: Қосымша деректер, оқулық, кескін карта, карта т.б.

Сабақтың жоспары:

І. Ұйымдастыру кезеңі.

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.

1. Сұрақ-жауап.

Қорытындылау.

ІІІ. Жаңа сабақ.

1. Әңгіме-дәріс.

2. Кестемен жұмыс.

3. Тірек-сызбамен жұмыс.

4. Топтастыру.

Қорытындылау.

IV. Жаңа сабақты бекіту.

1. Б.Ү.Ү. кестесі.

V. Қорытындылау, бағалау.

VІ. Үйге тапсырма беру.


Сабақтың барысы:

І. Ұйымдастыру кезеңі.

Оқушыларды түгендеу, оқу құралдарын дайындатып, зейіндерін сабаққа аударту.

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.

1. Сұрақ-жауап.

1. Д.ж. халқының тілдік құрамы?

2. Д.ж. халқының тіл семьялары?

3. Әлемдік діндер?

4. Этностық діндер?

5. Жергілікті діндер?

Қорытындылау.


ІІІ. Жаңа сабақ.

1. Әңгіме-дәріс.

Жаңа сабақ әңгіме-дәріс беруден басталады.

2. Кестемен жұмыс.

Оқулықтың 128-бетіндегі, 14-кесте арқылы халықтың биіктік белдеулер бойынша таралып орналасуын түсіндіру.

3. Тірек-сызбамен жұмыс.

Тірек-сызба арқылыхалықаралық көші-қонның негізгі бағыттарын түсіндіру.




Оңтүстік және Шығыс Еуропа

Латын

Америкасы

Африка

Shape13 Shape14 Shape15

Парсы шығанағындағы елдер

Оңтүстік-Шығыс Азия елдері

Азия

Оңтүстік Азия елдері

Shape12 Shape11 Shape10 Shape9 Shape8 Shape7 Shape6 Shape5 Shape4 Shape3 Shape2 Shape1

Батыс Еуропа

Аустралия

АҚШ



















4. Топтастыру.

Топтастыру арқылы халықтың орналасуына әсер ететін жағдайларды түсіндіру.

Shape16 Shape17

Табиғи

жағдай

Демографиялық жағдай


Shape22 Shape21 Shape20 Shape19 Shape18

Әлеуметтік-экономикалық жағдай

Халықтың орналасу жағдай

лары

















Қорытындылау.


IV. Жаңа сабақты бекіту.

1. Б.Ү.Ү. кестесі.


Білгенім

Үйренгенім

Үйренгім келеді









V. Қорытындылау, бағалау.

VІ. Үйге тапсырма беру.

Үйге: Д.ж. халқының тығыздығы, орналасуы, қозғалысы.

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!