0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу 690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. 10 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 30 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу5 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
1 - айлық
Стандарт
2990 ₸ / айына
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау 30 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 900 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу 150 файлды тегін жүктеу
Жинақталған ҚМЖ бөлімінде 10 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар) тегін қатысу
1 - айлық
Шебер 7990 ₸ / айына
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау 150 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 900 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу 300 файлды тегін жүктеу
Жинақталған ҚМЖ бөлімінде 50 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар) тегін қатысу
Назар аударыңыз!
Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
Ок
Материалдың қысқаша нұсқасы
| География | 10 сынып | |
| Сабақ тақырыбы: | Дүниежүзі халқының саны және ұдайы өсуі, демографиялық саясат | |
| Жалпы мақсат: | Тақырыптың себеп-салдарлы байланыстарын табу, басты мәселені ажырата білу және өз пікірін дәлелдей алу дағдыларын қалыптастыруға жағдай жасау.Жаңа тақырып туралы түсініктер қалыптастыру, тақырып жүйесін түсніу | |
| Сабақтың мақсаттары | Тақырыпты тапсырмалар мен ресурстар бойынша меңгереді және білімдерін бекітеді, оны топен ақылдасу арқылы пайдаланады | |
| Күтілентін нәтижесі: | Тақырыптарды тапсырмалар арқылы еркін меңгереді оны пайдаланып практикалық жұмыстар жүргізеді | |
| Негізгі идеялар: | Тақырыпты түсінін оқи білуге баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту | |
| Сабақта қолданылатын материалдар: | Үлестірмелі материалдар, маркерКартаКарточкалар | |
| Оқыту әдістері: | Кім алғырМиға шабуылЖұптық әңгімеАдасқан әріптерВенн диаграммасы | |
| Дерек көздері: | Қосымша тақырыбына берілген материалдар: | |
| Тапсырмалар: | І. Үй тапсырмасын сұрау.ІІ. Ой қозғау. ІІІ. Мағынаны тану.ІV. Топтық жұмыс.V. Шығармашылық тапсырма |
Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу (2 мин)Сыныпты топқа бөлу (кескіндер арқылы)
| Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті |
| «Мозайка» әдісі бойынша сурет арқылы сыныпты топқа бөлу | Оқушылардың мұндағы мақсаты суреттер арқылы өз жұптарын тауып, бір топ болып құралу |
I.Үй тапсырмасын сұрау (4 мин) «Миға шабуыл» әдісі
| Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті |
| Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіруТақтадағы а берілген сұрақтарға жауап беру, топпен тапсырманы орындау | Мұғалім берген тапсырманы орындау |
II.Ой қозғау «Адасқан әріптер» әдісін пайдалану арқылы өткен тақырыпты қайталау және жаңа сабақтың тақырыбын ашу
| Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті |
| Тақтадағы көрсетілген мәтінмен жұмыс жасау, әр топқа тапсырмалар береді олар әріптерден тақырыптың негізгі сөздерінен идеясын құрастырып түсіндіреді, топқа бірігіп тапсырмаларын тексеріп талқылайды, сарапшылар тексереді | Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген адасқан әріптерден дұрыс сөз құрастырады, мағанасы мен идеясын жеткізедіТоппен жұмыс жасау |
II.Мағынаны ашу: «Дүниежүзі халқының саны және ұдайы өсуі, демографиялық саясат» туралы жаңа тақырыпқп байланысты «Жүптық әңгіме» әдісін пайдалану
| Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті |
| Жаңа тақырыпты оқушыларға қысқаша түсіндіру мақсатында осы көрсетілген әдіс бойынша жаңа материалдарға байланысты ресурстар беру, өз бетерінше дайындық жасату, сұрақтар дайындап өзара жауап беру , бір-бірімен пікір алмасу, топтар өзара ойларын ортаға салады | Оқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айтуӘдіс бойынша жаңа тақырыпты меңгереді және өз пікірлерін ортаға салады.Өз ойларын тақырып туралы айтады, бір- біріне түсіндіреді |
IV.Топпен жұмыс (8 мин) Постермен жұмыс
| Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті |
| Топтарға жаңа тақырып бойынша және өткен сабақты толық меңгерту мақсатында өз пікрлерін сурет арқылы қорғайды, ол үшін конвертке салынған сұрақтар таратылады.Ірі көлдер туралы өз ойларын суретке салады | Берілген тапсырманы уақытылы орындау, сұрақтарға нақты жауап беру, тақтаға шығып тапсырманы қорғау |
V.Сергіту сәті: (1 мин)
| Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті |
| Сергіту сәтін ұйымдастыру қадағалау | Берілген тапсырманы орындау |
| Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті |
| Мұғалім жаңа тақырыпқа байланысты тапсырма қағаздарын таратады, көлдер жайлы диаграмманы сипаттайды | Оқушылардың мақсаты берілген сұраққа өз ойларын кағазға жазау арқылы жеткізу |
| VII.Қорытындылау: | (сұрақ-жауап) (3 мин) |
| VIII.Рефлексия: | Оқушылар бүгінгі сабаққа деген ойынын стикерге жазып, тақтаға іледі (2 мин)ББҮ кестесін толтыру |
| IX.Бағалау: | Өзін-өзі бағалау (2 мин)Бағдарша, бағалау парақшалары |
| X.Үй тапсырмасы: | Оқулық бойынша тапсырма |
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу
1 - айлық
Материал тарифі-96% жеңілдік
00
05
00
ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
1 990 ₸ 49 000₸
1 айға қосылу
Материалға шағымдану
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жариялаған:
Ибраимова Баян ҚызайбаевнаШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Дүниежүзі халқының саны және ұдайы өсуі, демографиялық саясат
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Дүниежүзі халқының саны және ұдайы өсуі, демографиялық саясат
Материал туралы қысқаша түсінік
Тақырыптың себеп-салдарлы байланыстарын табу, басты мәселені ажырата білу және өз пікірін дәлелдей алу дағдыларын қалыптастыруға жағдай жасау.
Жаңа тақырып туралы түсініктер қалыптастыру, тақырып жүйесін түсніу
Тақырыпты тапсырмалар мен ресурстар бойынша меңгереді және білімдерін бекітеді, оны топен ақылдасу арқылы пайдаланады
Тақырыптарды тапсырмалар арқылы еркін меңгереді оны пайдаланып практикалық жұмыстар жүргізеді
Тақырыпты түсінін оқи білуге баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту
Үлестірмелі материалдар, маркер
Карта
Карточкалар
Материалдың қысқаша нұсқасы
| География | 10 сынып | |
| Сабақ тақырыбы: | Дүниежүзі халқының саны және ұдайы өсуі, демографиялық саясат | |
| Жалпы мақсат: | Тақырыптың себеп-салдарлы байланыстарын табу, басты мәселені ажырата білу және өз пікірін дәлелдей алу дағдыларын қалыптастыруға жағдай жасау.Жаңа тақырып туралы түсініктер қалыптастыру, тақырып жүйесін түсніу | |
| Сабақтың мақсаттары | Тақырыпты тапсырмалар мен ресурстар бойынша меңгереді және білімдерін бекітеді, оны топен ақылдасу арқылы пайдаланады | |
| Күтілентін нәтижесі: | Тақырыптарды тапсырмалар арқылы еркін меңгереді оны пайдаланып практикалық жұмыстар жүргізеді | |
| Негізгі идеялар: | Тақырыпты түсінін оқи білуге баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту | |
| Сабақта қолданылатын материалдар: | Үлестірмелі материалдар, маркерКартаКарточкалар | |
| Оқыту әдістері: | Кім алғырМиға шабуылЖұптық әңгімеАдасқан әріптерВенн диаграммасы | |
| Дерек көздері: | Қосымша тақырыбына берілген материалдар: | |
| Тапсырмалар: | І. Үй тапсырмасын сұрау.ІІ. Ой қозғау. ІІІ. Мағынаны тану.ІV. Топтық жұмыс.V. Шығармашылық тапсырма |
Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу (2 мин)Сыныпты топқа бөлу (кескіндер арқылы)
| Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті |
| «Мозайка» әдісі бойынша сурет арқылы сыныпты топқа бөлу | Оқушылардың мұндағы мақсаты суреттер арқылы өз жұптарын тауып, бір топ болып құралу |
I.Үй тапсырмасын сұрау (4 мин) «Миға шабуыл» әдісі
| Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті |
| Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіруТақтадағы а берілген сұрақтарға жауап беру, топпен тапсырманы орындау | Мұғалім берген тапсырманы орындау |
II.Ой қозғау «Адасқан әріптер» әдісін пайдалану арқылы өткен тақырыпты қайталау және жаңа сабақтың тақырыбын ашу
| Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті |
| Тақтадағы көрсетілген мәтінмен жұмыс жасау, әр топқа тапсырмалар береді олар әріптерден тақырыптың негізгі сөздерінен идеясын құрастырып түсіндіреді, топқа бірігіп тапсырмаларын тексеріп талқылайды, сарапшылар тексереді | Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген адасқан әріптерден дұрыс сөз құрастырады, мағанасы мен идеясын жеткізедіТоппен жұмыс жасау |
II.Мағынаны ашу: «Дүниежүзі халқының саны және ұдайы өсуі, демографиялық саясат» туралы жаңа тақырыпқп байланысты «Жүптық әңгіме» әдісін пайдалану
| Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті |
| Жаңа тақырыпты оқушыларға қысқаша түсіндіру мақсатында осы көрсетілген әдіс бойынша жаңа материалдарға байланысты ресурстар беру, өз бетерінше дайындық жасату, сұрақтар дайындап өзара жауап беру , бір-бірімен пікір алмасу, топтар өзара ойларын ортаға салады | Оқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айтуӘдіс бойынша жаңа тақырыпты меңгереді және өз пікірлерін ортаға салады.Өз ойларын тақырып туралы айтады, бір- біріне түсіндіреді |
IV.Топпен жұмыс (8 мин) Постермен жұмыс
| Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті |
| Топтарға жаңа тақырып бойынша және өткен сабақты толық меңгерту мақсатында өз пікрлерін сурет арқылы қорғайды, ол үшін конвертке салынған сұрақтар таратылады.Ірі көлдер туралы өз ойларын суретке салады | Берілген тапсырманы уақытылы орындау, сұрақтарға нақты жауап беру, тақтаға шығып тапсырманы қорғау |
V.Сергіту сәті: (1 мин)
| Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті |
| Сергіту сәтін ұйымдастыру қадағалау | Берілген тапсырманы орындау |
| Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті |
| Мұғалім жаңа тақырыпқа байланысты тапсырма қағаздарын таратады, көлдер жайлы диаграмманы сипаттайды | Оқушылардың мақсаты берілген сұраққа өз ойларын кағазға жазау арқылы жеткізу |
| VII.Қорытындылау: | (сұрақ-жауап) (3 мин) |
| VIII.Рефлексия: | Оқушылар бүгінгі сабаққа деген ойынын стикерге жазып, тақтаға іледі (2 мин)ББҮ кестесін толтыру |
| IX.Бағалау: | Өзін-өзі бағалау (2 мин)Бағдарша, бағалау парақшалары |
| X.Үй тапсырмасы: | Оқулық бойынша тапсырма |
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
14.02.2019
697
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
шағым қалдыра аласыз













