Дүниежүзі халқының тілдік әулеттері мен топтары

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Дүниежүзі халқының тілдік әулеттері мен топтары

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақта тиімді әдістерді пайдалану
Материалдың қысқаша нұсқасы

Білім беру ұйымының атауы


Пәні:

География

Бөлім:

4 Әлеуметтік география. 4.1 Халық географиясы

Педагогтің аты – жөні:


Күні:


Сынып: 7

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Дүниежүзі халқының тілдік әулеттері мен топтары

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты:

7. 4. 1. 1 дүниежүзі халықтарының этнолингвистикалық жіктелінуін түсіндіреді

Сабақтың мақсаты

Дүниежүзі халықтарының этнолингвистикалық жіктелінуін түсіндіріп сипаттайды;

ЕББҚ: Әлемдік тілдерді зерделеп талдайды;

Құндылықты дарыту

Жасампаздық пен жаңашылдық

Аптаның дәйек сөзі

«Жаңашылдық– заман талабы»

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/

уақыты

Педагогтің іс - әрекеті

Білім алушының іс - әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

2 мин





3 мин













3 мин

(Ұ) Ұйымдастыру кезеңі

Оқушылармен амандасып, оқушылардың көңілін сабаққа аудару. Сыныпты түгелдеу, сыныптағы оқушылардың зейінін сабаққа аудару



Апта дәйек сөзі

«Жаңашылдық– заман талабы»

Оңтүстік Корея – Бұл ел 20 ғасырдың ортасында аграрлық қоғамнан жоғары технологиялар мен инновацияларға негізделген дамыған мемлекетке айналды. Оңтүстік Корея үкіметі білім мен ғылымға көп қаржы бөліп, жаңа технологияларды қолдау арқылы әлемдегі ең алдыңғы қатарлы елдердің бірі болды. Әсіресе, Samsung, LG, Hyundai секілді халықаралық компаниялардың табысы осы жаңашылдықтардың нәтижесі.


Үй жұмысы

«Викторина» әдісі

  • Оқушылар Wordwall бағдарламасы арқылы ТАК бөлімі бойынша викторина сұрақтарына жауап береді


Мұғаліммен амандасып, кезекші оқушы сыныптағы оқушылардың санын баяндайды


Оқушылар

Дәйексөздердің мағынасын ашады. Оңтүстік Корея мемлекетті шаруашылығына жаңа инновациялық жаңалықтарды енгізу арқылы дамыған елге айналыд


Оқушылар өткен тарау бойынша викторина сұрақтарына жауап береді

(ҚБ) мұғалім

1-10 балл аралығында бағалайды



















Дескриптор:

Жалпы – 1 балл:

ТАК бойынша сұрақтарға жауап береді




















https://wordwall.net/resource/51992457


Сабақтың ортасы

2 мин









5 мин





10 мин














10 мин













5 мин

Жаңа сабақ

Амандасу түрлерін оқу арқылы сабақтың тақырыбын анықтайды

Мағынаны тану

«Түртіп алу» әдісі

Бейнеролик: Әлемдегі кең таралған тілдер

  • Әлемдегі ең көп таралған тіл?

  • Қандай тілдер Қазақстанда қолданылады


  1. Тапсырма

(ТЖ)Топтық жұмыс (Оқушылар қатар болып немесе өздеріңіз бөлсеңіздер болады)

«Картамен жұмыс» ЕББҚ

Оқушылар дүниежүзіндегі кең таралған тіл әулеттерін таңдап сипаттайды немесе жасанды интеллект арқылы презентация жасайды


  1. Тапсырма (ФС) тапсырмасы

(ЖТ) Жеке тапсырма

  • Әлемдегі кең таралған 10 тілді анықтап диаграмма түрінде ұсыныңыз


  1. Тапсырма (ФС) тапсырмасы

(ЖТ) Жеке тапсырма

«Сәйкестендіру» тапсырмасы

  • Wordwall бағдарламасы арқылы викторина бойынша сәйкестендіреді

Әр тілде амандасу арқылы тақырыпты анықтайды

Сабаққа мақсат қояды



Бейнероликті қарайды.

Әлем тілдерін сипаттап талдайды




Оқушылар дүниежүзінің тіл әулеттерін таңдап олардың әлемде таралуы бойынша сипаттайды.







Оқушылар әлемдегі кең таралған 10 тілді диаграмма түрінде көрсетеді





Оқушылар тіл әулеттерінің белгілері бойынша сәйкестендіреді



«Жарайсың» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.














Дескриптор:

Жалпы 3 – балл:

1.Дүниежүзінде кең таралған тіл әулеттерін анықтап сипаттайды.








Дескриптор:

Жалпы 3 – балл:

1.Дүниежүзіндегі кең таралған тілдерді анықтап диаграмма түрінде ұсынады





Дескриптор:

Жалпы 3 – балл:

1.Алтай тіл әулетін сәйкестендіреді

2.Үндіеуропалық тіл әулетін сәйкестендіреді

3.Орал тіл әулетін анықтайды










https://youtu.be/8I7eGRni1Ro?si=w1y6AcyGolyp2o2c



Presentations and Slide Decks with AI | Gamma
















https://wordwall.net/ru/resource/31297227




Сабақтың соңы

5 мин

Кері байланыс

«Жазу» үлгілері бойынша

  • Оқушылар гугл аудармашыға кіріп ағылшын тілінде кері байланыс орнатып оқиды

Үйге тапсырма

Атамұра 2017 жыл:§39

Алматы §45 – 46


Оқушы жаңа тақырыпты қорытындылап бүгінгі сабаққа кері байланыс орнатады

Мұғалім оқушылардың тапсырмаларды орындауына байланысты

1 – 10 балл аралығында бағалайды

























































Деңгейлік тапсырмалар

  1. Көп сөздердің арасынан тілдер тақырыбына қатысты сөздерді анықтаңыздар

  1. Кескін картаға әлем елдеріндегі тілдерді анықтап жазыңыздар

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
27.03.2025
195
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі