Тақырыбы: Д.ж. халық саны.
Мақсаты:
Білімділік: Оқушыларға д.ж. халық саны, ұдайы өсуі, демографиялық саясат, халықты санау әдісі жөнінде түсіндіру.
Дамыту: Өз бетінше ізденіспен шығармашылық тұрғыда жұмыс істеуге дағдыландыру. Өз ойларын еркін де сауатты, нақты жеткізу қабілеттерін арттыру.
Тәрбиелік: Жан-жақтылыққа, ізденімпаздыққа баулу, тыңдай және сөйлей білу мәдениетін арттыру.
Болжамдап отырған нәтиже: Д.ж. халық санымен танысқан тұлға.
Сабақтың типі: Жаңа білім беру сабағы
Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Сабақтың әдісі: 1. Сұрақ-жауап. 4. Топтастыру.
2. Әңгіме-дәріс. 5. Кестемен жұмыс.
3. Тірек-сызбамен жұмыс.
Сабақтың көрнекілігі: Қосымша деректер, оқулық, кескін карта, карта т.б.
Сабақтың жоспары:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.
1. Сұрақ-жауап.
Қорытындылау.
ІІІ. Жаңа сабақ.
1. Әңгіме-дәріс.
2. Топтастыру.
3. Кестемен жұмыс.
4. Тірек-сызбамен жұмыс.
Қорытындылау.
IV. Жаңа сабақты бекіту.
1. Сұрақ-жауап.
V. Қорытындылау, бағалау.
VІ. Үйге тапсырма беру.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушыларды түгендеу, оқу құралдарын дайындатып, зейіндерін сабаққа аударту.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.
1. Сұрақ-жауап.
1. Жер ресурсы?
2. Тұщы су ресурсы?
3. Орман ресурсы?
4. Д.ж. мұхит ресурстары?
5. Басқа да ресурс түрлері?
Қорытындылау.
ІІІ. Жаңа сабақ.
1. Әңгіме-дәріс.
Жаңа сабақ әңгіме-дәріс беруден басталады.
2. Топтастыру.
Топтастыру арқылы халық санының қазіргі жағдайын түсіндіру.
Индонезия
(231 млн)
АҚШ
(280 млн)
Қытай
(1282 млн)
Үндістан
(1046 млн)
![]()
Пәкстан
(148 млн)
Бразилия
(176 млн)
Д.ж. халық санының жартысы
![]()
![]()
Ресей
(145 млн)
Бангладеш
(133 млн)
Нигерия
(130 млн)
Мексика
(103 млн)
Жапония
(127 млн)
3. Кестемен жұмыс.
Кесте арқылы халықтың ұдайы өсуіне әсер ететін факторларды түсіндіру.
|
Табиғи-биологиялық |
Адамнаң тууы мен өлуі. |
|
Әлеуметтік-экономикалық |
Халықтың әл-ауқаты, денсаулығы. |
|
Демографиялық |
Халықтың жастық, жыныстық құрамы, некелесу. |
|
Мәдени-әлеуметтік |
Көп балалы болу әдет-ғұрпының сақталуы. |
|
Стихиялық апат |
Халықтың көптеп қырылуы. |
4. Тірек-сызбамен жұмыс.
Тірек-сызба арқылы демографиялық саясатты түсіндіру.
Демографиялық саясат
![]()
Тууды қолдау
Еуропа елдері т.б.
Тууды шектеу
Қытай, Үндістан т.б.
Қорытындылау.
IV. Жаңа сабақты бекіту.
1. Сұрақ-жауап.
1. Д.ж. халқының көбеюі?
2. Халықты санау әдісі?
3. Халықтың ұдайы өсуінің заңдылықтары?
4. Демографиялық саясат?
5. Демографиялық жарылыс?
V. Қорытындылау, бағалау.
VІ. Үйге тапсырма беру.
Үйге: Д.ж. Халық саны.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Дүниежүзі халық саны 10 сынып
Дүниежүзі халық саны 10 сынып
Тақырыбы: Д.ж. халық саны.
Мақсаты:
Білімділік: Оқушыларға д.ж. халық саны, ұдайы өсуі, демографиялық саясат, халықты санау әдісі жөнінде түсіндіру.
Дамыту: Өз бетінше ізденіспен шығармашылық тұрғыда жұмыс істеуге дағдыландыру. Өз ойларын еркін де сауатты, нақты жеткізу қабілеттерін арттыру.
Тәрбиелік: Жан-жақтылыққа, ізденімпаздыққа баулу, тыңдай және сөйлей білу мәдениетін арттыру.
Болжамдап отырған нәтиже: Д.ж. халық санымен танысқан тұлға.
Сабақтың типі: Жаңа білім беру сабағы
Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Сабақтың әдісі: 1. Сұрақ-жауап. 4. Топтастыру.
2. Әңгіме-дәріс. 5. Кестемен жұмыс.
3. Тірек-сызбамен жұмыс.
Сабақтың көрнекілігі: Қосымша деректер, оқулық, кескін карта, карта т.б.
Сабақтың жоспары:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.
1. Сұрақ-жауап.
Қорытындылау.
ІІІ. Жаңа сабақ.
1. Әңгіме-дәріс.
2. Топтастыру.
3. Кестемен жұмыс.
4. Тірек-сызбамен жұмыс.
Қорытындылау.
IV. Жаңа сабақты бекіту.
1. Сұрақ-жауап.
V. Қорытындылау, бағалау.
VІ. Үйге тапсырма беру.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушыларды түгендеу, оқу құралдарын дайындатып, зейіндерін сабаққа аударту.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.
1. Сұрақ-жауап.
1. Жер ресурсы?
2. Тұщы су ресурсы?
3. Орман ресурсы?
4. Д.ж. мұхит ресурстары?
5. Басқа да ресурс түрлері?
Қорытындылау.
ІІІ. Жаңа сабақ.
1. Әңгіме-дәріс.
Жаңа сабақ әңгіме-дәріс беруден басталады.
2. Топтастыру.
Топтастыру арқылы халық санының қазіргі жағдайын түсіндіру.
Индонезия
(231 млн)
АҚШ
(280 млн)
Қытай
(1282 млн)
Үндістан
(1046 млн)
![]()
Пәкстан
(148 млн)
Бразилия
(176 млн)
Д.ж. халық санының жартысы
![]()
![]()
Ресей
(145 млн)
Бангладеш
(133 млн)
Нигерия
(130 млн)
Мексика
(103 млн)
Жапония
(127 млн)
3. Кестемен жұмыс.
Кесте арқылы халықтың ұдайы өсуіне әсер ететін факторларды түсіндіру.
|
Табиғи-биологиялық |
Адамнаң тууы мен өлуі. |
|
Әлеуметтік-экономикалық |
Халықтың әл-ауқаты, денсаулығы. |
|
Демографиялық |
Халықтың жастық, жыныстық құрамы, некелесу. |
|
Мәдени-әлеуметтік |
Көп балалы болу әдет-ғұрпының сақталуы. |
|
Стихиялық апат |
Халықтың көптеп қырылуы. |
4. Тірек-сызбамен жұмыс.
Тірек-сызба арқылы демографиялық саясатты түсіндіру.
Демографиялық саясат
![]()
Тууды қолдау
Еуропа елдері т.б.
Тууды шектеу
Қытай, Үндістан т.б.
Қорытындылау.
IV. Жаңа сабақты бекіту.
1. Сұрақ-жауап.
1. Д.ж. халқының көбеюі?
2. Халықты санау әдісі?
3. Халықтың ұдайы өсуінің заңдылықтары?
4. Демографиялық саясат?
5. Демографиялық жарылыс?
V. Қорытындылау, бағалау.
VІ. Үйге тапсырма беру.
Үйге: Д.ж. Халық саны.
шағым қалдыра аласыз













