Бекітемін:
|
САБАҚ: : Дүниежүзі халықтарының тілдік әулеттері мен топтары |
Мектеп: №225 мектеп |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: 15.02.18ж |
Мұғалімнің есімі: Сауытбаева. Г |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
СЫНЫП: 7 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) |
7.4.1.1- Дүниежүзі халықтарының этнолингвистикалық жіктелуін түсіндіреді |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспар |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланғануақыт |
Жоспарланғанжаттығулар (төмендежоспарланғанжаттығуларменқатар, ескертпелердіжазыңыз) |
Ресурстар |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Басталуы |
1.Ұйымдастыру кезеңі Психологиялық ахуалды қалыптастыру. «Көңіл күйлерін қалай? » деген сұрақ арқылы оқушылармен сәлемдесемін Сабаққа дайындығын тексеру. Үйге берілген тапсырма бойынша сұрақтар беріледі. «Серпілген сауал» 1. «Техносфера» дегеніміз не? 2.«Техносфера» ұғымын қалай түсінесің? 3.Антропогендік айналым дегеніміз не? 4.Экологиялық проблемалардың түп негізі неден басталады? 5.Табиғи кешенге автокөлік әсер ете ме? 6. Қай тұрғыдан әсер етеді? 7.Экологиялық тоқыраудан шығудың қандай жолдары бар? Кері байланыс |
1.Топ атаулары 2.Үй тапсырмасына арналған сұрақтар 3.АКТ |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ортасы
|
«Ой қозғау» әдісі. 4 мин 1. Әр ұлттың ең негізгі ерекшелігі неде? 2. Дүние жүзінде көп тараған қандай тілдерді білесіңдер? 3. Елімізде қанша ұлт өкілдері бар? 4.Біздің қаламызда қандай ұлт өкілдері туралы және қандай тілде сөйлейді? Жаңа сабақ Оқулықпен жұмыс. Мәтінді бөліктерге бөліп, топтарға оқуға беріледі. «Джигсо» әдісі. Тірек –сызба арқылы түсіндіреді. 1.Топтық жұмыс І топ. Халықтардың этнолингвистикалық классификациясы. ІІ топ.Тіл әулеттері ІІІ топ.Қазақстан аумағында тұратын этностар Бағалау: екі жұлдыз, бір ұсыныс Дескриптор І топ
Дескриптор ІІ топ
Дескриптор ІІІ топ
Сергіту сәті «Жаңбыр»
Жеке жұмыс Тапсырма 1.Халықтың этникалық құрамын түсіндіріңіз 2.Кестені пайдаланып , төмендегі кескін картаға халықтардың таралу аймақтарын сызыңыз
Дескриптор 1.«этникалық құрамы» ұғымын жазады 2.Кестеде берілген тіл әулеттерінің таралған мемлекеттерін кескін картаға белгілейді Бағалау:
|
Тілдердің таралу аймақтары
1.Үлестірмелі материалдар, атлас карта, оқулық 2.Бағалау дескрипторы бар үлестірмелі парақшалар
Үлестірмелі қағаз
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Аяқталуы |
Рефлексия «Тазалық» 1.Чемодан 2. Қоқыс жәшігі 3. Еттартқыш 1.Бүгінгі тақырып бойынша алған керекті ақпараттарыңызды чемоданға жазып салыңдар 2.Бүгінгі сабақтағы керек емес болған, артық дүниені қоқыс жәшігіне салыңдар 3.Бүгінгі ақпараттың ішінде әлі де оқуым керек, толықтыруым керек деген ақпараттар болса, еттартқышқа салыңдар
Үйге тапсырма: Тіл әулеттерін оқу |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
( ъ
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Дүниежүзі халықтарының тілдік әулеттері мен топтары
Дүниежүзі халықтарының тілдік әулеттері мен топтары
Бекітемін:
|
САБАҚ: : Дүниежүзі халықтарының тілдік әулеттері мен топтары |
Мектеп: №225 мектеп |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: 15.02.18ж |
Мұғалімнің есімі: Сауытбаева. Г |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
СЫНЫП: 7 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) |
7.4.1.1- Дүниежүзі халықтарының этнолингвистикалық жіктелуін түсіндіреді |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспар |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланғануақыт |
Жоспарланғанжаттығулар (төмендежоспарланғанжаттығуларменқатар, ескертпелердіжазыңыз) |
Ресурстар |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Басталуы |
1.Ұйымдастыру кезеңі Психологиялық ахуалды қалыптастыру. «Көңіл күйлерін қалай? » деген сұрақ арқылы оқушылармен сәлемдесемін Сабаққа дайындығын тексеру. Үйге берілген тапсырма бойынша сұрақтар беріледі. «Серпілген сауал» 1. «Техносфера» дегеніміз не? 2.«Техносфера» ұғымын қалай түсінесің? 3.Антропогендік айналым дегеніміз не? 4.Экологиялық проблемалардың түп негізі неден басталады? 5.Табиғи кешенге автокөлік әсер ете ме? 6. Қай тұрғыдан әсер етеді? 7.Экологиялық тоқыраудан шығудың қандай жолдары бар? Кері байланыс |
1.Топ атаулары 2.Үй тапсырмасына арналған сұрақтар 3.АКТ |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ортасы
|
«Ой қозғау» әдісі. 4 мин 1. Әр ұлттың ең негізгі ерекшелігі неде? 2. Дүние жүзінде көп тараған қандай тілдерді білесіңдер? 3. Елімізде қанша ұлт өкілдері бар? 4.Біздің қаламызда қандай ұлт өкілдері туралы және қандай тілде сөйлейді? Жаңа сабақ Оқулықпен жұмыс. Мәтінді бөліктерге бөліп, топтарға оқуға беріледі. «Джигсо» әдісі. Тірек –сызба арқылы түсіндіреді. 1.Топтық жұмыс І топ. Халықтардың этнолингвистикалық классификациясы. ІІ топ.Тіл әулеттері ІІІ топ.Қазақстан аумағында тұратын этностар Бағалау: екі жұлдыз, бір ұсыныс Дескриптор І топ
Дескриптор ІІ топ
Дескриптор ІІІ топ
Сергіту сәті «Жаңбыр»
Жеке жұмыс Тапсырма 1.Халықтың этникалық құрамын түсіндіріңіз 2.Кестені пайдаланып , төмендегі кескін картаға халықтардың таралу аймақтарын сызыңыз
Дескриптор 1.«этникалық құрамы» ұғымын жазады 2.Кестеде берілген тіл әулеттерінің таралған мемлекеттерін кескін картаға белгілейді Бағалау:
|
Тілдердің таралу аймақтары
1.Үлестірмелі материалдар, атлас карта, оқулық 2.Бағалау дескрипторы бар үлестірмелі парақшалар
Үлестірмелі қағаз
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Аяқталуы |
Рефлексия «Тазалық» 1.Чемодан 2. Қоқыс жәшігі 3. Еттартқыш 1.Бүгінгі тақырып бойынша алған керекті ақпараттарыңызды чемоданға жазып салыңдар 2.Бүгінгі сабақтағы керек емес болған, артық дүниені қоқыс жәшігіне салыңдар 3.Бүгінгі ақпараттың ішінде әлі де оқуым керек, толықтыруым керек деген ақпараттар болса, еттартқышқа салыңдар
Үйге тапсырма: Тіл әулеттерін оқу |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
( ъ
шағым қалдыра аласыз















