Материалдар / Дүниежүзі халықтарының тілдік әулеттері мен топтары

Дүниежүзі халықтарының тілдік әулеттері мен топтары

Материал туралы қысқаша түсінік
Дүниежүзі халықтарының тілдік әулеттері мен топтары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Қараша 2023
486
2 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітемін:


САБАҚ: : Дүниежүзі халықтарының тілдік әулеттері мен топтары

Мектеп: №225 мектеп



Күні: 15.02.18ж

Мұғалімнің есімі: Сауытбаева. Г



СЫНЫП: 7

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)

7.4.1.1- Дүниежүзі халықтарының этнолингвистикалық жіктелуін түсіндіреді



Жоспар



Жоспарланғануақыт

Жоспарланғанжаттығулар (төмендежоспарланғанжаттығуларменқатар, ескертпелердіжазыңыз)

Ресурстар



Басталуы


1.Ұйымдастыру кезеңі

Психологиялық ахуалды қалыптастыру. «Көңіл күйлерін қалай? » деген сұрақ арқылы оқушылармен сәлемдесемін

Сабаққа дайындығын тексеру.


Үйге берілген тапсырма бойынша сұрақтар беріледі.

«Серпілген сауал»

1. «Техносфера» дегеніміз не?

2.«Техносфера» ұғымын қалай түсінесің?

3.Антропогендік айналым дегеніміз не?

4.Экологиялық проблемалардың түп негізі неден басталады?

5.Табиғи кешенге автокөлік әсер ете ме?

6. Қай тұрғыдан әсер етеді?

7.Экологиялық тоқыраудан шығудың қандай жолдары бар?

Кері байланыс


1.Топ атаулары

2.Үй тапсырмасына арналған сұрақтар

3.АКТ



Ортасы




«Ой қозғау» әдісі. 4 мин

1. Әр ұлттың ең негізгі ерекшелігі неде?

2. Дүние жүзінде көп тараған қандай тілдерді білесіңдер?

3. Елімізде қанша ұлт өкілдері бар?

4.Біздің қаламызда қандай ұлт өкілдері туралы және қандай тілде сөйлейді?


Жаңа сабақ

Оқулықпен жұмыс. Мәтінді бөліктерге бөліп, топтарға оқуға беріледі. «Джигсо» әдісі. Тірек –сызба арқылы түсіндіреді.

1.Топтық жұмыс

І топ. Халықтардың этнолингвистикалық классификациясы.

ІІ топ.Тіл әулеттері

ІІІ топ.Қазақстан аумағында тұратын этностар


Бағалау: екі жұлдыз, бір ұсыныс

Дескриптор І топ

р/с

Дескрипторлар

балл

1

Дүниежүзі халықтарының тілдер санын айтады 

1

2

Тілдің қоғамдағы рөлін анықтап сипаттайды

1

3

«Туыс тілдер тобын» анықтайды

1

4

 Бір тілді елді айтады

1

5

Бір тілді елге мысал келтіреді

1

6

Екі тілді, екі ұлтты елдерді айтады

1

7

Екі тілді, екі ұлтты елдерге мысал келтіреді

1


Дескриптор ІІ топ

р/с

Дескрипторлар

балл

1

Дүниежүзіндегі қанша тіл әулеттер бар екенін айтады

1

2

Тіл топтарын анықтайды

1

3

Дүниежүзінде ең көп таралған тіл әулеттерін атайды

1

4

Дүниежүзінде бірде-бір тіл тобына кірмейтін тілдерді анықтайды

1

5

Үнді-Еуропалық әулеттің таралған аймағын анықтап айтады

1

6

Аса ірі тіл әулеттерін анықтап айтады

1


Дескриптор ІІІ топ


р/с

Дескрипторлар

балл

1

Мәтіннің негізгі ұғымдарын анықтайды

1

2

Еліміздегі этностардың таралуын түсіндіреді

1

3

Қазақстан Республикасының Конституциясының 19-бабын түсіндіреді

1

4

Қазақстан Республикасының Ассамблеясының қай кезде құрылғандығын айтады

1

5

Қазақстан Республикасының Тіл мерекесінің күнінің ерекшелігін сипаттайды

1



Сергіту сәті «Жаңбыр»



Жеке жұмыс

Тапсырма

1.Халықтың этникалық құрамын түсіндіріңіз

2.Кестені пайдаланып , төмендегі кескін картаға халықтардың таралу аймақтарын сызыңыз



Ұлттың аты

Тіл тобы

Тіл әулеті(семьясы)

Мемлекеті

1

Қазақ

Түркі

Алтай

Қазақстан

2

Орыс

Славян

Үнді-еуропалық

Ресей

3

Француз

Роман

Үнді-еуропалық

Франция

4

Қытай


Сино-тибет

Қытай

5

Грузин


Картвель

Грузия

6

Эстон

Фин-угор

Орал-юкагир

Эстония
















Дескриптор

1.«этникалық құрамы» ұғымын жазады

2.Кестеде берілген тіл әулеттерінің таралған мемлекеттерін кескін картаға белгілейді

Бағалау:










Тілдердің таралу аймақтары

1.Үлестірмелі материалдар, атлас карта, оқулық

2.Бағалау дескрипторы бар үлестірмелі парақшалар

















































Үлестірмелі қағаз































Аяқталуы

Рефлексия «Тазалық»

1.Чемодан 2. Қоқыс жәшігі 3. Еттартқыш

1.Бүгінгі тақырып бойынша алған керекті ақпараттарыңызды чемоданға жазып салыңдар

2.Бүгінгі сабақтағы керек емес болған, артық дүниені қоқыс жәшігіне салыңдар

3.Бүгінгі ақпараттың ішінде әлі де оқуым керек, толықтыруым керек деген ақпараттар болса, еттартқышқа салыңдар



Үйге тапсырма: Тіл әулеттерін оқу

















( ъ



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ