Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Дүниежүзі тарихы 1 тоқсан
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Құрметті әріптес!
Қазақстан Республикасының «Авторлық құқық және сабақтас құқықтар туралы» заңына сәйкес авторлық құқық заңмен қорғаланатынын ескертеміз. Сатып алған ҚМЖ – ны тарату туралы факт анықталған жағдайда әкімшілік айыппұл салынады.
«USTAZ tilegi» ғылыми әдістемелік орталығының әкімшілігі
№472 бұйрығы бойынша жасалған ҚМЖ келесі бетте
Бұл ҚМЖ ust.kz сайтында жасалынған. «USTAZ tilegi» ғылыми-әдістемелік орталығының сайтынының ҚМЖ бөлімінде кез-келген пән, кез-келген сынып бойынша ҚМЖ және презентацияны жүктеп ала аласыз. Ол үшін сілтеме арқылы өтіңіз.
«Дүниежүзі тарихы» пәні бойынша
Қысқа мерзімді жоспар
8– сынып, 1-тоқсан
№1-сабақ
Сабақтың тақырыбы: ХХ ғасырдың басында әлем бейнесі қандай болды?
Бөлім: |
1 бөлім ХХ ғасырдың басындағы әлем |
|||||
Педагогтің аты-жөні |
|
|||||
Күні: |
|
|||||
Сынып:8 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
Сабақтың тақырыбы |
ХХ ғасырдың басында әлем бейнесі қандай болды? |
|||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
8.3.2.5 ХХ ғасырдың басындағы әлемнің аумақтық бөлінуін және мемлекеттердің саяси құрылымын сипаттау |
|||||
Сабақтың мақсаты |
- бұрын зерттелген материалды қайталайды жетекші державалардың отарлық басып алуын, ХХ ғасырдың басындағы басқару формаларын анықтайды. |
|||||
Бағалау критерийлері
|
ХХ ғасырдың басындағы әлемнің аумақтық бөлінуін және мемлекеттердің саяси құрылымын сипаттайды; |
|||||
Тілдік мақсаттар |
Терминдер мен негізгі сөздер: қазіргі заман, индустриалды қоғам, капиталистік қатынастар, эволюциялық даму, модернизация, интербеллум, консерватизм, социализм, либерализм, марксизм, ұлт-азаттық қозғалыстар, отаршыл империялар Айтылым –тыңдалым дағдысы- ХХ ғасырдың басындағы отаршыл империялардың аумақтық бөлінуіндегі ерекшеліктерін анықтайды, тарихи маңызын сипаттайды, талдайды. Оқылым-жазылым дағдысы- мәтінмен жұмыс барысында «Термин сөздермен жұмыс» әдісі арқылы термин сөздердің мағынасын анықтайды, үштік венн диаграммасы кестесін толтырады. Диалог\ жазылымға арналған пайдалы сөз тіркестері · Неліктен тарихшылар ХХ ғасырды жауыз ғасыр немесе азапты ғасыр деп атаған деп ойлайсыңдар? Дәлел келтір. · Әлемнің қай елдері үшін бұл кезең бетбұрыс кезеңі болды? Неліктен деп ойлайсың? · Неліктен бұл ғасырда мемлекеттердің әлеуметтік, экономикалық және тарихи дамуы жағынан әрқилы дамыды? Анықтаңдар. |
|||||
Құндылықтарға бауду |
Коммуникабельность Командалықжұмыстабірлесіпжұмысістеужәнеқызметтіжоспарлауқажеттілігіоқушылардыңдостыққарым-қатынасынқамтамасызетедіжәнеолардыңколаборативтікортадажұмысістеуүшінкоммуникациялыққасиеттеріндамытады: командалықжұмыстабасқаоқушыларменәлеуметтік, мәдени, этикалықжәнеқолайлыөзараіс-қимылжасайбілуіндамыту . Мәңгілік ел " жалпыұлттық идеясы» Балалардың академиялық білімге, өмір бойы Отан игілігі үшін оқуға деген қызығушылығын қалыптастыру. Сабақ элементтері сондай-ақ өзін-өзі оқытуға, өзін- өзі жетілдіруге, оқушылардың сын тұрғысынан ойлауын дамытуға және білім беруде үш мағыналы саясатты жүзеге асыруға бағытталған. Сабақтың адамгершілік аспектісі: өз оқуы үшін жауапкершілік сезімін қалыптастыру; айналасындағыларға құрметпен қарау, мәдениетаралық хабардарлықты дамыту. |
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Сабақтың басы Ұйымдастыру Кезеңі Қызығушылықты ояту 8 мин |
Шаттық шеңбері арқылы жағымды ахуал қалыптастыру: Оқушылар бір-біріне «Ізгі тілек» білдіру арқылы көңіл күй сыйлау. |
Оқушылар өз ойларын ортаға салады. |
ҚБ «Мадақтау сэндвичі» |
Тақырыптық суреттер |
||
Сабақтың ортасы Жаңа сабақ 30 мин |
Оқушыларға «XX ғасыр басындағы әлемнің саяси бейнесі» атты зерттеу жұмысын тірек-сызба ретінде, кестелер, ментальды карта т.б. ретінде салуларын ұсынасыз. Оқушылар картаны пайдалана отырып, мемлекеттің әртүрлі басқару формалары бойынша бөледі: абсолютті және конституциялық монархия; Республика, мемлекеттің кескін картасында белгілей отырып, олардың басқару формаларын да жазып белгілейді. Ғылымның дамуына зерттеу жүргізіңіз. Оқушыларданресустар тізбегіндегі деректерден 3-5 ең маңызды деген басты өнертабыстар мен технологияларды қолдануды саясаткер, әскери адам және қарапайым адам ретінде баға беруін сұраңыз. Оқушылар әлемнің бейнесін толықтырулары қажет.
Үштік венн диаграммасы әдісімен «ХХІ ғасырдың басындағы мемлекеттердің әлеуметтік, экономикалық және саяси дамуы ерекшеліктерін анықтаңдар
әлеуметтік экономикалық саяси |
Оқушылар ақпараттық мәтінмен жұмыс жасайды
Дескрипторы: ХХ ғасырдың басындағы отаршыл империялардың дүниежүзін бөліске салу себептерін анықтайды. ХХІ ғасырдың басындағы мемлекеттердің саяси дамуы ерекшеліктерін талдайды. ХХІ ғасырдың басындағы мемлекеттердің әлеуметтік дамуы ерекшеліктерін талдайды. .
|
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
ҚБ «Өзін-өзі бағалау»
|
Ақпараттық мәтін
Үлестірмелі қағаздар
Суреттер
Expert.mektep .kz/ru/shop/105049-9 klass/pg/2/ Қосымша материалдар Үштік венн диаграммасы
Тірек-сызбалар Кесте
Карта
ҚБ парағы |
||
Сабақтың соңы Қорытынды Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин. |
Кері байланыс Жалғастырыңыз: Маған ... қызықты болды Бұл ... қиындық туғызды Осы ... мені ойландырды |
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады |
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
А4, конспект |
||
Үй тапсырмасы |
ХХ ғасырдың басындағы Еуропа елдері мен шығыс елдерінің саяси құрылысын «СИНКВЕЙН» әдісі арқылы сипаттау |
|
|
|
«Дүниежүзі тарихы» пәні бойынша
Қысқа мерзімді жоспар
8– сынып, 1-тоқсан
№2-сабақ
Сабақтың тақырыбы: ХХ ғасырдың бірінші жартысындағы қандай ғылыми ашулар мен жаңа технологиялар ерекше маңызды болды?
Бөлім: |
1 бөлім ХХ ғасырдың басындағы әлем |
|||||
Педагогтің аты-жөні |
|
|||||
Күні: |
|
|||||
Сынып:8 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
Сабақтың тақырыбы |
ХХ ғасырдың бірінші жартысындағы қандай ғылыми ашулар мен жаңа технологиялар ерекше маңызды болды?
|
|||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
8.2.4.2 тарихи оқиғалардың себептерін, нәтижелерін, маңызын тұжырымдау арқылы ғылымның әлем мемлекеттерінің әлеуметтік-экономикалық дамуындағы рөлін бағалау; 8.4.1.1 XX ғасырдың басындағы техникалық революция жетістіктерінің (конвейер өндірісі, стандарттау) мемлекеттердің шаруашылық жүйесінің дамуына ықпалын бағалау; 8.4.1.2 индустриялық қоғамның даму процесін түсіндіру үшін «модернизация» ұғымын пайдалану |
|||||
Сабақтың мақсаты |
ХХ ғасырдың бірінші жартысындағы ғылыми ашулар мен жаңа технологиялар маңызын анықтау |
|||||
Бағалау критерийлері
|
|
|||||
Тілдік мақсаттар |
- ХХ ғасырдың І жартысындағы ең маңызды ғылыми-техникалық өзгерістер туралы пікірталастарға қатысу (сөйлеу және тыңдау, жазылым дағдылары) Сабақ тақырыбы бойынша терминология:
|
|||||
Құндылықтарға баулу |
Патриотизм, толеранттылық, жауапкершілікті азаматтық, ынтымақтастық, ашықтық |
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Сабақтың басы Ұйымдастыру Кезеңі Қызығушылықты ояту 8 мин |
Сабақтың басында назар аударыңыз: - «Гипотеза» стратегиясын қолдану арқылы студенттердің назарын шоғырландыру. 1 слайдты қарап шыққаннан кейін сабақтың тақырыбын анықтауға тырысыңыз. - тақырыпты айтқаннан кейін оқушылармен бірге сабақ және оқу мақсаттарын, бағалау критерийлерін анықтайды. «Борт журналы» әдісіне сәйкес оқушылар жаңа тақырыпты оқып жатқанда өз ойларын жазады. Бастапқыда оқушылар журналға келесі сұрақтарға жауап жазады: 1. Осы тақырып туралы не білемін? 2. Осы тақырып бойынша мәтіннен не білдім? Журналдың сол бағанасы қоңырау сатысында толтырылады. Оқу кезінде, кідірістер мен тоқтаулар кезінде студенттер алынған мәліметтер мен олардың біліміне, тәжірибесіне сүйене отырып, журналдың оң жақ бағанын толтырады. |
Оқушылар өз ойларын ортаға салады. Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу Оқушылар өз болжамдарын айтып, талқылау жүргізеді |
ҚБ «Мадақтау сэндвичі» |
Тақырыптық суреттер |
||
Сабақтың ортасы Жаңа сабақ 30 мин |
М) Бұл тақырыпты зерделеу кезінде біз бүкіл әлемнің маңызды, жаһандық даму процестерінің біріне - ғылыми-техникалық революцияға жүгінуіміз керек. Адамзат қоғамының бүкіл даму тарихы ғылыми-техникалық прогреспен тығыз байланысты. Бірақ адамзаттың өндіргіш күштерінде тез және терең өзгерістер болатын кезеңдер бар. Бұл XVIII-XIX ғасырлардағы өндірістік төңкерістер кезеңі. әлемнің бірқатар елдерінде қол еңбегі машинамен ауыстырылған кезде. 19 ғасырда бу машинасы Англияда ойлап табылды, конвейердің өнертабысы өнеркәсіп өндірісінің дамуында орасан зор рөл атқарды. Ол алғаш рет АҚШ-та автомобильдер жасауда қолданылған. Бу қозғалтқышы өткен ғасырдағы өнеркәсіптік революцияның «бастапқы» ұяшығына айналды, ал компьютер қазіргі ғылыми-техникалық революцияның «бастапқы» ұяшығына айналды. Қазіргі ғылыми-техникалық революция 20 ғасырдың ортасында басталды. Барлық елдерде ол әр түрлі жолдармен көрінеді, сондықтан оны аяқталған деп айтуға болады. Бірақ әлемде жаңа индустриялық төңкеріс басталды. Бұл не болады - болашақ көрсетеді. ТАПСЫРМА №1. Қосымшадан алынған мәліметтер негізінде кестені толтырыңыз Ғылыми-техникалық революцияның сипаттамалық ерекшеліктері ТАПСЫРМА 2. «Сөздерді орфографиялық іздеу» сөзжұмбағын шешіңіз. ХХ ғ. басында маңызды жаңалық ашқан ғалымдардың есімдерін табыңыз. Сөздер солдан оңға және жоғарыдан төменге қарай жүре алады. Бұл жаңалықтар адамдардың өмірін қалай өзгерткені жайлы қортынды жасаңыз.
ТАПСЫРМА 3. Ақпараттық мәтін негізінде екінші ғылыми-техникалық революцияның кем дегенде 3 оң және 3 жағымсыз салдарын анықтап, сызбаны толтырыңыз. |
Оқушылар ақпараттық мәтінмен жұмыс жасайды
Оқушылар өз жұмыстарының қорытындыларын сынып алдында қорғайды. Оқушылар бір-біріне қосымша сұрақтар, қойып, бір-бірін толықтырады.
Оқушылар ҒТР мен ҒТП айырмашылығын, даму жолдарын, басты белгілерін, құрамын, бағыттарын, этаптарын анықтайды. ХХ ғасырдың бірінші жартысында екінші ғылыми-техникалық өзгерістерді сипатайды; |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
ҚБ «Өзін-өзі бағалау»
|
Ақпараттық мәтін
Үлестірмелі қағаздар
Суреттер
Тірек-сызбалар Кесте
Карта
ҚБ парағы |
||
Сабақтың соңы Қорытынды Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин. |
Кері байланыс Табыс сатысы» әдісі: кәдімгі сатының суреті, сатының 1 - баспалдағы Мен.............. БІЛЕМІН 2 - баспалдағы Мен.................. ТҮСІНЕМІН*, 3 - баспалдағы Мен............. ЖАСАЙ АЛАМЫН |
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады |
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
А4, конспект |
||
Үй тапсырмасы |
|
|
|
|
«Дүниежүзі тарихы» пәні бойынша
Қысқа мерзімді жоспар
8– сынып, 1-тоқсан
№3-сабақ
Сабақтың тақырыбы: ХХ ғасырдың бірінші жартысындағы қандай ғылыми ашулар мен жаңа технологиялар ерекше маңызды болды?
Бөлім: |
1 бөлім ХХ ғасырдың басындағы әлем |
|||||||||||||||||||||||
Педагогтің аты-жөні |
|
|||||||||||||||||||||||
Күні: |
|
|||||||||||||||||||||||
Сынып:8 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы |
ХХ ғасырдың бірінші жартысындағы қандай ғылыми ашулар мен жаңа технологиялар ерекше маңызды болды?
|
|||||||||||||||||||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
8.2.4.2 тарихи оқиғалардың себептерін, нәтижелерін, маңызын тұжырымдау арқылы ғылымның әлем мемлекеттерінің әлеуметтік-экономикалық дамуындағы рөлін бағалау; 8.4.1.1 XX ғасырдың басындағы техникалық революция жетістіктерінің (конвейер өндірісі, стандарттау) мемлекеттердің шаруашылық жүйесінің дамуына ықпалын бағалау; 8.4.1.2 индустриялық қоғамның даму процесін түсіндіру үшін «модернизация» ұғымын пайдалану |
|||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты |
Тарихи оқиғалардың себептерін, нәтижелерін, маңызын тұжырымдау арқылы ғылымның әлем мемлекеттерінің әлеуметтік-экономикалық дамуындағы рөлін, XX ғасырдың басындағы техникалық революция жетістіктерінің мемлекеттердің шаруашылық жүйесінің дамуына ықпалын бағалау. |
|||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийлері
|
XX ғасырдың басындағы техникалық революция жетістіктерінің (конвейер өндірісі, стандарттау) мемлекеттердің шаруашылық жүйесінің дамуына талдай жасайжы: |
|||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар |
- ХХ ғасырдың І жартысындағы ең маңызды ғылыми-техникалық өзгерістер туралы пікірталастарға қатысу (сөйлеу және тыңдау, жазылым дағдылары)
|
|||||||||||||||||||||||
Құндылықтарға баулу |
Патриотизм, толеранттылық, жауапкершілікті азаматтық, ынтымақтастық, ашықтық |
|||||||||||||||||||||||
Сабақтың барысы |
||||||||||||||||||||||||
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||
Сабақтың басы Ұйымдастыру Кезеңі Қызығушылықты ояту 8 мин. |
Оқушыларды сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру |
Оқушылар өз ойларын ортаға салады. Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу Оқушылар өз болжамдарын айтып, талқылау жүргізеді |
ҚБ «Мадақтау сэндвичі» |
Тақырыптық суреттер |
||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы Жаңа сабақ 30 мин |
Мәтінмен жұмыс Ақпараттық кесте
1-тапсырма. Жаратылыстану саласындағы жаңалықтарға байланысты төмендегі кестені толтырыңдар;
2-тапсырма. Дәптерге түсіндірме сөздікті орындаңдар; индустриалды өркениет, пәнаралық ғылымдар, биофизика,геофизика, электрохимия, фотохимия, биохимия және химиялық фармакология, техника мен технология, екінші өнеркәсіптік революция. 3-тапсырма. «Тарихи диктант» ХХ ғасырдың басында А.Г. Белл ойлап тапқан үнемі жетілдіріп отырылды. Ағайынды Люмерлердің жасаған бұйымдары қолданысқа енді. Германияда алғашқы іске қосылды.Лондонда, Будапеште,Парижде жерасты теміржолы-пайда болды.
|
Оқушылар ақпараттық мәтінмен жұмыс жасайды
Оқушылар өз жұмыстарының қорытындыларын сынып алдында қорғайды. Оқушылар бір-біріне қосымша сұрақтар, қойып, бір-бірін толықтырады.
Дескриптор: -капиталистік елдерінің әлеуметтік-экономикалық дамуында сапалы өзгерістерді анықтайды; - қоғамдық дамуға ғылым мен техниканың әсеріне талдау жасайды;
Дескриптор: -Жаратылыстану саласындағы жаңалықтарға сипаттама береді; -ғалымдардың ашқан жаңалықтарын анықтайды;
Дескриптор: -ғылым салаларын жіктейді; -индустриялды өркениеттің ерекшеліктерін ажыратады; |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
ҚБ «Өзін-өзі бағалау»
|
Ақпараттық мәтін
Үлестірмелі қағаздар
Суреттер
Тірек-сызбалар
Кесте
Карта
ҚБ парағы |
||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы Қорытынды Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин.
|
Кері байланыс Не білдім? Не көрдім? Не түсіндім? Нені жетілдіруім керек?
|
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады
|
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
А4, конспект
|
||||||||||||||||||||
Үй тапсырмасы |
|
|
|
|
«Дүниежүзі тарихы» пәні бойынша
Қысқа мерзімді жоспар
8– сынып, 1-тоқсан
№4-сабақ
Сабақтың тақырыбы: XIX ғасырдың аяғы - ХХ ғасырдың басында өнер қалайша өзгерді?
Бөлім: |
1 бөлім ХХ ғасырдың басындағы әлем |
|||||||||
Педагогтің аты-жөні |
|
|||||||||
Күні: |
|
|||||||||
Сынып:8 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||
Сабақтың тақырыбы |
XIX ғасырдың аяғы - ХХ ғасырдың басында өнер қалайша өзгерді? |
|||||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
8.2.2.1 XIX ғасырдағы - XX ғасырдың басындағы өнердегі негізгі ағымдарды сипаттау (модернизм, символизм, реализм, авангардизм); 8.2.2.2 ХХ ғасырдың бірінші жартысында бұқаралық мәдениеттің (кинематограф, радио) қоғамның рухани дамуына ықпалын талдау |
|||||||||
Сабақтың мақсаты |
XIX ғасырдағы - XX ғасырдың басындағы өнердегі негізгі ағымдарды сипаттау, ХХ ғасырдың бірінші жартысында бұқаралық мәдениеттің қоғамның рухани дамуына ықпалын талдау. |
|||||||||
Бағалау критерийлері |
|
|||||||||
Тілдік мақсаттар |
Айтылым және оқу дағдыларын дамыту Оқушылар: - XIX ғасырдың аяғы - XX ғасырдың бірінші жартысындағы ең маңызды мәдени өзгерістер туралы пікірталастарға қатысу (сөйлеу және тыңдау дағдылары) |
|||||||||
Құндылықтарға баулу |
Бұл сабақ оқушыларыөздерінің және басқа ұлттардың тарихи өткенін құрметтеу, тәжірибелік тапсырмалармен жұмыс жасағанда, адами құндылықтарды құрметтеу кезінде бір-бірлеріне құрмет көрсету сияқты құндылықтарды тәрбиелейді. |
|||||||||
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||
Сабақтың басы Ұйымдастыру кезеңі Қызығушылықты ояту 8 мин |
Ой салу
1.Суреттерде не көріп отырсыздар? Болжамдарын негіздейді Оқушыларды сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру |
Оқушылар өз ойларын ортаға салады. Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу Оқушылар өз болжамдарын айтып, талқылау жүргізеді |
ҚБ «Мадақтау сэндвичі» |
Тақырыптық суреттер |
||||||
Сабақтың ортасы Жаңа сабақ 30 мин |
Мәтінмен жұмыс
Мәтінді оқу / XIX ғасырдың аяғы - ХХ ғасырдың басында өнер туралы қандай ақпарат береді/
«Қаңқаның басында» мәтінде қарастырылатын проблема белгіленеді Проблема дәлелдер келтіреміз Қорытынды жасаймыз
1-тапсырма. «Қос жазба күнделігі» әдісі. ХХ ғ. басындағы техникалық прогресс адамның ақыл ойы мен санасына қалай әсер етті?-деген сұраққа мәтіннің көмегімен кесте толтырыңдар;
2-тапсырма. Дәптерге түсіндірме сөздікті орындаңдар; Неоромантизм, модерн, символизм, реализм, авангардизм, экспресссионизм, импрессионизм, әлеуметтік дарвинизм ағымы
|
Оқушылар ақпараттық мәтінмен жұмыс жасайды
Оқушылар өз жұмыстарының қорытындыларын сынып алдында қорғайды. Оқушылар бір-біріне қосымша сұрақтар, қойып, бір-бірін толықтырады.
Дескрипторы: -XIX ғасырдың аяғы - ХХ ғасырдың басында өнердегі өзгерістеге талдай жасайды; - ХХ ғ. басындағы техникалық прогресстің даму ерекшеліктерін анықтайды; -жаңа сөздедірң мағынасын ажыратады; -қорытынды жасайды;
|
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
ҚБ «Екі жұлдық,бір ұсыныс»
ҚБ «Ең ұтымды жауап»
ҚБ «Өзін-өзі бағалау»
|
Ақпараттық мәтін
Үлестірмелі қағаздар
Суреттер
Тірек-сызбалар Кесте
Карта
ҚБ парағы |
||||||
Сабақтың соңы Қорытынды Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин.
|
Кері байланыс
|
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады
|
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
А4, конспект
|
||||||
Үй тапсырмасы |
|
|
|
|
«Дүниежүзі тарихы» пәні бойынша
Қысқа мерзімді жоспар
8– сынып, 1-тоқсан
№5-сабақ
Сабақтың тақырыбы: Бірінші дүниежүзілік соғыстың себептері қандай?
Бөлім: |
Бірінші дүниежүзілік соғыс: себептері мен салдары
|
|||||||||||||
Педагогтің аты-жөні |
|
|||||||||||||
Күні: |
|
|||||||||||||
Сынып:8 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||
Сабақтың тақырыбы |
Бірінші дүниежүзілік соғыстың себептері қандай? |
|||||||||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
8.3.2.1 Бірінші дүниежүзілік соғыстың алғышарттары мен себептерін айқындау;
|
|||||||||||||
Сабақтың мақсаты |
Б ірінші дүниежүзілік соғыстың алғышарттары мен себептерін, мақсатын анықтау. |
|||||||||||||
Бағалау критерийлері |
Бірінші дүниежүзілік соғыстың алғышарттарын анықтау арқылы себептері мен мақсатын сипаттау. |
|||||||||||||
Тілдік мақсаттар |
Пәнге тән лексика және терминология Империялық мемлекеттер , Антанта ,Үштік одақ. Айтылым дағдысы: Барлық сыныппен ұжымдық талқылауда Бірінші дүниежүзілік соғыстың алғышарттары мен себептерін талдайды. Тыңдалым дағдысы: Ірі капиталистік елдердің саяси шиеленісуін картамен жұмыс барысында сипаттайды. Оқылым дағдысы: мәтіннен Бірінші дүниежүзілік соғыстың алғышарттары мен себептерін, мақсатын анықтайды. Жазылым дағдысы: кластер әдісі арқылы бірінші дүниежүзілік соғыстың себебін және салдарын анықтай отырып, қорытынды жасайды. Диалогқа арналған және жазу үшін пайдалы сөз орамдары: Бірінші дүниежүзілік соғыстың шығу себептері қандай? Неліктен ірі капиталистік елдердің арасында қайшылықтар күшейді? |
|||||||||||||
Құндылықтарға баулу |
«Мәңгілік Ел» идеясының Ұлттық қауіпсіздік және бүкіл әлемдік , өңірлік мәселелерді шешуге жахандық тұрғыдан қатысуы - құндылығы бойынша оқушылардың бойына татулықты және патриоттық сезімді қалыптастыру. Сыни ойлау және шығармашылық даму дағдысын дамыту. |
|||||||||||||
Сабақтың барысы |
||||||||||||||
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||
Сабақтың басы Ұйымдастыру Кезеңі Қызығушылықты ояту 8 мин |
Ой қозғау
1.Суреттерде не көріп отырсыздар? Болжамдарын негіздейді Оқушыларды сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру |
Оқушылар өз ойларын ортаға салады. Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу Оқушылар өз болжамдарын айтып, талқылау жүргізеді |
ҚБ «Мадақтау сэндвичі» |
Тақырыптық суреттер |
||||||||||
Сабақтың ортасы Жаңа сабақ 30 мин |
Мәтінмен жұмыс Жаңа сабақ Оқушыларға «Мәтінмен жұмыс» тапсырмасы беріледі. Мақсаты: мәтінмен танысу арқылы жаңа тақырып бойынша мәлімет алынады. «Мәтінмен жұмыс» оқушыларға тақырып бойынша беріледі. ««File» әдісі арқылы
Бірінші дүниежүзілік соғыстың алғышарттары мен себептерін талдайды. басы: -неліктен ХХ ғасырдың басында ірі капиталистік елдердіңарасында саяси қайшылықтар туындады? Сүйектері -Бірінші дүниежүзілік соғыстың алғышарттары мен себептерін, мақсатын анықта. Құйрығы - қорытынды жаса. «Картамен жұмыс» арқылы соғысқа қатысушы елдерді анықтап, картадан көрсетіп қатысушы елдер туралы мәліметтерді сипаттайды. Кестемен жұмыс. Үштік одақ пен Антантаның құрамындағы елдерді атап көрсетіңдер. |
Оқушылар ақпараттық мәтінмен жұмыс жасайды
Оқушылар өз жұмыстарының қорытындыларын сынып алдында қорғайды. Оқушылар бір-біріне қосымша сұрақтар, қойып, бір-бірін толықтырады.
Дескрипторы Дескриптор: 1. ХХ ғасырдың басындағы ірі капиталистік елдердің арасында саяси қайшылықтардың шиеленісуін анықтайды. Дескриптор: 1. Соғысқа қатысушы елдерді картадан көрсетеді. 2. Соғыс қимылдарының барысын картадан көрсетеді. 3. Соғысқа қатысушы елдер туралы деректерді талдайды. |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады ҚБ «Екі жұлдық,бір ұсыныс»
ҚБ «Ең ұтымды жауап»
ҚБ «Өзін-өзі бағалау»
|
Ақпараттық мәтін
Үлестірмелі қағаздар
Суреттер
Тірек-сызбалар Кесте
Карта
ҚБ парағы |
||||||||||
Сабақтың соңы Қорытынды Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин.
|
Кері байланыс Мен оны қолданып көремін...... Қызықты болды..... Мені таңғалдырды.... Қиын болғаны.... Сабақтан өмірге алғаным...... Мен мына тапсырманы орындадым..... Менің қосарым..... |
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады
|
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
А4, конспект
|
||||||||||
Үй тапсырмасы |
|
|
|
|
«Дүниежүзі тарихы» пәні бойынша
Қысқа мерзімді жоспар
8– сынып, 1-тоқсан
№6-сабақ
Сабақтың тақырыбы: Ағартушылық дәуірдің қандай идеялары еуропалық монархтардың қызметінде көрініс тапты?
Бөлім: |
Бірінші дүниежүзілік соғыс: себептері мен салдары
|
|||||
Педагогтің аты-жөні |
|
|||||
Күні: |
|
|||||
Сынып:8 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
Сабақтың тақырыбы |
Бірінші дүниежүзілік соғыстың негізгі шайқастары қандай?
|
|||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
8.2.4.3 тарихи оқиғаларға түсіндірме бере отырып, әскери ғылым мен техниканың және соғыс стратегияларының рөлін бағалау |
|||||
Сабақтың мақсаты |
тарихи оқиғаларға түсіндірме бере отырып, әскери ғылым мен техниканың және соғыс стратегияларының рөлін баға беру |
|||||
Бағалау критерийлері
|
Оқушы: Тарихиоқиғалардыңсебептерін, нәтижелерін, мәнінжинақтайотырып, әскери техника мен әскеристратегияныңрөлінбағалайды |
|||||
Тілдік мақсаттар |
Оқушыларыбілукерек: - мәтінненақпараталужәнежазбаларжасау: -1900 жылғыСаясибиліктуралы, - әлемдегіөзгерістердіңерекшеліктерітуралы (оқужәнежазудағдылары), -1900 жылыСаясибиліктуралыауызша презентация жасау (оқу, жазу, сөйлеужәнетыңдаудағдылары). - "Біріншідүниежүзіліксоғыстыңбасталуынакімжауаптыболды?"(сөйлеужәнетыңдаудағдылары) |
|||||
Құндылықтарға баулу |
«Мәңгілік Ел» идеясының Ұлттық қауіпсіздік және бүкіл әлемдік , өңірлік мәселелерді шешуге жахандық тұрғыдан қатысуы - құндылығы бойынша оқушылардың бойына татулықты және патриоттық сезімді қалыптастыру. Сыни ойлау және шығармашылық даму дағдысын дамыту. |
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Сабақтың басы Ұйымдастыру Кезеңі Қызығушылықты ояту 8 мин. |
Шақыру кезеңі Бейнені қарап, БДС жылдарындатағы қандай жаңа қару-жарақ қолданылғаны туралы ойланыңыз. - Жаңа әскери техниканы қолдану соғыс барысына қалай әсер етті? Оқушыларды сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру |
Оқушылар өз ойларын ортаға салады. Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу |
ҚБ «Мадақтау сэндвичі» |
Тақырыптық суреттер
om/watch?v=9Ow3hZkk
|
||
Сабақтың ортасы Жаңа сабақ 30 мин |
Түсіну кезеңі Сіздің зерттеуіңіз: Біл қандай шайқас, Біріншідүниежүзіліксоғыс, оларғамәндіықпалбарысыжәненәтижесі, соғыс, сондай-аққандайрөлжаңатүрлерін, қару-жарақтыңсоғысбарысын. 1-тапсырма Ресурстарды оқып, БДС-діңең маңызды 3-5 шайқасын бөліп алыңыз ,таңдауыңызды түсіндіріңіз (дәлелдер мен мысалдаркелтіріңіз) 2-тапсырма Сұрақтарғажауап беру үшін ПОПС формуласынқолданаотырып эссе жазыңыз: «Попс формуласы»: 1-қадам: «Менің ойымша...» 2-қадам: «Себебі мен оны былай түсіндіремін...» 3-қадам: «Оны мен мынадай фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын...» 4-қадам: «Осыған байланысты мен мынадай қорытындыға келдім...» «Попс формуласы»: Бірінші дүниежүзілік соғыстың салдарына баға беру. 1-қадам: «Менің ойымша...» 2-қадам: «Себебі мен оны былай түсіндіремін...» 3-қадам: «Оны мен мынадай фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын...» 4-қадам: «Осыған байланысты мен мынадай қорытындыға келдім...» 3-тапсырма. 1914 жылғы әскери жорықтарды «Шлиффен жоспарының» негізгі тармақтары арқылы сызбаның көмегімен түсіндіріңдер. |
Оқушылар ақпараттық мәтінмен жұмыс жасайды
Дескрипторлар, оқушы: Бірінші дүниежүзілік соғыстың Маңызды оқиғаларын сипаттайды * Қару-жарақ пен стратегияның жаңа түрлерін қолдану * Соғысбарысындағы өзгерістерауқымы * Соғыс Кезіндегі Өзгерістердің Тереңдігі анықтайды
|
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
ҚБ «Өзін-өзі бағалау»
|
Ақпараттық мәтін
Үлестірмелі қағаздар
Суреттер
Тірек-сызбалар Кесте
Карта
ҚБ парағы |
||
Сабақтың соңы Қорытынды Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин. |
Кері байланыс
|
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады |
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
А4, конспект |
||
Үй тапсырмасы |
|
|
|
|
«Дүниежүзі тарихы» пәні бойынша
Қысқа мерзімді жоспар
8– сынып, 1-тоқсан
№7-сабақ
Сабақтың тақырыбы: Бірінші дүниежүзілік соғыс әлем картасын қалай өзгертті?
Бөлім: |
Бірінші дүниежүзілік соғыс: себептері мен салдары
|
|||||
Педагогтің аты-жөні |
|
|||||
Күні: |
|
|||||
Сынып:8 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
Сабақтың тақырыбы |
Бірінші дүниежүзілік соғыс әлем картасын қалай өзгертті?
|
|||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
8.3.2.2 әлемнің саяси картасындағы өзгерістерді сипаттау арқылы империялардың (Австро - Венгрия, Ресей империясы, Осман империясы) ыдырау себептерін тұжырымдау |
|||||
Сабақтың мақсаты |
Әлемнің саяси картасындағы өзгерістерді сипаттау арқылы империялардың (Австро-Венгрия,Ресей империясы, Осман империясы) ыдырау себептерін тұжырымдайды; |
|||||
Бағалау критерийлері
|
Әлемнің саяси картасындағы өзгерістерді сипаттайды және империялардың Австро-Венгрия, Ресей империясы, Осман империясы ыдырау себептерін тұжырымдайды |
|||||
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар: -Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер : Австрия-Венгрия, үштік одақ, Антанта. Версаль-Вашингтон. Ұлттар лигасы, мандаттық жүйе,репарация ,аншлюс т;б Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер: 1. Австро-Венгрияның ыдырау себептері? 2. Ресей империясының ыдырау себептері?. 3. Осман империясының ыдырау себептері қандай болды? 4. Германияның аумақтық өзгерістерін картадан көрсет. |
|||||
Құндылықтарға баулу |
«Мәңгілік ел» идеясы болып табылатын азаматтық, жалпыұлттық идея, ұлттық сана сезім, бейбітшілік пен келісім қабілетті тұлғаға тән қасиетсаналарды жетілдіруге бағыттау. |
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Сабақтың басы Ұйымдастыру Кезеңі Қызығушылықты ояту 8 мин. |
(М) Ұйымдастырусәті. (К) Жұмысбастапқыынталандырушы материал: слайдтаБіріншідүниежүзіліксоғысқарсаңындажәне БіріншідүниежүзіліксоғыстанкейінгіЕуропакарталарынкөрсету. Оқушыларданкартадакөрсетілген кем дегенде 3 айырмашылықтыанықтаудысұраңыз.Сабақтыңтақырыбы мен мақсаттарынжариялау. |
Оқушылар өз ойларын ортаға салады. Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу Оқушылар өз болжамдарын айтып, талқылау жүргізеді |
ҚБ «Мадақтау сэндвичі» |
Тақырыптық суреттер |
||
Сабақтың ортасы Жаңа сабақ 30 мин |
Визуальды әдісі Бейнеролик «Бірінші дүние жүзілік соғыс» «Миға шабуыл» әдіс 1.Бірінші дүниежүзілік соғыстан кейін әлемнің картасы қалай өзгерді? 2.Париж бейбіт конференциясының басты мақсаты не болды? 3.Бірінші дүниежүзілік соғыстан кейін Герман,Австро-Венругия,Ресей,Осман империялары не үшін құлдырады? Осы көрсетілген бейнеролик бүгінгі сабақпен байланысын сыни ойлау арқылы сабақтың тақырыбын ашады. Содан кейін оқушыларды жаңа сабақтың оқу мақсаты мен бағалау критерийлерімен таныстыру. 1-тапсырма: Мәтінмен жұмыс. Мәтіндегі негізгі ойды анықтайды. Австро-Венгрия мемлекетінің ыдырау себептерін түсіндіру; Ресей империясының ыдырау себептерін түсіндіру. І д.ж соғысқа дейін І д.ж соғыстан кейін 1-тапсырма «Фешбоун» әдісі І бірінші дүниежүзілік соғыстан кейінгі Еуропадағы саяси картадағы өзгерістерді анықтай отырып, «Фешбоун» әдісіарқылы саяси картадағы өзгерістердің себептері мен салдарын сипаттап, тұжырымдайды |
Оқушылар ақпараттық мәтінмен жұмыс жасайды
Оқушылар өз жұмыстарының қорытындыларын сынып алдында қорғайды. толықтырады. Оқушылар картада негізгі аумақтық өзгерістерді сипаттайды. Дескриптор Әлемнің саяси картасындағы өзгерістерді сипаттайды *Австро-Венгрияның ыдырау себептеріне
|
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
ҚБ «Өзін-өзі бағалау»
|
Ақпараттық мәтін
Үлестірмелі қағаздар
Суреттер
Тірек-сызбалар Кесте
Карта
ҚБ парағы |
||
Сабақтың соңы Қорытынды Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин |
Кері байланыс Бүгінгі сабақтан мен не білдім? Сабақ барысында қандай қиындыққа кездестің? Сабақ барысында қандай сұрақ туындады? |
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады |
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
А4, конспект |
||
Үй тапсырмасы |
|
|
|
|
«Дүниежүзі тарихы» пәні бойынша
Қысқа мерзімді жоспар
8– сынып, 1-тоқсан
№8-сабақ
Сабақтың тақырыбы: Неліктен Ұлттар Лигасы Бірінші дүниежүзілік соғыстан кейін әлемде бейбітшілікті сақтай алмады?
Бөлім: |
Бірінші дүниежүзілік соғыс: себептері мен салдары
|
|||||
Педагогтің аты-жөні |
|
|||||
Күні: |
|
|||||
Сынып:8 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
Сабақтың тақырыбы |
Неліктен Ұлттар Лигасы Бірінші дүниежүзілік соғыстан кейін әлемде бейбітшілікті сақтай алмады? |
|||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
8.3.2.2 әлемнің саяси картасындағы өзгерістерді сипаттау арқылы империялардың (Австро - Венгрия, Ресей империясы, Осман империясы) ыдырау себептерін тұжырымдау |
|||||
Сабақтың мақсаты |
Париж конференциясының максатын талдау аркылы Ұлттар Лигасының қызметі мен Версаль-Вашингтон жүйесін тарихи бағалау |
|||||
Бағалау критерийлері
|
Париж конференциясының міндетін анықтап, халықаралық бейбітшілік ұйымы -Ұлттар Лигасының қызметіне тарихи баға береді. Версаль-Вашингтон жүйесін мақсатын талдайды. |
|||||
Тілдік мақсаттар |
Пәнге тән лексика және терминология: Ұлттар Лигасы, Мандаттық жүйе, Айтылым дағдысы: барлық сыныппен ұжымдық талқылауда Ұлттар Лигасының қызметі мен Версаль-Вашингтон жүйесін талдау және бағалайды Тыңдалым дағдысы: Картамен жұмыс барысында Вашингтон конференциясында қатысқан млекеттерді анықтайды Оқылым дағдысы: АҚШ президенті В.Вильсонның халықаралық бибітшілік ұйымы Ұлттар Лигасының қызметін талдайды Жазылым дағдысы: кластер арқылы ұлттар лигасының қызметі мен Версаль-Вашингтон жүйесін талдай отырып, қорытынды жасайды Диалогқа арналған және жазу үшін пайдалы сөз орамдары: Неліктен Мандаттық жүйе енгізілді? Австро-Венгрия неліктен ыдырады? |
|||||
Құндылықтарға баулу |
«Ұлттық қауіпсіздік және еліміздің бүкіл әлемдік, өңірлік мәселелерді шешуге жаһандық тұрғыдан қатысуы» – құндылығы бойынша оқушылардың бойына татулықты және патриоттық сезімді қалыптастыру. |
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Сабақтың басы Ұйымдастыру Кезеңі Қызығушылықты ояту 8 мин. |
Оқушыларды сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру |
Оқушылар өз ойларын ортаға салады. Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу Оқушылар өз болжамдарын айтып, талқылау жүргізеді |
ҚБ «Мадақтау сэндвичі» |
Тақырыптық суреттер |
||
Сабақтың ортасы Жаңа сабақ 30 мин |
Мәтінмен жұмыс «Өкіл» әдісі мәтінмен жұмыс Париж конференциясының Ұлттар Лигасының қызметімен және Версаль-Вашингтон жүйесімен танысады. Тапсырмаларды орындап болғаннан кейін «елші» болып сайланады да постерге жазып, сипаттап, баяндайды. 3. Ұлттар лигасының қызметіне тарихи баға береді. 4. Версаль –Вашингтон жүйесінің осалдығын анықтайды Қ.Б Топтық бағалау 2 Тапсырма «Картамен жұмыс» Версаль –Вашингтон жүйесі Еуропа картасын қалай өзгерткендігін аныктап, картадан Еуропада пайда болған мемлекеттерді анықта. «10 факт» стратегиясы Неліктен Ұлттар Лигасы Бірінші дүниежүзілік соғыстан кейін әлемде бейбітшілікті сақтай алмады? |
Оқушылар ақпараттық мәтінмен жұмыс жасайды Дискриптор: 1. Париж конференциясының максаты мен міндетін анықтайды 2. Версаль –Вашингтон жүйесін құрудағы мақсатын талдайды Дескрипторы -Бітім шарт бойынша Германия қандай аумақтары нан айырғанын картадан көрсетеді. --Еуропада пайда болған мемлекеттерді картадан көрсетеді 3. Еуропа шекарасын анықтап, картадан көрсетеді. |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
ҚБ «Өзін-өзі бағалау»
|
Ақпараттық мәтін
Үлестірмелі қағаздар
Суреттер
Тірек-сызбалар Кесте
Карта
ҚБ парағы |
||
Сабақтың соңы Қорытынды Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин. |
Кері байланыс Үш пікір»әдісімен кері байланыс жасаймын. Оқушылар шеңберге тұрып, төмендегі сұрақтарға жауап береді. Сабақ барысында көңіл-күйіңіз қандай болды? Неліктен? Бүгін не білдіңіз? Сіз үшін не жаңалық болды? Сабақта қандай қиындықтар туындады? |
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады |
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
А4, конспект |
||
Үй тапсырмасы |
|
|
|
|