ІІІ ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
№ 1. «Ежелгі Қытай» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
|
Тақырып |
Ежелгі Қытайдың ойшылдары нені үйретті? Ежелгі Қытайдың қандай ғылыми ашулары бүгінгі күнге дейін жетті? |
|
Оқу мақсаты |
5.2.3.1 Ежелгі философтардың көзқарастарына қарапайым түсіндірме беру 5.2.4.2 Ғылымдардың (арифметика, геометрия, астрономия, медицина) пайда болып, дамуына шаруашылық іс-әрекет пен әлеуметтік өзгерістердің ықпалын сипаттау |
|
Бағалау критерийі |
Білім алушы
|
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Білу және түсіну Қолдану |
|
Орындау уақыты |
20 минут |
Тапсырма
-
Қытай философтарын анықтап, олардың мемлекет туралы көзқарастарына сипаттама беріңіз.
|
1 Конфуций
|
2 |
3 |
|
«Билеуші-билеуші, азамат - азамат, әкесі - әке, ал баласы - бала болуы керек» |
«Әрбір адам ар-ұят заңы бойынша өмір сүруі керек, сонда тәртіп болады» |
«Халық биліктен қуатты болған жағдайда мемлекет әлсіз болады, ал билік халықтан қуатты болса онда әскері мықты болады» |
|
Философтардың көзқарастарына сипаттама |
||
|
4 |
5
|
6 |
2. Ғылымдардың пайда болып дамуына төмендегі
салалардың әсерін жазыңыз.
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма |
Дескриптор |
Балл |
|
Білім алушы |
|||
|
Философтардың көзқарастарына түсіндірме жасайды |
1 |
екінші философты анықтайды; |
1 |
|
үшінші философты анықтайды; |
1 |
||
|
Конфуцийдің мемлекет туралы көзқарасына сипаттама жазады; |
1 |
||
|
2-философтың мемлекет туралы көзқарасына сипаттама жазады; |
1 |
||
|
3-философтың мемлекет туралы көзқарасына сипаттама жазады; |
1 |
||
|
Ғылымдардың пайда болып, дамуына шаруашылық іс-әрекет пен әлеуметтік өзгерістердің ықпалын көрсетеді |
2 |
ғылымның пайда болуына шаруашылықтың әсерін жазады; |
1 |
|
ғылымның пайда болуына әлеуметтік өзгерістердің әсерін жазады; |
1 |
||
|
ғылымның пайда болуына мәдениеттің әсерін жазады. |
1 |
||
|
Жалпы балл |
8 |
||
«
№2 Ежелгі Грекия» және «Ежелгі Грекия мәдениеті» бөлімдері бойынша жиынтық бағалау
Тапсырма
-
Кестені толтырыңыз.
|
Сипаттамасы |
Афины |
Спарта |
|
Халқының құрамы |
|
|
|
Басқару жүйесі |
|
|
-
Ежелгі Грекия философтарын анықтап, олардың ойларына қатысты сипаттаманы арнайы ұяшықтарға толтырыңыз.
|
1 |
2 |
3 |
|
«Менің білетінім, ештеңе білмейтінім» |
«Данышпан (философтар) билеуші болуы керек, ал батылдары мен күштілері (әскерилер) – күзетші; ақылды, әрі адал адамдар егінші (диқан) және қолөнерші болуы тиіс. Олардың әрқайсысы мемлекетте тек өз ісімен айналасуы қажет» |
«Өмірдің мәні неде? Басқаларға қызмет ету және жақсылық жасау» |
|
Философтардың ойларына сипаттама беріңіз. |
||
|
4 |
5 |
6
|
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма |
Дескриптор |
Балл |
|
Білім алушы |
|||
|
Ежелгі мемлекеттердің саяси құрылымының ерекшеліктерін сипаттайды |
1 |
Афины халқының құрамын анықтайды; |
1 |
|
Спарта халқының құрамын ажыратады; |
1 |
||
|
Афины мемлекетінің басқару жүйесін сипаттайды; |
1 |
||
|
Спартаның басқару жүйесін сипаттайды; |
1 |
||
|
Ежелгі философтардың көзқарастарына түсіндірме береді |
2 |
1-пікірдің авторын көрсетеді; |
1 |
|
2-пікірдің авторын көрсетеді; |
1 |
||
|
3-пікірдің авторын көрсетеді; |
1 |
||
|
1-философтың пікіріне қатысты сипаттама жазады; |
1 |
||
|
2-философтың пікіріне қатысты сипаттама жазады; |
1 |
||
|
3-философтың пікіріне қатыстысипаттама жазады; |
1 |
||
|
Жалпы балл |
10 |
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Дүниежүзі тарихы 5 сынып 3 тоқсан
Дүниежүзі тарихы 5 сынып 3 тоқсан
ІІІ ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
№ 1. «Ежелгі Қытай» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
|
Тақырып |
Ежелгі Қытайдың ойшылдары нені үйретті? Ежелгі Қытайдың қандай ғылыми ашулары бүгінгі күнге дейін жетті? |
|
Оқу мақсаты |
5.2.3.1 Ежелгі философтардың көзқарастарына қарапайым түсіндірме беру 5.2.4.2 Ғылымдардың (арифметика, геометрия, астрономия, медицина) пайда болып, дамуына шаруашылық іс-әрекет пен әлеуметтік өзгерістердің ықпалын сипаттау |
|
Бағалау критерийі |
Білім алушы
|
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Білу және түсіну Қолдану |
|
Орындау уақыты |
20 минут |
Тапсырма
-
Қытай философтарын анықтап, олардың мемлекет туралы көзқарастарына сипаттама беріңіз.
|
1 Конфуций
|
2 |
3 |
|
«Билеуші-билеуші, азамат - азамат, әкесі - әке, ал баласы - бала болуы керек» |
«Әрбір адам ар-ұят заңы бойынша өмір сүруі керек, сонда тәртіп болады» |
«Халық биліктен қуатты болған жағдайда мемлекет әлсіз болады, ал билік халықтан қуатты болса онда әскері мықты болады» |
|
Философтардың көзқарастарына сипаттама |
||
|
4 |
5
|
6 |
2. Ғылымдардың пайда болып дамуына төмендегі
салалардың әсерін жазыңыз.
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма |
Дескриптор |
Балл |
|
Білім алушы |
|||
|
Философтардың көзқарастарына түсіндірме жасайды |
1 |
екінші философты анықтайды; |
1 |
|
үшінші философты анықтайды; |
1 |
||
|
Конфуцийдің мемлекет туралы көзқарасына сипаттама жазады; |
1 |
||
|
2-философтың мемлекет туралы көзқарасына сипаттама жазады; |
1 |
||
|
3-философтың мемлекет туралы көзқарасына сипаттама жазады; |
1 |
||
|
Ғылымдардың пайда болып, дамуына шаруашылық іс-әрекет пен әлеуметтік өзгерістердің ықпалын көрсетеді |
2 |
ғылымның пайда болуына шаруашылықтың әсерін жазады; |
1 |
|
ғылымның пайда болуына әлеуметтік өзгерістердің әсерін жазады; |
1 |
||
|
ғылымның пайда болуына мәдениеттің әсерін жазады. |
1 |
||
|
Жалпы балл |
8 |
||
«
№2 Ежелгі Грекия» және «Ежелгі Грекия мәдениеті» бөлімдері бойынша жиынтық бағалау
Тапсырма
-
Кестені толтырыңыз.
|
Сипаттамасы |
Афины |
Спарта |
|
Халқының құрамы |
|
|
|
Басқару жүйесі |
|
|
-
Ежелгі Грекия философтарын анықтап, олардың ойларына қатысты сипаттаманы арнайы ұяшықтарға толтырыңыз.
|
1 |
2 |
3 |
|
«Менің білетінім, ештеңе білмейтінім» |
«Данышпан (философтар) билеуші болуы керек, ал батылдары мен күштілері (әскерилер) – күзетші; ақылды, әрі адал адамдар егінші (диқан) және қолөнерші болуы тиіс. Олардың әрқайсысы мемлекетте тек өз ісімен айналасуы қажет» |
«Өмірдің мәні неде? Басқаларға қызмет ету және жақсылық жасау» |
|
Философтардың ойларына сипаттама беріңіз. |
||
|
4 |
5 |
6
|
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма |
Дескриптор |
Балл |
|
Білім алушы |
|||
|
Ежелгі мемлекеттердің саяси құрылымының ерекшеліктерін сипаттайды |
1 |
Афины халқының құрамын анықтайды; |
1 |
|
Спарта халқының құрамын ажыратады; |
1 |
||
|
Афины мемлекетінің басқару жүйесін сипаттайды; |
1 |
||
|
Спартаның басқару жүйесін сипаттайды; |
1 |
||
|
Ежелгі философтардың көзқарастарына түсіндірме береді |
2 |
1-пікірдің авторын көрсетеді; |
1 |
|
2-пікірдің авторын көрсетеді; |
1 |
||
|
3-пікірдің авторын көрсетеді; |
1 |
||
|
1-философтың пікіріне қатысты сипаттама жазады; |
1 |
||
|
2-философтың пікіріне қатысты сипаттама жазады; |
1 |
||
|
3-философтың пікіріне қатыстысипаттама жазады; |
1 |
||
|
Жалпы балл |
10 |
||
шағым қалдыра аласыз
















